THE JUDGEMENT DAY


But you, O Daniel, shut up the words, and seal the book, even to the time of the end: many shall run to and fro, and knowledge shall be increased. Daniel 12:9 AKJV

And I saw a strong angel proclaiming with a loud voice, Who is worthy to open the book, and to loose the seals thereof? Revelation 5:2 AKJV

But I will show you that which is noted in the scripture of truth: and there is none that holds with me in these things, but Michael your prince. Daniel 10:21 AKJV

And Jesus answering said to him, See you these great buildings? there shall not be left one stone on another, that shall not be thrown down.

The Great Day of the Lord: Armageddon

And after these things I saw another angel come down from heaven, having great power; and the earth was lightened with his glory.

Tapınağı (Re) Bina

Görüntü: http://www.artcyclopedia.com/masterscans/natoire-the-expulsion-from-paradise.html


Ahmet 08:32
32 Ve siz ve gerçeği bileceksiniz gerçek sizi özgür yapacaktır.

Exodus-I Mısır'dan İsrail kalkış karşılaştırıldı. Ama bugünü, at Vahiy kitabında Babylon (Büyük Fahişe) için Kudüs'e gidiyor. büyük fahişe sonbaharında, onun özgürlük tarafından takip edilecektir. Babylon (Büyük Harlot) kurtulmaları peygamberlik bir örneği Jeremiah 30:7-10,18 bulunmaktadır.

Jeremiah 30:7-10,18
7 Hata! O gün büyük olduğu için , hiçbiri o gibidir: Jacob's sorun bile zaman , ama o kurtardı.
8 Ve o konak RAB der, o gün geçmesine girer, o Ben kapalı senden onun boyunduruğu kıracak ve olacak patlama senin bağlar ve o artık yabancılara hizmet vermekteyiz:
9 Ama Rab onların Tanrı ve hizmet edecektir David Ben onları çıkaracağız onların kralı.
10 Bu nedenle sen korkma, ey Yakup ne dehşete olmak kulum der Rab, ey İsrail: oysa, Ben, onların esaret karadan uzaktan sana ve senin soyun kurtaracak ve Jacob, döneceğiz ve sakin ve rahat olmak, ve hiçbiri onu korkuyor yapacaktır.
18 Böylece der Efendisi: Hani Ben, yine Jacob's çadır esaret getirecektir ve onun yaşadığı yer rahmet kasaba ve kendi yığın üzerine inşa edilmiştir saray Onarım ondan sonra kalacaktır.

Ne okumak onlar sürgün edildi ve Babylon götürüldü İsrail halkına Allah'ın vaadidir. Babylon ve Vahiy kitabında büyük fahişe aracı olarak eski günlerde peygamberlerin söyledi.

Cyrus Babylon İsrail'in serbest olarak Angel (Exodus 23:20-22) duruyor. Melek bir çoban olarak duruyor. Vahiy yılında Kuzu olduğunu. Vahiy 7:16,17

İşaya 44:28
28 Cyrus O der ki, O, benim çoban ve bütün zevk yerine getirir: Hatta Kudüs'e söyleyerek Eceksin ve inşa edilecek tapınak, Thy vakıf belirlenecektir.

Exodus 23:20-22
20 Bakın, Ben, sizi yolda tutmak için seni hazırladık yere getirmek için, senden önce bir melek gönderecek.
o pardon sizin günah olmaz için 21, onu siz olun ve onun sesini duymak, onu kışkırtmak değil Adımı için ona bulunmaktadır.
Eğer gerçekten, onun sesini dinlemek ve eğer ben konuşmak hepsini yapıyor 22 Ama, ben senin düşmanın, düşmanlarına bir düşman düşmanı olacaktır.

Vahiy 7:16,17
16 Onlar açlık artık, ne susuzluk artık, ne de güneş ya da herhangi bir ısı vuracaktır eder
17 için tahtın ortasında olan Kuzu ve onları beslemek zorundadır onları suların çeşmeler yaşayan dediler öncülük etmeli: ve Allah her gözlerinden gözyaşı silecek.

Babilon için ceza Matta 24, Markos 13 ve iğrençtir ıssızlık hakkında Luke 21 Kudüs için Rab İsa'nın kehanet olarak Vahiy 6 (dört fok) bulunabilir. Kuzu alınan ya da bizim ev ve tapınak Oğlu (7 mühür) aracılığıyla Allah'a iman doğru insanları beslemek. Ve dönüş (Yeni) Kudüs'te sürgünde Babylon yılında. (Vahiy bölümünde 17 ve 18 yılında Büyük Harlot düşmesinden sonra)

İsrail'de Babylon (Vahiy kitabında Büyük Fahişe) hala tutsakları Zerubbabil sırasında neler benzer dönecektir. Onu iade edecek (Vahiy kitabında Büyük Fahişe) Babylon tarafından yakalanan vatan olarak Vahiy Yeni Kudüs denir. Yeni Kudüs yeniden inşa edilir çünkü.

Hezekiel 40:2
Tanrı vizyonları 2. O, İsrail kara götürdü ve çok yüksek bir dağ, güneyinde bir şehir bana ayarlamak.

Tıpkı John vizyonunu gördü. Hezekiel 40:2 olarak, ve aynı zamanda ölçülen melek sen Hezekiel 40:5 okuma devam ederse (sizin İncil okuma) okunabilir ve Vahiy 21:15 da (senin İncil okuma) biz Vahiy 21:10 okuyabilirsiniz

Vahiy 21:10
10 ve O, büyük ve yüksek dağ ruhu benden taşınan ve bana gösterdi Tanrı cennet dışında iniyor kutsal şehir Kudüs,

Aynı zamanda Zekeriya kitabının ilerleyen sayfalarında okuyabilirsiniz melek tarafından ölçüldü.

Zekeriya 2:1,2
1 Ve ben gözlerimi kaldırıp baktım, ve işte, bir elinde bir ölçü hattı ile adam.
2 Sonra, nereye goest sen dedi? O da bana şöyle dedi Kudüs ölçmek için, ne kadar geniş ve ne kadar görebilirsiniz.

Babil'de esaret YTL (Vahiy) İsrail tekrar geri gelir. Hiçbir Manevi vatan ama Kilisesi. Kilise Çünkü Tanrı'nın Oğlu imanla İsrail'in bir uzantısıdır.

İşaya 54:3
3 eceksin için sağda yaygarayı basmak ve sol ve soyunu eder ulusların miras Ve ıssız kentler olun.

Galatyalılar 3:18,29
Ama Tanrı bir söz ile İbrahim verdi: miras söz değil, hukuk yoluyla eğer için 18.
29 ve siz Mesih olması halinde, daha sonra İbrahim'in tohum siz de ve mirasçılar söz göre.

İsa ve Kilise biri olacaktır. O bize yaşıyor ve onunla birlikte biz, bu nedenle, biz biri haline ve birleşik eğer ... evli? Gerçek. Böylece Kuzu ve Yeni Kudüs evli olması ve biri olmak. Lord göre İsa: "Ben ve Baba biriz." Ben onlara verdik sen bana gavest Yuhanna 10:30 "Ve zafer, onlar olabilir biri Bu biz vardır: " Ahmet 17:22 Ve Tanrı'nın Oğlu imanla biri.

Ahmet 17:20,21
20 değil sadece, onlar dua yapmak ama onlar için aynı zamanda onların sözü ile beni inanmak zorundadır
21 onlar hepsi olabilir That Bu sen, baba, bana, sana olduğu gibi, onlar da bize bir olması: Dünyada ki sen hast bana gönderdi iman etsin.


Zerubbabil

Zekeriya 04:09
9 Zerubbabil ve eller, bu evin temeli atılmıştır var ellerini, ayrıca bitireceğim ve bilgisayarlar indirdiği Rabbi bana şöyle gönderdi biliyorum.

Zerubbabil Rabbinin tapınağın oluşturucu olarak Mesih temsil eder. Zerubbabil Yahuda valisi ve Babil esaretinden eşlik terk edildi.

Zekeriya 06:16
12 Ve İşte söyleyerek, konak RAB speaketh Böylece ona, şöyle konuşur, Adını adam Şube : Ve o, onun dışında yer büyümek zorundadır ve Rabbinin tapınak inşa ;

Zerubbabil Şube anda Lord göklerin ve yerin sallayacak gibi duruyor.

Hagay 2:21,22,23
21 Yahuda Zerubbabil valisi ile konuş, Diyerek Ben gökleri ve yeri sarsacak ;
22 Ve Ben krallık tahtını yıkacak, ve ulusların krallık gücünü yok edecek, ve ben savaş arabalarını, ve kim onlara olanlar, ve atları yıkacak onların biniciler, aşağı kardeşini kılıçla her biri girer.,
23 O gün, der RAB bilgisayarlar, ben, seni almak O Zerubbabil Ben sana der Lord bilgisayarlar seçtiniz için: kulum, Shealtiel oğlu der Rabbi, bir mühür seni olun.

yok olmayacaktır krallığının kurulması şu anda nedir? Muhtemelen! Okumak tekrar Hagay 2:21,22,23. Daha sonra İbraniler 12:26,27,28 okuyun.

İbraniler 12:26,27,28
kimin sesi daha sonra toprak salladı 26: ama şimdi o sözü verdi, diyerek, Henüz bir kez daha ben sadece toprak değil, aynı zamanda cennet sallamayın.
27 Ve bu kelime, Yet bir kez daha olduğunu , yaptıklarıma olarak, sarsılmış olan şeyler çıkarmadan kalabileceğini sarsılmış olması değil.
28 Niçin, taşınamaz bir krallık alma, bize saygı ve Allah'ın istediği hizmet korkusu var sayede zarafet, atalım:

Der Rab Tanrı, zaman içinde O gökleri sallamak o olacak toprak Zerubbabil Babil'den esaret sonra Kudüs'te tapınak inşa etmek için seçti. Bu nedenle, Zerubbabil krallık yok olmayacaktır kuracak Mesih, Zerubbabil yapılmış tapınağın yeniden inşa sembolü olarak temsil eder. Kilise ve yıkılmış yeniden inşa edecek ve yok edilemez. Cennet ve dünya üzerinde Rabbinin sallayarak bu şimdiki zaman içinde mi? Muhtemelen! İsa ve onun daha Rab Tanrı ve Tanrı'nın yapacağım için bir tapınak olabilir.

Daniel 2:44,45
44 Ve bu kralların gün içinde olacaktır Göklerin Tanrısı, imha edilmesi asla bir krallık kuracak ne de egemenlik bunların başkalarına bırakılacaktır ama parçalar ve bütün bu krallıkların tüketmek ve yao 'y sonsuza kadar kalacaktır.
45 Eğer bir taş elinde olmadan dağda kesip olduğunu gördü Çünkü ve, demir, pirinç, kil, gümüş ve altın kesme Büyük Tanrı ne bundan geçmeye girer kral duyurmuştur: ve rüya yorumu bunların emin gerçek.

Demir, bakır, gümüş, altın ve kil putlara görüntü demektir. Daniel 2:44,45 ne zaman söylüyorum?

1. Korintliler 15:24
24 Sonra Tanrı, hatta Baba krallığı teslim edecek sonunda, çıkar o bütün kural kaldırılmış olacak zaman ve tüm yetki ve güç.

Daniel 0:07
7 Ve ben, onun sağ ve sol elinin yanına cennet kaldırdı nehir suları üzerinde oldu keten giysili adam, duydum ve hiç bunun için liveth ona yemin etti , Yarım sezon ve bir zaman, zaman olur ve onlar, parçalar halinde kutsal insanların güç kırma sona erdi zaman Bütün bunları sona erecek.

Fiziksel Kudüs, ama Kilise ifade etmez. Kilise, ama (manevi) tahrip Kudüs olarak yeniden inşa ve taşı koymak olacaktır. Kilise imha başkaları tarafından misinterpet olabilir, yaptı. putperestlik nedeniyle yıkılmış. 8 Nisan 2005 Papa John Paul II'nin cenaze günü New York'ta 9 / 11 terör saldırısı YTL. Onu Rab İsa sonuçları Kudüs'teki tapınağın iki taş imha üst ve 1290 gün içinde meydana gelecek Daniel bölüm 12 ayet 7 kitaba göre sol hiçbir taş olacağı tahmin ediliyor.

Vahiy 09:15
15 ve dört melek, monte edilecek kez ve gün ve ay ve yıl öldürmek için erkeklerin üçüncü bölümü.

erkeklerin üçüncü bölümü Hristiyanlık vardır. Okumak İnsanlığın Ölümü 1 / 3   Prophecy FulfilledZaman ve gün ve ay ve yıl bölüm 12 ayet 7 Daniel kitaba göre 11 Eylül 2001 ve yine şu an "dır onlar bitti zaman , Parçalar halinde kutsal insan gücünü kırma Bütün bunları sona erecek. " ve ayet 9 şudur: "Ve günlük kurban uzakta alınır o zaman, ve yapılandırılmış maketh o iğrenç gelen, olacak bin 290 gün var . "

1.290 gün başına günlük kurban yapılandırılmış Issızlık iğrenç ve uzak alınır ve Rab İsa Luke 21 ve Daniel 0:07 göre parçalara ayıracak sonra ve Matthew 24, Mark 13 tahmin edildiği tarihten sayılır kutsal insan gücü hangi Kilisesi veya Hıristiyanlık.

Vahiy 00:04
4 ve kuyruğunu çekti cennet yıldız üçüncü bölümü Ve toprak onları döküm: ve ejderha ne zaman kadın çocuğunu yemeye, kadının önünde durdu.

Yıldızların üçüncü bölümü de Hıristiyanlık anlamına gelir. O da yalnızlık iğrenç demektir ve nasıl cennette savaşa bir ilişki içindedir? başlıklı okuyun: Cennette Savaş (Cennet ve Armageddon Aynı içinde Desolation, Savaş Abomination mı?)

Issızlık iğrenç ama, Kudüs'e kehanette olup Babil'de kehanet yerine getirilmesi için aynı oldu neden değil midir? kehanet için aynı!

Jeremiah 50:40-44,46
40 Tanrı Sodom ve Gomorra ve bunların komşu kentleri yok gibi Der Rab, bu yüzden hiçbir erkek, ya da orada ikamet edip adamın herhangi bir oğlu var yaşamak.
41 Hani, kuzeyden gelen bir kişi çıkar ve büyük bir millet ve çok krallar yerin taraftan olacaktır.
42 Onlar mızrak ve yay yapacaktır: onlar, merhamet yok acımasızdır: seslerini kükreme deniz gibi olacak, ve onlar savaş için erkekler kadar dizide set, at üzerinde gezinti sana, Babil O kızı karşı.
Babylon 43 kral ve onlardan raporu duydum ellerini zayıf mumlu: ızdırap onu tuttu, travail bir kadın olarak ve acısı.

Jeremiah 6:22-24
22 Böylece der RAB, Hani kuzey ülkeden bir insan çıkar ve büyük bir millet toprak yüzüne kaldırdı olacaktır.
23 Onlar mızrak ve yay olacaktır: onlar merhamet olmadan ve acımasızdır: seslerini kükreme deniz gibi olacak, ve onlar savaş için erkekler kadar dizide set, atlar üzerine binmek, sana, Zion O kızı karşı.
24 Biz bunların şöhret duymuş: bizim eller cılız mum: Bize acı dolu indirdiği alınan tutun, travail bir kadın olarak ve ağrı.

Yeni Kudüs gökten gelen edebi şehir değildir. gökten konut Mesih, o bizim tapınak ve konut olmak olacaktır.

2 Korintliler 5:2,3
2 biz inilti bu için, ciddiyetle gökten bizim ev ile üzerinde giyinik olmak isteyen:
biz biz çıplak bulundu tutulamaz koymak 3 edeceksen,.

Galatyalılar 3:27
27 için tüm Mesih vaftiz edildi İsa üzerine koyduk.

Vahiy 21:22
22 Ve ben orada hiçbir tapınak gördüm : Lord için Yüce Allah ve Kuzu orada tapınak vardır.

1 John 3:24
24 ve onun buyruklarını keepeth ki ona dwelleth, ona ve o. Ve biz o bize verdi Ruh tarafından, bize abideth biliyorum burada.

1 John 4:15
15, İsa'nın Tanrı'nın Oğlu olduğunu Kim itiraf eder Tanrı onun içinde ve ona uyar.

Koloseliler 02:09
9 in için onu, eti göre Tanrı Belirtileri tüm dolgunluk dwelleth

Vahiy 21:03
3 Ve ben, diyerek gökten yüksek sesle duydum Hani Allah'ın konutun, erkeklerle olan ve O, onlarla duracak ve onun insanlar olacaktır, ve Tanrı kendini onlarla birlikte olmak ve onların Tanrı olmak

Hakkında yaşadığı toprak, biz Romalılar 4:13 okumak

Romalılar 4:13
hukuk yoluyla için 13 İbrahim'e veya söz verdim onun tohumu, kim olacak dünya miras , ancak iman doğruluk ile.

Romalılar 8:17
17 ve eğer o çocuk, mirasçıları, Tanrı'nın mirasçıları İsa ile mirasa , gerçekten eğer biz de onunla yüceltilmiş olabilir ki, onunla acı.

Mezmurlar 02:08
8 ve bana sor Ben senin miras için dinsiz ve toprak elinizde olan en uzak parçalar sana verecektir.

İbraniler 01:02
2, bu yolla bu son günlerinde bize konuşulan etti o her şeyin mirasçısı tayin Oğlu, kime aracılığıyla da o dünyalar yaptı;

Isaiah 60:20,21,22
20 gün için, aşağı gidin, ay veya aşağı gitmeyecek RAB, size sonsuz ışık olacak ve yas senin bir gün sona olacaktır.
21 Thy insanlar da bütün dürüst olacaktır: bunu yapacaklarını, sonsuza kadar kara miras Ben yüceltilmiş olabilir benim dikim, ellerimden iş, kolu.
22 Biraz biri bin, ve küçük bir güçlü bir millet haline gelecektir: Ben RAB olacak onun zaman içinde acele.

Amos 9:11-14
O gün 11 içinde olacak Ben, düşmüş olan David konutun diriltecek ve bunların ihlal yakın , Ve ben, onun kalıntıları diriltecek Ben eski günlerde olarak inşa edecek ;
12 Ki onlar, Edom kalan ve ismimi tarafından çağrılan tüm ülkelerin sahip olabilir Bu dilediğini RAB, der
orak ve bitki tohumları için üzüm Yıldızının sollamak olacak RAB şöyle diyor 13 Hani, gün gelir, ve dağlar ve tatlı şarap damla olacak ve tüm tepeleri erime olacaktır.
14 ve Ben İsrail yine halkımın esaret getirecektir ve onlar atık şehirler inşa eder, ve onları yaşamak: ve onlar, üzüm bağları tesis edecek ve bunların şarap içmek, onlar da bahçe yapar ve bunların meyve yiyin.
15 ve Ben onların arazi üzerine onları bitki olacak, ve ben onlara verdik onların arazi üzerine çizmek, der RAB Tanrı senin.

Vahiy 11:15
15 Ve yedinci melek ve kulağa harika sesleri cennete vardı diyerek, Bu dünyanın krallıklarını Rabbimiz oldu ve onun Mesih'in : Ve o güne kadar dek egemenlik olacaktır.

(Melek veya) olarak Michael standında tanrı her şeye boyun eğdirmek olacak?

İbraniler 2:5-8
5 için O, dünyaya gelip melekler tabi vermedi Konuştuğumuz kime.
6 Ama diyerek, bir yandan kanıtladı Ne adam , Sen sanat ona dikkatli mi? Ya da adamın oğlu olduğunu umurunda?
7 O, yaptığınız küçük melekler daha düşük, O şan ve şeref ile taçlandırılmış, o senin ellerin eserleri üzerine yerleştirdi ;
8 Onun ayaklarının altında boyun her şeyi koymak . o da ona her şeyi tabi için, ona tabi değildir hiçbir şey kalmadı. Ama şimdi biz onu her seyden vazgeçeceğim görmedim.

Şimdi, yaşamak için arazi miras belirlenen arazi ya da dünya bu. Yeniden Amos 9:11 okuyun

Amos 9:11
O gün 11 içinde olacak Ben, düşmüş olan David konutun diriltecek ve bunların ihlal yakın, Ve ben, onun kalıntıları diriltecek Ben eski günlerde olarak inşa edecek ;

tekrar düzeltmek için tek ihtiyacınız var. Başka hiçbir Tanrı verilen arazi, ama dünya.

Mezmurlar 132:13,14
13 Lord Zion seçti için, O yerleşim için istenilen vardır.
14 Bu sonsuza kadar dinlenme yeridir. Bu seni arzuluyorum için ben yaşamak yerdir.

Aramızda duracak cennete ancak Allah'a evinde durmayacağım. O temel olacaktır. Birisi o yüce Tanrı'nın evde yaşamak istiyor.

Zekeriya 1:3,16
3 Bu nedenle konak RAB Böylece der ki, onlara söylüyorlar. Geri üzerime, konak RAB şöyle diyor, ben de size şöyle dönecektir, konak RAB şöyle diyor.
16 Bundan ötürü, Lord der Kudüs döndü duyuyorum şefkatini ile: Evime, bu inşa edilmiştir der konak RAB, ve Bir satır Kudüs gerilir olacaktır .

çizgi nedir?

İşaya 28:17
17 Ve ben yapacak adalet hat, ve zoka: ve yalan dolu olacaktır süpürüp atmak sığınak ve sular olacaktır taşma saklandığı yerden.

Jeremiah 23:5,6
5 RAB der Hani gün gelir, bu Ben yanına David haklı bir Şube çıkaracağız ve o, kral ve akıllıca bir anlaşma olarak saltanatı olacaktır yeryüzünde adalet ve doğruluk yürütür.
6 Onun günlerde Yahuda, kaydedilmiş olacaktır İsrail ve güvenli bir şekilde yaşamak zorundadır: ve Bu onun adını ona seslendi olacaktır olduğu , Lord bizim salih.
 
her şey gerçekleşir mi? Biz, şu anda bilmiyorum ama peygamberler, insanlara sonsuz antlaşma yok "dedi. cezası nedir? Isaiah, Jeremiah, Hezekiel, Daniel ve diğerleri gibi peygamberlerin (değil yeni ortaya itibaren) olarak cevap İncil olduğunu

İşaya 24:5
Ayrıca bunların nüfusu altında kirlettiler ve 5 toprak: Onlar yasaların haddi için, tüzük ihlal sonsuza dek geçerli antlaşmayı kırık.

Başlangıçta, yorumlama, muhtemelen yanlış yorumlama hala antlaşma yok yanlış. antlaşma yok edilirse ne olacak? Anlaşma sözler de dahil olmak üzere yok edilecek? Ancak söz Tanrı David yaptığı söz ve vaat kırmam olmasıdır.

Mezmurlar 89:34,35,36
34 Benim antlaşma ben de kırmam ne de dudaklarım çıktı şey değiştirmez.
35 Bir keresinde benim kutsallık yemin var. Ben David yalan olmaz;
36 Onun tohum benden önce güneş gibi tahtını ve sonsuza kadar tahammül eder.

Iyi şanslar dahaki sefere, antlaşma ebedidir. Görüşmek üzere!

Unutmayın, David onun saltanatı başladığında otuz yaşındaydı ve o kırk yıl krallık yaptı. 2 Samuel 05:04 İsrail çölde kırk yıl yolculuk. Tesniye 8:2,3

No comments:

Post a Comment