THE JUDGEMENT DAY


But you, O Daniel, shut up the words, and seal the book, even to the time of the end: many shall run to and fro, and knowledge shall be increased. Daniel 12:9 AKJV

And I saw a strong angel proclaiming with a loud voice, Who is worthy to open the book, and to loose the seals thereof? Revelation 5:2 AKJV

But I will show you that which is noted in the scripture of truth: and there is none that holds with me in these things, but Michael your prince. Daniel 10:21 AKJV

And Jesus answering said to him, See you these great buildings? there shall not be left one stone on another, that shall not be thrown down.

The Great Day of the Lord: Armageddon

And after these things I saw another angel come down from heaven, having great power; and the earth was lightened with his glory.

(Re) ehitamine Temple

Image alates: http://www.artcyclopedia.com/masterscans/natoire-the-expulsion-from-paradise.html


John 8:32
32 Ja te tunnetate tõe, ja tõde teeb teid vabaks.

Exodus-I võrreldes lahkumist Iisraeli Egiptusest. Aga praegu läheb Jeruusalemma Babylon (Great hoor) on Ilmutusraamatus. Aasta sügisel suurepärane prostituut, järgneb tema vabadust. Näiteks ettekuulutus mõtteavaldus alates Babylon (Great hoor) on Jeremiah 30:7-10,18.

Jeremiah 30:7-10,18
7 Oops sel päeval on suur , et ükski ei meeldi see: isegi aeg Jaakobi hädas , kuid ta päästis ta.
8 Ja ta peab sündima sel päeval, ütleb vägede Issand, et Ma murdub tema ike pealt sinule ja lõhkeb su võlakirjad, ja et ta teenida enam võõrad:
9 Aga nad teeniksid Issandat, oma Jumalat ja David oma kuningas, kelle ma tõsta neid.
10 Seetõttu karda, Jaakob mu sulane, ütleb Issand, ei saa jahmunud, O Iisrael: vaata, Ma päästan sind kaugelt ja sinu soo maalt oma vangistuses ja Jaakob tagastab ning olla vaikne ja tundma, ja ükski teeb teda kardavad.
18 Nõnda ütleb Issand: Vaata, Ma toon jälle vangistuses Jaakobi telki, ja halasta oma eluaseme ja Linn on rajatud tema enda hunnik, ja palee jääb pärast seda parandada.

Mida me lugeda on Jumala tõotus, et Iisraeli rahvas, kui nad olid paguluses ja viisid ära Paabelisse. Babylon tähendab suur hoor on Ilmutusraamatus ja rääkinud prohvetite päeva vana.

Angel (Exodus 23:20-22) seisab nagu Cyrus vabastas Iisraeli Babylon. Ingel seisab nagu karjane. Ilmutuse, ta on Tall. Ilmutuse 7:16,17

Jesaja 44:28
28 See ütleb of Cyrus, Ta on mu karjane, ning täidab kõik mu rõõm: isegi öelda, Jeruusalemma, Sa pead olema ehitatud ja pühakojas, Thy sihtasutus näevad.

Exodus 23:20-22
20 Vaata, Ma saadan ingel enne sind, hoida sind teel, ja et tuua teile koht kus ma olen valmis.
21 Olge temaga, ja kuulda tema häält, ärge provotseerida teda, sest ta ei armu teie üleastumised, minu nimi on Issand.
22 Aga kui te tõesti kuulate tema häält, ja tegema kõik, et ma räägin, räägin vaenlane teie vaenlane, vaenlane oma vastaseid.

Ilmutuse 7:16,17
16 Nad nälga ei rohkem ega janu enam, ka ei ole nad tabanud päikese või kuumuse
17 Lamb, mis on keset troonile peab toita neid, ning toob neile juurde elab veteallikad: ja Jumal pühib ära iga pisara nende silmist.

Karistus Babilon võib leida Ilmutuse 6 (neli tihendid), nagu ettekuulutus Issanda Jeesuse Jeruusalemma Matteuse 24, Markuse 13 ja Luuka 21 umbes hävituse koletist. Talle võetud või sööda inimesed suunas usk Jumalasse on meie kodu ja templi abil oma Poja (7. pitser). Ja tagasi (New) Jeruusalemma eksiilis Babylon. (Pärast Great hoor langus Ilmutuse peatükk 17 ja 18)

Iisraelis ikka vangid Babylon (Great hoor on Ilmutusraamatus) naaseb sarnane, mis juhtus ajal Zerubbabel. Seda nimetatakse New Jerusalem Ilmutuse nagu kodumaa, mis püütud Babylon (Suur hoor on Ilmutusraamatus) naaseb. Uus Jeruusalemm, sest see peab olema ehitatud uuesti.

Hesekiel 40:2
2 nägemused Jumala ta tõi mind maa Iisraeli ja määrati mind väga kõrge mägi, kus linna lõunast.

Nii nagu nägin oma visiooni. In Hesekiel 40:2, see on ka ingel mõõta ja mida saab lugeda, kui te jätkate lugemist Hesekiel 40:5 (loe oma Piiblit) ja Ilmutuse 21:15 (loe oma Piiblit) loeme Ilmutuse 21:10

Ilmutuse 21:10
10 Ja ta kandis mind vaimus suure ja kõrge mäe ja näitas mulle püha linna Jeruusalemma, mis oli maha tulemas taevast Jumala juurest

Samuti mõõdetakse ingel, mida saab lugeda raamatust Sakarja.

Sakarja 2:1,2
1 Ja ma tõstsin oma silmad üles ja vaatas, ja ennäe, mees mõõtmise line käes.
2 Siis ma ütlesin: Kuhu Sa lähed? Ja ta ütles mulle: Selleks, et mõõta Jeruusalemma et näha, kuidas lai ja kui kaua.

Alates vangistuses Babylon (Ilmutuse) tulevad jälle tagasi Iisraeli. Mingit vaimset kodumaad, kuid kirikus. Kuna kirik on pikendamist Iisraeli usk on Jumala Poeg.

Jesaja 54:3
3 sina murda edasi paremale ja vasakule ja sinu seemne pärivad paganad Ning teha lohutu linnades.

Galaatia 3:18,29
18 Sest kui pärand on seaduse kaudu, mitte lubadus aga Jumal andis Aabrahamile kaudu luban.
29 Ja kui te oleks Kristus, siis te olete Aabrahami seeme ja pärijad tõotuse järgi.

Kristuse ja Kiriku saab olema üks. Ta elab ja meil temaga seetõttu oleme saanud üks, ning kui ühtne ... abielus? True. Nii Lamb ja New Jerusalem olla abielus ja on üks. Vastavalt Issand Jeesus: "Mina ja Isa oleme üks." Jh 10:30: "Ja selle kirkuse, mille sina andsid mulle, mul on neile andnud, et nad võivad üks , Et nagu me on üks: " John 17:22 Ja üks usus Jumala Poeg.

John 17:20,21
20 Mitte ainult neil palvetada kuid ka need, kes usuvad mind läbi oma sõna
21 Et nad kõik oleksid üks , Et nagu sina, Isa, mind ja mina sind et nad ka üks meist, et maailm usuks, et sina oled minu läkitanud.


Zerubbabel

Sakarja 04:09
9 Käed Zerubbabel on loonud aluse selle maja, tema käed ka lõpetada see, ja sa tead, et vägede Issand on mind läkitanud teie juurde.

Zerubbabel esindab Messias kui ehitaja Issanda koja. Zerubbabel oli kuberner Juuda ja neid saatvad puhkust vangistuses Babylon.

Sakarja 06:16
12 Ja räägi temale, öeldes: "Nõnda räägib vägede Issand, öeldes:" Vaata, mees, kelle nimi on Branch : Ja ta peab kasvama välja tema koha, ja ehitada Issanda koja ;

Zerubbabel seisab nagu Branch ajal Issand raputada taevas ja maa peal.

Haggai 2:21,22,23
21 Räägi Zerubbabel kuberner Juuda öeldes: Ma raputada taevas ja maa ;
22 Ja Ma kukutada trooni kuningriiki, ja ma hävitan tugevust kuningriigid rahvad, ja ma kukutada sõjavankrid, ja need, kes on neid, ja hobuseid ja nende ratsanikud peavad langema, iga üks mõõga läbi tema vend.,
23 Sel päeval, ütleb vägede Issand, ma võtan sind, O Zerubbabel , Minu sulane, poeg Shealtiel, ütleb Issand, ja sind pitsat: sest ma olen valinud sinu, ütleb Issand hosts.

Loomist kuningriik ei tohi hävitada on sel ajal? Tõenäoliselt! Loe uuesti Haggai 2:21,22,23. Siis loe Heebrealastele 12:26,27,28.

Heebrealastele 12:26,27,28
26 kelle hääl siis raputas maad, kuid nüüd on ta tõotanud, öeldes: Aga veel kord I loksutatakse mitte ainult maa, vaid ka taevast.
27 Ja see sõna, kuid veel kord on eemaldades nendest asjadest, mis on raputanud, sest asju, et ei saa kõigutada võivad jääda.
28 Sellepärast, saades kuningriigi, mis ei saa liigutada, meile on armust, mille me oleme suhtes ja hirm teenus, mis rõõmustavad Jumal:

Ütleb Issand Jumal, ajal, kui ta raputada taevas ja maa peal temast valis Zerubbabel ehitada Jeruusalemma tempel pärast vangistuses Babylon. Seetõttu Zerubbabel esindab nagu Messias, kes loob kuningriik ei hävitata, sümbol taastamine templis valmistatud Zerubbabel. Kirik oli hävitatud ja ehitab uuesti ja seda ei saa hävitada. Värisemine Issandat taevas ja maa peal on see praegusel ajal? Tõenäoliselt! Kristuse ja tema rahvas oleks templisse sest Issand Jumal, ja Jumal teeb seda.

Daniel 2:44,45
44 Ja päeva nende kuningate Jumal taevas loob kuningriigi, mis ei tohi kunagi hävitatud, ega suveräänsuse selle jätta teisi inimesi, kuid tükki ja hävitab kõik need kuningriigid, ja yao 'y jääb igavesti.
45 Sest sa nägid, et kivi oli lõigatud mäel ilma käed, ja lõika rauda, messing, savi, hõbeda ja kulla, suur Jumal on teinud teatavaks kuningale, mida peab sündima edaspidi ja unistus on reaalne ning selle tõlgendamist kindel.

Rauda, vaske, hõbedat, kulda ja savi abil pildi ebajumalaid. Mis kell Daniel 2:44,45 ütleb?

1Kr 15:24
24 Siis tuli lõpuks, kui ta toob kuningriigi Jumalale, isegi Isa, kui ta on kaotanud kõik reegel ja kogu võim ja jõud.

Daniel 00:07
7 Ja ma kuulsin mees riietatud, mis oli rohkem vetes jõgi, kui ta leidis üles oma parema käe ja oma vasaku käe taevani ja vandus talle, et elab ajastute et oleks korraga, ajad ja pool hooaega, ja kui nad sattus breaking tükkideks võimu püha inimest, kõik need asjad lõpuni.

See ei hõlma füüsilise Jeruusalemmas, kuid kirikus. Kiriku hävinud (vaimne), kuid seda ehitada uuesti Jeruusalemma ja pani nurgakivi. Hävitamise kirik on teinud, võiks misinterpet teised. Hävitatud tõttu ebajumalateenistus. Alates 9 / 11 terrorirünnak New Yorgis 8. aprill 2005 päeval matusel paavst Johannes Paulus II. See on Issand Jeesus ennustas, et tulemused ei ole kivi vasakus peal nii kivi hävitamine Jeruusalemma tempel ning vastavalt Taanieli raamatu 12. peatüki 7. salmis see toimuma 1290 päeva.

Ilmutuse 09:15
15 Ja neli Inglit, paigaldamiseks ajad ja päevad ja kuud ja aastad tappa kolmas osa inimesi.

Kolmas osa inimesi on christianism. Loe Death 1 / 3 Inimkond   Prophecy TäidetudAega ja päevaks ja kuuks ja aastaks on 11. september 2001 ja jälle Taanieli raamatu 12. peatükis 7. salmis on " kui nad sattus breaking tükkideks võimu püha inimest, kõik need asjad lõpuni. " ja salm 9 sellist: "Ja alates hetkest, mil iga päev ohverdama võetakse ära ja hävituse et maketh struktureeritud, hakkab on tuhat 290 päeva . "

Alguses 1290 päeva loendatakse alates ajast päevas ohverdama võetakse ära ja hävituse koletist struktureeritud ja see on Issand Jeesus ennustas Matteuse 24, Markuse 13 ja Luuka 21 ja vastavalt Daniel 0:07 pärast purustamist tükkideks võimsus püha inimest, mis on kirik või kristlus.

Ilmutuse 00:04
4 Ja Tema saba tegi kolmas osa taevatähti Ning viskas need maa peale ja lohe seisis naise ees, et õgima lapse, kui ta.

Kolmas osa tähti viitab ka kristlus. See tähendab ka hävituse koletist ja kuidas on see seotud sõja taevasse? loe pealkirja: Sõda Taevas (Kas hävituse koletist, Sõda Taevas ja Armageddon Same?)

Kas pole hävituse koletist on ennustanud Jeruusalemma, kuid miks ta sai sama kui ettekuulutus täitmist, Babylon? Sest ettekuulutus on sama!

Jeremiah 50:40-44,46
40 Nii nagu Jumal hävitas Soodoma ja Gomorra ja naaber linnad selle , Ütleb Issand, seega ei ole inimene elagu seal, või kas seal elavad kõik inimese poeg.
41 Vaata, inimesed tuli põhjast, ja suur rahvas ja palju kuningaid peab olema pärit pool maakera.
42 Nad korraldavad vibu ja Lance: nad on julm, ja mingit halastust: nende hääl peab müha nagu meri, ja nad sõidavad pärast hobused, seatud array kui mehi sõjaks sinu vastu, O tütar Babylon.
43 Paabeli kuningas kuulis aruande neist, ja tema käed vahatatud mannetu: ahastus haaras temast kinni, ja pangs seisuga naine travail.

Jeremija 6:22-24
22 Nõnda ütleb Issand, Vaata, inimesed tuli põhjast riik ja suur rahvas tõstetakse alates pool maakera.
23 Nad vibu ja Lance: nad on julm ja halastuseta: nende hääl peab müha nagu meri, ja nad sõidavad pärast hobused, seatud array kui mehi sõjaks, sinu vastu, O Siioni tütar.
24 Me oleme kuulnud kuulsus nendest: meie kätes vaha mannetu: ahastus pannud võtnud hoidke meist, ja valu nagu naine travail.

Uus Jeruusalemm ei ole sõnasõnaline linn, mis taevast alla tulnud. Eluruumi taevast on Kristuses, siis ta muutub meie templis ja eluruumi.

2 Korintlastele 5:2,3
2 Sellepärast me ägama, igatsedes riietatakse pärast meie maja, mis on taevast:
3 See, kui me panna, et me ei leidnud alasti.

Gl 3:27
27 kõik, et sa olid ristitud Kristusesse on pandud Kristuse.

Ilmutuse 21:22
22 Ja ma ei näinud templisse seal Sest Issand Jumal, Kõigeväeline ja Tall on temple seal.

1. Johannese 3:24
24 Ja ta, et keepeth tema käske elas talle ja ta teda. Ja käesolevaga me teame, et ta püsib meis, mida Vaim ta meile andis.

1. Johannese 4:15
15 Kes iganes tunnistab, et Jeesus on Jumala Poeg, Jumala see jääb temale ning tema Jumalasse.

Kl 02:09
9 Sest tema elas kogu täiusega Jumala ilmingud liha järgi,

Ilmutuse 21:03
3 Ja ma kuulsin valju häält taevast ütlevat, Vaata, Jumala telk on inimeste juures ja ta asub nende juurde elama ja nemad on Tema rahvad ja Jumal ise on nendega ja olla nende Jumal

Umbes asustatud maa, võime lugeda roomlased 04:13

Roomlastele 4:13
13 kaudu õiguse teha lubaduse Abraham või tema soole, kes pärivad maailma , vaid läbi õiguseks usu.

Roomlastele 8:17
17 Ja kui lapsed, siis pärijad pärijad Jumala ja kaaskodanike pärijad koos Kristusega , kui me tõesti kannatavad koos temaga, et saaksime ka ülistatud temaga.

Psalm 02:08
8 Küsi mind, ja Ma annan sulle pagan eest sinu pärisosa, ja viimse osad maa oma valdusse.

Heebrealastele 1:02
2 on rääkinud meile need viimased päevad läbi selle, Tema Poega, Kelle Tema on määratud kõigi asjade pärijaks, Kelle läbi Ta on teinud maailmad;

Jesaja 60:20,21,22
20 teie päev ei lähe või oma moon lähe, sest Issand on sinu igavene valgus, ja päeva su lein on lõppenud.
21 Su inimesi ka on kõik õige: nad pärivad maa igavesti, filiaali mu taimed, tööd mu käed, et mul võib olla austatud.
22 Jumbu muutub tuhat ja väikesed üks tugev rahvas: I Issand kiirendada seda oma aega.

Amos 9:11-14
11 sel päeval Võtan üles telk David, mis on langenud, ja sulguks rikkumise selle Ja mina äratan üles oma varemed ja Ma ehitan ta nagu päeva vana ;
12 Et nad võivad omada jäänuk Edom ja kõik rahvad, mis on pandud minu nimi, ütleb Issand, kes teeb seda,
13 Vaata, päevad tulevad, ütleb Issand, mis mööduda koristaja ja treader viinamarju istutada seemned, ning mäed tilk valget veini ja kõik künkad sulavad.
14 Ja Ma toon jälle vangistuses mu rahvast Iisraeli, ja nad ehitada jäätmete linnad ja elavad neile: ja nad niisuguste viinamarjaistanduste rajamiseks, ja juua veini, ning nad võtavad ka aedades ning süüa puu neist.
15 Ja Ma taim neid üles oma maa, ja nad saaksid oma maale, mille ma olen neile andnud, ütleb Issand, su Jumal.

Ilmutuse 11:15
15 Ja seitsmes Ingel puhus pasunat, ja seal olid suured hääled taevas ning ütlesid: Kuningriigid selles maailmas sai meie Issanda ja Tema Kristuse : Ja Tema valitseb ajastute ajastuteni.

In seista Michael as (ingel või) jumalik alistama kõik asjad?

Heebrealastele 2:5-8
5 ta ei kohaldata inglid tulevast maailma, kellele me räägime.
6 Aga üks osutus ühe käega, öeldes Mis on inimene , Et sa oled teadlik teda? Või inimese poeg, et sa hoolid?
7 Ta tegi sulle natuke madalam kui inglid, Ta kroonitud teile au ja kiitus, ja ta pani selle peale ehitustööde su käed ;
8 Sa panid kõik asjad tema jalge alla! . Sest et ta läbinud kõik asjad talle jätnud ta midagi, mis ei allu talle. Aga nüüd me ei ole näinud teda loobuma kõigest.

Nüüd, maa pärimise peatuda tehakse kindlaks, et maa-või maailmas. Re lugeda Amos 09:11

Amos 09:11
11 sel päeval Võtan üles telk David, mis on langenud, ja sulguks rikkumise selleJa mina äratan üles oma varemed ja Ma ehitan ta nagu päeva vana ;

Vajad vaid määrata uuesti. Ükski teine Jumalast antud maa, kuid maailmas.

Psalm 132:13,14
13 Sest Issand on valinud Siioni Ta on soovitud seda oma elamiseks.
14 See on minu puhkepaik igavesti. See on koht, kus ma elan, sest ma olen soovinud.

Me ei ela majas Jumal taevas kuid Jumal elada meie seas. Ta on baasi. Kui keegi tahab elada Jumala koja ta on ülbe.

Sakarja 1:3,16
3 Sellepärast ütleb neile: "Nõnda ütleb vägede Issand. Tagasi minu juurde, ütleb vägede Issand, ja tulen tagasi teie juurde, ütleb vägede Issand.
16 Seepärast ütleb Issand, Olen tagasi Jeruusalemma koos meelevalda: minu maja on ehitatud see, ütleb vägede Issand, ja Torustik peab olema tõmmatud üle Jeruusalemma .

Mis on piir?

Jesaja 28:17
17 Ja ma teen õigusemõistmise liin, ja järsult, ja rahe peab pühkima ära varjupaika peitub, ja vesi ei voolaks peidupaik.

Jeremiah 23:5,6
5 Vaata, päevad tulevad, ütleb Issand, et Ma lasen tõusta Taavetile ühe õige võsu, ja Tema valitseb kuningana ja tegeleda targalt ja täidab õiglust ja õigust kinnistusraamatusse.
6 Tema päevil Juuda saab õndsaks ja Iisrael elada turvaliselt, ja See on tema nimi nimetatakse teda , Issand, meie õiguseks.
 
Kas kõik asjad toimuvad? Me ei teadnud kohe, kuid ütles, prohvetid, inimesed hävitatakse igaveseks lepinguks. Mis on karistus? In prohvetid nagu Jesaja, Jeremija, Hesekiel, Daniel ja teised (mitte uus kerkinud) vastus on Piiblis

Jesaja 24:5
5 maa ka on rüvetanud alusel nende elanikud: sest nad pattu seadusi rikkunud põhikirja, murtud igaveseks lepinguks.

Alguses tõlgendus on vale, arvatavasti vale tõlgendamine ikka hävitada lepingu. Kui pakt on hävitatud, mis juhtuma hakkab? Leping on hävitatud sealhulgas lubadusi? Aga lubadus on Jumal, et ta ei riku oma lepingut ja lubaduse, et David.

Psalm 89:34,35,36
34 Oma lepingu Ma teen ei murra ega muuda asja, mis tuli välja mu huuled.
35 Kui Ma vannun mu pühadus. Ma ei valeta Taavetile;
36 Tema seeme jääb igavesti, ja tema aujärg nagu päike enne mind.

Parem õnn järgmine kord, lepingu on igavene. Kohtumiseni!

Pea meeles, et Taavet oli kolmkümmend aastat vana, kui ta hakkas valitsema ja ta valitses nelikümmend aastat. 2 Samuel 05:04 Ja Iisrael läks teele nelikümmend aastat kõrbes. Moosese 8:2,3

No comments:

Post a Comment