THE JUDGEMENT DAY


But you, O Daniel, shut up the words, and seal the book, even to the time of the end: many shall run to and fro, and knowledge shall be increased. Daniel 12:9 AKJV

And I saw a strong angel proclaiming with a loud voice, Who is worthy to open the book, and to loose the seals thereof? Revelation 5:2 AKJV

But I will show you that which is noted in the scripture of truth: and there is none that holds with me in these things, but Michael your prince. Daniel 10:21 AKJV

And Jesus answering said to him, See you these great buildings? there shall not be left one stone on another, that shall not be thrown down.

The Great Day of the Lord: Armageddon

And after these things I saw another angel come down from heaven, having great power; and the earth was lightened with his glory.

(Re) Izgradnja Hrama

Slika od: http://www.artcyclopedia.com/masterscans/natoire-the-expulsion-from-paradise.html


John 8:32
32 I znat ćete istinu, i istina će vas osloboditi.

Izlazak-ja u usporedbi odlaska Izraela iz Egipta. Ali danas, ide u Jeruzalem iz Babilona (Velika bludnica) u knjizi Otkrivenja. U jesen velike prostitutka, uslijedit će svoju slobodu. Primjer proroštva oslobođenje iz Babilona (veliku Bludnicu) je u Jeremiji 30:7-10,18.

Jeremija 30:7-10,18
7 Ups za koji dan je velik , da nitko se sviđa: čak i vrijeme Jakova problema , no on ga je spasio.
8 A to će se dogoditi u onaj dan, govori Jahve nad Vojskama, koji Ja ću razbiti njegov jaram s tobom, i da će praska tvoga obveznica, te da on ne služe više stranaca:
9 Ali, oni će služiti Gospodinu, Bogu njihovu i Davidu, kralju svome, koga ću im podići.
10 Stoga ti ne strah, Jakove, slugo moj, govori Gospodin, ne plaši se, Izraele: Jer, gle, Ja ću spasiti tebe iz daljine, i tvoje sjeme iz zemlje izgnanstva, a Jakov će se opet, i biti tiho i na jednostavnost, a nitko neće da ga se bojali.
18 Ovako govori Jahve: "Evo, Ja ću udes šatora Jakovljevih, i smiluj se na njegovo mjesto stanovanja, i Grad je izgrađen na svoju hrpu, i dvori će ostati nakon popraviti ga.

Ono što čitamo je obećanje Božje Izraelcima kad su bili u progonstvu i odvede u Babilon. Babilon znači veliku Bludnicu, u knjizi Otkrivenja i kao što je rekao preko proroka u stara vremena.

Angel (Izlazak 23:20-22) stoji kao Kir oslobodio Izrael iz Babilona. Anđeo stoji kao pastir. U Otkrivenju, on je Jaganjac. Otkrivenje 7:16,17

Izaija 44:28
28 To govori Kira, On je moj pastir, te obavljaju i sve moje zadovoljstvo: čak govoreći Jeruzalemu, Ti ćeš biti izgrađen i hram, Tvoje zaklade bit će naveden.

Izlazak 23:20-22
20 Gle, Ja poslati anđela pred tobom, da bi vas na putu, i da ti donesem mjesto gdje sam priredio.
21 Budite mu vi, a glas mu čujete, nemojte ga provocirati, jer on neće opraštati grijehe vaše, za moje ime je u njemu.
22 Ali, ako doista slušati njegov glas, i učiniti sve što ja govorim, ja ću biti neprijatelj tvoj neprijatelj, protivnik na svoje protivnike.

Otkrivenje 7:16,17
16 Oni će gladi više nema, ni žeđ bilo više, niti će oni udariti suncu ili topline
17 Za Jaganjac koji je posred prijestolja bit hraniti ih, te će voditi k njima žive izvore voda: i Bog će otrti svaku suzu s njihovih očiju.

Kazna za Babilon mogu se naći u Otkrivenju 6 (četiri pečata) kao proročanstvo Gospodina Isusa u Jeruzalem u Mateju 24, Marko 13 i Luka 21 grozota pustoši oko. Janjetina poduzete ili hraniti ljude prema vjeri u Boga kao u svojoj kući i hramu preko svoga Sina (sedmi pečat). I povratak (Novo) Jeruzalem iz progonstva u Babilon. (Nakon pada u veliku Bludnicu Otkrivenje poglavlje 17 i 18)

U Izraelu još uvijek zarobljenici Babilon (veliku Bludnicu, u knjizi Otkrivenja), vratit će se sličan onome što se dogodilo u vrijeme Zerubabela. To se zove Novi Jeruzalem u Otkrivenju kao domovini koja zarobljen od strane Babilona (veliku Bludnicu, u knjizi Otkrivenja) će se vratiti. Novi Jeruzalem, jer to će biti izgrađena ponovno.

Ezekiel 40:2
2. U vizijama Boga on me uveo u zemlju Izraelovu, te me postavi na veoma visoku goru, gdje je grad na jugu.

Kao što je Ivan vidio u viziji. U Ezekiel 40:2, to je također anđeo mjerena i može se pročitati ako nastavite čitati u Ezekiel 40:5 (čitaj svoju Bibliju) i Otkrivenje 21:15 (čitaj svoju Bibliju) čitamo u Otkrivenju 21:10

Otkrivenje 21:10
10 A odnese me u duhu na veliko i visoke planine, i mi je pokazao sveti grad Jeruzalem, silazi s neba od Boga,

Također mjeriti anđeo koji se može pročitati u knjizi Zaharijina.

Zaharija 2:1,2
1 i Podigoh oči, i pogleda, i gle, čovjek sa mjernim užetom u ruci.
2 Nato ja, Kamo ideš? A on mi reče: " Za mjerenje Jeruzalem, vidjeti kako široka i koliko dugo.

Iz zarobljeništva u Babilonu (Otkrivenje) ponovno vratiti u Izrael. Nema Duhovna domovinu, ali Crkvi. Budući da je Crkva proširenje Izraela po vjeri u Sina Božjega.

Izaija 54:3
3 Za ćeš izbiti nazad na desno i lijevo, i tvoje potomstvo će baštiniti poganima , I napraviti pustoš gradova.

Galaćanima 3:18,29
18 Jer ako se baština zadobiva se po zakonu, a ne obećanje: Bog je dao Abrahamu kroz obećanje.
29 A ako ste se Krist, onda ste Abrahamovo potomstvo, i baštinici po obećanju.

Krist i Crkva će biti jedno. On prebiva u nama i mi s njim, dakle, postali smo jedno, i ako je jedinstveni ... u braku? True. Tako Jaganjčevom i Novi Jeruzalem biti u braku i biti jedan. Prema Gospodinu Isusu: "Ja i Otac jedno smo." Ivan 10:30 "I slavu koju si mi dao sam im dao, da oni mogu biti jedan , Koja kao što smo su jednom: " Ivan 17:22 I jedan po vjeri u Sina Božjega.

Ivan 17:20,21
20 Ne samo da mole, ali za njih i koji će vjerovati u mene kroz svoje riječi
21 Da svi budu jedno , Koja kao što ti, Oče, meni i ja u tebi, da su oni također biti jedan u nas: da svijet uzvjeruje da si me ti poslao.


Zerubabel

Zaharija 04:09
9 Ruke Zerubabel su položili ovaj Dom utemeljile, rukama će to završiti, i znate da je Jahve nad Vojskama poslao me k vama.

Zerubabel predstavlja Mesija kao graditelj hrama Gospodnjega. Zerubabel je bio guverner Judeje i pratećih dopust iz zarobljeništva u Babilonu.

Zaharija 06:16
12 i govoriti mu: 'Ovako govori Jahve nad Vojskama: "Evo, čovjeka čije ime je Podružnica : A on će rasti iz svoje mjesto, i graditi hram Gospodnji ;

Zerubabel stoji kao podružnica u vrijeme Gospodin ću potresti nebesa i zemlju.

Hagaj 2:21,22,23
21 Govori Zerubabelu namjesniku judejskom, govoreći, Ja ću potresti nebesa i zemlju ;
22 A Ja ću obaranje kraljevsko prijestolje, i ja ću uništiti snagu kraljevstva naroda, i ja ću srušiti kola, i onih koji su u njima, i konja i njihovih jahača će doći dolje, svaki od mača brata.,
23 U onaj dan, govori Jahve nad Vojskama, uzimam tebe, O Zerubabel , Moj sluga, sin Šealtielov, govori Gospodin, i da ti pečatnjak, jer sam izabrao tebe, riječ je Jahve nad Vojskama.

Uspostavljanje kraljevstva neće uništiti je u ovom trenutku? Vjerojatno! Pročitajte opet Hagaj 2:21,22,23. Zatim pročitajte Hebrejima 12:26,27,28.

Hebrejima 12:26,27,28
26 čiji je glas tada potresao zemlju, ali sada je obećao, govoreći: Ipak, još jednom ću potresti ne samo zemlju nego i nebo.
27 A tu riječ, ipak još jednom, je uklanjanje onih stvari koje su potreseni, kako stvari učinio, da neće biti uzdrman može ostati.
28 Zato, primanje kraljevstvo koje se ne može pomaknuti, neka nam milost, pri čemu imamo poštovanje i strah od usluga koja ugađa Bogu:

Veli Jahve, Bog, u vrijeme kada je potresti nebesa i zemlju on će Zerubabel izabrao za izgradnju hrama u Jeruzalemu, nakon zatočeništva iz Babilona. Stoga, Zerubabel predstavlja kao Mesiju koji će uspostaviti kraljevstvo neće biti uništen, simbol obnove hrama od Zerubabel. Crkva je uništena i opet će se graditi i ne smije biti uništena. Potresanje Gospodina na nebu i na zemlji je u ovom vremenu? Vjerojatno! Krist i njegovi ljudi će biti hram za Gospodina, a Bog će to učiniti.

Daniel 2:44,45
44 A u vrijeme ovih kraljeva mora Bog nebo će postaviti kraljevstvo koje neće nikada biti uništeni, niti će suvereniteta tome biti lijevo za druge ljude, ali u komadima i uništiti sva ona kraljevstva, Yao i "y će ostati zauvijek.
45 Budući da si vidio da je kamen izrezati na planinu bez ruku, i rezati željezo, mjed, glinu, srebro i zlato, veliki Bog saopćio kralju što će se dogoditi u daljnjem tekstu: a san je stvaran i njezino tumačenje siguran.

Željezo, bakar, srebro, zlato i gline sredstva slike idola. Što vrijeme Daniel 2:44,45 reći?

1. Korinćanima 15:24
24 Tada dođe kraj, kada će predati kraljevstvo Bogu, čak i Otac, kada će morati ukinuti sve pravilo i sva vlast i moć.

Daniel 0:07
7 A ja sam čuo čovjeka odjevena u lanene haljine, koji je bio iznad voda rijeke, kada je držao desnu ruku i lijevu ruku k nebu, i zakle se onomu koji živi dovijeka da će biti na vrijeme, vremena i pola sezone, i kada su završili razbijanje na komade moć svetih ljudi, sve ove stvari će završiti.

To se ne odnosi na fizički Jeruzalem, ali Crkva. Crkva uništena (duhovno), ali će se graditi opet kao Jeruzalem i staviti kamen. Uništenje Crkve je učinio, možda misinterpet drugi. Uništena zbog idolopoklonstva. Od 9 / 11 terorističkih napada u New Yorku do 8. travnja 2005 dan pogreba pape Ivana Pavla II. To je Gospodin Isus predvidio da će rezultati biti kamen lijevo na vrhu oba kamena razaranja hrama u Jeruzalemu, a prema knjizi Daniel poglavlje 12 stih 7 to će se dogoditi u roku od 1290 dana.

Otkrivenje 9:15
15 A četiri anđela, kako bi se uklopiti vremenima i danima i mjesecima i godinama ubijati Treći dio muškaraca.

Treći dio su ljudi Krscanstva. Pročitajte Smrt 1 / 3 čovječanstva   Proročanstvo IspunjenaVrijeme i dan i mjesec i godinu na 11. rujna 2001 i ponovo knjigu Daniela u poglavlju 12 stihu 7 " kada su završili razbijanje na komade moć svetih ljudi, sve ove stvari će završiti. " i stih 9 je ovo: "I od vremena koje svakodnevno žrtva oduzet će se i sramoti koja gradi strukturirane, će imati tisuću 290 dana . "

Početkom 1290 dana se broje od vremena dnevno žrtva oduzet će se i grozota pustoši strukturirane i to je Gospodin Isus predvidio u Mateju 24, Marko 13 i Luka 21 i prema Danielu 0:07 poslije razbijanje na komade moć svetih ljudi koje je Crkva ili kršćanstvo.

Otkrivenje 00:04
4 A njegov rep nacrtao Treći dio zvijezde na nebu , I sve ih baci na zemlju, i zmaj stajaše pred ženom, da proždiru svoje dijete kad je.

Treći dio zvijezda također odnosi na kršćanstvo. To također znači da grozota pustoši i kako se to odnosi na rat u nebu? pročitajte pod naslovom: Rat na Nebu (Je li Gnusnost pustoš, rat u nebu i Armagedon isto?)

Nije da grozota pustoši je prorokovao u Jeruzalem, ali zašto je postao isti kao i za ispunjenje proročanstva u Babilonu? Jer proročanstvo je isti!

Jeremija 50:40-44,46
40 Baš kao što je Bog uništio Sodomu i Gomoru i susjede njihove gradove , Govori Gospodin, tako da nitko ne će prebivati tamo, ili da li postoji bilo stanovati, sin čovječji.
41 Gle, narod dolazi sa sjevera, i velik narod i mnogi kraljevi će biti od strane zemlje.
42 One će držati luk i koplje: oni su okrutni i bez milosti: njihov glas će rikati kao more, a oni jašu na konjima, postavljen u polju kao i muškarci za rat protiv tebe, kćeri babilonska.
43 Kralj babilonski ču vijest o njima: i ruke voskom jadni: tjeskoba uhvati ga, i bolovi od žena porodilju.

Jeremija 6:22-24
22 Ovako govori Jahve, Gle, narod dolazi sa sjevera zemlje, a velik narod će biti prikupljena od strane zemlje.
23 Oni će luk i koplje: oni su okrutni i bez milosti: njihov glas će rikati kao more, a oni jašu na konjima, postavljen u polju kao i muškarci za rat, protiv tebe, Kćeri sionska.
24 Čuli smo slavu njegovu: naše ruke vosak jadni: tjeskoba ima uzela maha od nas, i boli kao žena u porodilju.

Novi Jeruzalem je grad koji doslovno ne silazi s neba. Stan s neba je Krist, on će postati naš hram i prebivalište.

2 Korinćanima 5:2,3
2 Jer u ovoj mi jecaj, iskreno žele biti odjeveni po s naše kuće koja je s neba:
3 Jer ako smo stavili na koji mi neće biti pronađena gola.

Galaćanima 3:27
27 Za sve što ste bili kršteni u Krista smo stavili na Krista.

Otkrivenje 21:22
22 I ja sam vidio nema hram u njoj : Gospod Bog Svemogući i Janje su hram.

1 Ivanova 3:24
24 A onomu koji čuva njegove zapovijedi prebiva u njemu, i on u njemu. I ovime znamo da je on ostaje u nama, po Duhu koji nam je dao.

1 Ivanova 4:15
15 Tko ispovijeda da je Isus Sin Božji, Bog ostaje u njemu, i on u Bogu.

Kološanima 2:09
9 Jer u njemu stanuje sva punina božanstva Objava po tijelu,

Otkrivenje 21:03
3 A ja čuo glasan glas s neba: Evo, Šatora Božjeg s ljudima, i on će prebivati s njima, i oni će biti narod njegov, i sam Bog biti s njima i biti njihov Bog

O naseljena zemlja, čitamo u Rimljanima 4:13

Rimljani 4:13
13 Jer kroz Zakon je obećanje Abrahamu ili njegovo sjeme, koji će naslijediti svijet , nego na temelju pravednosti vjere.

Rimljani 8:17
17 A ako pak djeca, onda i baštinici, baštinici Božji, a kolega nasljednika s Kristom , ako doista trpimo s njim, da i mi se proslavi s njim.

Psalmi 02:08
8 Tražite od mene, i Dat ću ti narodi za svoje baštine, i najudaljenijih dijelova Zemlje svom posjedu.

Hebrejima 1:02
2 nam je govorio u ovih posljednjih dana kroz to, svoga Sina, kojega je imenovao nasljednikom svih stvari, preko kojeg je također on je napravio svjetova;

Izaija 60:20,21,22
20 dan neće ići dolje, ili mjesec ići dolje, za Jahve će biti tvoje vječno svjetlo, i dani tvoje žalosti će biti okončan.
21 Tvoje ljudi će također biti sve pravedni: oni će baštiniti zemlju zauvijek, grana moje sadnje, mojih ruku djelo, da bih se u njima proslavio.
22 Mala će postati tisuća kuna, i mala jak narod: ja, Jahve će ga ubrzati u svoje vrijeme.

Amos 9:11-14
11 U onaj dan će Ja podići šator Davidov koji je pao, a zatvoriti do povrede istih , I ja ću podići svoje ruševine, i Ja ću ga izgraditi kao u stara vremena ;
12 Da oni mogu imati ostatak Edoma i svih naroda koji se zove mojim imenom, riječ je Jahve koji čini ovo,
13 Evo dolaze dani, govori Gospodin, koji će preuzeti Reaper i mastilac grožđa za sjeme biljaka, i planine će pad slatko vino, i svi se bregovi će se rastopiti.
14 A Ja ću udes naroda svoga Izraela, a oni će graditi otpada gradovima, te ih nastanjuju: i saditi vinograde i piti vino istog, oni će također napraviti vrtove i jesti voće od njih.
15 A Posadit ću ih u zemlju njihovu, i privući na svoje posjede koje sam im dao, riječ je Jahve, Bog tvoj.

Otkrivenje 11:15
15 I sedmi anđeo zatrubi, i tamo su bili veliki glasovi u nebu govoreći: Kraljevstva ovoga svijeta postala Gospodina našega i Pomazanika njegova : I on će kraljevati u vijeke vjekova.

U stajati Michaela kao (ili anđeo), božanski će pokoriti sve stvari?

Hebrejima 2:5-8
5. Za on nije predmet anđeli svijeta da dođu, kojima govorimo.
6 Ali jedna dokazao s jedne strane, govoreći: Što je čovjek , Da si svjestan od njega? Ili sin čovječji, da vam je stalo?
7 On je napravio vam malo manjim od anđela, On vam okrunjen slavom i časti, i on je stavljen na djelima ruku tvojih ;
8 Možete staviti sve podloži pod noge . Jer u tom je podvrgnut sve do njega, on je ostavio ništa da ne podliježe njega. Ali sada nismo vidjeli ga se odrekne svega.

Sada, zemlju u baštinu stanovati je utvrđeno da je zemljište ili u svijetu. Ponovno pročitajte Amos 9:11

Amos 9:11
11 U onaj dan će Ja podići šator Davidov koji je pao, a zatvoriti do povrede istih, I ja ću podići svoje ruševine, i Ja ću ga izgraditi kao u stara vremena ;

Trebate samo popraviti ponovno. Niti jedan drugi bogomdani zemlju, ali u svijetu.

Psalam 132:13,14
13 Jer Gospodin je izabrao Sion, On ga je željeni za svoje prebivalište.
14 Ovo je moj odmorište zauvijek. Ovo je mjesto gdje ja boravim, jer sam želio.

Nećemo živjeti u kući Boga u nebu, ali Bog će prebivati među nama. On će biti baza. Ako netko želi živjeti u kući Boga on je uzvišen.

Zaharija 1:3,16
3 Zato im reci: 'Ovako govori Jahve nad Vojskama. Vrati se k meni, riječ je Jahve nad Vojskama, i ja ću se vratiti k vama, riječ je Jahve nad Vojskama.
16 Zato ovako govori Jahve, Ja sam se vratio u Jeruzalem s milosrđa: moja kuća je sagrađena u njemu, riječ je Jahve nad Vojskama, i crta mora biti ispružena u Jeruzalemu .

Što je redak?

Izaija 28:17
17 I ja ću napraviti pravde linija, i olovni visak, i tuča će počistiti sklonište od laži, a voda će se prelijevati mjesto skrivanja.

Jeremija 23:5,6
5 Evo, dolaze dani riječ je Jahvina, da Ja ću podići Davidu izdanak pravedni, i on će vladati kao kralj i postupimo mudro, te će i pravicu u zemlji.
6 U njegove će dane Judeja će biti spašena, i Izrael će živjeti sigurno: i to je njegovo ime će biti pozvani da ga , Gospodin, Pravda naša.
 
Jesu li sve stvari će se dogoditi? Nismo znali odmah, ali je rekao proroci, ljudi uništeni ostati vječnim Savezom. Što je kazna? U prorocima kao što su Izaija, Jeremija, Ezekiel, Daniel i drugi (ne od novih pojavile) je odgovor u Bibliji

Izaija 24:5
5 Zemlja je također oskvrnula ispod njegove stanovnike: jer prestupiše zakona, prekršio zakone, slomljena vječni Savez.

U početku, tumačenje nije u redu, vjerojatno, krivo tumačenje i dalje uništiti Savez. Ako savez je uništen, što će se dogoditi? Sporazum će biti uništen uključujući i obećanja? Ali Bog je obećanje da neće slomiti njegov Savez i obećanje Davidu.

Psalam 89:34,35,36
34 Moj zavjet neću slomiti, niti mijenjati stvar koja je došla iz mojih usana.
35 Jednom sam zakleli moj svetosti. Neću lagati Davidu;
36 Njegovo sjeme će izdržati zauvijek, i prijestolje njegovo kao sunce prije mene.

Bolje sreće sljedeći put, zavjet je vječan. Vidimo se!

Podsjetimo, David je bilo trideset godina kad se zakraljio, a kraljevao je četrdeset godina. 2 Samuel 05:04 A Izraelci krenuli četrdeset godina u pustinji. Ponovljeni zakon 8:2,3

No comments:

Post a Comment