THE JUDGEMENT DAY


But you, O Daniel, shut up the words, and seal the book, even to the time of the end: many shall run to and fro, and knowledge shall be increased. Daniel 12:9 AKJV

And I saw a strong angel proclaiming with a loud voice, Who is worthy to open the book, and to loose the seals thereof? Revelation 5:2 AKJV

But I will show you that which is noted in the scripture of truth: and there is none that holds with me in these things, but Michael your prince. Daniel 10:21 AKJV

And Jesus answering said to him, See you these great buildings? there shall not be left one stone on another, that shall not be thrown down.

The Great Day of the Lord: Armageddon

And after these things I saw another angel come down from heaven, having great power; and the earth was lightened with his glory.

בניין בית המקדש

תמונה מתוך: http://www.artcyclopedia.com/masterscans/natoire-the-expulsion-from-paradise.html


ג 'ון 8:32
32 וידעתם את האמת, האמת יעשה לך בחינם.

יציאת מצרים, אני לעומת העזיבה של ישראל ממצרים. אבל כרגע, הוא הולך לירושלים מבבל (הזונה הגדולה) בספר ההתגלות. בסתיו של הזונה הגדולה, יהיה ואחריו החופש שלה. דוגמה נבואת הגאולה מבבל (הזונה הגדולה) הוא ג 'רמיה 30:7-10,18.

ירמיהו 30:7-10,18
7 אופס במשך היום כי הוא גדול , אף כי הוא אוהב את זה: גם הפעם הצרות של יעקב , אבל הוא הציל אותו.
8 וזה יבוא לעבור ביום ההוא נאם יהוה צבאות, כי אני אשבור עולו שלו ממך הלאה, יהיה אג"ח פרץ עמך, וכי הוא לא משרתים זרים נוספים:
9 אבל הם יכהנו האלוהים שלהם דוד המלך שלהם, שאותו אני יעלה אותם.
10 לכן פחד ואתה לא, הו עבדי יעקב נאם, לא להיות מיואש, הו ישראל: על, והנה, אני יחסוך לך מרחוק, ואת זרעך מארץ בשבי שלהם, ויעקב תשוב, ולהיות שקט ונינוח, ואף אחד מהם לא יעשה לו לפחד.
18 כה אמר יהוה: הנה, אני אביא שוב את השבי של אוהלים של יעקב, ו ירחם על מקום המגורים שלו, העיירה בנויה על ערימת שלה, ואת הארמון יישארו לאחר תיקון זה.

מה שקראנו הוא ההבטחה של אלוהים לעם ישראל כאשר הם בגלות להיסחף לבבל. בבילון אומר הזונה הגדולה בספר ההתגלות כפי שסופר על ידי הנביאים בימים ההם.

אנג 'ל (שמות 23:20-22) עומדת בתור כורש שיחרר ישראל מבבל. המלאך עומד בתור רועה. בהתגלות, הוא השה. התגלות 7:16,17

ישעיהו 44:28
28 כי כה אמר כורש, הוא הרועה שלי, ו יבצע את כל ההנאה שלי: עוד אומרים בירושלים, ועשית להיבנות בית המקדש, קרן Thy תונח.

שמות 23:20-22
20 הנה, אני שולח מלאך לפניך, לשמור לך על הכביש, כדי להביא לך את המקום שבו אני מוכן לקבל.
21 תהיו אתם אותו, לשמוע את קולו, לא להתגרות בו, שכן הוא לא חנינה עבירה שלך, השם שלי הוא אותו.
22 אבל אם אתה באמת להקשיב לקול שלו, לעשות את כל זה אני מדבר, אני יהיה אויב של האויב שלך, שטן היריבים שלך.

התגלות 7:16,17
16 הם יהיו לא יותר רעב, צמא לא עוד, לא יהיה להם להכות את השמש או כל החום
17 לקבלת השה שהוא בעיצומו של כסא יהיה להאכיל אותם, יהיה להוביל אותם אל החיים מזרקות המים: ואלוהים יהיה למחות כל דמעה מעיניהם.

העונש על Babilon ניתן למצוא התגלות 6 (ארבעה חותמות) כמו הנבואה של האדון ישוע על ירושלים בשנת 24 מתיו, מארק 13 ו לוק 21 על החורבן תועבה. למב נלקחה או להאכיל את האנשים אל האמונה באלוהים כמו הבית שלנו מקדש דרך הבן שלו (7 החותם). וכדי לחזור (חדש) בירושלים מגלות בבל. (אחרי הנפילה הגדולה הזונה בפרק התגלות 17 ו 18)

בישראל עדיין שבויים של בבילון (הזונה הגדולה בספר ההתגלות) יחזיר דומה למה שקרה בזמנו של זרובבל. זה נקרא חדש בירושלים בהתגלות כמולדת אשר נכבשה על ידי בבל (הזונה הגדולה בספר ההתגלות) יחזרו. חדש בירושלים כי זה יהיה בנוי שוב.

יחזקאל 40:2
2 של חזיונות של אלוהים הוא הביא אותי אל ארץ ישראל, וכן להגדיר אותי על הר גבוה מאוד, שבו העיר מדרום.

בדיוק כמו ג 'ון ראה בחזונו. יחזקאל 40:2, הוא גם המלאך נמדד וניתן לקרוא אם להמשיך לקרוא ב יחזקאל 40:5 (לקרוא את התנ"ך שלך) וב 21:15 התגלות (לקרוא את התנ"ך שלך) אנו קוראים ב 21:10 התגלות

התגלות 21:10
10 ו הוא נשא אותי משם ברוח להר גדול וגבוה, והראה לי עיר הקודש ירושלים, יורדים מן השמים מאלוהים,

זה נמדד גם על ידי המלאך אשר ניתן לקרוא בספר זכריה.

זכריה 2:1,2
1 ו הרמתי את עיני, והביט, והנה, האיש עם קו המדידה בידו.
2 לאחר מכן אמר לי, לאן אתה goest? ויאמר אלי, כדי למדוד את ירושלים, כדי לראות עד כמה רחבה וכמה זמן.

מהשבי בבל (חזון יוחנן) לחזור שוב לישראל. אין מולדת רוחנית, אבל הכנסייה. מכיוון הכנסייה היא הרחבה של ישראל על ידי אמונה בנו של אלוהים.

ישעיהו 54:3
3 לקבלת ועשית להפציע על ימין ועל שמאל, ו זרעך יירשו את הגויים , ולהפוך את הערים שוממים.

הגלטיים 3:18,29
18 כי אם הירושה היא באמצעות החוק, לא על ידי הבטחה: אבל אלוהים נתן אברהם באמצעות הבטחה.
29 ו אם תהיו המשיח, אז הם אתם זרע אברהם, ו היורשים על פי ההבטחה.

ישו והכנסייה יהיה אחד. הוא שוכן אותנו ואנחנו איתו, ולכן, אנו הופכים להיות אחד, ואם מאוחדת ... נשוי? נכון. כך כבש את ירושלים החדשה להיות נשוי ולהיות אחד. לדברי האדון ישוע: "אני ואבי אחד אנחנו." ג 'ון 10:30 "וכבוד אשר אתה נתת לי נתתי להם, כי הם עשויים להיות אחד , כי כפי שאנו הם אחד: " ג 'ון 17:22 להיות אחד על ידי אמונה בנו של אלוהים.

ג 'ון 17:20,21
20 לא רק שהם מתפללים, אבל להם גם אשר תהא מאמינים בי דרך המילה שלהם
21 כי הם כל אחד יכול להיות , כי כמו אתה, אבא, בי, ואני בך, כי גם הם להיות אחד מאיתנו: כי העולם עלול להאמין כי דברת שלחו אותי.


זרובבל

זכריה 04:09
9 בידי זרובבל יש הניח את היסודות של הבית הזה, ידיו יהיו גם לסיים אותו, ואתה יודע כי לורד hath של צבאות שלחני אליכם.

זרובבל מייצג את המשיח כבונה המקדש של האל. זרובבל היה המושל של יהודה לעזוב המלווה מהשבי בבל.

זכריה 6:16
12 וידבר יהוה אליו לאמר, כה וידבר יהוה צבאות לאמר, הנה, האיש ששמו סניף : והוא יהיה גדלים מתוך המקום שלו, ולבנות את בית המקדש של לורד ;

זרובבל עומד בתור סניף בזמן ה 'מרעיש את השמים ואת הארץ.

חגי 2:21,22,23
21 לדבר עם המושל זרובבל יהודה, אומר, אני מרעיש את השמים ואת הארץ ;
22 ו אני יהיה להפיל את כס המלכות, ואני יהרוס את הכוח של ממלכות הגוים, ואני יהיה להפיל את רכבו, ואת מי הם אותם, ועל סוסים ורוכבים שלהם יבוא למטה, כל אחד בחרב אחיו.,
23 ביום ההוא, נאם יהוה צבאות, אני לוקח אותך, הו, זרובבל עבדי, בן שאלתיאל, אמר יהוה, ולעשות לך החותם: עבור בחרתי בך, נאם ה 'צבאות ה'.

הקמת הממלכה לא יהיה להרוס הוא בשעה זו? בטח! קרא שוב חגי 2:21,22,23. לקרוא ואז העברים 12:26,27,28.

העברים 12:26,27,28
26 שקולו מכן ניער את הארץ: אבל עכשיו הוא הבטיח, ואמר, ובכל זאת עוד פעם אחת אני מנענעת לא רק את כדור הארץ, אלא גם את השמים.
27 וגם זה מילה, אבל פעם נוספת, הוא הסרת מהדברים האלה, כי הם מזועזעים, כמו דברים לעשות, לא להיות מזועזע עשוי להישאר.
28 אי לזאת, קבלת מלכות כי לא ניתן להעביר, לתת לנו חסד, לפיו יש לנו כבוד ופחד של שירות זה משמח אלוהים:

אמר אדני יהוה, בזמן הוא מרעיש את השמים ואת הארץ, הוא יהיה בחרה זרובבל לבנות את בית המקדש בירושלים לאחר גלות בבל. לכן, זרובבל מייצג כמשיח אשר יקימו את הממלכה לא יושמדו, לסמל של בנייה מחדש של בית המקדש העשוי זרובבל. הכנסייה נהרסה ותבנה שוב לא יושמדו. טלטול של האדון על בשמים ובארץ הוא בזמן הנוכחי? בטח! ישו ואנשיו יהיה בית מקדש ה 'אלוהים ואלוהים יעשה את זה.

דניאל 2:44,45
44 ובימים של מלכים אלה יהיו אלהי השמים יהיה להקים ממלכה שבה לא יושמדו, ולא תהיה ריבונות מזה להשאיר לאנשים אחרים, אבל חתיכות לצרוך את כל אלה ממלכות, ו-y 'יאו יישאר לנצח.
45 בגלל שראית כי אבן היה לגזור על ההר בלי ידיים, ו לחתוך את הברזל, הנחושת, החימר, כסף וזהב, hath הגדול אלוהים נודע למלך מה יבוא להעביר להלן: ו החלום הוא אמיתי ואת הפרשנות בטוח מזה.

, ברזל, נחושת, כסף, זהב חימר אמצעי התמונה של אלילים. מה הזמן דניאל 2:44,45 אומר?

1 Corinthians 15:24
24 ואז יבוא הסוף, כאשר הוא יעביר את מלכות אלוהים, אפילו את אבא, כשהוא יהיה לבטל כל שלטון כל סמכות וכוח.

דניאל 00:07
7 ו שמעתי את האיש לבוש פשתן, אשר היה מעל המים של הנהר, כאשר הוא הרים את ידו הימנית ואל השמים שמאל שלו ביד, ונשבע לו על ידי ויחי לעלם כי יהיה בכל פעם, פעמים, ולאחר חצי עונה, ו כאשר הם בסופו של דבר לשבור לרסיסים את כוחו של העם הקדוש, כל הדברים האלה יסתיימו.

זה אינו מתייחס ירושלים פיזית, אבל הכנסייה. הכנסייה נהרסה (הרוחני), אבל יהיה לבנות שוב כמו בירושלים והניח את אבן הפינה. חורבן הכנסייה עשתה, יכול להיות misinterpet על ידי אחרים. נהרס בגלל עבודת אלילים. מפני התקפה 11/09 הטרור בניו יורק כדי אפריל 8, 2005 יום ההלוויה של האפיפיור יוחנן פאולוס השני. זה האדון ישוע חזו כי התוצאות לא יהיו אבן השמאלית על גבי הרס הן אבן של בית המקדש בירושלים, על פי ספרו של הפסוק בפרק דניאל 12 7 זה תתרחש בתוך 1290 ימים.

התגלות 9:15
15 ו ארבעת המלאכים, כדי להתאים את פעמים ימים וחודשים ושנים לשחוט החלק השלישי של גברים.

החלק השלישי של גברים הם christianism. קרא מוות 1 / 3 של האנושות   הנבואה מילאהזמן יום, חודש, שנה הוא ב -11 בספטמבר 2001 שוב לפי הספר של דניאל בפסוק פרק 12 7 " כאשר הם בסופו של דבר לשבור לרסיסים את כוחו של העם הקדוש, כל הדברים האלה יסתיימו. " ו פסוק 9 הוא זה: "וגם מרגע זה את הקורבן היומי תילקח ממנו, ואת התועבה כי ויעש מובנים, יהיה יש אלף מאתיים תשעים ימים . "

ההתחלה של 1290 ימים נספרים מרגע הקורבן היומי תילקח ממנו ואת התועבה של שיממון מובנים הוא האדון ישוע ניבא ב 24 מתיו, מארק 13 ו לוק 21 ו פי דניאל 0:07 אחרי שבירת לחתיכות כוחו של העם הקדוש אשר הכנסייה או הנצרות.

התגלות 00:04
4 ו הזנב שלו משכה את החלק השלישי של כוכבי השמים , והטיל אותם האדמה: ו הדרקון עמד לפני האשה, לטרוף את הילד שלה כשהיא.

החלק השלישי של הכוכבים מתייחס גם הנצרות. זה גם אומר שקץ שממה וכיצד הוא קשור למלחמה בגן עדן? לקרוא בשם: מלחמת בגן עדן (תועבה הוא של שיממון, מלחמת גוג ומגוג שמים את אותו הדבר?)

הוא לא שקץ שממה הוא ניבא את ירושלים, אבל למה זה הפך זהה למימוש נבואת בבבל? לקבלת נבואה הוא זהה!

ירמיהו 50:40-44,46
40 בדיוק כמו אלוהים הרס סדום ועמורה, והערים השכן מזה , אמר יהוה, כך האדם לא ישכון שם, או אם יש להתעכב כל בן אדם.
41 הנה, ויבא העם מצפון, וגוי גדול ומלכים רבים יהיה מן הצדדים הארץ.
42 הם תקיים את הקשת ואת לאנס: הם אכזריים, ואין רחמים: הקול שלהם יהיה לשאוג כמו הים, והם רוכבים על סוסים, קבוצה במערך כמו גברים למלחמה נגדך, בתו O בבל.
43 מלך בבל שמע את הדו"ח מהם, ואת ידיו בשעווה חלוש: ייסורים השתלטה עליו, ואת ייסורי כמו של אישה וייסורים.

ירמיהו 6:22-24
22 כה אמר יהוה, הנה, ויבא העם מן הארץ צפונה, לגוי גדול יהיה קם מן הצדדים של כדור הארץ.
23 הם יהיו החרטום ואת לאנס: הם אכזריים ללא רחמים: הקול שלהם יהיה לשאוג כמו הים, והם רוכבים על סוסים, קבוצה במערך כמו הגברים למלחמה, נגדך, בתו של ציון O.
24 שמענו את התהילה מזה: ידינו שעווה חלוש: הכאב החזק hath נלקחה מאיתנו, וכאב כמו אישה וייסורים.

"ירושלים החדשה" היא לא העיר מילולי אשר ירד מן השמים. הדירה מן השמים הוא המשיח, הוא יהפוך למקדש שלנו בדירה.

2 קורינתיאנס 5:2,3
2 על זה אנחנו גניחה, ברצינות שרוצה להיות לבושים על עם ביתנו אשר מן השמים:
3 כי אם אנחנו שמים על זה שאנחנו לא תישא נמצאו עירומות.

הגלטיים 3:27
27 לקבלת כל מה שאתה הוטבלו אל המשיח יש לשים על ישו.

התגלות 21:22
22 ולא ראיתי כל מקדש בו : עבור ה 'יתברך כבש הן את בית המקדש שם.

1 ג 'ון 3:24
24 ו הוא כי keepeth מצותיו וישב לו, והוא בו. בזאת אנו יודעים כי הוא abideth בנו, על ידי רוח שהוא נתן לנו.

1 ג 'ון 4:15
15 הנגע יהיה להודות כי ישו הוא בן האלוהים, אלוהים פועלת בו, והוא באלוהים.

אל הקולוסים 2:09
9 לקבלת בו וישב כל השובע של גילויי האלוהות על פי הבשר,

התגלות 21:03
3 ושמעתי קול גדול מן השמים לאמר הנה משכן האלוהים עם גברים, ו הוא ישכון איתם, והם יהיו עמו, ואת אלוהים עצמו להיות עם אותם להיות אלוהים שלהם

על הקרקע מיושב, אנו קוראים אל הרומיים 4:13

הרומאים 4:13
13 עבור דרך החוק עשה את ההבטחה לאברהם או שלו זרע, אשר יירשו את העולם , אבל דרך צדקת האמונה.

הרומאים 8:17
17 וגם אם הילדים, ולאחר מכן יורשיו, היורשים של אלוהים היורשים בחור עם ישו , אם אכן אנו סובלים איתו, כי אנו עשויים גם להיות מהולל איתו.

תהילים 02:08
8 שאל אותי, אני אתן לך האלילים בנחלה בעיניך, ואת החלקים רחוק ביותר של האדמה החזקה שלך.

העברים 01:02
2 דיבר אלינו בימים אלה האחרונות דרך זו, בנו, שאותו הוא מינה יורש של כל הדברים, שדרכו גם הוא עשה את העולמות;

ישעיהו 60:20,21,22
20 יום שלך לא תרד, או הירח שלך לרדת, עבור יהוה יהיה האור הנצחי שלך, ו ימים של אבלות thy יהיה הסתיים.
21 עמך גם יהיו כולם צדיקים: הם יירשו ארץ לנצח, הסניף של נטיעת שלי, את עבודת הידיים שלי, כי אני עלול להיות מהולל.
22 אחת קטנה תהפוך אלף, ואת אחד קטן אומה חזקה: אני יהוה יהיה לזרז את זה בזמן שלה.

עמוס 9:11-14
11 ביום ההוא יהיה אני מרים את המשכן של דוד כי הוא נפל, ולסגור את הפרצות מזה , ואני יעלה את ההריסות שלו, אני אבנה את זה כמו בימים של פעם ;
12 כי הם יכולים להחזיק את שארית אדום, וכל הגוים אשר נקראים על ידי שמי, נאם יהוה כי doeth זה,
13 הנה ימים באים, נאם יהוה, כי יהיה לעקוף את מלאך המוות ואת בדורך של ענבים כדי זרעי צמחים, והרי יהיה טיפה יין מתוק, ועל כל הגבעות יהיו נמסים.
14 ו אני אביא שוב את השבי של עמי ישראל, והם יהיו לבנות את הערים פסולת, שוכנים להם: והיו צמח כרמים, ולשתות את היין מזה, הם יראו גם את הגנים, ולאכול את הפרי מהם.
15 ו אני יהיה לשתול אותם על אדמתם, והם מסתמכים על אדמתם אשר נתתי להם, ויאמר יהוה אלהיך.

התגלות 11:15
15 ומלאך השביעית נשמע, והיו קולות גדול בשמים לאמר הממלכות של העולם הזה הפך אדוננו המשיח שלו : והוא ימלך לעולם ועד.

בדוכן של מיכאל (מלאך או) אֱלקי יהיה להכניע את כל הדברים?

העברים 2:5-8
5 החישוב הוא לא כפוף המלאכים בעולם הבא, למי אנחנו מדברים.
6 אך אחד הוכיח יד אחת, ואמר, מהו גבר , כי האתה מודעים לו? או בנו של האיש, כי אכפת לך?
7 הוא עשה לך קצת נמוך יותר המלאכים, הוא הכתיר אותך עם תהילה וכבוד, והוא הניח אותו על עבודות של ידיך ;
8 אתה שם את כל הדברים השיעבוד תחת רגליו . שכן שהוא נתון כל הדברים אליו, הוא לא השאיר דבר, כי הוא אינו כפוף לו. אבל עכשיו לא ראינו אותו לוותר על הכול.

עכשיו, ירושה ארץ להתעכב נקבע כי הקרקע או את העולם. לקרוא מחדש עמוס 9:11

עמוס 9:11
11 ביום ההוא יהיה אני מרים את המשכן של דוד כי הוא נפל, ולסגור את הפרצות מזה, ואני יעלה את ההריסות שלו, אני אבנה את זה כמו בימים של פעם ;

צריך רק לתקן שוב. אין אלוהים אחרים, הארץ שניתנה, אבל את העולם.

תהילים 132:13,14
13 עבור לורד בחרה ציון, הוא המבוקש אותו למגורי שלו.
14 זהו מקום מנוחתם שלי לנצח. זה המקום שבו אני להתעכב, כי יש לי הרצוי.

אנחנו לא תשכון בבית של אלוהים בשמים, אבל אלוהים ישכון בתוכנו. הוא יהיה הבסיס. אם מישהו רוצה לגור בבית של אלוהים הוא נשגב.

זכריה 1:3,16
3 לכן ואמרת אלהם, כה אמר יהוה צבאות. חזור אלי, נאם יהוה צבאות, ואני יחזור אליכם, נאם יהוה צבאות.
16 לכן כה אמר יהוה, אני שב לירושלים עם חסדים: הבית שלי נבנה אותה, נאם יהוה צבאות, ו קו יהיה מתוח על ירושלים .

מהו הקו?

ישעיהו 28:17
17 ואני יעשה הצדק את הקו, ואת לצנוח: ואת ברד לטאטא יהיה משם מפלטו של שקרים, ואת המים העודפים יהיה מקום מסתור.

ירמיהו 23:5,6
5 הנה ימים באים, נאם יהוה, כי אני יעלה דוד אל סניף צדיק, והוא ימלך כמלך להתמודד בחוכמה, ולא תהיה לבצע משפט וצדקה בארץ.
6 בימיו יהודה יהיה נשמר, וישראל ישכן לבטח: ו זה שמו יקרא לו , יהוה צדקנו.
 
האם כל הדברים יתרחשו? אנחנו לא יודעים כרגע, אבל אמר הנביאים, אנשים נהרס ברית עולם. מהו העונש? בשנת הנביאים כמו ישעיהו, ירמיהו, יחזקאל, דניאל ואחרים (לא מניו הגיח) התשובה היא בתנ"ך

ישעיהו 24:5
5 כדור הארץ גם הוא טמא תחת יושביה: כי הם חטאו חוקי, הפרו את החוקים, שבור ברית עולם.

בהתחלה, פרשנות שגויה, כנראה, את הפרשנות טועה עדיין להרוס את האמנה. אם האמנה היא נהרסה, מה יקרה? ההסכם יהיה הרס כולל הבטחות? אבל ההבטחה אלוהים הוא שהוא לא ישבור את בריתו ואת הבטחתו לדוד.

תהילים 89:34,35,36
34 בריתי אני לא לשבור, ולא לשנות את הדבר הזה יצא שפתי.
35 פעם יש לי בשבועה על ידי קדושה שלי. אני לא אשקר דוד;
36 זרעו יהיה לעד, ועל כסאו כשמש לנגד עיני.

זמן טוב למזל הבא, ברית נצחית. להתראות!

זכור, דוד היה בן שלושים כאשר הוא החל למלוך, והוא מלך ארבעים שנה. 2 שמואל 05:04 וגם ישראל ויסעו ארבעים שנה במדבר. דברים 8:2,3

No comments:

Post a Comment