THE JUDGEMENT DAY


But you, O Daniel, shut up the words, and seal the book, even to the time of the end: many shall run to and fro, and knowledge shall be increased. Daniel 12:9 AKJV

And I saw a strong angel proclaiming with a loud voice, Who is worthy to open the book, and to loose the seals thereof? Revelation 5:2 AKJV

But I will show you that which is noted in the scripture of truth: and there is none that holds with me in these things, but Michael your prince. Daniel 10:21 AKJV

And Jesus answering said to him, See you these great buildings? there shall not be left one stone on another, that shall not be thrown down.

The Great Day of the Lord: Armageddon

And after these things I saw another angel come down from heaven, having great power; and the earth was lightened with his glory.

(Re) Будаўніцтва храма

Малюнак з: http://www.artcyclopedia.com/masterscans/natoire-the-expulsion-from-paradise.html


Іаана 8:32
32 І вы спазнаеце праўду, і ісціна зробіць вас свабоднымі.

Зыход-я параўнаў догляд Ізраіля зь Егіпта. Але ў цяперашні час, ідзе ў Ерусалім з Вавілона (Вялікая блудніца) у кнізе Аб'яўлення. Увосень вялікі прастытуткай, будзе суправаджацца яго волі. Прыклад прароцтва збавення ад Вавілона (вялікая блудніца) у Ераміі 30:7-10,18.

Ерамія 30:7-10,18
7 Oops на гэты дзень з'яўляецца вялікім , , Што не было падобнага яму: нават час для Якава , але ён выратаваў яе.
8 І будзе ў той дзень, кажа Гасподзь Саваоф, што Я скрышу ярмо ягонае, якое ляжыць на табе, і путы твае, і што ён больш не працаваць незарэгістраваных:
9 але будуць служыць Госпаду Богу свайму і Давіда, цара свайго, якога Я пастаўлю ім.
10 І не бойся, раб Мой Якаў, кажа Гасподзь, ні палохайся, Ізраіль: бо вось, Я ўратую цябе з далёкай краіны і насеньне тваё з зямлі палону іх, і вернецца Якаў, і будзе ціха і мірна, і ніхто не будзе палохаць яго.
18 Так кажа Гасподзь: вось, Я вярну палон намётаў Якава, і памілуй яго жыллё, і Горад пабудаваны на ўзгорку сваім, і палац застаецца пасля рамонту.

Што мы чытаем гэта абяцанне Бога, каб народ Ізраіля, калі яны былі ў выгнанні і зьвёў у Вавілон. Вавілон азначае, што вялікая блудніца ў кнізе Адкрыцьцё і як сказана прарокамі ў старажытнасці.

Анёл (Зыход 23:20-22) варта як Кір вызваліў Ізраіль з Вавілона. Анёл каштуе, як пастух. У Адкрыцці, ён Ягняці. Адкрыцьцё 7:16,17

Ісая 44:28
28 Гэта кажа Кіра, Ён мой пастыр, і выконвае ўсё маё задавальненне: і скажа Ерусаліму, Ты будзеш уладжана, і храм твой, аснову павінны быць закладзеныя.

Зыход 23:20-22
20 Вось, Я пасылаю перад табою анёла, каб трымаць вас на дарозе, і прынесці вам месца, дзе я падрыхтаваў.
21 Будзьце ж і вы яго і пачуць яго голас, не дакучайце яго, бо ён не даруе ваш грэх, бо імя Маё ў Ім.
22 Але калі вы сапраўды слухаць яго голас, і рабіць усё, што я кажу, я буду вораг твой вораг, праціўнік, каб вашыя праціўнікі.

Адкрыцьцё 7:16,17
16 Яны павінны голаду больш няма, ні смагі больш, то і яны патрапілі ў сонца або цяпла,
17 Бо Ягня, Які сярод прастола, будзе пасьвіць іх і вадзіць іх да жыцця крыніцы водаў: і ўтрэ Бог кожную слязу з вачэй іх.

Пакаранне за Вавілон можна знайсці ў кнізе Аб'яўлення 6 (чатыры друку) як прароцтва Госпада Ісуса ў Ерусалім у Евангеллі ад Матфея 24, 13 і Марка Лукі 21 аб мярзоты запусцення. Лам, прынятых або корму людзей да веры ў Бога, як наш дом і храм праз Сына Свайго (7-друку). І вярнуцца да (Новы) Ерусалім з выгнання ў Вавілон. (Пасля падзення Вялікай прастытуткі ў Адкрыцьцё кіраўніка 17 і 18)

У Ізраілі па-ранейшаму палоннымі Вавілона (Вялікая блудніца ў кнізе Аб'яўлення) верне падобнае таму, што адбылося ў той час Зарававеля. Яна называецца Новы Ерусалім ў Адкрыцці як радзіма якіх захапілі Вавілон (Вялікая блудніца ў кнізе Аб'яўлення) будзе вяртаць. Новы Ерусалім, паколькі ён будзе пабудаваны яшчэ раз.

Езэкііль 40:2
2 У ўявах Божых Ён прывёў мяне ў зямлю Ізраіля і паставіў мяне на вельмі высокай гары, дзе горад на поўдні.

Гэтак жа, як Ян, убачыў у сваім бачанні. У Езэкііль 40:2, гэта таксама анёл вымярэння і могуць быць прачытаныя, калі вы працягнеце чытанне ў Езэкііль 40:5 (чытаць Біблію) і ў Адкрыцці 21:15 (чытаць Біблію) мы чытаем у Адкрыцці 21:10

Адкрыцьцё 21:10
10 І І павёў мяне ў духу на вялікую і высокую гару, і паказаў мне святой горад Ерусалім, які сыходзіў ад Бога зь неба,

Яна таксама вымяраецца анёл, які можна прачытаць у кнізе Захара.

Захар 2:1,2
1 І я падняў вочы і паглядзеў, і вось, Чалавек з вымяральнай лініі ў руцэ.
2 І сказаў я, куды ты ідзеш? І ён сказаў мне: Каб вымяраць Ерусалім, каб убачыць, як шырокая і як доўга.

З палону ў Вавілоне (Адкрыццё) вярнуцца зноў у Ізраіль. Няма духоўная радзіма, але Царквы. Таму што Царква пашырэнне Ізраіля па веры ў Сына Божага.

Ісая 54:3
3 Ты будзеш прарвацца на правы і левы, і нашчадкі твае завалодаюць народамі , І зрабіць спустошаныя горада.

Галатаў 3:18,29
18 Бо калі спадчыну па закону, а не па абяцаньні; але Бог даў Абрагаму праз абяцанне.
29 І Калі ж вы Хрыстовыя, дык вы семя Абрагамавае, і і па абяцаньні нашчадкі.

Хрыста і Царквы будзе. Ён жыве ў нас, і мы з ім, таму мы сталі адным, і, калі адзінай ... жанаты? True. Такім чынам Ягняці і Новы Ерусалім, каб выйсці замуж і быць. Па словах Госпада Ісуса: "Я і Айцец адно". Ян 10:30 "І славу, якую Ты даў Мне, Я даў ім, што яны могуць адным , Што як мы адно: " Ян 17:22 І адным вераю ў Сына Божага.

Іаана 17:20,21
20 Яны не толькі маліцца, але для іх таксама і пра вернікаў ў Мяне па слове іх
21 Тое, што яны будуць усё адно , Што як Ты, Ойча, Мне, і Я ў Табе, што яны таксама будуць у Нас адзіна: што каб паверыў свет, што Ты паслаў Мяне.


Зарававэль

Захар 4:09
9 Рукі Зарававеля паклалі аснову Дому гэтаму, яго рукі і закончаць яго, і вы ведаеце, што Гасподзь Саваоф паслаў мяне да вас.

Зарававэль ўяўляе Месію як будаўнік храма Госпада. Зарававэль быў кіраўніком Юдэі і суправаджаючых пакінуць з вавілонскага палону.

Захар 6:16
12 І скажы яму, кажучы: так кажа Гасподзь Саваоф, кажучы: вось, Чалавек, чыё імя Аддзяленне , І ён павінен вырасці са свайго месца, і пабудаваць храм Госпада ;

Зарававэль выступае ў якасці аддзялення ў той час Гасподзь патрасе неба і зямлю.

Агей 2:21,22,23
21 Пагаварыць з Зарававэль кіраўніка Юдэі, кажучы, Я патрасу неба і зямлю ;
22 І Я звяржэння трон царства, і Я вынішчу сілу царстваў народаў, і я буду звяржэння калясьніцы, і тыя, хто ў іх, і коні і іх верхаўцы сыдзе, кожны ад меча свайго брата.,
23 У той дзень, кажа Гасподзь Саваоф, Я вазьму цябе, Зарававэль , Раб Мой, сын Салафіілеў, кажа Гасподзь, і зрабі сабе пячатку, бо Я выбраў цябе, кажа Гасподзь Саваоф.

Стварэнне царства гэта не будзе знішчыць у гэты час? Хутчэй за ўсё! Чытаць зноў Агея 2:21,22,23. Тады чытайце Габрэяў 12:26,27,28.

Габрэяў 12:26,27,28
26 Якога голас тады пахіснуў зямлю, але цяпер ён абяцаў, кажучы: Але яшчэ раз я дрыжаць не толькі зямлю, але і неба.
27 І гэтае слова, усё ж яшчэ раз, з'яўляецца выдаленне з тых рэчаў, якія ўзрушылі, як рэчы рабіць, не пахіснуцца можа застацца.
28 Таму, атрымаўшы царства, якое не можа быць перамешчаны, будзем захоўваць мілату, якою мы павінны паважаць і баяцца службы, што заўгодна Богу:

Кажа Гасподзь Бог, у той час ён паціснуць нябёсах і на зямлі ён будзе абраны Зарававэль пабудаваць храм у Ерусаліме пасля палону з Вавілона. Такім чынам, Зарававэль ўяўляе, як Месія, які ўсталюе царства гэта не будзе знішчаная, сімвал аднаўлення храма зрабілі Зарававеля. Царква была разбурана і будзе будаваць нанава і не павінны быць знішчаны. Страсенне Гасподзь на нябёсах і на зямлі ў цяперашняе час? Хутчэй за ўсё! Хрыстос і яго людзі былі б храм Госпаду Богу, і Бог зробіць гэта.

Данііла 2:44,45
44 І ў дні тых царстваў Бог Нябесны паставіць царства, якое вавек ня зруйнуецца, не павінны яе суверэнітэт будзе перададзена іншаму народу, але на кавалкі і разбурыць усе царствы, і ў Яо застанецца назаўсёды.
45 Таму што вы ўбачылі, што камень не адарваўся ад гары, сам бяз рук, і скараціць жалеза, медзь, гліну, срэбра і золата, Вялікі Бог даў знак цару, што будзе пасьля гэтага? І мара рэальная і тлумачэньне яго!.

Жалеза, медзь, срэбра, золата і гліны сродкаў выявы ідалаў. Які час Данііл 2:44,45 кажу?

1-е Карынфянам 15:24
24 Тады прыходзіць канец, калі Ён будзе пастаўляць Царства Богу і Айцу, калі ў яго будзе адменена ўсе правілы і ўсе паўнамоцтвы і ўлада.

Даніэль 12:07
7 І пачуў я мужу ў льняной вопратцы, які стаяў над водамі ракі, калі ён падняў правую руку і левую руку да неба, і прысягаў Які жыве ва векі, што бы на час, раз, і палову сезона, і , Калі яны апынуліся парушэнні ў частцы сілы народа святога, усё гэта скончыцца.

Гэта не адносіцца да фізічных Ерусаліма, але Царквы. Царквы знішчаныя (духоўнага), але будзе будаваць зноўку, як Ерусалім і паклаў краевугольны камень. Разбурэнне царквы зрабіў, можа быць misinterpet іншымі. Разбураны з-за ідалапаклонства. З 9 / 11 тэракту ў Нью-Ёрку 8 красавіка 2005 года ў дзень пахавання Папы Рымскага Іаана Паўла II. Гэта Гасподзь Ісус прадказаў, што вынікі будуць не камень злева ў верхняй часткі як камень разбурэння храма ў Ерусаліме і па кнізе Данііла Кіраўнік 12 верш 7 гэта адбудзецца на працягу 1290 дзён.

Адкрыцьцё 9:15
15 І чатырох анёлаў, для ўстаноўкі на час і дні і месяцы і гады забіць трэцюю частку людзей.

Трэцяя частка мужчын christianism. Чытаць Смерць 1 / 3 чалавецтва   Прароцтва ВыкананаЧас і дзень, і месяц і год, 11 верасня 2001 года і зноў кнізе Данііла ў чале 12 вершы 7 " калі яны ў канчатковым выніку парушэнні ў частцы сілы народа святога, усё гэта скончыцца. " і 9-м вершы гэта: "І з таго часу, штодзённай ахвяры будуць адабраныя, і мярзота структураваныя, будзе ёсць тысяча дзьвесьце дзевяноста дзён . "

У пачатку 1290 дзён, лічачы з моманту штодзённая ахвяра адымецца і мярзота запусцення структураванай і гэта Гасподзь Ісус прадказаў ў Евангеллі ад Матфея 24, Марка і Лукі 13 21 і ў адпаведнасці з Даніэлем 12:07 пасля разрыву на кавалкі сілы народа святога якая царквы або хрысціянства.

Адкрыцьцё 12:04
4 І Хвост яго захапіў Трэцяя частка зорак на небе , І кінуў іх на зямлю, і цмок стаяў перад жанчынай, каб зжэрці яе немаўля, калі яна.

Трэцяя частка зорак таксама ставіцца да хрысціянства. Гэта таксама азначае, брыдоту спусташэньня, і як ён звязаны з вайной у нябёсах? чытаць пад назвай: Вайна на небе (Гэта брыдоту спусташэньня, вайна на нябёсах і Армагедон ж?)

Хіба гэта не брыдоту спусташэньня прадказаў ў Ерусалім, але чаму яна стала такой жа, як прароцтва выкананне ў Вавілоне? Для прароцтва жа!

Ерамія 50:40-44,46
40 Падобна таму, як Бог знішчыў Садома і Гамора і суседнія гарады іхнія , Кажа Гасподзь, так што ні адзін чалавек не будзе жыць там, ці там жыць сын чалавечы.
41 Вось, ідзе народ ад поўначы, і народ вялікі, і многія цары ад краёў зямлі.
42 Яны трымаюць у руках лук і дзіду; яны жорсткія, і ніякай літасці: голас іх шумны, як мора, і ляцяць на конях, выстраеныя, як адзін чалавек, каб пазмагацца з табою, дачка Вавілона.
43, цар Вавілонскі, чулі пра іх, і рукі воскам слабым: туга ўзяла яго слоў, мукі, як жанчыну ў родах.

Ерамія 6:22-24
22 Так кажа Гасподзь, Вось, ідзе народ ад краіны паўночнай, і народ вялікі падымаецца ад краёў зямлі.
23 Яны павінны лук і дзіду; яны жорсткія і бязлітасна: голас іх шумны, як мора, і ляцяць на конях, выстраеныя, як адзін чалавек, каб біцца, з табою, дачка Сіёна.
24 Мы пачулі вестку пра іх, нашых руках воск слабым смутак ўзяў правесці з нас, і боль, як жанчыну ў родах.

Новы Ерусалім не літаральны горад, які сышоў з нябёсаў. Жылля з неба Хрыстос, ён стане наш храм і жыллё.

2 Карынфянаў 5:2,3
2 Сапраўды, у гэтым мы стогн, шчыра жадаючы апрануцца з нашым домам які з неба:
3, што калі пакласці на што мы не апынуцца голымі.

Галатаў 3:27
27 Бо усё, што вы былі ахрышчаны ў Хрыста паставілі на Хрыста.

Адкрыцьцё 21:22
22 І я не бачыў у ім храм Бо Гасподзь Бог Усеўладны і Ягня храма.

1-е Іаана 3:24
24 І Той, хто выконвае запаведзі Яго жыве ў Ім, і ён у ім. І вось па чым даведаемся, што ён жыве ў нас, Дух ён даў нам.

1-е Іаана 4:15
15 Хто вызнае, што Ісус ёсьць Сын Божы, Бог знаходзіцца ў ім, і ён у Богу.

Кол. 2:9
9 Бо ў ім жыве ўся паўната Боства Праявы па плоці,

Адкрыцьцё 21:3
3 І пачуў я гучны голас зь неба, які казаў: Вось, скінія Бога з людзьмі, і Ён будзе жыць з імі, і яны будуць Яго народам, і Сам Бог з імі будзе Богам іхнім

Аб населенай зямлі, мы чытаем у Пасланні да Рымлянаў 4:13

Рымлянаў 4:13
13 Бо праз закон даў абяцанне Абрагаму або яго насення, якія унаследует свет , а праведнасьцю веры.

Рымлянаў 8:17
17 І калі дзеці, то і спадкаемцы Божыя і былі супольнымі спадчыньнікамі з Хрыстом , Сапраўды, калі мы пакутуем з Ім, каб мы маглі і праславіцца з ім.

Псальмы 2:08
8 прасі ў Мяне, і Я дам народы ў спадчыну Табе, і межы зямлі вашым распараджэнні.

Габрэяў 1:2
2 казаў нам у гэтыя апошнія дні праз гэта, Сына, Якога паставіў спадкаемцам усяго, праз якога і зрабіў светаў;

Ісая 60:20,21,22
20 дзён вы не будзеце ісці ўніз, ці ваша месяц ісці ўніз, для Гасподзь будзе вашым вечным святлом, і дні жальбы тваёй складу.
21 І народ твой увесь будзе праведны яны ўспадкуюць зямлю назаўжды, галіна насаджэнні Майго, справа рук Маіх, што я магу быць праслаўлены.
22 Маленькі ўступае тысяч, а маленькі моцная нацыя: Я, Гасподзь, паскорыць яго ў свой час.

Амос 9:11-14
11 У той дзень будзе Я пастаўлю скініі Давіда, які ўпаў, і буйным планам парушэнняў іх , І я пастаўлю на яго руінах, і Я ствару яе як у былыя часы ;
12 Тое, што яны авалодалі рэштай Эдома і ўсімі народамі, якія названа імя Маё, кажа Гасподзь, Які творыць усё гэта,
13 Вось, настаюць дні, кажа Гасподзь, што будзе яшчэ жняца і тыя, што топчуць вінаград пасадзіць насенне, і горы крынічыць будуць вінаградны сок, і ўсе пагоркі пацякуць.
14 І Я вярну з палону народ Мой Ізраіля, і яны будуць забудуюць спусцелыя горада і паселяцца ў іх: і яны будуць садзіць вінаграднікі і будуць піць віно з іх, то яны павінны таксама зрабіць сады і ежце плады іх.
15 І Пасаджу іх на зямлі іх, і яны абапіраюцца на іх зямлю, якую Я даў ім, кажа Гасподзь, Бог твой.

Адкрыцьцё 11:15
15 І сёмы анёл затрубіў, і былі на небе гучныя галасы, кажучы: Царства свету стаў Госпада нашага і Хрыста Яго , І ён будзе валадарыць на векі вечныя.

У стэндзе Майкл, як (або анёл) богападобнымі ўпакорыў усіх рэчаў?

Габрэяў 2:5-8
5 Для ён не падлягае анёлаў свеце надыходзячым, для якіх мы гаворым.
6 Але даказана аднаго боку, кажучы: Што такое чалавек , Што Ты памятаеш яго? Альбо сын чалавечы, што вы турбуецеся?
7 Ён зрабіў вас крыху ніжэй анёлаў, Ён увенчаны вам славу і гонар, і ён паклаў яе на справамі рук Тваіх ;
8 Вы ставіце ўсё ўпакорыў пад ногі . Бо, што Ён усё пакарыў яго слоў, ён пакінуў нічога, што не падпадае пад яго. Але цяпер мы не бачылі яго ўсё кінуць.

Зараз, атрыманне ў спадчыну зямлі, каб жыць вызначана, што землі або свету. Перачытайце Амос 9:11

Амос 9:11
11 У той дзень будзе Я пастаўлю скініі Давіда, які ўпаў, і буйным планам парушэнняў іх, І я пастаўлю на яго руінах, і Я ствару яе як у былыя часы ;

Трэба толькі ўсталяваць зноў. Ні адна іншая Богам зямлі, але свету.

Псальма 132:13,14
13 Для Гасподзь выбраў Сіён, ён пажадаў яе для свайго жылля.
14 Гэта маё месца адпачынку назаўжды. Гэта дзе я жыву, таму што я жадаў.

Мы не будзем спыняцца ў дом Божы на небе, але Бог будзе жыць сярод нас. Ён будзе базай. Калі хто-небудзь хоча жыць у доме Божым ён высокі.

Захар 1:3,16
3 І скажы ім: так кажа Гасподзь Саваоф. Звярніцеся да Мяне, кажа Гасподзь Саваоф, і Я зьвярнуся да вас, кажа Гасподзь Саваоф.
16 Таму так кажа Гасподзь, Я вярнуўся ў Ерусалім з міласэрнасцю: мой дом пабудаваны ў ім, кажа Гасподзь Саваоф, і лінія павінна быць расцягнутая на Ерусалім .

Што такое лінія?

Ісая 28:17
17 І я зраблю правасуддзя лініі, і падаць, і град каштарыс прытулак хлусні, і вады павінны перапаўнення хованкі.

Ерамія 23:5,6
5 Вось, наступаюць дні, кажа Гасподзь, што Я Давіду Галіну праведную, і будзе валадарыць як кароль і мудра, і будзе вырабляць суд і праўду на зямлі.
6 У дні Яго Юда уратуецца, і Ізраіль будзе жыць у бясьпецы і гэта яго імя табе будзе з ім , Гасподзь наш праведнасьці.
 
Усе рэчы будуць адбывацца? Мы не ведалі, прама зараз, але сказаў, прарокаў, людзі разбурылі запавет вечны. Што такое пакаранне? У прарокі як Ісая, Ерамія, Езэкіілю, Данііла і іншых (не з новага з'явілася) адказ ў Бібліі

Ісая 24:5
5 І зямля апаганена пад жывуць на ёй: бо яны пераступілі законы, парушылі Статут, парушылі вечны запавет.

У пачатку, інтэрпрэтацыя не так, напэўна, няправільнае тлумачэнне яшчэ знішчыць запавет. Калі запавет руйнуецца, што адбудзецца? Пагадненне будзе знішчана ў тым ліку абяцанні? Але абяцанне Богу, што ён не зломіць яго запавет і абяцанне Давіду.

Псальма 89:34,35,36
34 Запавет Мой не пераломіць, ні змяняць, што прыйшло з вуснаў маіх.
35 Аднойчы прысягнуў сьвятасьцю Маёю. Я не буду хлусіць Давіда;
36 насеньне ягонае будзе вечна, і трон ягоны, як сонца, прада Мною.

Лепш поспеху ў наступны раз, запавет вечны. Да сустрэчы!

Памятайце, што Давід быў трыццаць гадоў, калі ён стаў царом, і валадарыў сорак гадоў. 2-я Царстваў 5:4 і адправіўся Ізраіль сорак гадоў у пустыні. Другі закон 8:2,3

No comments:

Post a Comment