THE JUDGEMENT DAY


But you, O Daniel, shut up the words, and seal the book, even to the time of the end: many shall run to and fro, and knowledge shall be increased. Daniel 12:9 AKJV

And I saw a strong angel proclaiming with a loud voice, Who is worthy to open the book, and to loose the seals thereof? Revelation 5:2 AKJV

But I will show you that which is noted in the scripture of truth: and there is none that holds with me in these things, but Michael your prince. Daniel 10:21 AKJV

And Jesus answering said to him, See you these great buildings? there shall not be left one stone on another, that shall not be thrown down.

The Great Day of the Lord: Armageddon

And after these things I saw another angel come down from heaven, having great power; and the earth was lightened with his glory.

Məbəd Bina


Image from: http://www.artcyclopedia.com/masterscans/natoire-the-expulsion-from-paradise.html


John 8:32
32 siz və həqiqəti biləcəksiniz həqiqəti pulsuz siz edilir olun.

Çıxış-Çıxış gün mən Misir İsrail uçuş müqayisədə. Lakin, hal, at nazil Kitabda Babylon (Böyük fahişə) etmək niyyətindədir. böyük fahişə və payızında, onun azadlığı ilə davam edir. Babylon dən xilas (Böyük fahişə) və peyğəmbərlik misal Jeremiah 30:7-10,18 var.

Jeremiah 30:7-10,18
7 Bağışlayın gün üçün ki, böyük deyil , bu kimi heç: Jacob's sorun hətta zaman ,lakin o bildirib.
8 ki, keçirilir Rəbbi edilir gəlmək pass, saith gün ki, ildə mən sənə off boyunduruq onun sındırmaq və istiqrazlar edəcək partlayış sənin və kənar daha o xidmət no:
9 Onlar Allahın edilir xidmət edən Rəbbin onların David edəcək qaldırmaq onların kral I kimə.
Ona görə də 10 qorxmazlar Ey Jacob saith Rəbbi nə ola dismayed mənim, qulluqçu, Ey İsrail: üçün dərhal I, əsir səni xilas edəcəyik-dən uzaq torpaq toxum olan sənin, onların və Jacob, qaytarır və rahat olmaq və sakit, heç qorxur onu edilir olun.
18 Beləliklə saith Rəbbi: O zaman ki, Mən, çadır gətirmək Jacob's daha əsir olacaq və onun yaşayış yeri var mərhəmət haqqında və şəhər yığın öz onun əsasında qurulmuş və saray sonra qalır Təmir it.

Bizim oxumaq onlar əsarət idi zaman Babylon üz keçirilir İsrail xalqına Allahın vəd edir.Babylon və böyük fahişə nazil kitab vasitəsi peyğəmbərləri eskiden bildirib.

Cyrus Babylon İsrail azad kimi Angels (Çıxış 23:20-22) durur. Mələyi bir çoban kimi durur. Vəhy ildə Lamb edir. Vəhy 7:16,17

Yeşaya 44:28
28 və Cyrus saith ki, O, mənim çoban edir və məmnuniyyətlə çıxış edir mənim bütün: hətta, Qüds üçün söz Fondu edilir salınmaq Sənin, tapınağın Əgər belə etsən, olmaq və inşa edilmişdir.

Çıxış 23:20-22
20 O zaman ki, Mən hazırlanmış Mən burada yeri saxlamaq, səndən əvvəl bir mələk göndərmək sizi siz və haqqında, yol.
səs salmaq deyil, ona o üçün olacaq, günah sizin əfv deyil, onun 21 olun Əgər ona və eşitmək adı mənim ona olunur.
həqiqətən, onun səsi qulaq əgər danışmaq və mən bütün do 22 Ancaq mən sizin düşməninizdir, sizin düşmən bir çəkişmə bir düşmən olacaq. 

Vəhy 7:16,17
16 Onlar istilik və yaxud hər hansı bir günəş hit olan aclıq artıq, nə olacaq susuzluqdan daha çox, nə
17 feed onlara edilir taxtın kənarında olan olan Lamb və suların edilir fəvvarə yaşayış onlara yol: Allah onların gözləri olan edilir gözyaşardıcı hər qurulamaq üz.

Babilon üçün cəza baxımsızlıq və iyrənc haqqında Metyu 24, Mark 13 Yerusəlimə Rəbb İsa bir peyğəmbərlik və Luke 21 kimi nazil 6 (dörd markaları) tapa. Quzu qəbul və ya (7 möhürü) bizim kimi evlərində Allaha iman və onun oğlu tərəfindən məbədi qarşı insanların axını. Və qayıt (Yeni) Qüds sürgün Babylon ildə. (Vəhy fəsil 17 və 18 böyük fahişə dağılmasından sonra)

İsrail hələ də (Vəhy kitabının Böyük fahişə) Zerubbabel zamanı baş verən nə kimi Babil əsirlər geri. Şübhəsiz ki, Babylon (Vəhy kitabının Böyük fahişə) əsir uuwian Yeni Qüds Qur'an olaraq adlanır. Yeni Qüds qurmaq üçün.

Ezekiel 40:2
2 Allah vizyonları və ci ildə o, İsrail torpaq daxil mənə gətirmiş və yüksək dağ set mənə çox harada cənub bir şəhər.

Kimi John onun yuxuda gördüm. Ezekiel 40:2, eyni zamanda ölçülən mələk və siz (sizin Müqəddəs oxu) Ezekiel 40:5 ildə oxu davam edərsə və Vəhy 21:15 ildə (sizin Müqəddəs oxu) biz Qur'an 21-oxumaq okunabilir : 10

Vəhy 21:10
10 və o, dağ mənə yüksək və böyük üz-ci ildə ruh bir keçirilir və mənə göstərdimüqəddəs şəhəri Qüds də, Allahdan olan göyə həyata aşağı gələn,

O, həmçinin öz növbəsində Zəkəriyyə kitab oxumaq mələk qiymətləndirilir.

Zəkəriyyə 2:1,2
1 və Mən göz qaldırılıb və baxdı və dərhal, bir tərəfdən onun ölçü line bir adam ilə.
2 Sonra sən bildirib ki, Whither goest? O, mənə dedi , Qüds ölçmək üçün uzun necə oldu necə geniş və.

Babylon əsir From (Qur'an) İsrail yenidən qayıdıram. No Ruhani uuwian şəhəri, lakin kilsəsi. Kilise Çünki Allahın Son iman ilə İsrail uzantısıdır.

Yeşaya 54:3
3 shalt üçün sən sağ haqqında fasilə dördüncü və sol və sənin toxum Gentiles olan edilir varis və şəhər olun tək.

Qalatiyalılara 3:18,29
lakin Allah bir söz vasitəsilə İbrahimə o verdi: mirası və'di tərəfindən deyil, qanun vasitəsilə əgər üçün 18.
29 və Məsih əgər siz olmaq, sonra toxum's olunur siz İbrahim və varisləri söz əsasən.

İsa və kilsəsi biri olacaq. O, bizə dwells və onunla birlikdə biz, buna görə də biz bir olmaq və əgər vahid ... evli? True. Beləliklə, Lamb və Yeni Qüds evli olmaq və bir ola bilər. Rəbbin üçün görə İsa: "Mən və Ata biridir." John 10:30 "sən gavest Mən və hansı şöhrət ki, onlara verdiyimiz bilər ki, onlar biri ki, biz kimi biridir: " John 17:22Və biri ilə iman Allahın Oğlu ilə .

John 17:20,21
20 deyil, yalnız onların nə dua , ancaq söz onları da onların vasitəsilə mənə iman hansı edir ; 
21 Onların hamısı bir ola bilər ki , sən kimi, Ata, məni və mən sənə ki, onlar da bizə bir ola: mənə ki, göndərilən Sən dünya bilər inanıram ki, sən.


Zerubbabel

Zəkəriyyə 4:9 
və Zerubbabel əllərinizi, ev bu qoydu olan var öz əlləri o edilir bitirmək da,və sizə Rəbbinin bilirik ki, Allah mənə ev sahibliyi edir.

Zerubbabel Rəbbin tapınağın Oluşturucu kimi Məsihi təmsil edir. Zerubbabel Yəhuda valisi və Babylon əsirlikdən tərk müşayiət edilib.

Zəkəriyyə 6:16
12, O zaman ki, söz, keçirilib danışmaq Rəbbi buyurmuşdur Beləliklə, deyə ona, adı adam olan Bölməsi : o, yer və onun inkişaf edir out up, və Rəbbinin məbədi yaratmaq və ;

Zerubbabel Filial zamanı Rəbbin göylərdə və yerdə silkələmək olacaq kimi durur.

Haggai 2:21,22,23
21 , Judah Zerubbabel valisi danışmaq ilə , deyə Mən yer üzündə iradəsi silkələmək göyləri və yeri ;
22 Və mən aləminin taxta iradəsi devirmək və mən xalqlar Krallığı gücü iradəsi məhv, mən aşağı gələcək devirmək və chariots olan, edənlər və onları və riders onların və atlar, qardaşını qılınc hər bir.,
23 gün ki, saith Rəbbin keçirilib, mən səni almaq, O Zerubbabel Rəbbi və Mən bunu sənə bir signet: seçilmiş sənə Rəbbin, saith saith, Shealtiel oğlu, Mənim qulluqçu keçirilir.

Bu zaman O da aləminin yaradılması ola bilməz? Yəqin ki! 2:21,22,23 Haggai şahiddir. Sonra İbranilərə 12:26,27,28 oxuyun.

İbranilərə 12:26,27,28
İndi o deyib və'd etmişdir, lakin onların səs sonra shook yer 26: Lakin bir daha I silkələmək yalnız yer deyil, həm də göyü.
27 və bu sözü Lakin bir daha olan bu, görülən kimi şeyi, sarsılmış ki, o şeyi aradan qaldırılması qalar çalxalanmaq deyil.
28 neden ola bilməz qəbul ki, Böyük Britaniya a, Allah izin sevindirir xidmət ki, bizi qorxu var ne'məti və hörmət var, biz onun vasitəsilə:

Saith Rəbbi Allah heç silkələmək və ya Babylon silkələmək göyləri əsirlikdən və sonra Qüds məbədi ildə inşa Zerubbabel o lazımdır Earth. Buna görə də, emblem qurulması kim təmsil edəcək İsa əl-Məsih də Zerubbabel kimi məhv olmaq Britaniya deyilik Tapınağı'nın Zerubbabel bərpa edilmiş. Kilisesi məhv edilib yaratmaq deyil, məhv ola bilər. Bu gün bu barədə yerin Rəbbi və göyün sarsıntı?Yəqin ki! Məsih və tayfasına bunu Allah və olacaq Bir məbəd üçün Allahın Rəbbin.

Daniel 2:44,45
44 və hökmdarları bu gün ərzində edilir məhv olacaq, heç vaxt bu qədər aləminin bir Allah müəyyən edəcək göyün , nə də, həmin suverenliyi insanlar digər olmaq sol onların ancaq parça və Krallığı istehlak bütün bu, və Yao 'y əbədi qalar.
45, Çünki əlləri olmadan gördüm ki, dağ həyata edilib cut daş sizin və brass kəsilmiş dəmir, bu, gil, gümüş, qızıl, böyük Allah Allah bundan sonra qəbul etməlidir gəlmək etmişdir nə kral, məlum: və arzu əmin onların real deyil və şərh. 

Dəmir, mis, gümüş və qızıl gil bütlər və şəkillər deməkdir. Nə vaxt Daniel 2:44,45 anlatma?

1 Korinflilərə 15:24
24 Sonra, hətta Ata, gəldiyi Allaha Krallığı teslim sonunda zaman o, zaman bütün qayda ləğv var o, bütün hakimiyyət və güc.

Daniel 12:7
7 Mən, əl yanına sol onun və göydən əl sağ qədər onun keçirilən zaman o çay kişi və geyimli-ci ildə keten, hansı edilib yuxarıda suları dinləyib və əbədi liveth onu ezeli tərəfindən dəfə, zaman ki ola bir və yarım sezonu və insanların zaman müqəddəs nın başa onlar enerji parça dağılışma daxil, bütün bu işləri başa çatacaq.

Bu fiziki Qüds, lakin Church istinad etmir. Kilsəsi, ancaq (dini) məhv Qüds kimi qurmaq və təməl yerləşdirib. Kilisenin məhv misinterpet s. ola bilər, görmüşdür.bütpərəstlik görə məhv etdik. 8 aprel 2005-ci Pope John Paul II dəfn gün Nyu-Yorkda 9 / 11-ci ildən terror hücumları qədər. Bu, Rəbbinin İsa nəticələri Yerusəlimdə məbəd iki daş məhv üst və 1290 gün ərzində baş verəcəyini Daniel Bölüm 12 ayə 7 kitab uyğun olaraq sol heç bir daş olacaq gözlənilir.

Vəhy 9:15
15 və dörd mələklər, to olmaq üçün dəfə gün və ay və il öldürmək üçün hissəsi kişilər üçüncü olan.

hissəsinin kişilər üçüncü Xristianlıqda ibarətdir. digər ayrıntı bəşəriyyətin 1 / 3 ölüm  The peyğəmbərlik TƏMİN  vaxt və gün və ay və il tekrar 11 sentyabr 2001-ci və 7-12 şer bölməsi ilə kitabın Daniel "dir bitmiş zaman var onlar girmesini- , müqəddəs və pozulmuş enerji insanların bütün bu işləri başa çatacaq. " və bu ayə 9 olunur: "Və yapılanacak qəbul edilir olan zaman qurban günlük ki, üz ki, izah edir və iyrənc, edəcək gün ərzində bir min iki yüz doxsan ".

1290 gün başlayan günlük qurban baxımsızlıq durmaq və iyrənc və üz alınır və Rəbbi İsa və Metyu 24, Mark 13 proqnozlaşdırılan Luke 21 və sonra Daniel 12:7 görə idi zaman sayılır olacaq üstdə müqəddəs insanların hakimiyyəti istədiyini və ya xristian kilsəsi.

Vəhy 12:4 
4 və onun quyruq və etdi və göydən ulduz hissəsi üçüncü və Earth üçün tökmə onlara: dragon və o zaman onun uşaq devour üçün, qadın qarşısında durdu.

və ulduz hissəsi üçüncü da xristianlıq aiddir. O, həmçinin baxımsızlıq abomination vasitələri və necə? Etmir müharibə üçün bağlı bu göy adlı oxumaq: göydə müharibəsi(və baxımsızlıq iyrənc eyni Armageddon Heaven və olan müharibəsi)

baxımsızlıq və iyrənc, lakin Yerusəlimə prophesied onu Babylon peyğəmbərlik yerinə yetirilməsi üçün eyni oldu nə deyilmi? və peyğəmbərlik üçün eyni!

Jeremiah 50:40-44,46
40 şəhər onların yalnız qonşu kimi Allahın məhv Sodom və Gomorrah və Lord saith bu, belə heç bir insan insan oğlu hər hansı bir və ya orada əbədi qalacaqlar olub orada əbədi qalacaqlar.
41 O zaman ki, şimal gəldiyi bir nəfər, və böyük bir millət və bir çox hökmdarları yer nın tərəfdən edir ola bilər.
42 Onlar lance The rüku və edilir saxlayın: onlar heç bir mərhəmət qəddar, və: onların səs dəniz edilir nəf kimi, onlar müharibə üçün kişi kimi sıra set, atlar sonra gəzinti qarşı O qızı Babylon, sənə.
Babil 43 Şah və onların məruzəsini öz əlləri cılız waxed: əzab, onu saxlayın etmiş və pangs travail bir qadın kimi.

Jeremiah 6:22-24
22 Beləliklə saith Rəbbin, O zaman ki, insanların bir ölkənin şimal gəldiyi olan, və böyük bir millət yer Azərbaycan Respublikası tərəfdən qaldırılan edir ola bilər.
23 Onlar lance və rüku edilir: onlar mərhəmət olmadan və qəddar edilir: onların səs dəniz edilir nəf kimi, onlar müharibə üçün kişi kimi sıra set, atlar ilə gəzinti , O, qızı Zion sənə qarşı.
24 Biz onların şöhrət eşitmişik: travail bir qadın kimi bizim keçiriləcək qəbul Allah əzab və ağrı: bizim əlimizlə cılız mum. 

Yeni Qüds kim aşağı göydən gəlmək hərfi insanlar deyil. göydən evi Məsih, o bizim məbədlər və evlərində olacaq.

2 Korinflilərə 5:2,3
2 üçün, biz bu inilti ki, göydən nangagnanasang olan ev qoymaq bizim var biz:
Biz çılpaq tapa bilməz qoymaq ki, əgər 3.

Qalatiyalılara 3:27
Üçün 27 Məsih daxil bütün vaftiz idi bu Məsih qoymaq var.

Vəhy 21:22
22 Mən orada heç bir məbəd gördüm : yenilməz qüvvət sahibi üçün Rəbbi Allahvə Lamb orada məbədi var.

1 Yəhya 3:24
24 Və o commandments ki, onun keepeth ona dwelleth, onu o. bizə Bununla verdi o biz Ruh tərəfindən, bizə abideth bilgi O.

1 Yəhya 4:15
15 oğlu Kim ki, İsa etiraf etməlidir Allah Allah ona qaydalarına xəbərdar et və o, Allaha.

Koloslulara 2:9
üçün onu üçün əti görə Godhead təzahürləri və dolğunluq bütün dwelleth

Vəhy 21:3
3 Mən, from heaven deyib səs yüksək bir dinləyib O zaman ki, Allah və çadır kişilərə ilə deyil, və o, onlara əbədi qalacaqlar, onlar xalqı onun edilir olmaq və Allah özü onlarla olmaq olmaq və onların Allahın

Haqqında məskunlaşdığı torpaq, biz Romalılara 4:13 oxuya

Romalılara 4:13
qanun vasitəsilə 13 üçün İbrahim və ya vəd etmişdir üçün toxum, onun dünya edəcək devralınacağı , lakin iman gətirib yaxşı işlər və vasitəsilə.

Romalılara 8:17
17 və uşaqlar, əgər sonra varisləri və varisləri, Allah ilə Məsihin varisləri Fellow , biz də bilər ilə paksan, müqəddəssən Əgər ona ki, biz, həqiqətən, onunla əziyyət çəkirlər.

Zəbur 2:8
8 mənə yazın, və mən sizin sahiblik Earth heathen sənə olacaq vermək üçün senin hissələrinin uttermost miras və.

İbranilərə 1:2
2 vasitəsilə bu gün sonuncu dəfə bu bizə danışıq ki, hər şeyi onun Son varis təyin o, kimə, o da Allahın aləmlərin edilmiş;

Yeşaya 60:20,21,22
20 günlük və ya enmək deyil ay getmək üçün, aşağı sizin Rəbbin yüngül əbədi olacaqdır sizin, və sənin matəm günü başa edilir.
21 Sənin bütün insanlar da yaxşı ola edilir: Onlar əbədi torpaq varis edilirməşhurlaşmışdır ola bilər, iş ki, əlləri mənim I filialı əkin mənim edir.
22 min, edəcək Rəbbin mən: millət və kiçik bir güclü olmaq bir az bir edilirzaman onun tez-ci ildə onu. 

Amos 9:11-14
olacaq ki, 11 gün ki, aşağı ki, David çadır yuxarı qaldırmaq və onların pozulması yaxın yuxarı , mən onun xarabalıqları qədər olacaq qaldırmaq və mən keçən günlərdə kimi inşa edəcək ;
12 Onlar, adı ilə mənim deyilir ki, xalqlar və bütün bilər, Edom və malik olan qalıq saith kim ola bilər bu ki, Rəbbin,
ki, taxılbiçən və bitki toxumu üçün üzüm və treader düçar edəcəkdir Rəbbin saith 13 O zaman ki, bu gün gəlib, və dağlar və şirin şərab açılan və bütün dağları eritebilir edilir.
14 və mən İsrail xalqının iradəsi mənim əsir gətirmək daha, onlar şəhər tullantıların edilir qurmaq olan və onları tə'mir: onlar üzüm bitki edilir və onların şərab içmək, onlar bağlar edilir etmək, həmçinin yemək və meyvə onlara.
15 və mən onların torpaq sonra onlara edəcək bitki və onlar, sizdə verilmiş onların Mən torpaq cəlb Allah saith Rəbbin sənin.

Vəhy 11:15
15 və yeddinci mələk və səsləndi olan göyə var idi səsləri böyük, deyə, bu dünyanın Krallığı Rəbbinin oldu bizim və Məsihin onun : o əbədi və əbədi edilir şahlıq üçün.

Michael sonrasında siz (o mələk) Allah hər şeyi ram etmək olacaq kimi görünür?

İbranilərə 2:5-8
o, gəlib mələklər imtina tabe dünya danışmaq biz kimə.
6 Lakin bir, deyə əl bir sübut nə adamdır ki, sən onu zehinli? Və ya insan oğlu ki, siz qayğı?
7 O, edilmiş bir və çox az aşağı mələklər O, şərəf və şöhrət dikkat çeker Birbirini tamamlayan sizinlə və o əlləri sənin əsərləri ilə yerləşdirilmiş bu ;
Siz ayaqlarının altında onun məruz ildə şeyi qoymaq bütün . ona görə ki, hər şeyi məruz O, ona sol tabe deyil, heç bir şey. Amma indi biz hər şeyi vaz var ona görmürsənmi.

İndi, ev üçün torpaq miras müəyyən olan torpaq və ya dünya ki. Re-Amos 9:11 oxu

Amos 9:11 
olacaq ki, 11 gün ki, aşağı ki, David çadır yuxarı qaldırmaq və onların pozulması yaxın yuxarı , mən onun xarabalıqları qədər olacaq qaldırmaq və mən keçən günlərdə kimi inşa edəcək ;

Sadəcə olaraq daha düzeltmek. Heç bir şey digər Allah-verilmiş torpaq, ancaq dünya.

Zəbur 132:13,14 
13 Zion üçün seçdi Rəbbin, O, yaşayış onun üçün istədiyiniz var.
14 Bu mənim daimi istirahət yeri. Bu arzu var, I I orada əbədi qalacaqlar.

Xeyr göydə Allahın evində əbədi qalacaqlar, ancaq Allah bizi arasında əbədi qalacaqlar. O, baza olacaq. kimsə biz nagpapakataas Allahın ev yaşamaq istəyirsə.

Zəkəriyyə 1:3,16
Ona görə də 3 Orduların Rəbbi Beləliklə saith onlara deyəcəklər. qayıt mənə, keçirilib Rəbb saith, mən, sizə qaytarır Rəbbin vücuda saith.
16 Ona görə də belə Rəbbinin saith olan, mən Qüds geri am mercies ilə: mənim ev, bu inşa edilir və keçirilir, Rəbbi olan saith xətti Qüds üzərində uzanırdı edilir.

xətt nədir?

Yeşaya 28:17
17 Mən edəcək xətti, ədalət və şaqul: və dolu edilir süpürüb atmaq nın yalan məskəni və daşqın sularının edilir və gizlədilməsi yer.

Jeremiah 23:5,6 
5 gəlmək, saith Rəbbin, gün ki, O zaman mən filialı yaxşı olacaq qaldırmaq Davuda a, o edilir şahlıq torpaq kimi şah məşğul və ağıllı, bu ədalət mühakiməsinin və yaxşı işlər və icra edilir.
qeyd edilir olmaq ildə Judah gün onun, İsrail və təhlükəsiz qalacaqlar edilir: vəbu ona onun cəlb edilir adı , Rəbbinə bizim yaxşı.

Bu bütün baş mi? Biz hazırda bilmirdim, lakin insanların əbədi əhd məhv peyğəmbər demişəm. cəzası nədir? Yeşaya, Yeremya, Ezekiel, Daniel və s. kimi peyğəmbərlər (deyil seçilən yeni) Müqəddəs Kitabın cavab olaraq.

Yeşaya 24:5
5 Yer da onun sakinləri də defiled altında: üçün qanunlar həddi onlar pozulmuş əsasnaməsinin əhdi pozub Əbədi.

əvvəlində, təfsiri, yəqin ki, yanlış şərh hələ də əhd məhv düzgün deyil. əhd broken varsa, nə olur? Saziş nəticədə onların vəd ilə nə olacaq? Lakin Allah və'd ilə o David öz əhd və xilaf çıxmaq olmadığını.

Zəbur 89:34,35,36
34 My əhd, sındırmaq deyil mən nə dodaqlar mənim dəyişdirmək yerinə gəlib ki, şey.
35 bir müqəddəslik var mənim I sworn. I David yalan deyil;
36 onun nəslini mənə əvvəl günəş kimi taxtın və daimi dözmək edilir.

Daha yaxşı şans sonrakı ki, əbədi əhd açın. siz baxın! 

Unutmayın, David o şahlıq başladığı otuz yaşında idi və o, qırx il aldılar. 2 Samuel 5:4 və İsrail vahşi qırx il dolaşıb. Qanunun Təkrarı 8:2,3

No comments:

Post a Comment