THE JUDGEMENT DAY


But you, O Daniel, shut up the words, and seal the book, even to the time of the end: many shall run to and fro, and knowledge shall be increased. Daniel 12:9 AKJV

And I saw a strong angel proclaiming with a loud voice, Who is worthy to open the book, and to loose the seals thereof? Revelation 5:2 AKJV

But I will show you that which is noted in the scripture of truth: and there is none that holds with me in these things, but Michael your prince. Daniel 10:21 AKJV

And Jesus answering said to him, See you these great buildings? there shall not be left one stone on another, that shall not be thrown down.

The Great Day of the Lord: Armageddon

And after these things I saw another angel come down from heaven, having great power; and the earth was lightened with his glory.

(پاسخ) ساختمان معبد

تصویر از : http://www.artcyclopedia.com/masterscans/natoire-the-expulsion-from-paradise.html


جان 8:32
32 و شما باید به حقیقت ، می دانم و حقیقت شما را آزاد خواهد ساخت.

خروج ، من در مقایسه با خروج اسرائیل از مصر است. اما در حال حاضر است ، رفتن به اورشلیم از بابل (بزرگ هرزه) در کتاب مکاشفه. در پاییز فاحشه بزرگ ، خواهد بود با آزادی خود قرار دارد. به عنوان مثال از نبوت از نجات از بابل (فاحشه بزرگ) در ارمیا 30:7-10،18.

ارمیا 30:7-10،18
7 اوه برای آن روز بزرگ است , که هیچ کدام آن را دوست دارم : حتی زمان مشکل یعقوب , اما او آن را نجات داد.
8 و از آن خواهد آمد تا در آن روز گذشت ، گوید> خداوند از میزبان ، که من یوغ خود را از تو خاموش ، شکسته خواهد شد و اوراق قرضه پشت سر هم تو ، و او در خدمت هیچ غریبه بیشتر :
9 اما آنها باید در خدمت خدا پروردگار خود را و دیوید پادشاه خود را ، که من آنها را بالا می برد.
10 بنابراین ترس تو نیست ، ای یعقوب بنده ، گوید> پروردگار من ، نه می شود با تاسف ، ای اسرائیل : برای ، ناگهان ، من تو را از دور ، و بذر تو از زمین از اسارت خود را ذخیره کنید ، و یعقوب باید بازگشت ، و آرام می شود و در راحتی و از هیچ کس نباید او را هراسان می کند.
18 بنابراین خداوند فرموده : بنگر ، من دوباره را از اسارت چادر یعقوب ، و رحم در محل خانه او ، و شهر بر پشته خود ساخته شده است ، و کاخ باید پس از تعمیر آن باقی می ماند.

چه می خوانیم وعده خدا به مردم اسرائیل هنگامی که در تبعید بودند و انجام دور به بابل می باشد. بابل یعنی فاحشه بزرگ در کتاب وحی و به عنوان توسط پیامبران در قدیم گفته می شود.

فرشته (خروج 23:20-22) به عنوان مخفف کوروش اسرائیل را از بابل آزاد شد. فرشته به عنوان مخفف چوپان. در مکاشفه ، او بره است. مکاشفه 7:16،17

اشعیا 44:28
28 که گوید> کوروش ، او شبان من است ، و باید تمام لذت من انجام : حتی گفت به بیت المقدس ، ازان تو ساخته شود ، و معبد ، بنیاد تو خواهد بود گذاشته شد.

خروج 23:20-22
20 بنگر ، ارسال کنم یک فرشته و پیش از تو ، به شما در حفظ و در جاده ها ، و شما را جایی که من آماده کرده به ارمغان بیاورد.
21 باشید که شما او را ، و شنیدن صدای او ، او را تحریک نمی کند ، برای او خواهد شد عفو گناه شما نیست ، برای نام من است به او.
22 اما اگر شما واقعا به صدای او گوش دادن ، و انجام تمام کارهایی که من صحبت می کنند ، من خواهد بود دشمن دشمن شما ، دشمن را به دشمنان شما.

مکاشفه 7:16،17
16 آنها باید گرسنگی نه بیشتر ، نه تشنگی هر بیشتر ، نه می شود آنها را ضربه خورشید و یا حرارت
17 برای بره است که در میان آنها باید تاج و تخت ، تغذیه و باید هدایت آنها جزء زندگی از چشمه آب : و خداوند پاک در هر دور از چشم خود ببینم.

مجازات Babilon را می توان در مکاشفه 6 (چهار مهر و موم) به عنوان نبوت از خداوند عیسی برای اورشلیم در متی 24 ، مرقس 13 و لوقا 21 مورد دل تنگی بیزاری در بر داشت. بره گرفته و یا اشتراک مردم به سوی ایمان به خداوند متعال به عنوان خانه و معبد ما را از طریق پسر خود (7 مهر). و بازگشت به (جدید) بیت المقدس از تبعید در بابل. (بعد از سقوط بزرگ فاسد الاخلاق در فصل مکاشفه 17 و 18)

اسرائیل هنوز در اسارت بابل (بزرگ هرزه در کتاب مکاشفه) باز خواهد گشت مشابه به آنچه رخ داده در زمان زروبابل. این جدید است که بیت المقدس در مکاشفه ، میهن که گرفته شده توسط بابل (فاحشه بزرگ در کتاب وحی) به نام باز خواهد گشت. اورشلیم جدید به دلیل آن را باید دوباره ساخته شده است.

حزقیال 40:2
2 در سند چشم انداز خدا او مرا به سرزمین اسرائیل به ارمغان آورد ، و از من در کوه بسیار زیاد است ، که در آن شهرستان در جنوب مجموعه.

همانطور که جان را دیدم در چشم انداز خود را. در حزقیال 40:2 ، آن را نیز اندازه گیری شده و می تواند فرشته شود خوانده و اگر شما همچنان خواندن در حزقیال 40:5 (دفعات بازدید : کتاب مقدس شما) و در مکاشفه 21:15 (دفعات بازدید کتاب مقدس شما) ما در خواندن وحی 21:10

مکاشفه 21:10
10 و او به من انجام دور در روح به یک کوه بزرگ و بلند ، و به من نشان داد شهرستان مقدس اورشلیم ، پایین آمدن از بهشت و خدا ،

همچنین توسط فرشته است که می تواند در کتاب زکریا خوانده شده اندازه گیری شد.

زکریا 2:1،2
1 و من چشمانم را برداشته ، و نگاه کرد و ناگهان ، مرد با خط اندازه گیری در دست دارد.
2 سپس گفت : من ، تو بکجا goest؟ و او گفت : نزد من ، برای اندازه گیری بیت المقدس ، تا ببینید که چگونه گسترده و برای چه مدتی.

از اسارت در بابل (مکاشفه) بازگشت دوباره به اسرائیل. نه میهن روحانی اما کلیسا. از آنجا که کلیسای فرمت اسرائیل توسط ایمان به پسر خدا است.

اشعیا 54:3
3 نباید برای فرار از جلو در سمت راست و چپ ، و دانه تو باید به ارث می برند امتها ، و ایجاد شهرستانها متروک.

غلاطیان 3:18،29
18 زیرا اگر میراث از طریق قانون ، نه با قول آن را داد ، اما خدا به ابراهیم وعده از طریق.
29 و اگر شما به مسیح ، پس شما دانه ابراهیم ، و ورثه با توجه به وعده.

مسیح و کلیسای خواهد شد یکی. او در ما dwells و ما با او ، در نتیجه ، ما تبدیل به یکی ، و اگر واحد... ازدواج؟ درست است. بنابراین بره و اورشلیم جدید به ازدواج می شود و یکی. با توجه به عیسی : "من و پدر یک هستند." 10:30 جان "و شکوه که تو به من gavest من به آنها داده ، که آنها ممکن است یکی ، که همانطور که ما یکی : " جان 17:22 می شود و یک به ایمان به پسر خدا.

جان 17:20،21
20 نه تنها آنها دعا ، اما برای آنها نیز که باید به من از طریق کلمه اعتقاد دارند
21 که همه آنها ممکن است یکی باشد ، که به تو ، پدر ، من ، و من در تو ، که آنها نیز می شود یکی در ما : ممکن است که جهان بر این باورند که هست تو به من فرستاده شده است.


زروبابل

زکریا 04:09
9 دست زروبابل را گذاشته بنیاد از این خانه ، دست خود را نیز باید کار را تمام کنید ، و شما می دانید که پروردگار از آنچه میزبان شما فرستاده نزد من.

زروبابل نشان دهنده مسیح به عنوان سازنده معبد از پروردگار. زروبابل فرماندار یهودا و ترک همراه را از اسارت در بابل بود.

زکریا 6:16
12 و نزد او صحبت می کنند ، گفت : این گونه سخن خداوند از میزبان ، گفت ، بنگر ، مردی که نام شعبه : و او باید رشد کند تا از جای خود ، و ساختن معبد از پروردگار ;

زروبابل به عنوان مخفف شعبه در آن زمان خداوند آسمانها و زمین را شدیدا تکان بدهم.

Haggai 2:21،22،23
21 صحبت زروبابل فرماندار یهودا ، گفت ، من آسمانها و زمین تکان ;
22 و من به تاج و تخت پادشاهی ، سرنگون خواهد شد و من قدرت پادشاهی از کشور را نابود ، و من ارابهها ، و کسانی را که در آنها هستند ، و اسبها و سواران آنها را سرنگون خواهد آمد ، هر یک به شمشیر از برادرش ،
23 در آن روز ، گوید> خداوند از میزبان ، از من بگیر تو ، ای زروبابل ، بنده من ، پسر سالتیئیل چه کسی ، گوید> پروردگار ، و تو را مهر : برای من تو را برگزیده ، گوید> میزبان پروردگار.

تأسیس پادشاهی نباید ویران کردن در این زمان؟ احتمالا! دفعات بازدید : دوباره Haggai 2:21،22،23. سپس خواندن عبرانیان 12:26،27،28.

عبرانیان 12:26،27،28
26 سپس این صدا را تکان داد که زمین : اما در حال حاضر او وعده داده است ، گفت : با این حال یک بار دیگر من را شدیدا تکان بدهم نه تنها زمین بلکه بهشت است.
27 و این کلمه ، با این حال یک بار دیگر ، است از بین بردن چیزهایی که زده شده ، به عنوان انجام کارها ، به متزلزل نمی شود ممکن است باقی می ماند.
28 چرا ، دریافت پادشاهی است که نمی توان رفت ، اجازه بدید با من فضل ، به موجب آن ما احترام و ترس از خدمات است که خشنود خدا :

گوید> خدا پروردگار ، در آن زمان او را شدیدا تکان بدهم آسمانها و زمین او به انتخاب زروبابل برای ساخت معبد در اورشلیم پس از اسارت بابل. بنابراین ، زروبابل نشان دهنده به عنوان مسیح موعود که به ایجاد پادشاهی نباید نابود شود ، نمادی از بازسازی معبد ساخته شده از زروبابل. کلیسای نابود شد و دوباره ساختن و نباید نابود شده است. تکان دادن از پروردگار در آسمان و بر روی زمین است در این زمان وجود دارد؟ احتمالا! مسیح و قوم خود خواهد بود یک معبد برای خدا پروردگار و خدا آن را انجام دهد.

دانیل 2:44،45
44 و در روز باید از این پادشاهان خدا از آسمان از راه اندازی یک پادشاهی که باید هرگز نابود ، نه باید حق حاکمیت آن را به افراد دیگر می شود سمت چپ ، اما در قطعات و مصرف تمام این پادشاهی ، و سالانه یائو 'برای همیشه باقی خواهد ماند.
45 از آنجا که شما را دیدم که سنگ بر روی کوه بدون استفاده از دست قطع شد ، و برش آهن ، برنج ، رس ، نقره و طلا ، بزرگ آنچه خدا به پادشاه چه خواهد آمد به تصویب آخرت شناخته شده ساخته شده است : و رویای واقعی است و تفسیر آن مطمئن شوید.

آهن ، مس ، نقره ، طلا و سفال به معنای تصویری از بتها. چه زمان دانیل 2:44،45 گفتن؟

1 قرنتیان 15:24
24 سپس در پایان ، زمانی که او خواهد شد پادشاهی را به خدا ، حتی پدر تحویل فرا رسد ، وقتی که او تمام خواهد شد لغو کرده اند حکومت و تمام اقتدار و قدرت.

دانیل 00:07
7 و من شنیده ام مرد در لباس کتانی ، که در بالای آب از رودخانه ، زمانی که او برگزار شد تا دست راست او و دست چپ خود را جزء آسمان ، و قسم خوردند که توسط او liveth برای همیشه که خواهد بود در یک زمان ، زمان ، و نیم فصل ، و هنگامی که به پایان رسید تا شکستن را به قطعات قدرت مردم مقدس ، همه این چیزها را به پایان خواهد رسید.

این کار جسمی بیت المقدس ، اما کلیسای اشاره ای نکرد. کلیسای تخریب (معنوی) ، خواهد شد اما ایجاد دوباره به عنوان بیت المقدس و قرار دادن سنگ بنای. تخریب کلیسای انجام داده است ، ممکن است misinterpet توسط دیگران است. تخریب به دلیل شرک. از 9 / 11 حمله تروریستی در نیویورک به 2005 آوریل 8 روز از تشییع جنازه پاپ ژان پل دوم. این است خداوند عیسی را پیش بینی کرد که نتیجه خواهد شد هیچ سنگ سمت چپ در بالای تخریب سنگ هر دو معبد در اورشلیم و با توجه به کتاب دانیال فصل 12 آیه 7 آن را در 1290 روز رخ می دهد.

مکاشفه 9:15
15 و چهار فرشتگان ، به برازش روز و ساعت و ماه و سال به ذبح کردن قسمت سوم از مردان است.

قسمت سوم از مردان christianism. خوانده شده مرگ 1 / 3 انسان   نبوت برآوردهزمان و روز و ماه و سال است در تاریخ 11 سپتامبر 2001 و مجددا توسط کتاب دانیال در فصل 12 آیه 7 " هنگامی که به پایان رسید تا شکستن را به قطعات قدرت مردم مقدس ، همه این چیزها را به پایان خواهد رسید. " و آیه 9 این است : "و از زمانی که قربانی روزانه باید دور گرفته شده ، و بیزاری که maketh ساختار ، خواهد شد یک هزار دویست و نود روز . "

شروع از 1290 روز از زمان قربانی روزانه باید دور گرفته شده و بیزاری از ویرانی و ساختار آن است که خداوند عیسی را پیش بینی شده در متی 24 ، مرقس 13 و لوقا 21 و با توجه به دانیل 00:07 بعد از شکستن به قطعات شمارش قدرت مردم مقدس است که کلیسا یا مسیحیت است.

مکاشفه 00:04
4 و دم خود را کشید قسمت سوم از ستاره های آسمان ، و آنها را بازیگران به زمین و اژدها ایستاده بود قبل از زن ، به بلعیدن بچه اش هنگامی که او.

قسمت سوم از ستاره نیز به دین مسیحیت اشاره دارد. همچنین به معنای بیزاری از دل تنگی و چگونه آن را به جنگ در آسمان مربوط؟ دفعات بازدید : عنوان : جنگ در آسمان (بیزاری از ویرانی ، جنگ در بهشت و روز قیامت همان است؟)

آیا بیزاری از دل تنگی است نه به اورشلیم prophesied ، اما چرا آن را همانند نبوت در بابل انجام شد؟ برای نبوت همان است!

ارمیا 50:40-44،46
40 همان طور که خدا نابود سدوم و Gomorrah و شهرستانها همسایه آن ، فرموده خداوند است ، بنابراین هیچ مردی وجود دارد خواهد ماند ، و یا اینکه آیا ساکن هر پسر انسان وجود دارد.
41 بنگر ، فرا رسد که مردم را از شمال ، و ملت بزرگ و بسیاری از پادشاهان باید از طرف زمین می باشد.
42 آنها باید تعظیم و لنس برگزاری : آنها بیرحمانه هستند ، و هیچ رحمت : صدای خود را باید سر و صدا مانند دریا ، و آنها سوار بر اسب ، در آرایه به عنوان مردان برای جنگ مجموعه در برابر تو ، ای دختر بابل.
43 پادشاه از بابل شنیده گزارش از آنها ، و دست خود را سست waxed : غم و اندوه در زمان برگزاری از او ، pangs و به عنوان یک زن در مشقت.

ارمیا 6:22-24
22 بنابراین فرموده خداوند ، بنگر ، فرا رسد مردم را از شمال کشور ، و ملت بزرگ باید از طرف زمین مطرح شده است.
23 آنها باید تعظیم و لنس : آنها بی رحمانه و بدون هیچ رحمی : صدای خود را باید سر و صدا مانند دریا ، و آنها سوار بر اسب ، در مجموعه ای به عنوان آرایه مردان برای جنگ ، در برابر تو ، ای دختر صهیون.
24 ما بارها شنیده اید که شهرت آن : دست خود را سست موم : جزء غم و اندوه برگزار گرفته شده از ما ، و درد به عنوان یک زن در مشقت.

اورشلیم جدید شهرستان تحت اللفظی که آمده است از آسمان به زمین نمی باشد. خانه مسیح از آسمان است ، او تبدیل خواهد شد به معبد و خانه ما.

2 قرنتیان 5:2،3
2 برای ما در این ناله ، صادقانه تمایل به بر با خانه ما است که از آسمان لباس :
3 که اگر ما در آن خواهیم یافت نشد برهنه قرار داده است.

غلاطیان 3:27
27 برای تمام چیزی که شما را به مسیح غسل تعمید شد بر مسیح قرار داده است.

مکاشفه 21:22
22 و من دیدم هیچ معبد در آن : برای پروردگار خداوند متعال و بره ها معبد وجود دارد.

1 یوحنا 3:24
24 و او که خود را keepeth احکام dwelleth در او ، و او به او. و بدین وسیله ما می دانیم که او در ما abideth ، با روح او به ما داد.

1 یوحنا 4:15
15 هر کس باید اعتراف که مسیح پسر خدا ، کمال خدا در او ، و او به خدا.

کولسیان 2:09
9 برای او در dwelleth تمام پری الوهیت از تظاهرات با توجه به گوشت ،

مکاشفه 21:03
3 و من صدای بلند از آسمان شنیده می گفت ، بنگر ، خیمه خدا با مردان است ، و او را با آنها ساکن ، و آنان به مردم خود ، خدا باشد و خود را با آنان می شود و خود را خدا

درباره ساکنان زمین ، ما در رومیان 4:13 خواندن

رومیان 4:13
13 برای از طریق قانون است وعده به ابراهیم و یا به بذر خود را ، که به ارث خواهند برد جهان , اما از طریق عدالت از ایمان است.

رومیان 8:17
17 و اگر کودکان ، پس از آن وارثان ، وارثان خدا و وارثان شخص با مسیح , اگر در واقع ما با او را رنج می برند ، که ما نیز ممکن است با او ستایش.

مزمور 02:08
8 بپرس از من ، و من خواهد داد تو بت پرست برای ارث تو را ، و حد اکثر قطعات از زمین در اختیار داشتن شما.

عبرانیان 01:02
2 در این روز گذشته از طریق این برای ما سخن گفته اند ، پسر او ، که او منصوب وارث از همه چیز ، آنها نیز از طریق او به جهان ؛

اشعیا 60:20،21،22
20 روز خود را نمی خواهد پایین رفتن ، یا ماه را پایین رفتن ، برای خداوند خواهد بود نور ابدی خود ، و روز از تو عزاداری به پایان برسد.
21 نفر تو نیز باید همه شایستگان خواهد بود : آنان به ارث می برند برای همیشه لطفا برای زمین ، شاخه ای از کاشت من ، کار از دست من ، که من ممکن است ستایش.
22 من به خداوند خواهد شد : یک کمی باید هزار و یک کمی قوی ملت تبدیل عجله آن را در زمان خود.

آموس 9:11-14
11 در آن روز من تا جمع آوری خیمه از دیوید است که افتاده و نزدیک نقض آن ، و من تا جمع آوری ویرانه او ، و من آن را به عنوان در روز بعد از قدیمی ساخت ;
12 این که آنها ممکن است باقی مانده از Edom ، و همه ملت ها هستند که با نام من به نام دارا ، فرموده خداوند که این doeth ،
13 همانا روز آمده ، فرموده خداوند ، که درو و treader از انگور دانه های گیاهی به سبقت گرفتن بر ، و کوه ها باید شراب شیرین ، افت و همه تپه ها باید ذوب می شود.
14 و من دوباره را از اسارت قوم من ، اسرائیل ، و آنان شهرستانها ضایعات ساخت ، و آنها را ساکن : و آنها باید انگور ، بوته و نوشیدن شراب آن ، آنها نیز باید برای ایجاد باغ ها ، و خوردن میوه از آنها.
15 و من آنها را بر زمین های خود را در بوته ، و آنها در سرزمین خود را که من آنها را با توجه به قرعه کشی ، فرموده پروردگار تو خدا.

مکاشفه 11:15
15 و فرشته هفتم صدا و صدای بزرگ در آسمان وجود داشت ، گفت ، پادشاهی از این دنیا تبدیل شد پروردگار ما و مسیح او : و او باید سلطنت برای همیشه و همیشه.

در موضع مایکل به عنوان (یا فرشته) خدا مانند همه چیز غلبه خواهد کرد؟

عبرانیان 2:5-8
5 برای او موضوع را به فرشتگان به جهان نمی آمد ، که ما با آنها صحبت می کنند.
6 اما یک ثابت از یک طرف ، و گفت ، انسان چیست ، که هنر تو و آگاه از او؟ یا پسر انسان ، که شما مراقبت؟
7 او شما را کمی پایین تر از فرشتگان ، او شما را با شکوه و افتخار تاج گذاری ، و او آن را بر آثار دستهای تو قرار داده ;
8 شما همه چیز را در انقیاد زیر پای خود قرار داده . برای او که در مورد همه چیز به او ، او هیچ چیز است که موضوع را به او نمی کند. اما در حال حاضر ما را دیده اند ، نه او را از همه چیز.

در حال حاضر ، وراثت زمین به ساکن مصمم است که زمین و یا جهان است. پاسخ خواندنی آموس 9:11

آموس 9:11
11 در آن روز من تا جمع آوری خیمه از دیوید است که افتاده و نزدیک نقض آن، و من تا جمع آوری ویرانه او ، و من آن را به عنوان در روز بعد از قدیمی ساخت ;

آیا نیازمند تنها به تعمیر دوباره. دیگر هیچ خدادادی زمین ، اما جهان است.

مزمور 132:13،14
13 برای پروردگار صهیون انتخاب کرده است ، او آن را برای سکونت خود مورد نظر.
14 این مکان برای همیشه لطفا برای استراحت من است. این جایی است که من ماند ، برای من مطلوب.

ما نمی خواهد ساکن در خانه ی خداوند را در بهشت جز خدا در میان ما ساکن خواهد شد. او خواهد شد تعیین می کند. اگر کسی میخواهد در خانه خدا او بلند زندگی می کنند.

زکریا 1:3،16
3 بنابراین می گویند آنان ، این گونه فرموده خداوند از میزبان. بازگشت نزد من ، گوید> خداوند از میزبان ، و من نزد شما باز خواهد گشت ، گوید> خداوند از میزبان.
16 بنابراین در نتیجه خداوند فرموده ، من را به اورشلیم بازگشت با mercies : خانه من است در آن ساخته شده است ، گوید> خداوند از میزبان ، و خط باید بر اورشلیم کشیده .

چه خط؟

اشعیا 28:17
17 و من را عدالت خط ، و شاقول : تگرگ و رفت و برگشت باید به دور از دروغ پناه ، و آب سرریز نباید جایی برای مخفی شدن.

ارمیا 23:5،6
5 بنگر ، روز آمده ، فرموده خداوند ، که من بالا بردن نزد دیوید شعبه صالح ، و او به عنوان پادشاه باید سلطنت و برخورد عالمانه ، و باید عدالت و عدالت در زمین اجرا کنیم.
6 در روز خود را به یهودا خواهد بود نجات داد ، و اسرائیل با خیال راحت خواهد ماند : و این است که نام او خواهد بود تا او را به نام , خداوند عدالت ما.
 
آیا همه چیز رخ خواهد داد؟ ما نمی دانستیم که در حال حاضر ، اما گفت که پیامبران ، مردم را نابود پیمان ابدی. چه مجازات کردن؟ در پیامبران مانند اشعیا ، ارمیا ، حزقیال ، دانیل و دیگران (و نه از جدید پدید آمده است) پاسخ این است در کتاب مقدس

اشعیا 24:5
5 زمین نیز تحت ساکنان آن پلید : برای آنها ستم قوانین ، نقض قوانین ، شکسته پیمان ابدی.

در آغاز ، تفسیر غلط است ، احتمالا ، تفسیر غلط هنوز نابود میثاق. اگر این پیمان از بین می رود ، چه اتفاقی خواهد افتاد؟ توافق خواهد شد از جمله وعده های تخریب؟ اما وعده خدا است که او را عهد و وعده خود را به دیوید را پاره کند.

مزمور 89:34،35،36
34 عهد من به من نشکن ، و نه تغییر چیزی است که از لب من آمد.
35 هنگامی که به من شده توسط معظم له من سوگند یاد کرد. من نمی خواهد دروغ به دیوید ؛
36 دانه را برای همیشه باید تحمل ، و تاج و تخت خود را به عنوان خورشید قبل از من.

بهتر هم شانس بعدی ، پیمان ابدی است. می بینمت!

به یاد داشته باشید ، دیوید سی ساله شد هنگامی که او به سلطنت آغاز شد و او از چهل سال فرمانروایی کرد. 2 سموئیل 05:04 و اسرائیل چهل سال در بیابان سفر. تثنیه 8:2،3

No comments:

Post a Comment