THE JUDGEMENT DAY


But you, O Daniel, shut up the words, and seal the book, even to the time of the end: many shall run to and fro, and knowledge shall be increased. Daniel 12:9 AKJV

And I saw a strong angel proclaiming with a loud voice, Who is worthy to open the book, and to loose the seals thereof? Revelation 5:2 AKJV

But I will show you that which is noted in the scripture of truth: and there is none that holds with me in these things, but Michael your prince. Daniel 10:21 AKJV

And Jesus answering said to him, See you these great buildings? there shall not be left one stone on another, that shall not be thrown down.

The Great Day of the Lord: Armageddon

And after these things I saw another angel come down from heaven, having great power; and the earth was lightened with his glory.

(Re) construcţia templului

Imagine de la: http://www.artcyclopedia.com/masterscans/natoire-the-expulsion-from-paradise.html


Ioan 8:32
32 Şi veţi cunoaşte adevărul, şi adevărul vă va face liberi.

Exodul-am comparat plecarea lui Israel din Egipt. Dar, în prezent, se duc la Ierusalim la Babilon (curva cea mare), în cartea Apocalipsa. In toamna anului prostituată mare, va fi urmat de libertate sale. Un exemplu de profeţie de eliberare din Babilon (Curva Mare) este în Ieremia 30:7-10,18.

Ieremia 30:7-10,18
7 Oops pentru acea zi este mare , că nimeni nu este ca ea: chiar timpul necazului lui Iacov , dar el a salvat.
8 Şi acesta va veni să treacă în ziua aceea, zice Domnul Savaot, că Voi sfărâma jugul lui de pe tine, şi va izbucni obligaţiuni ta, şi că el nu servesc straini mai mult:
9 Dar ei vor sluji Domnului, Dumnezeului lor şi David regele lor, pe care voi le ridica.
10 Prin urmare frica nu tu, Iacove robul Meu, zice Domnul, nici nu fi descurajat, O Israel: pentru că, iată, Eu te va salva de departe, şi sămânţa ta din pământul robiei lor, şi Iacov se va întoarce, şi să fie linişte şi la uşurinţa, şi nimeni nu-l va face frică.
18 Aşa zice Domnul: Iată, Eu va aduce din nou captivitate de corturi lui Iacov, şi să aibă milă de locuinţa lui, şi Orasul este construit pe haldă ei, şi palatul rămân după repara.

Ceea ce am citit este promisiunea lui Dumnezeu pentru poporul lui Israel, când au fost în exil şi duşi în Babilon. Babilon înseamnă curva cea mare în cartea Apocalipsei şi cum a spus de profeţi în zilele de demult.

Angel (Exodul 23:20-22) stă ca Cyrus eliberat Israel din Babilon. Înger stă ca un cioban. În Apocalipsa, el este Mielul. Apocalipsa 7:16,17

Isaia 44:28
28 Zice că de Cyrus, El este păstorul meu, şi trebuie să efectueze toate mea plăcere: spunând chiar la Ierusalim, Vei fi construite, şi templul, Ta fundaţie trebuie să fie stabilite.

Exodul 23:20-22
20 Iată, Eu trimit un Înger înaintea ta, pentru a va tine pe drum, şi pentru a vă aduce la locul unde l-am pregătit.
21 Fiţi el, şi auzi glasul Lui, nu-l provoca, pentru el nu va ierta păcatele tale, pentru numele meu este în el.
22 Dar dacă ascultăm într-adevăr, la glasul Lui, şi face tot ce vorbesc, voi fi un duşman al inamicului, un adversar pentru adversarii.

Apocalipsa 7:16,17
16 Acestea sunt foame nu mai mult, nici sete nici mai mult, nici nu vor lovi de soare sau de orice căldură
17 Pentru Mielul, care este în mijlocul tronului, le va paşte, şi îi va duce la izvoare de apă vie: şi Dumnezeu va şterge orice lacrimă din ochii lor.

Pedeapsa pentru Babilon pot fi găsite în Apocalipsa 6 (patru sigilii) ca profeţie a Domnului Isus pentru Ierusalim, în Matei 24, Marcu 13 şi Luca 21 despre dezolare urâciune. Miel luate sau hrana pentru animale de persoane faţă de credinţa în Dumnezeu ca fiind casa noastră şi templul, prin Fiul său (saptelea sigiliu). Şi a reveni la (New) Ierusalim din exil în Babilon. (După căderea Mare Curva din Apocalipsa capitolul 17 şi 18)

În Israel încă prizonierii din Babilon (curva cea mare, în cartea Apocalipsa) va reveni similar cu ceea ce sa întâmplat în momentul de Zorobabel. Este numit Noul Ierusalim din Apocalipsa ca patrie care capturat de Babilon (curva cea mare, în cartea Apocalipsa) va reveni. Noul Ierusalim, deoarece acesta va fi construit din nou.

Ezechiel 40:2
2 În viziunile lui Dumnezeu el mi-a adus în ţara lui Israel, şi a stabilit-mă pe un munte foarte înalt, în cazul în care un oraş la sud.

La fel ca Ioan a văzut în viziunea sa. În Ezechiel 40:2, este, de asemenea înger măsurat şi poate fi citit daca veti continua lectură în Ezechiel 40:5 (a se citi Biblia dumneavoastră) şi în Apocalipsa 21:15 (citit Biblia) citim în Apocalipsa 21:10

Apocalipsa 21:10
10 Şi el mi-a dus, în Duhul, pe un munte mare şi înalt, şi mi-a arătat oraşul sfânt Ierusalim, care se pogora din cer de la Dumnezeu,

De asemenea, măsurată prin îngerul care poate fi citit în cartea lui Zaharia.

Zaharia 2:1,2
1 Şi am ridicat ochii mei, şi am privit, şi iată, un om cu o funie de măsurat în mână.
2 Atunci am zis:, Unde te duci? Iar el mi-a zis, Pentru a măsura Ierusalim, pentru a vedea cât de largă şi cât timp.

De la strămutarea în Babilon (Apocalipsa) întoarce din nou în Israel. Nici o patrie spirituală, ci a Bisericii. Deoarece Biserica este o prelungire a lui Israel prin credinţa în Fiul lui Dumnezeu.

Isaia 54:3
3 Pentru vei izbucni pe dreapta şi stânga, şi sămânţa ta va moşteni neamurile , Şi să facă oraşe pustii.

Galateni 3:18,29
18 Caci daca mostenirea este prin lege, nu de promisiunea: dar Dumnezeu a dat-o lui Avraam printr-o promisiune.
29 Şi dacă sunteţi ai lui Hristos, atunci sunteţi "sămânţa" lui Avraam, şi moştenitori prin făgăduinţă.

Hristos şi Biserica va fi una. El locuieşte în noi şi noi cu el, prin urmare, am devenit una, şi dacă unificat ... căsătorit? Adevărat. Astfel, Mielul şi Noul Ierusalim să fie căsătoriţi şi să fie una. Potrivit Domnul Isus: "Eu şi Tatăl una suntem." Ioan 10:30 "Şi slava pe care Tu mi-ai dat le-am dat, că acestea pot să fie una , Că aşa cum am sunt una: " Ioan 17:22 Şi fi una prin credinţa în Fiul lui Dumnezeu.

Ioan 17:20,21
20 nu numai că se roagă, dar pentru ei, de asemenea, care vor crede în Mine prin cuvântul lor
21 Că ei toţi să fie una , Că după cum Tu, Părinte, mă, şi eu în tine, ca acestea să fie, de asemenea, una în noi, pentru ca lumea să creadă că Tu M-ai trimis.


Zorobabel

Zaharia 04:09
9 Mâinile lui Zorobabel au pus temelia acestei case, mâinile lui se termina, de asemenea, aceasta, şi ştii că Domnul Savaot, Dumnezeul ma trimis la voi.

Zorobabel reprezintă Mesia ca constructor de templul Domnului. Zorobabel a fost guvernator al lui Iuda şi se lasă de însoţire din captivitate în Babilon.

Zaharia 06:16
12 Şi vorbi către el, zicând:, Aşa vorbeşte Domnul Savaot, zicand: Iata, omul al cărui nume este Sucursala : Şi el va creşte de la locul lui, şi de a construi templul Domnului ;

Zorobabel stă ca filiala de la momentul în care Domnul va cutremura cerul şi pământul.

Hagai 2:21,22,23
21 Vorbiţi cu guvernatorul Zorobabel lui Iuda, spunând, Eu voi cutremura cerul şi pământul ;
22 Şi Voi răsturna scaunul de domnie al împărăţiei, şi voi distruge puterea împărăţiilor neamurilor, şi voi răsturna carele, şi cei care sunt în ele, iar caii şi călăreţii lor vor veni în jos, fiecare cu sabia de fratele său.,
23 În ziua aceea, zice Domnul Savaot, eu te iau pe tine, O Zorobabel , Robul meu, fiul lui Salatiel, zice Domnul, şi te face pe o pecete: am ales pentru tine, zice Domnul Savaot.

Înfiinţarea regatului nu se distruge este în acest moment? Probabil! Citi din nou Hagai 2:21,22,23. Apoi citiţi Evrei 12:26,27,28.

Evrei 12:26,27,28
26 a cărui voce zguduit, apoi pe pământ: dar acum el a promis, zicând: Încă o dată mai mult mi se agită, nu numai pământul, ci şi cerul.
27 Şi acest cuvânt, toate acestea o dată mai mult, este eliminarea din acele lucruri care sunt agitat, ca lucruri de facut, să nu fie scuturat poate rămâne.
28 De aceea, primind o împărăţie care nu pot fi mutate, să ne-au har, prin care avem respect si teama de servicii care plăcut lui Dumnezeu:

Zice Domnul Dumnezeu, în timp El cutremura cerul şi pământul el va Zorobabel a ales să construiască templul din Ierusalim, după captivitatea din Babilon. Prin urmare, Zorobabel reprezintă ca Mesia, care va stabili împărăţia nu vor fi distruse, simbol al reconstruirea templului din Zorobabel. Biserica a fost distrus şi va construi din nou, şi nu trebuie să fie distruse. Agitare a Domnului pe cer şi pe pământ este în acest moment prezent? Probabil! Hristos şi oamenii lui ar fi un templu pentru Domnul Dumnezeu şi Dumnezeu o va face.

Daniel 2:44,45
44 Şi în zilele acestor împăraţi Dumnezeul cerurilor va ridica o împărăţie care nu va fi distrusă, nici suveranitatea acesteia să fie lăsate la alte persoane, dar în bucăţi şi va nimici toate acele împărăţii, şi y Yao "va rămâne pentru totdeauna.
45 Pentru că ai văzut că o piatră a fost tăiat pe munte, fără mâini, şi a tăiat de fier, arama, lutul, argintul şi aurul, Dumnezeul cel mare a făcut deci cunoscut împăratului ce se va întâmpla în continuare: şi visul este real şi interpretarea acestora sigur.

Fier, cupru, argint, aur şi argilă înseamnă imagine de idoli. Ce timp Daniel 2:44,45 spune?

1 Corinteni 15:24
24 Apoi vine sfârşitul, când el va livra împărăţia lui Dumnezeu, chiar Tatăl, când el va avea abolit toate regulă şi toată autoritatea şi puterea.

Daniel 12:07
7 Şi am auzit pe omul acela îmbrăcat în haine de in, care se afla deasupra apelor râului, când a avut loc până mana dreapta si stanga spre cer de mână, şi a jurat pe Cel ce este viu pentru totdeauna că ar fi la un moment dat, ori, şi o jumătate de sezon, şi atunci când au ajuns de rupere în bucăţi puterea poporului sfânt, toate aceste lucruri se va încheia.

Ea nu se referă la Ierusalim fizice, dar Biserica. Biserica distruse (spiritual), dar se vor construi din nou la Ierusalim şi a pus piatra de temelie. Distrugerea Bisericii a făcut, ar putea fi misinterpet de alţii. Distrus din cauza idolatriei. De la 9 / 11 atac terorist din New York, la 08 aprilie 2005 în ziua de funeraliile Papei Ioan Paul al II-lea. Acesta este Domnul Isus a prezis că rezultatele vor fi lăsat nici o piatră pe partea de sus a ambelor distrugere de piatra de templul din Ierusalim şi în conformitate cu cartea de Daniel capitolul 12 versetul 7 va avea loc în termen de 1,290 zile.

Apocalipsa 09:15
15 Şi patru îngeri, pentru a fi montate la ori şi zile, luni şi ani pentru a ucide treia parte din oameni.

Treia parte din oameni sunt crestinismului. Citeste Moartea 1 / 3 din Omenirea   Proorocie împlinităDe timp, ziua, luna şi anul este pe 11 septembrie 2001 şi din nou de cartea lui Daniel în capitolul 12 versetul 7 este " atunci când au ajuns rupere în bucăţi puterea poporului sfânt, toate aceste lucruri se va încheia. " şi versetul 9 este aceasta: "Şi din momentul în care jertfa de zi cu zi vor fi luate departe, şi urâciunea care va face structurat, va avea o mie două sute nouăzeci zile . "

La începutul anului 1290 zile sunt numărate din momentul în care jertfa de zi cu zi trebuie să fie luată şi urâciunea pustiirii structurate şi este Domnul Isus a prezis în Matei 24, Marcu 13 şi Luca 21 şi în conformitate cu Daniel 12:7 după rupere în bucăţi puterea poporului sfânt, care este Biserica sau creştinism.

Apocalipsa 12:04
4 Şi coada lui a atras a treia parte din stelele cerului , Şi ia aruncat pe pământ: şi Balaurul a stat înaintea femeii, pentru a devora copilul ei, atunci când ea.

A treia parte din stelele, de asemenea, se referă la creştinism. Aceasta înseamnă, de asemenea, urâciunea pustiirii şi cum se referă la război în cer? citeşte intitulat: Război în cer (Este urîciunea pustiirii, război în cer şi Armageddon Same?)

Nu este urâciunea pustiirii este proorocit la Ierusalim, dar de ce a devenit la fel ca şi pentru împlinirea profeţiei din Babilon? Căci nici o proorocie este la fel!

Ieremia 50:40-44,46
40 Aşa cum Dumnezeu a distrus Sodoma şi Gomora şi cetăţile vecine cu privire la aceasta , Zice Domnul, astfel încât nici un om nu va locui acolo, sau dacă există locui orice fiu al omului.
41 Iată, vine de oameni din nord, şi un neam mare şi regi multe sunt de la marginile pământului.
42 Aceştia trebuie să deţină prova şi de la lance: sunt cruzi, şi nici o milă: vocea lor trebuie să urle ca marea, şi să călărească pe cai, stabilite în matrice ca şi bărbaţii de război împotriva ta, fiica Babilonului.
43 regele Babilonului auzit de raportul lor, şi mâinile lui întărea slabe: angoasa apucat de el, şi chinurile ca de o femeie în durerile naşterii.

Ieremia 6:22-24
22 Aşa zice Domnul, Iată, vine un popor din ţara de la miazănoapte, şi un neam mare se ridică de la marginile pământului.
23 Acestea se vor pleca şi de la lance: ele sunt crude şi fără milă: vocea lor trebuie să urle ca marea, şi să călărească pe cai, stabilite în matrice ca şi bărbaţii de război, împotriva ta, fiica Sionului.
24 Am auzit de faima acestuia: mâinile noastre ceara slabe: angoasa deţin are luate de noi, şi durere ca o femeie în durerile naşterii.

Noul Ierusalim nu este un oras care literal coborât din cer. Locuinţa de la cer este Hristos, el va deveni templul nostru şi locuinţă.

2 Corinteni 5:2,3
2 Pentru gemem în cortul acesta, plini de dorinţa să ne îmbrăcăm cu peste casa noastră, care este din cer:
3 că dacă am pus pe faptul că nu vom fi găsiţi dezbrăcaţi.

Galateni 3:27
27 Pentru tot ceea ce aţi fost botezaţi în Hristos au pus pe Hristos.

Apocalipsa 21:22
22 Şi am văzut nici un Templu; : Pentru Domnul Dumnezeu Atotputernic şi Mielul sunt templu acolo.

1 Ioan 3:24
24 Şi el că păzeşte poruncile Lui locuieşte în el, şi el în el. Şi prin prezenta ştim că el rămâne în noi, prin Duhul ne-a dat.

1 Ioan 4:15
15 Oricine va mărturisi că Isus este Fiul lui Dumnezeu, Dumnezeu rămâne în el, şi el în Dumnezeu.

Coloseni 2:9
9 Căci în el locuieşte toată plinătatea Dumnezeirii Manifestarile după trup,

Apocalipsa 21:3
3 Şi am auzit un glas tare din cer spunând, Iată, cortul lui Dumnezeu este cu oamenii, şi El va locui cu ei, şi ei vor fi poporul Lui, şi Dumnezeu însuşi să fie cu ei şi va fi Dumnezeul lor

Despre pământul locuit, citim în Romani 4:13

Romani 4:13
13 Pentru prin lege a făcut promisiunea lui Avraam sau a lui de seminţe, care va moşteni lumea , ci prin dreptatea credinţei.

Romani 8:17
17 Şi dacă suntem copii, suntem şi moştenitori, moştenitori ai lui Dumnezeu şi moştenitori împreună cu Hristos , dacă într-adevăr suferim cu el, ca să fim şi proslăviţi împreună cu el.

Psalmii 02:08
8 Cere de la Mine, şi Ţi voi da neamurile moştenirea Ta pentru, şi la marginile pământului posesia dumneavoastră.

Evrei 1:2
2 ne-a vorbit în aceste ultime zile, prin aceasta, Fiul său, pe care el a numit moştenitor al tuturor lucrurilor, prin care, de asemenea, el a făcut şi veacurile;

Isaia 60:20,21,22
20 de zi nu va merge în jos, sau luna ta merge în jos, pentru Domnul va fi Lumina ta pe vecie, şi zi de doliu tale trebuie să fie încheiat.
21 de persoane Ta, de asemenea, trebuie să fie toate neprihăniţi: ei vor moşteni pământul pentru totdeauna, ramura de plantare meu, lucrarea mâinilor mele, ca să fie glorificat.
22 Un pic devine o mie, şi cel mic un neam puternic: Eu, Domnul, va grăbi-l în timpul său.

Amos 9:11-14
11 În acea zi va Am ridica cortul lui David, care a căzut, şi până aproape încălcările acestora , Şi voi ridica ruinele sale, şi Eu îl va construi ca în zilele de demult ;
12 Pe care o posedă rămăşiţa Edomului, şi toate neamurile care sunt numite de numele meu, zice Domnul, care sa faca acest lucru,
13 Iată, vin zile, zice Domnul, care va ajunge pe secerător şi cel ce calcă strugurii de seminţe de plante, şi munţii vor picura must şi toate colinele se vor topi.
14 Şi Eu va aduce din nou captivitate a poporului Meu Israel, şi ei vor zidi cetăţile de deşeuri, şi le vor locui: şi vor sădi vii, şi să bea vin cu privire la aceasta, acestea trebuie să facă, de asemenea, grădini, şi mâncaţi din roadele lor.
15 Şi Le voi planta in tara lor, şi ei trage pe terenurile lor, care le-am dat, zice Domnul, Dumnezeul tău.

Apocalipsa 11:15
15 Şi îngerul al şaptelea a sunat, şi au existat voci mari în cer, spunând, Împărăţiile acestei lumi a devenit Domnul nostru şi a lui Hristos : Şi El va împărăţi în vecii vecilor.

În standul de Michael ca (sau înger) divin va supune toate lucrurile?

Evrei 2:5-8
5 Pentru el nu a supus îngerii lumea să vină, la care vorbim.
6 Dar o sa dovedit de o parte, zicând: Ce este omul , Că eşti conştient de el? Sau fiul omului, că vă pasă?
7 El a făcut un pic mai mic decât îngerii, El te încununat cu slavă şi cu cinste, şi el pus pe lucrarea mâinilor Tale ;
8 Ai pus toate lucrurile sub picioarele lui . Pentru că în el supus toate lucrurile la el, el a lăsat nimic care nu este supus el. Dar acum nu am văzut-l dea la tot.

Acum, moştenire pământul să locuiască care se stabileşte că terenul sau din lume. Re-citit Amos 9:11

Amos 9:11
11 În acea zi va Am ridica cortul lui David, care a căzut, şi până aproape încălcările acestora, Şi voi ridica ruinele sale, şi Eu îl va construi ca în zilele de demult ;

Nevoie doar să se stabilească din nou. Nici un alt Dumnezeu-terenuri dat, dar lumea.

Psalmul 132:13,14
13 Căci Domnul a ales Sionul, El le-a dorit pentru locuinţa lui.
14 Acesta este locul meu de odihnă pentru totdeauna. Acesta este locul unde am locui, pentru că am dorit.

Noi nu va locui în casa lui Dumnezeu în ceruri, ci Dumnezeu va locui printre noi. El va fi de bază. Dacă cineva vrea să trăiască în casa lui Dumnezeu, el este măreţ.

Zaharia 1:3,16
3 De aceea spune-le:, Aşa zice Domnul Savaot. Întoarce către Mine, zice Domnul Savaot, şi mă voi întoarce la voi, zice Domnul Savaot.
16 De aceea aşa vorbeşte Domnul, Am întors la Ierusalim cu mila: casa mea este construit în ea, zice Domnul Savaot, şi o linie care se întinde peste Ierusalim .

Care este linia?

Isaia 28:17
17 Şi voi face justiţie linie, şi cumpăna: departe şi grindina va matura refugiu de minciuni, şi apele preaplin trebuie să se ascunzătoare.

Ieremia 23:5,6
5 Iată, vin zile, zice Domnul, că Voi ridica lui David o drept Branch, şi el va domni ca rege şi să se ocupe cu înţelepciune, şi va executa judecată şi dreptate în ţară.
6 În zilele Lui, Iuda va fi mântuit, şi Israel va locui în siguranţă: şi Acesta este numele lui va fi chemat să-l , Domnul neprihănirea noastră.
 
Sunt toate lucrurile vor avea loc? Noi nu ştiam chiar acum, dar a spus proorocii, oamenii distrus legământ veşnic. Ce este pedeapsa? În profeţi ca Isaia, Ieremia, Ezechiel, Daniel şi alţii (nu de la noi a apărut), răspunsul este în Biblie

Isaia 24:5
5 Pământul este pângărit sub locuitorii acestora: pentru ei călcat legi, a încălcat statutul, rupt legământul cel veşnic.

La început, interpretare este greşită, probabil, o interpretare greşită distruge încă legământ. În cazul în care legământul este distrus, ce se va întâmpla? Acord vor fi distruse, inclusiv promisiunile? Dar promisiunea lui Dumnezeu este că el nu se va rupe legământul şi promisiunea de a lui David.

Psalmul 89:34,35,36
34 legământul Meu nu va rupe I, nici modifica lucru care a ieşit de pe buzele mele.
35 După ce-am jurat pe sfinţenia mea. Eu nu va mint lui David;
36 Lui seminţe dăinui pentru totdeauna, şi scaunul lui de domnie ca soarele înaintea mea.

Mai mult noroc data viitoare, legământ este etern. Vezi tu!

Amintiţi-vă, David a fost de treizeci de ani când a început să domnească, şi a domnit patruzeci de ani. 2 Samuel 5:4 şi Israel a călătorit patruzeci de ani în pustie. Deuteronom 8:2,3

No comments:

Post a Comment