THE JUDGEMENT DAY


But you, O Daniel, shut up the words, and seal the book, even to the time of the end: many shall run to and fro, and knowledge shall be increased. Daniel 12:9 AKJV

And I saw a strong angel proclaiming with a loud voice, Who is worthy to open the book, and to loose the seals thereof? Revelation 5:2 AKJV

But I will show you that which is noted in the scripture of truth: and there is none that holds with me in these things, but Michael your prince. Daniel 10:21 AKJV

And Jesus answering said to him, See you these great buildings? there shall not be left one stone on another, that shall not be thrown down.

The Great Day of the Lord: Armageddon

And after these things I saw another angel come down from heaven, having great power; and the earth was lightened with his glory.

(Re) construcció del Temple

Imatge de: http://www.artcyclopedia.com/masterscans/natoire-the-expulsion-from-paradise.html


Juan 8:32
32 I coneixereu la veritat, i la veritat us farà lliures.

Èxode-I en comparació de la sortida d'Israel d'Egipte. Però en l'actualitat, va a Jerusalem des de Babilònia (la gran prostituta) en el llibre de Apocalipsi. En la caiguda de la gran prostituta, serà seguit per la seva llibertat. Un exemple de la profecia de l'alliberament de Babilònia (la gran prostituta) es troba en Jeremies 30:7-10,18.

Jeremies 30:7-10,18
7 Ui per a aquest dia és gran , que no hi ha un altre com ell: encara que el temps d'angoixa de Jacob , però el va salvar.
8 I esdevindrà que en aquell dia, diu el Senyor de l'univers, Jo trencaré el seu jou de sobre tu, i trencaré els teus coyunda, i que no serveixen més estranys:
9 sinó que serviran el Senyor el vostre Déu i David, el seu rei, a qui jo el ressuscitaré.
10 Per tant, la por no ets, oh Jacob, servent meu, diu el Senyor, ni desmaïs, Israel: perquè he aquí, Jo et llevat de lluny, i la teva descendència de la terra del seu captiveri, i Jacob tornarà, i estar en silenci i en pau, i no hi haurà qui li espanti.
18 Això diu Déu, el Senyor: Heus aquí, Jo faré tornar la captivitat de botigues de Jacob, i tingueu pietat de la seva estada, i la ciutat està construïda sobre la seva pròpia pila, i el Palau romandrà després de la de reparar.

El que llegim és la promesa de Déu al poble d'Israel quan estaven a l'exili i es va dur a Babilònia. Babilònia significa la gran prostituta en el llibre de la Revelació i segons el que s'ha dit pels profetes en els dies d'abans.

Angel (Èxode 23:20-22) s'erigeix com Ciro va alliberar Israel de Babilònia. L'àngel es presenta com un pastor. En Apocalipsi, ell és l'Anyell. Apocalipsi 7:16,17

Isaïes 44:28
28 Que diu de Ciro: Ell és el meu pastor, i complirà tot el que vull: fins i tot dient a Jerusalem, Seràs edificada, i el temple, la fundació s'estableix teu ésser.

Èxode 23:20-22
20 Heus aquí, Puc enviar un àngel davant teu, per mantenir-te en el camí, i per aconseguir que el lloc on jo he preparat.
21 Sigueu ell, i sent la seva veu, no ho provoquen, perquè ell no perdonarà la vostra revolta, al meu nom està en ell.
22 Però si en veritat escoltar la seva veu, i fer tot el que parlo, vaig a ser un enemic del seu enemic, un adversari dels teus adversaris.

Apocalipsi 7:16,17
16 Ja no tindran gana ni més, ni set més, ni que arribin al sol oa la calor qualsevol
17 A l'Anyell que està en el tron els pasturarà i els conduirà a fonts vives d'aigües: i Déu eixugarà totes les llàgrimes dels seus ulls.

El càstig de Babilònia es troba en Apocalipsi 6 (quatre segells) com una profecia del Senyor Jesús a Jerusalem en Mateu 24, Marc 13 i Lucas 21 sobre la desolació abominable. Be adoptades o alimentar la gent cap a la fe en Déu com el nostre llar i el temple a través del seu Fill (setè segell). I tornar a la (nova) de Jerusalem des de l'exili a Babilònia. (Després de la caiguda Gran Ramera d'Apocalipsi capítol 17 i 18)

A Israel encara els captius de Babilònia (la gran prostituta en el llibre de Apocalipsi) tornarà similar al que va succeir en l'època de Zorobabel. Es diu la Nova Jerusalem en Apocalipsi com la pàtria que capturada per Babilònia (gran prostituta en el llibre de Apocalipsi) tornarà. Nova Jerusalem, ja que es tornarà a edificar.

Ezequiel 40:2
2 En les visions de Déu em va portar a la terra d'Israel, i em va posar sobre una muntanya molt alta, en una ciutat al sud.

Igual que Joan va veure en la seva visió. En Ezequiel 40:2, també és l'àngel mesura i es poden llegir si segueixes llegint en Ezequiel 40:5 (llegir la Bíblia) i en Apocalipsi 21:15 (llegir la Bíblia) llegim en Apocalipsi 21:10

Apocalipsi 21:10
10 I I em va portar en esperit a una muntanya gran i alt, i em va mostrar la ciutat santa de Jerusalem, que baixava del cel, de Déu,

Es mesura també per l'àngel que es pot llegir en el llibre de Zacaries.

Zacaries 2:1-2
1 I vaig alçar els ulls i vaig mirar, i he aquí un home amb un cordill de mesurar a la mà.
2 Llavors li vaig dir: On vas? I ell em va dir: Per mesurar a Jerusalem, per veure l'amplitud i el temps.

De la seva captivitat a Babilònia (Apocalipsi) tornar de nou a Israel. No hi ha pàtria espiritual, però l'Església. Perquè l'Església és una extensió d'Israel en la fe del Fill de Déu.

Isaias 54:3
3 Perquè et obriràs a la dreta i esquerra, i la teva descendència heretarà nacions , I les ciutats assolades.

Gàlates 3:18,29
18 Perquè si l'herència és a través de la llei, no per la promesa, però Déu la va donar a Abraham a través d'una promesa.
29 I si vosaltres sou de Crist, llavors sou descendència d'Abraham, i hereus segons la promesa.

Crist i l'Església serà un. Ell habita en nosaltres i nosaltres amb ell, per tant, ens convertim en un, i si unificat ... casat? Veritable. Així, l'Anyell i la Nova Jerusalem per casar-se i ser un. D'acord amb el Senyor Jesús: "Jo i el Pare som un". Juan 10:30 "La glòria que em vas donar, jo els he donat, que pot ser un , Que a mesura que som un " Juan 17:22 I ser un a la fe del Fill de Déu.

Juan 17:20,21
20 No només resen, però també pels que han de creure en mi per la paraula
21 Que tots siguin u , Que com tu, Pare, jo, i jo en tu, que ells també siguin u en nosaltres: que el món cregui que tu m'has enviat.


Zorobabel

Zacaries 4:9
9 Les mans de Zorobabel tiraran el fonament d'aquesta casa, les seves mans la acabaran, i vostè sap que el Senyor de l'univers em va enviar a vosaltres.

Zorobabel representa el Messies com el constructor del temple del Senyor. Zorobabel era governador de Judà, i deixar d'acompanyament de la captivitat a Babilònia.

Zacaries 06:16
12 I li parlaràs, dient: Així ha parlat el Senyor de l'univers, dient: Heus aquí, l'home el nom és el Poder , I ell brollarà del seu lloc, i construir el temple del Senyor ;

Zorobabel s'erigeix com el poder en el moment en que el Senyor va sacsejar el cel i la terra.

Hage 2:21,22,23
21 Parla a Zorobabel governador de Judà, dient: Jo faré tremolar el cel i la terra ;
22 I Vaig a enderrocar el tron del regne, i destruiré la força dels regnes de les nacions, i jo destruiré els carros, i els que estan en ells, i els cavalls i els seus genets vindran avall, cadascú per l'espasa del seu germà.,
23 En aquell dia, diu el Senyor de l'univers, et prendré, Oh Zorobabel , El meu servent, el fill de Salatiel, diu el Senyor, i et farà un segell, perquè jo et vaig escollir, diu Déu, el Senyor amfitrions.

L'establiment del regne no es destrueix és en aquest moment? Probablement! Llegir més Hage 2:21,22,23. A continuació, llegiu Hebreus 12:26,27,28.

Hebreus 12:26,27,28
26 la veu va commoure llavors la terra, però ara ha promès, dient: Però, una vegada més que agitar no només la terra sinó també el cel.
27 I aquesta paraula, però una vegada més, és la remoció de les coses que són movibles, com coses fetes, de no ser fermes.
28 Per tant, rebre un regne que no es poden moure, tinguem gratitud, pel que tenim el respecte i el temor de servei que agrada a Déu:

Diu Déu, el Senyor, en el temps que Ell tremolar el cel i la terra que va a Zorobabel va triar per a construir el temple a Jerusalem després de la captivitat de Babilònia. Per tant, Zorobabel representa com el Messies que va a establir el regne no serà destruït, el símbol de la reconstrucció del temple fet de Zorobabel. L'Església va ser destruïda i construir de nou i no serà destruïda. El tremolor del Senyor al cel ia la terra en aquest temps? Probablement! Crist i el seu poble seria un temple per al Senyor Déu i Déu ho farà.

Daniel 2:44,45
44 I en els dies d'aquests reis, el Déu del cel aixecarà un regne que no serà mai destruït, ni la sobirania del seu ésser deixat a un altre poble, però en trossos i consumirà tots aquests regnes, i i yao "romandrà per sempre.
45 Perquè vas veure que una pedra va ser tallada a la muntanya sense mans, i tallar el ferro, el bronze, el fang, la plata i l'or, el gran Déu ha mostrat al rei el que succeirà en endavant, i el somni és real i fidel la seva interpretació.

El ferro, coure, plata, or i argila significa la imatge dels ídols. A quina hora Daniel 2:44,45 dient?

1 Corintis 15:24
24 Després la fi, quan lliurarà el regne al Déu i Pare, quan s'han suprimit tot domini i tota autoritat i potència.

Daniel 12:7
7 I vaig sentir l'home vestit de lli que estava sobre les aigües del riu, el qual va alçar la seva mà dreta i la seva mà esquerra cap al cel, i va jurar pel qui viu pels segles que seria al mateix temps, els temps i la meitat d'una temporada, i quan es va acabar trencant en trossos el poder del poble sant, totes aquestes coses va a acabar.

No es refereix a la integritat física de Jerusalem, però l'Església. Església destruïda (espiritual), però serà construir de nou com Jerusalem i va posar la pedra angular. La destrucció de l'Església ha fet, podria ser misinterpet per altres. Destruït a causa de la idolatria. Des de l'atac terrorista del 9 / 11 a Nova York al 8 d'abril de 2005, el dia del funeral del Papa Joan Pau II. És el Senyor Jesús va predir que els resultats no serà de pedra a l'esquerra en la part superior de la pedra tant la destrucció del temple a Jerusalem i segons el llibre de Daniel capítol 12 verset 7 que passarà dins de 1.290 dies.

Apocalipsi 9:15
15 I els quatre àngels, a ser instal.lats a hores i els dies, mesos i anys per matar la tercera part dels homes.

La tercera part dels homes són el cristianisme. Llegir La mort d'un terç de la humanitat   La profecia complertaL'hora, dia, mes i any és l'11 de setembre de 2001 i de nou pel llibre de Daniel en el capítol 12 verset 7 és " quan va acabar trencar en trossos el poder del poble sant, totes aquestes coses va a acabar. " i el verset 9 és la següent: "I des del moment en què el sacrifici diari serà pres, i l'abominació estructurat, es tenir 1290 dies . "

El començament de 1290 dies es compten des del moment en el sacrifici diari serà pres, i l'abominació de la desolació estructurada i és el Senyor Jesús va predir en Mateu 24, Marc 13 i Lluc 21 i d'acord amb Daniel 12:7 després de trencar en trossos el poder del poble sant, que és l'Església o el cristianisme.

Apocalipsi 12:4
4 I la seva cua arrossegava la tercera part de les estrelles del cel , I les va llançar sobre la terra: i el Drac es va aturar davant de la dona, per devorar el seu fill quan ella.

La tercera part de les estrelles també es refereix al cristianisme. També significa l'abominació de la desolació i com es relaciona amb la guerra al cel? llegir el títol: Guerra al Cel (És abominació de la desolació, la guerra al cel i el Armagedón el mateix?)

No és l'abominació de la desolació es profetitza a Jerusalem, però per què va arribar a ser el mateix que per complir la profecia en Babilònia? Per la profecia és el mateix!

Jeremies 50:40-44,46
40 Així com Déu va destruir Sodoma i Gomorra i les ciutats veïnes , Diu el Senyor, de manera que cap home va a viure allà, o si viure qualsevol fill de l'home.
41 Heus aquí que la gent ve des del nord, i una nació gran i molts reis es dels costats de la terra.
42 Hauran de comptar amb l'arc i la llança: són cruels i sense pietat: la seva veu rugir com el mar, i que munten a cavall, format en els homes per a la guerra contra tu, oh filla de Babilònia.
43 El rei de Babilònia escoltat l'informe d'ells, i les seves mans es febles: l'angoixa es va apoderar d'ell, dolor com de dona de part.

Jeremies 6:22-24
22 Això diu el Senyor: Heus aquí que ve una gent de la terra del nord, i una gran nació es va aixecar dels costats de la terra.
23 Els Estats membres arc i la llança: són cruels i sense pietat: la seva veu rugir com el mar, i que munten a cavall, format en els homes per la guerra, contra tu, oh filla de Sió.
24 Hem sentit la fama d'ells: les mans de cera feble: mantenir l'angoixa ha pres de nosaltres, i el dolor com una dona amb dolors de part.

La Nova Jerusalem no és la ciutat literal que ha baixat del cel. L'habitatge del cel és Crist, es convertirà en el nostre temple i domicili.

2 Corintis 5:2,3
2 I per això també gemecs, sincerament desitjant ser revestits d'aquella nostra habitació, que és del cel:
3 Que si ens posem que no serem trobats nus.

Gàlates 3:27
27 Per tot el que hem estat batejats en Crist heu revestit de Crist.

Apocalipsi 21:22
22 I no vaig veure-hi temple; : Perquè el Senyor Déu Totpoderós i l'Anyell són el temple allà.

1 Joan 3:24
24 I qual guarda els seus manaments habita en ell, i Déu en ell. I en això sabem que ell està en nosaltres, per l'Esperit que ens va donar.

1 Joan 4:15
15 Tot aquell que confessi que Jesús és el Fill de Déu, Déu roman en ell, i ell en Déu.

Colossencs 2:9
9 Perquè hi habita corporalment tota la plenitud de les Manifestacions Déu segons la carn,

Apocalipsi 21:3
3 I vaig sentir una veu del cel que deia: Aquest és el tabernacle de Déu amb els homes, i ell habitarà amb ells, i ells seran el seu poble, i Déu mateix estar amb ells com el seu Déu

Sobre la terra habitada, llegim en Romans 4:13

Romans 4:13
13 Per mitjà de la llei va fer la promesa a Abraham o la seva llavor, que heretaran el món , sinó per la justícia de la fe.

Romans 8:17
17 I si fills, també hereus: hereus de Déu i cohereus amb Crist , si és que patim juntament amb ell, perquè també siguem glorificats amb ell.

Salms 02:08
8 Demana'm, i Jo et donaré les nacions per herència teva, i l'altre de la terra de la seva possessió.

Hebreus 1:2
2 ¿Ha parlat amb nosaltres en aquests últims dies a través d'aquest, seu Fill, a qui va constituir hereu de totes les coses, i per qui així mateix va fer l'univers;

Isaïes 60:20,21,22
El dia 20 no es baixen, o baixen la lluna, per el Senyor serà la teva llum eterna, i els dies de la teva dol seran acabats.
21 I el teu poble, seran tots els justos: perquè ells heretaran la terra per sempre, la branca de la meva plantació, obra de les meves mans, que jo sigui glorificat.
22 El petit serà per mil, i el menor, un poble fort: que el Senyor accelerar en el seu temps.

Amos 9:11-14
11 En aquell dia Jo aixecaré el tabernacle de David que està caiguda, i de prop les violacions del mateix , I jo aixecaré les seves ruïnes, i La vaig a crear com en els vells temps ;
12 Que tinguin la resta d'Edom, i totes les nacions que es diuen pel meu nom, Ho dic jo que fa això,
13 Heus aquí que vénen dies, dic jo, en què s'assolirà al segador i el trepitjador de raïm destinat a llavors de plantes, i les muntanyes destil · laran most, i tots els colls es fondran.
14 I Jo faré tornar la captivitat del meu poble Israel, i s'edificaran ells les ciutats assolades i les habitaran: i plantaran vinyes, i beuran el vi d'elles, sinó que també faran horts, i menjaran el fruit d'ells.
15 I Doncs els plantaré sobre la seva terra, i es basen en la seva terra que jo els he donat, diu el Senyor, el teu Déu.

Apocalipsi 11:15
15 I el setè àngel va tocar la trompeta, i hi va haver grans veus al cel, dient: Els regnes d'aquest món es va convertir en el nostre Senyor i del seu Crist , I ell regnarà pels segles dels segles.

A l'estand de Miguel com (àngel o) divina es sotmetre totes les coses?

Hebreus 2:5-8
5 A Perquè no va subjectar als àngels el món futur, a qui es parla.
6 Però un resultat d'una banda, dient: Què és l'home , Perquè us en recordeu? O el fill de l'home, que t'importa?
7 Ell li fet una mica menor que els àngels, Ell et coronat de glòria i honor, i el va col.locar en les obres de les teves mans ;
8 Tot el vas posar sota els seus peus . En el qual totes les coses sotmeses a ell, res va deixar que no està subjecte a ell. Però ara no hem vist renunciar a tot.

Ara, l'herència de la terra per habitar es determina que la terra o del món. Torneu a llegir Amós 9:11

Amós 9:11
11 En aquell dia Jo aixecaré el tabernacle de David que està caiguda, i de prop les violacions del mateix, I jo aixecaré les seves ruïnes, i La vaig a crear com en els vells temps ;

Només han de fixar de nou. No hi ha altre Déu-la terra donada, sinó el món.

Salm 132:13,14
13 Perquè el Senyor ha escollit Sió, l'ha desitjat per a la seva habitació.
14 Aquest és el meu lloc de descans per sempre. Aquí és on jo visc, perquè he desitjat.

No anem a viure a la casa de Déu en el cel, però Déu habitarà entre nosaltres. Serà la base. Si algú vol viure a la casa de Déu és elevat.

Zacaries 1:3,16
3 Per tant digues-los: Això diu el Senyor de l'univers. Tornar a mi, diu el Senyor de l'univers, i jo tornaré a vosaltres, diu el Senyor de l'univers.
16 Per tant, així diu Déu, el Senyor, Jo m'he tornat a Jerusalem amb misericòrdia: la meva casa està construïda en el mateix, diu el Senyor de l'univers, i una línia que s'estenia sobre Jerusalem .

Quin és el límit?

Isaïes 28:17
17 I vaig a fer la justícia de la línia, i la plomada, i la pedra escombrarà es distancia del refugi de la mentida, i les aigües inundaran l'amagatall.

Jeremies 23:5-6
5 Heus aquí que vénen dies, dic jo, que M'aixecaré a David renovo just, i regnarà com a rei i tractar amb prudència, i farà judici i justícia en la terra.
6 En els seus dies serà llevat Judà, i Israel habitarà confiat, i aquest és el seu nom se l'anomena , El Senyor la nostra justícia.
 
Si totes les coses que passen? No sabíem en aquest moment, però va dir que els profetes, la gent va destruir pacte etern. Quin és el càstig? En els profetes com Isaïes, Jeremies, Ezequiel, Daniel i altres (no de la nova sorgit) la resposta està en la Bíblia

Isaïes 24:5
5 La terra es va contaminar sota els seus habitants: perquè traspassar les lleis, falsejar el dret, trencat el pacte etern.

En principi, la interpretació és errònia, probablement, la interpretació errònia encara destruir el pacte. Si el pacte és destruïda, què passarà? L'acord serà destruïda incloent les promeses? Però la promesa de Déu és que ell no trencarà el seu pacte i la promesa a David.

Salm 89:34,35,36
34 La meva aliança no vaig a trencar, ni alterar el que va sortir dels meus llavis.
35 Un cop he jurat per la meva santedat. No vaig a mentir David;
36 La seva descendència serà per sempre, i el seu tron com el sol davant meu.

Millor sort la propera vegada, el pacte és etern. Ens veiem!

Recordeu, David tenia trenta anys quan va començar a regnar, i va regnar quaranta anys. 2 Samuel 5:4 I va partir Israel quaranta anys al desert. Deuteronomi 8:2,3

No comments:

Post a Comment