THE JUDGEMENT DAY


But you, O Daniel, shut up the words, and seal the book, even to the time of the end: many shall run to and fro, and knowledge shall be increased. Daniel 12:9 AKJV

And I saw a strong angel proclaiming with a loud voice, Who is worthy to open the book, and to loose the seals thereof? Revelation 5:2 AKJV

But I will show you that which is noted in the scripture of truth: and there is none that holds with me in these things, but Michael your prince. Daniel 10:21 AKJV

And Jesus answering said to him, See you these great buildings? there shall not be left one stone on another, that shall not be thrown down.

The Great Day of the Lord: Armageddon

And after these things I saw another angel come down from heaven, having great power; and the earth was lightened with his glory.

(Re) tempļa celtniecībai

Image from: http://www.artcyclopedia.com/masterscans/natoire-the-expulsion-from-paradise.html


John 08:32
32 Un jūs atzīsit patiesību, un patiesība darīs jūs brīvus.

Exodus-I salīdzinājumā izbraukšanas Izraēlu no Ēģiptes. Bet pašlaik, gatavojas Jeruzalemi no Bābeles (Lielā prostitūta) grāmatā Atklāsmes. Gada rudenī lielā prostitūtu, sekos savu brīvību. Par pravietojumu atbrīvošanas no Bābeles (Great netiklei) piemērs ir 30:7-10,18 Jeremiah.

Jeremiah 30:7-10,18
7 Ak šajā dienā ir lieliski , ka neviens tam līdzīgs ir: pat laikā Jēkaba problēmas , bet viņš saglabātas to.
8 Un tā pienācis caurlaide tajā dienā, saka Tas Kungs Cebaots, ka Es nesalauza viņa jūgs no off tevis, un eksplozijas tavu obligācijas, un ka viņš kalpo ne vairāk svešiniekiem:
9 Bet tie kalpo Tam Kungam, savam Dievam, un David savu karali, kuru es palielinās viņiem.
10 Tāpēc bailes tu nē, O Jēkabs mans kalps, saka Tas Kungs, nedz dismayed, Israēl: par, lūk, Es glābs tevi no tālienes, un taviem pēcnācējiem no zemes to nebrīvē, un Jēkabs atdod, un ir kluss un viegli, un neviens to darīt viņam bail.
18 Tā saka tas Kungs: redzi, Es sniegs atkal nebrīvē Jēkaba teltis, un apžēlojies par savu dzīvesvietu, un Pilsēta ir uzcelta uz viņas kaudze, un pils paliek pēc remonta to.

Kas mēs lasām, ir Dieva apsolījumu uz Israēla bērniem, kad tie bija trimdā un aizrāva Babilonas verdzībā. Babylon ir lielā netikle, kas Atklāsmes grāmata un kā teicis praviešiem veco dienas.

Angel (Exodus 23:20-22) stāv kā Cyrus atbrīvoja Izraēlu no Bābeles. Eņģelis stāv kā gans. Atklāsmes grāmatā, viņš ir Jērs. Atklāsmes 7:16,17

Jesajas 44:28
28 Ka saka Tas Cyrus, Viņš ir mans gans, un veic visus mans prieks: pat sakot uz Jeruzalemi, Tu būsi būvēts, un templis, Tavs nodibinājums jānosaka.

Exodus 23:20-22
20 Redzi, Es sūtu eņģeli tavā, lai saglabātu jums uz ceļa, un, lai jums vietu, kur man ir sagatavoti.
21 Esiet viņu, un dzirdēt viņa balsi, nav provocēt viņu, jo viņš nebūs piedošanu Jūsu pārkāpšana, uz mans vārds ir viņā.
22 Bet, ja jūs patiešām klausīties viņa balsī, un darīt visu, ko es runāju, man būs ienaidnieks jūsu ienaidnieks, pretinieks ar savu pretinieku.

Atklāsmes 7:16,17
16 Tās bada, ne vairāk, ne slāpes vairāk, ne viņi hit saules vai siltuma
17 Jo Jēra, kas ir vidū no troņa izmanto, tos, un novest to pie dzīves strūklakas ūdens: un Dievs nožāvēs visas asaras no viņu acīm.

Par Babilon sodu var atrast 6 Atklāsmes (četras plombas), kā pravietojumu Kunga Jēzus Jeruzalemes 24 Mateja, Marka 13 Luke par negantība postažu 21. Jēra veikti vai barības cilvēkus pret ticību Dievam, jo mūsu mājās un templi ar savu Dēlu (7 zīmogs). Un atgriezties (New) Jeruzalemē no trimdas Babylon. (Pēc Lielā netiklei kritums Atklāsmes nodaļā 17 un 18)

Izraēlā joprojām Babilonas (Lielā prostitūta ir Atklāsmes grāmata) gūstekņu atgriezīsies līdzīga tai, kāda notika laikā Zerubābels. To sauc Jaunā Jeruzaleme Atklāsmes grāmatā, iekšējā, kas uztver Babylon (Great netikle grāmatā Atklāsmes) atgriezīsies. Jaunā Jeruzaleme, jo tā ir uzbūvēta no jauna.

Ezekiel 40:2
2 Dieva vīzijas Viņš man atnesa zemē Izraēlas un kas mani uz ļoti augstu kalnu, kur pilsēta uz dienvidiem.

Tāpat kā Jānis redzēja viņa redzējumu. Jo 40:2 Ecēhiēla, tas ir arī mēra eņģelis, un to var lasīt, ja jūs turpināt lasījumā Ezekiel 40:5 (lasīt Bībeli) un Atklāsmes 21:15 (lasīt Bībeli) mēs lasām Atklāsmes 21:10

Atklāsmes 21:10
10 Un viņš veic mani prom pēc būtības liels un augstu kalnu, un parādīja man svēto pilsētu Jeruzalemi, nokāpjam no debesīm no Dieva,

Tā arī mēra eņģelis, ko var lasīt grāmatu Zaharjas.

Zaharijs 2:1,2
1 Un es paceltu acis, un izskatījās, un redzi, Vīrietis ar mērījumu līniju rokā.
2 Pēc tam es teicu, Uz kurieni goest tu? Un viņš sacīja man, Lai izmērītu Jeruzalemi lai redzētu, kā plašu un cik ilgi.

No nebrīvē Babylon (Atklāsmes) nāk atpakaļ uz Izraēlu. Nē garīgo dzimteni, bet baznīcā. Jo Baznīca ir paplašināt Izraēlas ticībā uz Dieva Dēlu.

Jesajas 54:3
3 Par tu izjauktu tālāk pa labi un pa kreisi, un taviem pēcnācējiem iemantos pagāniem , Un padarīt sagrauts pilsētām.

Galatiešiem 3:18,29
18 Jo, ja mantojuma ir ar likumu, nevis ar solījumu: bet Dievs deva Ābrahāmam to ar solījumu.
29 Un ja jūs būtu Kristus, tad jūs esat Ābrahāma dzimums, un mantinieki saskaņā ar apsolījumu.

Kristus un Baznīcas būs viens. Viņš mājo mūsos, un mēs ar viņu, tādēļ mēs kļūtu par vienu, un ja vienotā ... precējusies? Taisnība. Tādējādi Jēra un Jaunā Jeruzaleme ir precējusies un ir viens. Saskaņā ar Kungu Jēzu: "Es un Tēvs, mēs esam viens." John 10:30 "Un godību, ko Tu Man esi uzdevis Es esmu devis viņiem, ka tās var vienu , Kas kā mēs ir viena: " John 17:22 Un ir viens ticībā uz Dieva Dēlu.

John 17:20,21
20 Ne tikai tie lūdzieties, bet arī par tiem, kas ticēs man ar savu vārdu
21 Ka viņi visi varētu būt viens , Kas kā Tu, Tēvs, Manī un Es Tevī, ka tie arī ir viens mums: ka pasaule ticētu, ka Tu Mani esi sūtījis.


Zerubābels

Zaharijs 04:09
9 Gada Zerubābels rokās bija pamats šīs mājas, rokas arī pabeigtu to, un jūs zināt, ka saimniekiem hath Kungs sūtīja mani pie jums.

Zerubābels ir Mesija, jo būvētājs templis no Kunga. Zerubābels bija Jūdas pārvaldniekam, un papildu atvaļinājumu no nebrīves in Babylon.

Zaharijs 06:16
12 Un runā pie Viņa, sacīja: Tā runā Tas Kungs Cebaots, sacīdams: Lūk, cilvēks, kura vārds ir Filiāles : Un viņš aug no viņa vietā, un veidot templi Tā Kunga ;

Zerubābels stāv kā filiāle laikā Kungs sakrata debesis un zemi.

Haggai 2:21,22,23
21 Runā ar Zerubābelu gubernators Judah, sakot, Es sakrata debesis un zemi ;
22 Un Es gāzt no troņa karaliste, un es iznīcināt spēku tautu karaļvalstu, un es gāzt ratus, un tiem, kas ir viņiem, un zirgi un to jātnieki nāks uz leju, katrs ar zobenu viņa brāli.,
23 Šajā dienā, saka Tas Kungs Cebaots, es tevi, O Zerubābels , Mans kalps, dēls Shealtiel, saka Tas Kungs, un dara tevi zīmogs: es ir izvēlējušies tevi, saka Tas Kungs saimniekiem.

Karalistes nedrīkst iznīcināt uzņēmējdarbību, ir šajā laikā? Droši vien! Lasīt vēl Haggai 2:21,22,23. Tad lasīt Ebrejiem 12:26,27,28.

Ebrejiem 12:26,27,28
26, kura balss, tad shook zemes: bet tagad viņš ir apsolījis, sacīdams: Tomēr vēlreiz es krata ne tikai zemes, bet arī debesīs.
27 Un šis vārds, bet vēlreiz, ir likvidējot tās lietas, kas ir sakrata, kā lietas darīt, ne jāsakrata var palikt.
28 Tādēļ, saņemot valstība, ko nevar pārvietot, ļaujiet mums žēlastību, kuru mums ir cieņu un pakalpojumu bailes, ka pleases Dievu:

Saka Dievs Tas Kungs, laika viņš krata debesis un zemi viņš izvēlējās Zerubābels būvēt templi Jeruzalemē pēc gūsta no Bābeles. Tāpēc, Zerubābels ir par Mesiju, kurš noteiks valstība nav iznīcināti, simbols atjaunošanu templis no Zerubābels. Baznīca tika iznīcināta, un veidot no jauna un tas nedrīkst iznīcināt. Kratīšanas Tā Kunga debesīs un virs zemes, ir šā laika? Droši vien! Kristus un viņa cilvēki būtu templi Dievs Tas Kungs un Dievs darīs.

Daniel 2:44,45
44 Un šo ķēniņu dienu Debesu Dieva izveidos valstību kurus nekādā gadījumā nedrīkst iznīcināt, tāpat suverenitāti to atstāt citiem cilvēkiem, bet gabalos un patērē visu šo karaļvalstīm, un Yao "y paliks uz visiem laikiem.
45 Jo jūs redzēja, ka akmens bija izgriezt uz kalna bez rokām, un samazināt dzelzs, misiņš, māla, sudraba un zelta, liels Dievs ir darījis zināmu karalis, ko ieved nodot turpmāk "un sapnis ir reāls un to interpretāciju pārliecināts.

Dzelzs, vara, sudraba, zelta un māla līdzekļi tēlu elku. Cikos 2:44,45 Daniel stāsta?

1 Korintiešiem 15:24
24 Tad nāk beigās, kad viņš sniegs valstību Dievam, pat Tēvs, kad viņš būs atceltas visu noteikumu un visas iestādes un jaudu.

Daniel 00:07
7 Un es dzirdēju vīrietis clothed in veļa, kas bija virs upes, kad viņš pacēla labo roku un kreiso roku pie debesīm ūdeņos un zvērēja viņam, ka dzīvo, uz visiem laikiem, ka būtu laikā, laika un pusi sezonas, un kad tie beidzās pārkāpj gabalos Svētā cilvēku, visas šīs lietas beigsies.

Tā neattiecas uz fiziskiem Jeruzālemi, bet baznīca. Baznīca iznīcināti (garīgās), bet būs veidot atkal Jeruzālemē un nodot stūrakmens. Baznīcas iznīcināšana ir darīts, var misinterpet citi. Iznīcināts, jo elkdievību. No 11/09 terora uzbrukums Ņujorkā 8 Apr 2005 dienas bērēs pāvesta Jāņa Pāvila II. Tas ir Kungs Jēzus paredzēja, ka rezultāti nebūs akmens atstāt uz augšu gan akmens iznīcināšanu templis Jeruzālemē, un saskaņā ar grāmatu Daniel Nodaļa 12 dzejolis 7 tas notiks laikā 1290 dienas.

Atklāsmes 09:15
15 Un četrus eņģeļus, kas paredzēti uzstādīšanai laiku un dienas un mēnešus un gadus lai slay trešā daļa vīriešu.

Trešā daļa vīriešu ir christianism. Lasīt Nāves 1 / 3 no cilvēces   Prophecy IZPILDĀMIELaiku un dienu un mēnesi un gadu, ir gada 11 2001 atkal grāmata Daniēla nodaļas 12 dzejolis 7 " kad tie beidzās ieiet gabalos Svētā cilvēku, visas šīs lietas beigsies. " un verse 9 ir šāds: "Un no brīža, kad ik dienas upurēt ņem prom, un riebums, ka maketh strukturētu, tiks ir tūkstoši divi simti deviņdesmit dienas . "

1290 dienu sākot skaita no brīža, kad ik dienas upurēt ņem prom un strukturēto bēdas negantība, un tas ir Kunga Jēzus paredzēja 24 Mateja, Marka 13 un Lūkas 21 un saskaņā ar 00:07 Daniel pēc pārrāvuma gabalos Svētā tautas varu, kas ir Baznīca vai kristietību.

Atklāsmes 00:04
4 Un savu asti vērsa trešā daļa no debesu zvaigznēm , Un cast tās zemes: un pūķis stāvēja sievietes, lai rīt viņas bērnu, kad viņa.

Trešā daļa zvaigžņu arī uz kristietību. Tas nozīmē arī to negantību un bēdas un kā tā attiecas uz karu debesīs? lasīt nosaukumu: Karš debesīs (Vai riebums par zemesrags, kara debesīs un Armagedona pats?)

Nav pamestības riebums ir pravietots uz Jeruzalemi, bet kāpēc tas kļuva tāds pats kā pravietojumu piepildījumu Babylon? Par pravietojums ir tāds pats!

Jeremiah 50:40-44,46
40 Tāpat kā Dievs iznīcināja Sodomu un Gomoras un kaimiņu pilsētām to , Saka Tas Kungs, lai neviens cilvēks būs tur dzīvo, vai arī pastāv dzīvot jebkurā cilvēka bērns.
41 Lūk, cilvēki nāk no ziemeļiem, un par lielu tautu, un daudzi karaļi ir no zemes malām.
42 Tās rīko priekšgala un lance: tie ir nežēlīga, un bez žēlastības: viņu viedoklis tiek rēkt, piemēram, jūras, un viņi brauc uz zirgiem, kas noteikts masīvu kā vīrieši par kara pret tevi, ak, meita Babylon.
43 Bābeles ķēniņš dzirdēja ziņojumu no viņiem, un viņa rokas waxed bezspēcīgs: ciešanām satvēra viņu, un lēkmes kā sieviete travail.

Jeremiah 6:22-24
22 Tā saka Tas Kungs, Lūk, cilvēki nāk no ziemeļiem valsts, un liela nācija, tiek paaugstināta no zemes malām.
23 Tās priekšgala un lance: viņi ir nežēlīgi un bez žēlastības: viņu viedoklis tiek rēkt, piemēram, jūras, un viņi brauc uz zirgiem, kas noteikts masīvu kā vīriešiem karam, pret tevi, ak, meita Zion.
24 Mēs esam dzirdējuši par slavu tā: mūsu rokās vasks bezspēcīgs: ciešanas hath atsākusies no mums, un sāpes, kā sieviete travail.

Jaunā Jeruzaleme nav burtiski pilsēta, kas nāk no debesīm. No debesīm mājokļa ir Kristus, viņš kļūs par mūsu templis un mājokli.

2 Korintiešiem 5:2,3
2 Šajā mēs vaidēt, nopietni vēlas būt ietērpti pēc mūsu mājā, kas ir no debesīm:
3, kas, ja mēs likts uz ka mēs nav atrodams kaili.

Galatiešiem 3:27
27 Jo viss, kas jums bija kristīti Kristus Vārdā, esat tērpušies Kristū.

Atklāsmes 21:22
22 Un es redzēju ne templī tajā : Jo Dievs Tas Kungs Visuvarenais un Lamb ir templis tur.

1 John 3:24
24 Un tas, kas keepeth Viņa baušļus mājo viņā, un viņš viņā. Un ar šo mēs zinām, ka viņš, paliek mums, ko Gars viņš deva mums.

1 John 4:15
15 Lai kurš ir jāatzīstas, ka Jēzus ir Dieva Dēls, Dievs ievēro viņā, un viņš Dievā.

Kolosiešiem 2:09
9 Jo viņa mājo visās pilnība Dieva izpausmes miesā,

Atklāsmes 21:03
3 Un es dzirdēju stipru balsi no debesīm, sakot, Lūk, mājoklis Dievs ir ar vīriešiem, un viņš dzīvot ar viņiem, un tie ir viņa cilvēki, un Dievs pats ir ar tiem, un būšu viņu Dievs

Par apdzīvoto zemi, mēs lasām Rom 04:13

Romans 4:13
13 Jo caur likumu, kas solījumu Ābrahāmam vai savu sēklu, kas mantos pasauli , bet gan taisnību ticībā.

Romans 8:17
17 Un ja bērniem, tad mantinieki, mantinieki Dieva un kolēģi mantinieki ar Kristu , ja patiešām mēs ciešam kopā ar viņu, ka mēs varam būt pagodināti ar viņu.

Psalms 02:08
8 Jautājiet par mani, un Es došu tev pagānu par Tavs mantojums, un pēdējam zemes daļām ir jūsu rīcībā.

Ebrejiem 01:02
2 ir runājis uz mums šajās pēdējās dienās, izmantojot šo, Savu Dēlu, kuru viņš iecelts mantinieks visas lietas, caur kuru arī viņš pasaulē;

Jesajas 60:20,21,22
20 savu dienu nebūs iet uz leju, vai jūsu mēness iet uz leju, lai Tas Kungs būs jūsu mūžīgo gaismu, un tava sēru dienas ir beigušās.
21 Tavi cilvēki arī ir visas taisns: tie iemantos zemi uz visiem laikiem, filiāle savas stādīšanas, darbu manu roku, lai es tiktu pagodināts.
22 Maz vienu kļūst tūkstoši, un neliela spēcīga valsts: Es, Tas Kungs būs paātrinās to savā laikā.

Amos 9:11-14
11 Tanī dienā būs Es paaugstināt līdz mājokli Dāvida, kas ir samazinājies, un slēgt tās pārkāpumu , Un Es to uzcelšu savu drupas, un Es celšu kā dienās veco ;
12 Ka tie var būt tā palieka Edoma, un visām valstīm, kas ir pēc Mana Vārda nosaukta, saka Tas Kungs, kas dara to,
13 Redzi, dienas nāk, saka Tas Kungs, kas apsteigs pļaujmašīna un vīnogu augu sēklas treader, un kalni ir piliens salds vīns un visu kalniem ir izkūst.
14 Un Es sniegs atkal nebrīvē manas tautas Izraēlu, un to pamatā atkritumu pilsētām, un apdzīvot tās: un tās vīnogulāju stādīšanas, un dzert vīnu pantu, tās arī dara dārzos, un ēd augļus no tiem.
15 Un Es augu viņiem uz savas zemes, un viņi izmantot savas zemes, ko es esmu devis viņiem, saka Tas Kungs, tavs Dievs.

Atklāsmes 11:15
15 Un septītais eņģelis skanēja, un tur bija liels balsis atskanēja debesīs, sacīdams: Šīs pasaules valstība kļuva par mūsu Kungu un viņa Kristus Un Viņš valdīs mūžīgi mūžos.

Audzē Michael kā (angel vai) dievišķīgs tiks klusināt visas lietas?

Ebrejiem 2:5-8
5 Jo viņš nav pakļauts eņģeļiem nākamajā pasaulē, kam mēs runājam.
6 Bet viens izrādījās no vienas puses, sakot, Kas ir cilvēks , Ka Tu esi viņu piemini? Vai cilvēka bērns, ka jūs aprūpi?
7 Viņš lika tev nedaudz zemāka nekā eņģeļiem, Viņš vainago jums slavu un godu, un viņš ievieto to uz tava roku darbu ;
8 Jūs varēsiet ievietot visas lietas pakļautību zem viņa kājām . Jo viņš pakļauj visas lietas, viņš atstāja nekas, ka nav pakļauta viņam. Bet tagad mēs neesam redzējuši viņu atteikties no visu.

Tagad zemes mantošanu pakavēties, ir noteikts, ka zemes vai pasaulē. Atkārtoti lasīt Amos 09:11

Amos 9:11
11 Tanī dienā būs Es paaugstināt līdz mājokli Dāvida, kas ir samazinājies, un slēgt tās pārkāpumu, Un Es to uzcelšu savu drupas, un Es celšu kā dienās veco ;

Nepieciešams tikai noteikt vēlreiz. Neviena cita Dieva doto zemi, bet visā pasaulē.

Psalms 132:13,14
13 Tam Kungam ir izvēlējusies Zion, Viņš ir vēlējies to viņa apdzīvošanai.
14 Šis ir mans atpūtas vieta uz visiem laikiem. Tas ir, ja man pakavēties, jo es vēlamo.

Mēs ne aiztures namā Dievs debesīs, bet Dievs mīt mūsu vidū. Viņš būs bāzi. Ja kāds vēlas dzīvot Dieva namā viņš ir cēls.

Zaharijs 1:3,16
3 Tāpēc saku: tiem, tā saka Tas Kungs Cebaots. Atgriezties pie Manis, saka Tas Kungs Cebaots, un es atgriezīšos pie jums, saka Tas Kungs Cebaots.
16 Tādēļ tā saka Tas Kungs, Es esmu atpakaļ uz Jeruzālemi ar žēlastību: mana māja ir celta tā, saka Tas Kungs Cebaots, un līniju garumā Jeruzālemi .

Kas ir līnijas?

Jesajas 28:17
17 Un es padarīšu, tieslietu līniju, un kristies: un krusa ir atcels melu patvērumu, un ūdeņus pārplūst slēptuve.

Jeremiah 23:5,6
5 Lūk, dienas nāk, saka Tas Kungs, kas Es to uzcelšu pie Deivids taisnīgs filiāle, un viņš valdīs kā ķēniņš, un galā gudri, un izpilda tiesu un taisnību šajā zemē.
6 Savā laikā Jūdas ir saglabāts, un Izraēla aiztures droši: un tas ir viņa vārds tiek saukts viņam , Kungs, mūsu taisnība.
 
Vai viss notiks? Mēs nezinājām tieši tagad, bet teica, ka pravieši, cilvēki iznīcina mūžīgu derību. Kas ir sods? Līdzīgā Jesajas, Jeremijas, Ecēhiēla, Daniel un citiem praviešiem (nevis no jauna parādījās) atbilde ir Bībele

Jesajas 24:5
5 Zeme ir aptraipīts ar iedzīvotājiem to: jo tie pārkāpuši likumu, ir pārkāpusi statūtus, sadalīti mūžīgu derību.

Jo sākumā, interpretācija ir nepareiza, iespējams, nepareizu interpretāciju joprojām iznīcina derība. Ja derības tiek iznīcināta, kas notiks? Šī vienošanās tiks iznīcināta, ieskaitot solījumus? Bet solījumu Dieva, ka viņš nepārkāps savu derību, un solījumu David.

Psalms 89:34,35,36
34 Savu derību es nepārkāps, ne mainīt lieta, kas nāca no manas lūpas.
35 Kad es esmu zvērināts ar manu svētumu. Es ne gulēt David;
36 Viņa sēklas paciest uz visiem laikiem, un viņa tronis kā saule Manā priekšā.

Labāk veicas nākamreiz, derība ir mūžīga. Uz tikšanos!

Atcerieties, ka Dāvids bija trīsdesmit gadus vecs, kad viņš kļuva ķēniņš, un viņš valdīja četrdesmit gadus. 2 Samuel 05:04 Un Israēls devās četrdesmit gadus tuksnesī. Mozus 8:2,3

No comments:

Post a Comment