THE JUDGEMENT DAY


But you, O Daniel, shut up the words, and seal the book, even to the time of the end: many shall run to and fro, and knowledge shall be increased. Daniel 12:9 AKJV

And I saw a strong angel proclaiming with a loud voice, Who is worthy to open the book, and to loose the seals thereof? Revelation 5:2 AKJV

But I will show you that which is noted in the scripture of truth: and there is none that holds with me in these things, but Michael your prince. Daniel 10:21 AKJV

And Jesus answering said to him, See you these great buildings? there shall not be left one stone on another, that shall not be thrown down.

The Great Day of the Lord: Armageddon

And after these things I saw another angel come down from heaven, having great power; and the earth was lightened with his glory.

(Re) Statyba šventyklos

Vaizdas nuo: http://www.artcyclopedia.com/masterscans/natoire-the-expulsion-from-paradise.html


John 8:32
32 Ir jūs pažinsite tiesą, ir tiesa padarys jus laisvus.

Išėjimo-I palyginti Izraelio išvykimo iš Egipto. Tačiau šiuo metu, vyksta į Jeruzalę iš Babilono (Didžioji paleistuvė) į Apreiškimo knygą. Atsižvelgiant į didelį prostitutė rudenį, bus po jo laisvę. Apie išgelbėjimą iš Babilono (Didžioji paleistuvė) pranašystės pavyzdys yra Jer 30:7-10,18.

Jer 30:7-10,18
7 Oi už tą dieną yra labai , kad nė vienas jis patinka: net Jokūbo nelaimės metu , bet Jis išgelbėjo ją.
8 Ir jis ateis tą dieną, sako kareivijų Viešpats, Złamię jo jarzmo tave ir sprogo tavo obligacijas, ir kad jis tarnauja ne daugiau svetimi:
9 Bet jie turi tarnauti Viešpačiui, savo Dievui ir Dovydas jų karalius, kuriam aš pakels jiems.
10 Todėl baimė ne tu, mano tarne Jokūbai, sako Viešpats, neišsigąsk, Izraeli: štai, Aš tave išgelbėti iš tolo ir tavo palikuonis iš nelaisvės, žemė, ir Jokūbas sugrįš, ir būk ramus ir ramiai, ir niekas jo negąsdins.
18 Taip sako Viešpats: "Štai, Aš parvesiu Jokūbo palapinių nelaisvėje, ir pasigailėk jo gyvenamoji vieta, ir Miestas pastatytas ant savo krūvos ir rūmai lieka po remonto ji.

Ką mes skaitome Dievo pažadą Izraelio tautai, kai jie buvo tremtyje ir nunešė į Babiloną. Babilonas tai puikus paleistuvės į Apreiškimo knyga ir kaip sakė pranašai senomis dienomis.

Angelas (Išėjimo 23:20-22) stovi kaip Cyrus išlaisvino Izraelį iš Babilono ". Angelas stovi kaip ganytojas. Apreiškime, jis yra avinėlis. Apreiškimo 7:16,17

Iz 44:28
28 Ši Cyrus sako, Jis yra mano ganytojas, ir turi atlikti visus mano malonumas: net sakydamas į Jeruzalę, Tu būsi pastatytas, ir šventykla Tavo pamatai turi būti nustatytos.

Išėjimo 23:20-22
20 Štai, Aš siunčiu angelą pirma tavęs, kad jus ant kelio, ir kad jums kur aš paruošti.
21 Būkite jį ir išgirsti jo balsą, neerzinkite jį, nes jis nebus malonė jūsų nuodėmės, mano vardas yra į jį.
22 Bet jeigu jūs iš tikrųjų klausytis jo balso, ir daryti viską, kad aš kalbu, aš būsiu jūsų priešą, priešų savo priešininkus priešas.

Apreiškimo 7:16,17
16 Jie bado ne daugiau, nei troškulys, bet daugiau, nei jie bus hit saulės arba šilumos
17 Dėl Avinėlis, kuris yra sosto viduryje turi pašarų jiems, ir paskatinti juos pas gyvenimo fontano vandenis: ir Dievas nušluostys kiekvieną ašarą nuo jų akių.

Už Babilonas bausmė galima rasti Apreiškimo 6 (keturi plombos) kaip pranašystė apie Viešpaties Jėzaus Jeruzalės pagal Matą 24, Markas 13 ir apie pasibjaurėjimas sielvartą 21 Lukas. Avinėlis, kurių buvo imtasi ar pašarų žmonių link tikėjimo į Dievą kaip mūsų namų ir šventyklų per savo Sūnų (7 antspaudas). Ir vėl (Nauja) Jeruzalė iš tremties Babilone. (Po didžiojo paleistuvės sumažėjo Apreiškimo 17 skyrius ir 18)

Izraelis vis dar Babilonas (Didžioji paleistuvė į Apreiškimo knyga) nelaisvę bus panašios grąžos, kas atsitiko Zorobabela laiko. Tai vadinama Naujoji Jeruzalė iš Apreiškimo kaip tėvynės, kuri užėmė Babilonas (Didžioji paleistuvė į Apreiškimo knyga) sugrįš. Naujoji Jeruzalė, nes jis turi būti pastatytas dar kartą.

Ezechielio 40:2
2 Be Dievo vizijas jis nuvedė mane į Izraelio žemę, ir pakėlė mane ant labai aukšto kalno, kur į pietus mieste.

Tiesiog kaip ir Jonas matė jo viziją. Be Ezechielio 40:2, taip pat angelas matuojama ir gali būti perskaityti, jei ir toliau svarstymo Ezechielio 40:5 (skaityti jūsų Biblija) ir iš Apreiškimo 21:15 (skaityti jūsų Biblija) skaitome Apreiškimo 21:10

Apreiškimo 21:10
10 Ir jis nunešė mane dvasioje į didelį ir aukštą kalną, ir parodė man šventasis miestas Jeruzalė, leistis iš dangaus nuo Dievo,

Taip pat matuojamas angelas, kurį galima skaityti Zacharijo knyga.

Zacharijas 2:1,2
1 Ir aš pakelti akis ir pamačiau, ir štai, vyras su matavimo linija rankoje.
2 Tada aš sakė: "Kur jūs einate? Ir jis pasakė man, Norint išmatuoti Jeruzalė, pamatyti, kaip plačiai ir kiek ilgai.

Nuo nelaisvėje Babilone (Apreiškimo) grįžti į Izraelį. Nr dvasinio tėvynės, bet bažnyčioje. Kadangi Bažnyčia yra Izraelio pratęsimo tikėjimu į Dievo Sūnų.

Iz 54:3
3 Nes tu Džiūgauk dešinėje ir kairėje, ir Tavo palikuonyse paveldėti pagonis , Ir padaryti dykuma miestuose.

Gal 3:18,29
18 Nes jei paveldėjimo per įstatymo, o ne pažadas, bet Dievas atidavė jį į Abraomo per pažadą.
29 Ir jei būsite Kristaus, tai esate Abraomo sėkla, ir paveldėtojai pagal pažadą.

Kristaus ir Bažnyčios bus vienas. Jis gyvena mumyse ir mes su juo, todėl mes tampame viena, ir jei vieningą ... vedęs? Tiesa. Taigi ėriena ir Naujoji Jeruzalė būti vedęs ir turi būti vienas. Pagal Viešpaties Jėzaus: "Aš ir Tėvas esame viena." Jn 10:30 Ir tą šlovę, kurią esi man suteikęs, aš juos, kad jie gali būti viena , Kad kaip mes yra vienas: " Jono 17:22 Ir viena tikėjimu į Dievo Sūnų.

Jono 17:20,21
20 Ne tik jie girdi, bet jiems taip pat kuris tiki į mane per jų žodį
21 Kad visi jie gali būti vienas , Kad kaip tu, Tėve, manyje ir aš tavyje, kad jie taip pat yra viena mumyse: kad pasaulis įtikėtų, jog tu esi mane siuntęs.


Zorobabel

Zacharijas 04:09
9 Zorobabela rankas padėjo šio namo pamatai, savo rankas, taip pat baigti ją, ir žinote, kad kareivijų Viešpats siuntė mane pas jus.

Zorobabel yra Mesijas, nes Viešpaties šventyklos statytojui. Zorobabel buvo valdovų judėjai ir kartu palikti iš nelaisvės Babilone.

Zacharijas 06:16
12 Ir pasakyk jam: 'Taip sako Viešpats visagalis, sakydamas: štai, žmogus, kurio vardas yra filialas : Ir jis turi augti iš savo vietos, ir statyti Viešpaties šventyklą, ;

Zorobabel stovi kaip filialas metu Viešpats poruszę dangų ir žemę.

Aggeusza 2:21,22,23
21 Pasikalbėkite su Zorobabel Judo valdytojui, sakydamas: Aš purtyti dangų ir žemę ;
22 Ir Aš nuversti karalystės soste, ir aš sunaikinti tautų karalysčių koncentracija, ir aš nuversti kovos vežimus ir tuos, kurie jiems, ir arkliai ir jų raiteliai turi nusileisti, kas iš jo brolio kardas vienas.,
23 Tą dieną, sako Viešpats visagalis, aš tave, O Zorobabel , Mano tarnas, Salatielio sūnus, sako Viešpats, ir padarysiu tave antspaudo, nes aš pasirinkau tave, sako Viešpats visagalis.

Karalystė negali būti sunaikinti sukūrimas yra šiuo metu? Turbūt! Skaityti vėl Aggeusza 2:21,22,23. Tada skaityk Žydams 12:26,27,28.

Hebrajai 12:26,27,28
26, kurio balsas vėliau sukrėtė žemės, bet dabar Jis pažadėjo, sakydamas: Tačiau dar kartą aš purtyti ne tik žemės, bet ir danguje.
27 Ir šis žodis, Tačiau dar kartą, yra pašalinant iš tų dalykų, kurie sukrėtė, kaip ką nuveikti, ne būti suplakamas, gali likti.
28 Lankytojų, gaunančios karalystė, kad negali būti perkeltas, mums malonę, kurią mes turime gerbti ir bijoti paslaugos, kuri patinka Dievui:

Sako Viešpats Dievas, kai jis purtyti dangų ir žemę, jis bus pasirinko Zorobabel statyti šventyklos Jeruzalėje po Babilono nelaisvės. Todėl Zorobabel atstovauja kaip Mesijo, kuris sukurs karalystė negali būti sunaikintas, iš šventyklos padarė Zorobabela atkūrimo simbolis. Bažnyčia buvo sugriauta ir remsis vėl ir negali būti sunaikinta. Kraipo VIEŠPAČIUI danguje ir žemėje yra šiuo metu laiku? Turbūt! Kristaus ir jo žmonės būtų šventyklos, nes Viešpats Dievas, ir Dievas bus tai padaryti.

Daniel 2:44,45
44 Ir šių karalių dienas dangaus Dievas įkurs karalystę, kuri niekada nebus sunaikinta, nei turi suverenias teises į jo palikti su kitais žmonėmis, bet į gabalus ir sunaudoti visą šių karalysčių, ir Yao "y išliks amžinai.
45 Kadangi jūs matėte, kad akmuo buvo iškirpti dėl be rankų kalnų, ir sumažinti geležies, žalvario, molio, sidabras ir auksas, Didysis Dievas padarė žinomas karaliui, kas įvyks toliau: ir svajonė yra reali ir aiškinant šį straipsnį tikrai.

Geležies, vario, sidabro, aukso ir molio reiškia įvaizdį stabus. Kokie laiko Daniel 2:44,45 pasakoja?

1 Korintiečiams 15:24
24 Tada ateina pabaiga, kai jis bus pristatyti karalystę Dievui, net Tėvas, kai jis turės panaikinti visus taisyklė ir visa valdžia ir jėga.

Daniel 00:07
7 Ir aš girdėjau Dėvinčiam iš lino, kuris buvo virš upės, kai jis pakėlė dešinę ranką ir kairę ranką į dangų vandenis, ir prisiekė jam, kad gyvas amžinai būtų vienu metu, kartais ir pusę sezono, ir kai jie baigėsi įsibrovus į gabalus šventosios tautos galios, visi šie dalykai baigsis.

Ji nenurodo fizinių Jeruzalės, bet bažnyčioje. Bažnyčia sugriauta (dvasinis), bet bus pastatytas vėl, kaip Jeruzalė ir įdėti kertinis akmuo. Bažnyčios sunaikinimo padarė, gali būti misinterpet kiti. Sunaikinta, nes stabmeldystės. Nuo 11/09 teroro išpuolių Niujorke prie 8 Bal 2005 nuo popiežiaus Jono Pauliaus II laidotuvių dieną. Jis yra Viešpats Jėzus pranašavo, kad rezultatai bus ne akmuo į kairę ant tiek akmens sunaikinimas šventyklos Jeruzalėje ir pagal Daniel skyrius 12 eilutė 7 knygos tai įvyksta per 1290 dienų.

Apreiškimo 9:15
15 Ir keturiems angelams, kurie turi būti įmontuojami laikus ir dienas ir mėnesius ir metus nužudyti trečioji dalis vyrams.

Dėl trečios dalies, vyrai christianism. Skaityti Mirties 1 / 3 žmonijos   Pranšystė AtliktiLaiką ir dieną ir mėnesį ir metus rugsėjo 11 d., 2001 m. ir vėl Daniel knygos 12 skyriuje stichijos 7 " kai jie baigėsi įsibrovus į gabalus šventosios tautos galios, visi šie dalykai baigsis. " ir stichijos 9 yra toks: "Ir nuo to laiko, kasdien auka turi būti atimta, ir bjaurastis, kad padaro struktūrizuoti, bus turėti tūkstantį du šimtus devyniasdešimt dienų . "

Apie 1290 dienų, prasideda skaičiuojami nuo tos dienos, kasdien auka turi būti paimti ir sielvartą struktūrinį bjaurastis ir ji yra Viešpaties Jėzaus prognozuojama Matą 24, Markas 13 ir Lk 21 ir pagal Daniel 00:07 įsibrovus į gabalus šventosios tautos galios, kuri yra Bažnyčia ar krikščionybė.

Apreiškimo 00:04
4 Ir Jo uodega atkreipė trečią dalį dangaus žvaigždžių , Ir mesti juos į žemę, ir drakonas stovėjo prieš moteris, valgyti savo vaikui, kai ji.

Trečioji dalis žvaigždžių taip pat nurodo į krikščionybę. Tai taip pat reiškia, kad sielvartą pasibjaurėjimas ir kaip jis susijęs su danguje karas? skaityti pavadinimu: Kova danguje (Ar bjaurastis iš Desolation, Kova danguje ir Armagedonas patį?)

Ar ne dykuma bjaurastis yra pranašavo Jeruzalėje, bet kodėl jis tapo toks pat kaip pranašystė išsipildė Babilonas? Dėl pranašystė yra tas pats!

Jer 50:40-44,46
40 Kaip Dievas sunaikino Sodomą ir Gomorą, ir kaimynas jos miestai , Sako Viešpats, todėl niekas ten gyvena, ar ten gyvena bet ne žmogaus sūnus.
41 Štai, žmonės ateina iš šiaurės, ir didysis tauta ir daug karalių, turi būti iš žemės pakraščių.
42 Jie turi turėti laivo pirmagalio ir samdomų: jie žiauriai ir negailestingi: jų balso turi kriokimas kaip jūra, ir jos važinėti žirgais, nustatytą masyvas kaip vyrai dėl karo prieš tave, Babilono dukra!.
43 Babilono karalius išgirdo apie juos, ir jo rankos pasidarė silpna: kančia trenkiau jam ir miltų, kaip ir gimsta.

Jer 6:22-24
22 Taip sako Viešpats, Štai, žmonės ateina iš šiaurės šalį, ir didelė tauta kyla nuo žemės pakraščių.
23 Jie lankais ir samdomų: jie žiauriai ir be jokio pasigailėjimo: jų balso turi kriokimas kaip jūra, ir jos važinėti žirgais, nustatytą masyvo kaip ir vyrai į karą, prieš tave, Ziono dukra.
24 Mes girdėjome šlovės dalys: mūsų rankose vaškas silpnas: kančia paėmė palaikykite mus, ir skausmas, kaip gimsta.

Naujoji Jeruzalė nėra pažodinis miestas, kuris atėjo iš dangaus. Iš dangaus būstas yra Kristuje, tas taps mūsų šventyklos ir gyvenamieji.

2 Kor 5:2,3
2 Nes tai mes dejuojame, Įtikinamai norėdamos būti apsirengęs ant mūsų namo, kuris yra iš dangaus:
3, kad jei mes įdėti tą mes ne būti Naga.

Galatams 3:27
27 Dėl visi, kad jūs buvote pakrikštyti Kristuje įdiegė į Kristų.

Apreiškimo 21:22
22 Ir aš mačiau ne šventyklos jame : Nes Viešpats Dievas Visagalis ir Agni yra šventykla ten.

1 Jono 3:24
24 Ir Tas, kuris saugo savo įsakymų gyvena į jį, ir jis į jį. Ir iš dalies mes žinome, kad jis pasiliko su mumis, pagal dvasią jis mums davė.

1 Jono 4:15
15 Kas išpažins, kad Jėzus yra Dievo Sūnus, Dievas gyvena juo, ir jis į Dievą.

Kolosiečiams 2:09
9 Nes jame gyvena visa Dievybės apraiškos pagal kūną pilnatvę,

Apreiškimo 21:03
3 Ir išgirdau galingą balsą iš dangaus, tardamas: Štai, Dievas Skinai yra su vyrais, ir jis gyvens su jais, ir jie bus Jo tauta, ir pats Dievas bus su jais ir būsiu jų Dievas

Apie gyvenamos žemės, mes skaitome Laiške romiečiams 4:13

Rom 4:13
13 Nes per teisę atlikti pažadą Abraomui arba jo palikuonys, kurie paveldės pasaulį , bet tikėjimo teisumu.

Rom 8:17
17 Ir jei esame vaikai, tai ir paveldėtojai, įpėdiniai Dievo ir kolegų įpėdiniai su Kristumi , jei iš tikrųjų mes su Juo kenčiame, kad mes taip pat gali būti pašlovintas su juo.

Psalmių 02:08
8 Prašyk iš manęs, ir Aš atiduosiu tave už tavo paveldėjimo tautų ir krašto dalis nuo žemės savo žinioje.

Hebrajams 01:02
2 Ar mums kalbėjo apie šias paskutines dienas per tai, Jo Sūnaus, kurį jis paskirtas įpėdinis visų dalykų, per kuriuos taip pat jis padarė pasaulių;

Iz 60:20,21,22
20 tavo diena bus ne nueiti, ar jūsų palydovas eiti žemyn, Viešpats bus tavo amžina šviesa, ir tavo gedulo dienos turi būti baigtas.
21 Tavo tauta taip pat turi būti visi teisieji: jie paveldės žemę amžinai, mano sodinti, mano rankų darbą, kad man gali būti pašlovintas filialas.
22 Mažylė tampa tūkstančių, o mažas stiprios tautos: Aš, Viešpats, skubėti jį į savo laiką.

Amos 9:11-14
11 Tą dieną bus Aš pakelti iki Dovydo palapinę, kad yra sumažėjo, ir iš arti pažeidimus jos , Ir aš pakelsiu savo griuvėsiai, ir Aš jį pastatyti, kaip dienų amžiaus ;
12 Kad jie gali turėti Edomo likutį ir visas tautas, kurios mano vardu, sako Viešpats, kuris tai vykdo,
13 Štai ateina dienos, sako Viešpats, kad viršys pjaunamoji ir vynuoges augalų sėklų treader, ir kalnai kritimas saldaus vyno, ir visos kalvos, turi tirpti.
14 Ir Aš parvesiu savo tautos nelaisvę Izraelio, ir jos turi remtis atliekų miestų, ir gyventi juose: ir jos augalų vynuogynų, ir gerti vyno dalį, jie taip pat turi sodus, ir valgyti jų vaisius.
15 Ir Aš augalų juos ant savo žemės, ir jie remiasi savo žemę, kurią aš jiems davė, sako Viešpats, tavo Dievas.

Apreiškimo 11:15
15 Ir septintasis angelas skambėjo ir pasigirdo galingi balsai danguje, sakydamas: Šio pasaulio karalystės tapo mūsų Viešpaties ir Jo Kristaus Ir jis viešpataus per amžių amžius.

Be Michael balotiruotis (angelas arba) Dievišķīgs bus visa palenkia?

Hebrajai 2:5-8
5 Dėl jis netaikomas angelai ateities pasaulį, kam mes kalbame.
6 Bet viena pasirodė viena vertus, sakydamas: Kas yra žmogus , Kad tu pamiršti apie jį? Arba žmogaus sūnus, kad jums rūpi?
7 Jis padarė jums šiek tiek mažesnis nei angelai, Jis vainikuoja jums garbė ir šlovė, ir jis dedamas jį ant savo rankų darbų ;
8 Jūs įdėti viską priklausiusi po savo kojomis . Nes kad jis atliekamas viskas su juo, jis nieko nepaliko, kad nebūtų taikomi jį. Bet dabar mes nematėme jam mesti viską.

Dabar, žemės paveldėjimo gyventi yra nustatyta, kad žemės ar pasaulyje. Dar kartą perskaitykite Amos 9:11

Amoso 9:11
11 Tą dieną bus Aš pakelti iki Dovydo palapinę, kad yra sumažėjo, ir iš arti pažeidimus jos, Ir aš pakelsiu savo griuvėsiai, ir Aš jį pastatyti, kaip dienų amžiaus ;

Reikia tik nustatyti iš naujo. Jokia kita Dievo duotą žemę, bet pasaulyje.

Ps 132:13,14
13 Nes Viešpats pasirinko Siono, Jo norim ją savo būstą.
14 Tai yra mano poilsio vieta per amžius. Tai kur aš gyvenu, nes Aš norim.

Mes ne gyventi Dievo namus danguje, bet Dievas gyvens tarp mūsų. Jis bus pagrindas. Jei kas nors nori gyventi pagal Dievo namuose, jis yra išdidus.

Zacharijas 1:3,16
3 Todėl sakyk jiems: 'Taip sako kareivijų Viešpats. Sugrįžkite pas mane, sako kareivijų Viešpats, ir Aš sugrįšiu pas jus, sako kareivijų Viešpats.
16 Todėl taip sako Viešpats, Aš grįžo į Jeruzalė su malonės: mano namas yra statomas į ją, sako kareivijų Viešpats, ir Linija turi būti ištemptas virš Jeruzalės .

Kas yra riba?

Iz 28:17
17 Ir aš padarysiu teisingumo linija, ir svarstis: ir kruša turi nušluoti melo prieglobstį, ir vandenų išsiliejimas slėptuvė.

Jer 23:5,6
5 Štai ateina dienos, sako Viešpats, Wzbudzę Dawidowi teisus filialas, ir jis viešpataus kaip karalius ir spręsti išmintingai ir vykdo teisingumą ir teisumą žemėje.
6 Jo dienomis Judas bus išgelbėtas, ir Izraelis gyvens saugiai, ir tai jo vardas turi būti pašaukė jį , Viešpats, mūsų teisumas.
 
Ar viskas vyks? Mes nežinojome, dabar, bet sakė, pranašai, žmonės sunaikino amžiną sandorą. Kas yra bausmė? Be kaip Izaijas, Jeremijas, Ezechielio, Danieliaus ir kiti pranašai (ne iš naujo atsirado) atsakymas yra Biblija

Iz 24:5
5 žemė taip pat yra susitepęs pagal jo gyventojai: nes jie sulaužė įstatymų, pažeidė įstatus, skaldytų amžiną sandorą.

Iš pradžių, aiškinimas yra klaidingas, matyt, klaidingai aiškinant dar sunaikinti sandorą. Jei sandoros ženklas būtų sunaikintas, kas atsitiks? Susitarimas bus sunaikinta įskaitant pažadai? Bet pažadas Dievui, kad jis nebus pertraukos savo sandorą ir pažadas Dovydui.

Ps 89:34,35,36
34 Mano sandorą Aš ne pertrauka, nei pakeisti dalykas, kad atėjo iš mano lūpų.
35 Kai Aš prisiekiau savo šventumu. Aš ne melas Dovydo;
36 Jo sėklos kentėti amžinai, ir jo sostas kaip prieš mane Skm

Geriau sekasi kitą kartą, testamento amžina. Iki susitikimo!

Atminkite, kad Dovydas buvo trisdešimt metų, kai pradėjo karaliauti, ir karaliavo keturiasdešimt metų. 2 Sam 5:04 Izraelis keliavo per keturiasdešimt metų dykumoje. Įst 8:2,3

No comments:

Post a Comment