THE JUDGEMENT DAY


But you, O Daniel, shut up the words, and seal the book, even to the time of the end: many shall run to and fro, and knowledge shall be increased. Daniel 12:9 AKJV

And I saw a strong angel proclaiming with a loud voice, Who is worthy to open the book, and to loose the seals thereof? Revelation 5:2 AKJV

But I will show you that which is noted in the scripture of truth: and there is none that holds with me in these things, but Michael your prince. Daniel 10:21 AKJV

And Jesus answering said to him, See you these great buildings? there shall not be left one stone on another, that shall not be thrown down.

The Great Day of the Lord: Armageddon

And after these things I saw another angel come down from heaven, having great power; and the earth was lightened with his glory.

(Re) Будівництво храму

Зображення з: http://www.artcyclopedia.com/masterscans/natoire-the-expulsion-from-paradise.html


Ів. 8:32
32 І ви пізнаєте істину, і істина зробить вас вільними.

Вихід-я порівняв догляд Ізраїлю з Єгипту. Але в даний час, йде до Єрусалиму з Вавилону (Велика блудниця) у книзі Об'явлення. Восени великий повією, буде супроводжуватися його волі. Приклад пророцтва позбавлення від Вавилона (велика блудниця) в Єремії 30:7-10,18.

Єремія 30:7-10,18
7 Oops на цей день є великим , , Що не було подібного йому: навіть час для Якова , але він врятував її.
8 І буде в той день, говорить Господь Саваот, що Я зламаю ярмо його, яке на тобі, і пута твої, і що він більше не працювати незареєстрованим:
9 І будуть служити Господеві, Богові своєму Давида, царя свого, якого поставлю Я їм.
10 І не лякайся, рабе Мій Якове, каже Господь, і не лякайся, Ізраїлю, бо, Я врятую тебе здалека, і насіння твоє з краю їхнього полону, І вернеться Яків, і буде тихо і мирно, і ніхто не буде нікого, його.
18 Так говорить Господь: ось, Я поверну з полону шатра Яковові, і помилуй його житло, і Місто побудований на пагорбі своєму, і палац залишається після ремонту.

Що ми читаємо цю обіцянку Бога, щоб народ Ізраїлю, коли вони були у вигнанні і повів до Вавилону. Вавилон означає, що велика блудниця в книзі Одкровення і як сказано пророками у давнину.

Ангел (Вихід 23:20-22) коштує як Кір звільнив Ізраїль з Вавилону. Ангел варто, як пастух. В Об'явленні, він Агнця. Одкровення 7:16,17

Ісая 44:28
28 Це говорить Кіра, Він мій пастир, і виконує все моє задоволення: та Єрусалимові скаже, Ти будеш влаштована, і храм твій, основу повинні бути закладені.

Вихід 23:20-22
20 Ось Я посилаю перед тобою Ангела, щоб тримати вас на дорозі, і принести вам місце, де я приготував.
21 Будьте ж і ви його і почути його голос, не дратуйте його, бо він не пробачить ваш гріх, бо Ім'я Моє в Ньому.
22 А якщо ви дійсно слухати його голос, і робити все, що я кажу, я буду ворог твій ворог, супротивник, щоб ваші супротивники.

Одкровення 7:16,17
16 Вони повинні голоду більше немає, ні спраги більше, то і вони потрапили в сонце або тепла,
17 Бо Агнець, що серед престолу, буде їх пасти, і водитиме їх до життя джерела вод: І Бог кожну сльозу з очей їхніх.

Покарання за Вавилон можна знайти в книзі Одкровення 6 (чотири друку) як пророцтво Господа Ісуса в Єрусалим в Євангелії від Матвія 24, 13 і Марка Луки 21 про гидота спустошення. Лам, прийнятих або корму людей до віри в Бога, як наш будинок і храм через Сина Свого (7-друк). І повернутися до (Новий) Єрусалим з вигнання до Вавилону. (Після падіння Великої повії в Одкровення глави 17 і 18)

В Ізраїлі, як і раніше бранцями Вавилона (Велика блудниця в книзі Одкровення) поверне подібне до того, що відбулося в той час Зоровавеля. Вона називається Новий Єрусалим в Одкровенні як батьківщина яких захопили Вавилон (Велика блудниця в книзі Одкровення) буде повертати. Новий Єрусалим, оскільки він буде побудований ще раз.

Єзекіїль 40:2
2 У Божих видіннях Він привів мене в землю Ізраїлю і поставив мені на дуже високій горі, де місто на півдні.

Так само, як Іван, бачив у своєму баченні. У Єзекіїль 40:2, це також ангел вимірювання і можуть бути прочитані, якщо ви продовжите читання в Єзекіїль 40:5 (читати Біблію) і в Одкровенні 21:15 (читати Біблію) ми читаємо в Одкровенні 21:10

Одкровення 21:10
10 І І повів мене в дусі на велику й високу гору, і показав мені святе місто Єрусалим, що сходить від Бога з неба,

Вона також вимірюється ангел, який можна прочитати в книзі Захарії.

Захарія 2:1,2
1 І я підняв очі й побачив, і ось, Людина з вимірювальної лінії в руці.
2 І сказав я, куди ти йдеш? І він сказав мені: Щоб зміряти Єрусалим, щоб побачити, як широка і як довго.

З полону у Вавилоні (Об'явлення) повернутися знову до Ізраїлю. Ні духовна батьківщина, але Церкви. Тому що Церква розширення Ізраїлю по вірі в Сина Божого.

Ісая 54:3
3 Ти будеш прорватися на правий і лівий, і потомство твоє заволодіє народами , І зробити спустошені міста.

Галатів 3:18,29
18 Бо якщо спадкування за законом, а не з обітниці; але Бог дав Авраамові через обіцянку.
29 І Якщо ж ви Христові, то ви Авраамове насіння, і й за обітницею спадкоємці.

Христа і Церкви буде. Він перебуває в нас, і ми з ним, тому ми стали одним, і, якщо єдиної ... одружений? True. Таким чином Агнця та Новий Єрусалим, щоб вийти заміж і бути. За словами Господа Ісуса: "Я і Отець одне". Іоанн 10:30 "І славу, яку Ти дав Мені, Я дав їм, що вони можуть одним , Що як ми одне: " Іоанн 17:22 І одним вірою в Сина Божого.

Іоанна 17:20,21
20 Вони не тільки молитися, але для них також і про віруючих у Мене за словом їх
21 Те, що вони будуть все одно , Що як Ти, Отче, Мені, а Я в Тобі, що вони також будуть в Нас єдине: що щоб увірував світ, що Ти послав Мене.


Зоровавель

Захарія 4:09
9 Руки Зоровавеля поклали основу дому цьому, його руки і закінчать його, і ви знаєте, що Господь Саваот послав мене до вас.

Зоровавель представляє Месію як будівельник храму Господа. Зоровавель був правителем Юдеї та супроводжуючих залишити з вавилонського полону.

Захарія 6:16
12 І скажи йому, кажучи: Так говорить Господь Саваот, кажучи: Ось Людина, чиє ім'я Відділення , І він повинен вирости з свого місця, і побудувати храм Господа ;

Зоровавель виступає в якості відділення в той час Господь потрясе небо і землю.

Огій 2:21,22,23
21 Поговоріть з Зоровавель правителя Іудеї, кажучи, Я затрясу небо і землю ;
22 І Я повалення престол царства, і Я вигублю силу царств народів, і я буду повалення колісниці, і ті, хто в них, і коні, і їх вершники зійде, кожен від меча свого брата.,
23 У той день, говорить Господь Саваот, візьму Я тебе, Зоровавель , Слуга мій, сину Шеалтіїлів, говорить Господь, і зроби собі печатку, бо Я тебе вибрав, говорить Господь Саваот.

Створення царство це не буде знищити в цей час? Швидше за все! Читати знову Огія 2:21,22,23. Тоді читайте Євреїв 12:26,27,28.

Євреїв 12:26,27,28
26 що голос Його захитав тоді землю, але тепер він обіцяв, кажучи: Але ще раз я тремтіти не тільки землю, але й небом.
27 І це слово, все ж ще раз, є видалення з тих речей, які потрясли, як речі робити, не спіткнуться може залишитися.
28 Тому, отримавши царство, яке не може бути переміщений, маємо благодать, яку ми повинні поважати і боятися служби, що завгодно Богові:

Каже Господь Бог, у той час він потиснути небесах і на землі він буде обраний Зоровавель побудувати храм в Єрусалимі після полону з Вавилону. Таким чином, Зоровавель уявляє, як Месія, який встановить царство не буде знищена, символ відновлення храму зробили Зоровавеля. Церква була зруйнована і буде будувати заново і не повинні бути знищені. Струс Господь на небесах і на землі в нинішній час? Швидше за все! Христос і його люди були б храму Господа Бога, і Бог зробить це.

Данила 2:44,45
44 А за днів тих царів Небесний Бог поставить царство, що навіки не зруйнується, не повинні її суверенітет буде віддане іншому народові, але на шматки і зруйнує всі царства, і у Яо залишиться назавжди.
45 Бо ви побачили, що камінь не відірвався від гори без сприяння рук, і скоротити залізо, мідь, глину, срібло та золото, Великий Бог об'явив цареві, що буде потім, а і мрія реальна і певна його розв'язка!.

Залізо, мідь, срібло, золото та глини засобів зображення ідолів. Який час Данило 2:44,45 кажу?

1-е до коринтян 15:24
24 Тоді приходить кінець, коли Він буде постачати царство Богові й Отцеві, коли у нього буде скасована всі правила і всі повноваження і владу.

Даніель 12:07
7 І почув я чоловікові, одягненого в льняну одіж, що був над водою річки, коли він підняв праву руку і ліву руку до неба, і присягнув вічно на віки, що б на час, раз, і половину сезону, і , Коли вони виявилися порушення в частині сили святого народу, все це закінчиться.

Це не відноситься до фізичних Єрусалиму, але Церкви. Церкви знищені (духовного), але буде будувати заново, як Єрусалим і поклав наріжний камінь. Руйнування церкви зробив, може бути misinterpet іншими. Зруйновано через ідолопоклонства. З 9 / 11 теракту в Нью-Йорку 8 квітня 2005 в день похорону Папи Римського Іоанна Павла II. Це Господь Ісус передбачив, що результати будуть не камінь ліворуч у верхній частині як камінь руйнування храму в Єрусалимі і по книзі Даниїла Глава 12 вірш 7 це відбудеться протягом 1290 днів.

Одкровення 9:15
15 І чотирьох Ангелів, для установки на час і дні і місяці і роки вбити третю частину людей.

Третя частина чоловіків christianism. Читати Смерть 1 / 3 людства   Пророцтво ВиконаноЧас і день, і місяць і рік, 11 вересня 2001 року і знову книзі Даниїла в главі 12 вірші 7 " коли вони в кінцевому підсумку порушення в частині сили святого народу, все це закінчиться. " і 9-му вірші це: "І з того часу, щоденної жертви будуть від сильного, і мерзота структуровані, буде є тисяча двісті й дев'ятдесят день . "

На початку 1290 днів, рахуючи з моменту щоденна жертва заберуть і мерзоту запустіння структурованої і це Господь Ісус передбачив в Євангелії від Матвія 24, Марка і Луки 13 21 та відповідно до Даніелем 12:07 після розриву на шматки сили святого народу яка церкви чи християнство.

Одкровення 12:04
4 І Хвіст його захопив Третя частина зірок на небі , І кинув їх на землю, і дракон стояв перед жінкою, щоб пожерти її немовля, коли вона.

Третя частина зірок також відноситься до християнства. Це також означає, гидоту запустіння, і як він пов'язаний з війною в небесах? читати під назвою: Війна на Небесах (Те мерзоту запустіння, війна на небесах і Армагеддон ж?)

Хіба це не мерзоту запустіння передбачений в Єрусалим, але чому вона стала такою ж, як пророцтво виконання у Вавилоні? Для пророцтво ж!

Єремія 50:40-44,46
40 Подібно до того, як Бог знищив Содом і Гоморру й сусідів їх , Каже Господь, так що ні одна людина не буде жити там, або там жити син людський.
41 Ось приходить народ із півночі, і народ великий, і численні царі від країв землі.
42 Вони тримають в руках лук і спис; вони жорстокі, і ніякої пощади: їхній голос, як море, і гарцюють на конях, вибудувані, як одна людина, щоб поборотися з тобою, дочко Вавилону.
43, цар вавилонський, чули про них, і руки воском слабким: туга взяла його словами, борошна, немов породіллю.

Єремія 6:22-24
22 Так говорить Господь, Ось приходить народ із північного краю, і люд великий із кінців землі.
23 Вони повинні лук і спис; вони жорстокі і безжально: їхній голос, як море, і гарцюють на конях, вибудувані, як одна людина, щоб битися, з тобою, дочко Сіону.
24 Як почули ми звістку про них, наших руках віск слабким скорботу взяв провести з нас, і біль, немов породіллю.

Новий Єрусалим не буквальний місто, який зійшов з небес. Житла з неба Христос, він стане наш храм і житло.

2 Коринтян 5:2,3
2 Дійсно, в цьому ми стогін, щиро бажаючи зодягнутися з нашим будинком який з неба:
3, що якщо покласти на що ми не знайшлися нагі.

Галатів 3:27
27 Бо все, що ви були хрещені в Христа поставили на Христа.

Одкровення 21:22
22 І я не бачив у ньому храм Бо Господь Бог Вседержитель і Агнець храму.

1-е Івана 3:24
24 І Той, хто дотримується заповідей Його перебуває в Ньому, і він у ньому. І ось по чому дізнаємося, що він перебуває в нас, Дух він дав нам.

1-е Івана 4:15
15 Коли хто визнає, що Ісус є Син Божий, Бог перебуває в ньому, а він у Бозі.

Кол. 2:9
9 Бо в Ньому живе вся повнота Божества Прояви за тілом,

Одкровення 21:3
3 І почув я гучний голос із неба, що: Ось, оселя Бога з людьми, і Він житиме з ними, і вони будуть Його народом, і Сам Бог буде з ними, їх

Про вселенної, ми читаємо в Посланні до Римлян 4:13

Римлян 4:13
13 Бо через закон дав обіцянку Авраамові або його насіння, які успадкує світ , але праведністю віри.

Римлян 8:17
17 І якщо діти, то й спадкоємці, спадкоємці Божі і співспадкоємцями з Христом , Дійсно, якщо ми страждаємо з Ним, щоб ми могли і прославитися з ним.

Псалми 2:08
8 Жадай Мене, і Я дам Я народи спадщину Твою і межі землі вашому розпорядженні.

Євреїв 1:2
2 Він до нас через ці останні дні через це, Сина, що поставив спадкоємцем усього, через якого і зробив світів;

Ісая 60:20,21,22
20 днів ви не будете йти вниз, або ваша місяць йти вниз, для Господь буде вашим вічним світлом, і дні жалоби твоєї складу.
21 А народ твій усі справедливі вони успадковують землю назавжди, парость Моїх саджанців, чин Моїх рук, що я можу бути прославлений.
22 Маленький вступає тисяч, а маленький сильна нація: Я, Господь, прискорити його в свій час.

Амос 9:11-14
11 Того дня буде Я поставлю скинії Давида, який впав, і крупним планом порушень їх , І я поставлю на його руїнах, і Я створю її як у колишні часи ;
12 Те, що вони оволоділи залишком Едома і всіма народами, які названо ім'я Моє, говорить Господь, Який чинить оце,
13 Ось дні настають, говорить Господь, що буде ще женця і топче виноград посадити насіння, і гори закрапають виноградний сік, і всі пагорби потечуть.
14 І Я поверну з полону народ Мій Ізраїлів, і вони будуть забудують спорожнілі міста і осядуть вони: і вони будуть садити виноградники, й питимуть їхнє вино, то вони повинні також зробити сади і їжте їх плід.
15 І Посаджу їх на їхній землі, і вони спираються на їхню землю, яку Я дав їм, говорить Господь, Бог твій.

Одкровення 11:15
15 І засурмив сьомий Ангол, і були на небі гучні голоси, кажучи: Царство світу став Господа нашого і Христа Його , І він буде царювати на віки віків.

У стенді Майкл, як (або ангел) богоподібного понизив усіх речей?

Євреїв 2:5-8
5 Для він не підлягає ангелів світі прийдешньому, для яких ми говоримо.
6 Але доведено одного боку, кажучи: Що таке людина , Що Ти пам'ятаєш його? Або син людський, що ви дбаєте?
7 Він зробив вас трохи нижче ангелів, Він увінчаний вам славу і честь, і він поклав її на справами рук Твоїх ;
8 Ви ставите все підкорив під ноги . Бо що всі підкорив його словами, він залишив нічого, що не підпадає під нього. Але зараз ми не бачили його все кинути.

Тепер, успадкування землі, щоб жити визначено, що землі або світу. Перечитайте Амос 9:11

Амос 9:11
11 Того дня буде Я поставлю скинії Давида, який впав, і крупним планом порушень їх, І я поставлю на його руїнах, і Я створю її як у колишні часи ;

Потрібно лише встановити знову. Жодна інша Богом землі, але миру.

Псалом 132:13,14
13 Для Господь обрав Сіон, він забажав її для свого житла.
14 Це моє місце відпочинку назавжди. Це де я живу, тому що я бажав.

Ми не будемо зупинятися в Божий дім на небі, але Бог буде жити серед нас. Він буде базою. Якщо хтось хоче жити в Божому домі він високий.

Захарія 1:3,16
3 І скажи їм: Так говорить Господь Саваот. Зверніться до Мене, говорить Господь Саваот, і вернуся до вас, говорить Господь Саваот.
16 Тому так говорить Господь, Я повернувся до Єрусалиму з милосердям: мій будинок побудований в ньому, говорить Господь Саваот, і лінія повинна бути розтягнута на Єрусалим .

Що таке лінія?

Ісая 28:17
17 І я зроблю правосуддя лінії, і падати, і град кошторис притулок брехні, і води повинні переповнення укриття.

Єремія 23:5,6
5 Ось приходять дні, говорить Господь, що Я Давидові праведну, і буде царювати як король і мудрий, і правосуддя та правду на землі.
6 За днів Його Юда спасеться, і Ізраїль буде жити безпечно, і це його ім'я тобі буде з ним , Господь наш праведності.
 
Всі речі будуть відбуватися? Ми не знали, прямо зараз, але сказав, пророків, люди зруйнували завіт вічний. Що таке покарання? У пророки, як Ісаїя, Єремія, Єзекіїля, Даниїла та інших (не з нового з'явилося) відповідь у Біблії

Ісая 24:5
5 І земля зневажений під своїми мешканцями: бо переступили закони, порушили Статут, порушили вічний заповіт.

На початку, інтерпретація не так, напевно, неправильне тлумачення ще знищити заповіт. Якщо заповіт руйнується, що станеться? Угода буде знищена в тому числі обіцянки? Але обіцянка Бога, що він не зламає його заповіт і обіцянка Давида.

Псалом 89:34,35,36
34 Заповіт Мій не доломить, ні змінювати, що прийшло з вуст моїх.
35 Одного разу святості Я присягнув Моєю. Я не буду брехати Давида;
36 насіння його житиме вічно, і престол його, як сонце переді Мною.

Краще удачі в наступний раз, вічний заповіт. До зустрічі!

Пам'ятайте, що Давид був тридцять років, коли він став царем, і царював сорок років. 2-а Самуїлова 5:4 і відправився Ізраїль сорок років у пустелі. Повторення Закону 8:2,3

No comments:

Post a Comment