THE JUDGEMENT DAY


But you, O Daniel, shut up the words, and seal the book, even to the time of the end: many shall run to and fro, and knowledge shall be increased. Daniel 12:9 AKJV

And I saw a strong angel proclaiming with a loud voice, Who is worthy to open the book, and to loose the seals thereof? Revelation 5:2 AKJV

But I will show you that which is noted in the scripture of truth: and there is none that holds with me in these things, but Michael your prince. Daniel 10:21 AKJV

And Jesus answering said to him, See you these great buildings? there shall not be left one stone on another, that shall not be thrown down.

The Great Day of the Lord: Armageddon

And after these things I saw another angel come down from heaven, having great power; and the earth was lightened with his glory.

(Re) Bou van die Tempel

Beeld van: http://www.artcyclopedia.com/masterscans/natoire-the-expulsion-from-paradise.html


Johannes 8:32
32 En julle sal die waarheid ken, en die waarheid sal julle vrymaak.

Exodus-Ek vergelyk met die vertrek van Israel uit Egipte. Maar op die oomblik, gaan na Jerusalem uit Babel (die groot hoer) in die boek van Openbaring. In die val van die groot hoer, sal gevolg word deur sy vryheid. 'N voorbeeld van die profesie van bevryding van Babilon (die groot hoer) is in Jeremia 30:7-10,18.

Jeremia 30:7-10,18
7 Oops vir daardie dag is groot , sodat niemand is soos dit: selfs die tyd van benoudheid vir Jakob , maar hy gered word.
8 En dit sal gebeur in die dag, spreek die HERE van die leërskare wat Sal Ek sy juk van jou af verbreek en jou stroppe stukkend ruk, en dat hy nie meer dien nie vreemdelinge:
9 Maar hulle sal die HERE hulle God en Dawid hulle koning, wie ek sal hulle laat opstaan.
10 Daarom, wees nie bevrees nie, o my kneg Jakob, spreek die Here, en wees nie verskrik nie, o Israel: want kyk, Ek sal jou uit ver plekke en jou nageslag uit die land van hul gevangenskap, en die Jakob sal terugkom en stil en gerus, en niemand sal hom verskrik.
18 So sê die Here: Kyk, Ek sal die lot van Jakob se tente, en My ontferm oor sy vaste woonplek, en die gemeente is gebou op haar eie hoop klippe, en die paleis sal na die regmaak.

Wat ons lees is die belofte van God aan die mense van Israel toe hulle in ballingskap en na Babel weggevoer. Babilon beteken dat die groot hoer in die boek van Openbaring en soos vertel deur die profete in die ou dae.

Angel (Exodus 23:20-22) staan as Cyrus bevry Israel uit Babel. Die engel staan soos 'n herder. In Openbaring, hy is die Lam. Openbaring 7:16,17

Jesaja 44:28
28 Wat sê van Kores, Hy is my herder, en verrig al wat my behaag: selfs gesê na Jerusalem Jy sal gebou word, en die tempel moet gegrond word.

Exodus 23:20-22
20 Kyk, Ek stuur 'n Engel voor jou uit om jou te hou op die pad, en dit bring jy die plek waar ek voorberei het.
21 Wees julle Hom en luister na sy stem hom nie, want hy sal julle oortreding nie vergewe, want my Naam is in Hom.
22 Maar as jy werklik luister na sy stem luister en alles doen wat ek praat, sal ek 'n vyand van jou vyand,' n teëstander van jou teëstanders wees.

Openbaring 7:16,17
16 Hulle sal honger ly nie meer nie, nie dors nie meer nie, sal nie hulle getref die son of enige hitte
17 want die Lam wat in die middel van die troon is, sal hulle laat wei, en sal hulle lei na lewende waterfonteine en God sal afvee trane van hulle oë.

Die straf vir Babilon kan gevind word in Openbaring 6 (vier seëls) as profesie van die Here Jesus vir Jerusalem in Mattheus 24, Markus 13 en Lukas 21 oor die gruwel wildernis. Lam wat of voer die mense teenoor geloof in God as ons huis en die tempel deur sy Seun (7 seël). En terug te keer na die (Nuwe) Jerusalem uit ballingskap in Babilon. (Na die groot hoer val in Openbaring hoofstuk 17 en 18)

In Israel nog steeds die gevangenes van Babilon (die groot hoer in die boek van Openbaring) sal terugkeer soortgelyk aan wat gebeur het in die tyd van Serubbabel. Dit is genoem Nuwe Jerusalem in Openbaring as tuisland wat gevang deur Babilon (Groot hoer was in die boek van Openbaring) sal terugkeer. Nuwe Jerusalem, want dit sal weer opgebou word nie.

Esegiël 40:2
2 In gesigte van God het hy my gebring in die land van Israel, en my op 'n baie hoë berg, waar' n stad in die suide.

Net soos Johannes sien in sy gesig. In Esegiël 40:2, is dit ook die engel gemeet en kan gelees word as jy verder lees in Esegiël 40:5 (lees jou Bybel) en in Openbaring 21:15 (lees jou Bybel) lees ons in Openbaring 21:10

Openbaring 21:10
10 En hy het my in die gees weggevoer na 'n groot en hoë berg, en het vir my gewys die heilige stad Jerusalem, sien neerdaal uit die hemel van God,

Dit is ook gemeet word deur die engel wat in die boek van Sagaria gelees word.

Sagaria 2:1,2
1 En ek het my oë, en kyk, en kyk, 'n man met 'n meetsnoer in sy hand.
2 Toe sê ek: Waar gaan U heen? En hy het vir my gesê Jerusalem te meet, om te sien hoe breed en hoe lank nie.

Uit gevangeniskap in Babilon (Openbaring) kom weer terug na Israel. Geen geestelike tuisland, maar die Kerk. Omdat die Kerk is 'n uitbreiding van Israel deur die geloof in die Seun van God.

Jesaja 54:3
3 Want jy sal losbreek op die links en regs, en jou nageslag sal nasies in besit , En maak die verwoeste stede.

Galasiërs 3:18,29
18 Want as die erfenis is deur die wet, nie deur die belofte, maar God het dit aan Abraham deur 'n belofte.
29 En as julle aan Christus, dan is julle die nageslag van Abraham en volgens die belofte erfgename.

Christus en die Kerk sal een wees. Hy woon in ons en ons saam met hom, daarom word ons een, en as verenigde ... getroud? Waar is. Dus moet die Lam en die Nuwe Jerusalem getroud en word een. Volgens die Here Jesus: "Ek en die Vader is een." Johannes 10:30 "En die heerlikheid wat U My gegee het Ek hulle gegee het, dat hulle kan een , Wat soos ons is een: " John 17:22 En word een deur die geloof in die Seun van God.

John 17:20,21
20 Nie net het hulle bid, maar vir hulle ook vir die wat in My sal glo deur hulle woord
21 Dat hulle almal een mag wees , Wat soos U, Vader, om my, en Ek in U, dat hulle ook in Ons een is dat die wêreld kan glo dat U My gestuur het.


Serubb bel,

Sagaria 04:09
9 Die hande van Serubbábel het die fondament van hierdie huis, sy hande sal dit voltooi, en jy weet dat die Here van die leërskare het my na julle gestuur.

Serubb bel, verteenwoordig die Messias as die bouer van die tempel van die Here. Serubb bel, was die goewerneur van Juda en die gepaardgaande verlof van gevangeniskap in Babilon.

Sagaria 6:16
12 En spreek met hom en sê: So spreek die HERE van die leërskare: Kyk, die man wie se naam is die Tak : En hy sal uit sy plek, en die bou van die tempel van die Here ;

Serubb bel, staan as die Tak op die tyd dat die Here die hemel en die aarde sal skud.

Haggai 2:21,22,23
21 Spreek met Serubb bel die goewerneur van Juda, en gesê: Ek sal skud die hemel en die aarde ;
22 En Ek sal die troon van die koningskap omver te werp, en ek sal die krag van die koninkryke van die nasies vernietig, en Ek sal hulle keer die strydwaens en die wat in hulle is, en die perde en hulle ruiters sal val, die een deur die swaard van sy broer.,
23 In dié dag, spreek die HERE van die leërskare, Ek jou neem, Serubbábel , My kneg, die seun van Se ltiël, spreek die Here, en maak jou 'n seëlring, want jou het Ek verkies, spreek die Here die leërskare.

Die vestiging van die koninkryk sal nie vernietig word, is in hierdie tyd? Waarskynlik! Lees weer Haggai 2:21,22,23. Dan lees Hebreërs 12:26,27,28.

Hebreërs 12:26,27,28
26 Toe het sy stem die aarde geskud; maar nou het Hy belowe en gesê: Nog een maal laat Ek nie alleen die aarde nie, maar ook die hemel.
27 En hierdie woord: nog weer, is die verwydering van daardie dinge wat geskud word, soos dinge gedoen het, om nie geskud word kan bly.
28 Daarom, ontvang 'n koninkryk wat nie verskuif kan word, laat ons dankbaar is, waardeur ons het respek en vrees van die diens wat God:

Sê die Here God, in die tyd toe Hy skud die hemel en die aarde sal hy verkies Serubb bel om die tempel te bou in Jerusalem na die ballingskap uit Babel. Daarom, Serubb bel, verteenwoordig as die Messias wat sal vestig die koninkryk sal nie vernietig word nie, die simbool van die herbou van die tempel van Serubbábel. Die Kerk is vernietig en sal weer opbou en nie vernietig sal word. Die skud van die Here op die hemel en op aarde is in hierdie tyd? Waarskynlik! Christus en sy mense sou 'n tempel vir die Here God en God sal dit doen nie.

Daniel 2:44,45
44 En in die dae van dié konings sal die God van die hemel 'n koninkryk verwek wat in ewigheid nie vernietig sal word nie, nie, mag dit die soewereiniteit gelaat word vir ander mense, maar in stukke en verteer al daardie koninkryke en yao 'y sal vir ewig bly.
45 Omdat jy sien dat 'n klip losraak op die berg sonder hande en sny die yster, die koper, die klei, die silwer en goud, Die grote God het bekend gemaak die koning wat hierna sal gebeur, en die droom is 'n ware en die interpretasie daarvan seker.

Die yster, koper, silwer, goud en klei beteken beeld van die afgode. Wat is die tyd Daniel 2:44,45 vertel?

1 Kor 15:24
24 Daarna kom die einde, wanneer Hy die koninkryk aan God red, ook die Vader, toe hy sal afgeskaf het alle heerskappy en alle gesag en mag.

Daniel 0:07
7 Toe hoor ek die man met linne bekleed, wat bo die water van die rivier, en hy het aan sy regterhand en sy linkerhand na die hemel, en hy het gesweer by Hom wat ewig lewe, wat sou wees op 'n tyd, tye en' n halwe seisoen, en toe hulle beland in stukke breek die krag van die heilige volk, al hierdie dinge sal eindig.

Dit nie verwys na fisiese Jerusalem nie, maar die Kerk. Kerk vernietig (geestelike), maar sal weer opbou soos Jerusalem en sit die hoeksteen. Die vernietiging van die Kerk gedoen het, kan misinterpet deur ander te wees. Vernietig as gevolg van afgodediens. Van 11/09 terreur aanval in New York te 8 April 2005 op die dag van die begrafnis van Pous Johannes Paulus II. Dit is die Here Jesus het voorspel dat die resultate sal geen steen het op die top van beide klip vernietiging van die tempel in Jerusalem en volgens die boek van Daniël hoofstuk 12 vers 7 dit sal plaasvind binne 1290 dae wees.

Openbaring 9:15
15 En die vier engele aan aangebring moet word aan tye en dae en maande en jare dood te maak die derde deel van die mense.

Die derde deel van die mense is die christianism. Gelees Dood 1 / 3 van die mensdom   Die vervulde profesieDie tyd en dag en maand en jaar is op 11 September, 2001 en weer deur die boek van Daniël in hoofstuk 12 vers 7 is " toe hulle uiteindelik breek in stukke die krag van die heilige volk, al hierdie dinge sal eindig. " en vers 9 is die volgende: "En vanaf die tyd dat die voortdurende offer sal weggeneem word, en die gruwel maak gestruktureerde, sal het 'n duisend twee honderd en negentig dae . "

Die begin van 1290 dae is getel vanaf die tyd dat die voortdurende offer sal weggeneem word en die gruwel van die verwoesting gestruktureerde en dit is die Here Jesus voorspel in Mattheus 24, Markus 13 en Lukas 21 en volgens Daniël 12:07 na die breek in stukke die mag van die heilige volk wat Kerk of die Christendom nie.

Openbaring 12:04
4 En sy stert het die derde deel van die sterre van die hemel , En gooi hulle op die aarde, en die draak het gestaan voor die vrou, haar kind te verslind toe sy.

Die derde deel van die sterre verwys ook na die Christendom. Dit beteken ook dat die gruwel van die verwoesting en hoe hou dit verband met die oorlog in die hemel? Lees getiteld: Oorlog in die Hemel (Is gruwel van die verwoesting, Oorlog In Die Hemel en Armagéddon dieselfde?)

Is dit nie die gruwel van die verwoesting is geprofeteer na Jerusalem nie, maar hoekom het dit duidelik geword dieselfde as vir die profesie vervulling in Babilon? Vir die profesie is dieselfde!

Jeremia 50:40-44,46
40 Net soos God Sodom en Gomorra verwoes en die naaste stede daarvan , Sê die Here, sodat daar geen mens sal daar woon, en of daar te woon en geen mensekind.
41 Kyk, 'n volk uit die Noorde en' n groot nasie en magtige konings sal uit die agterhoeke van die aarde.
42 Hulle sal die boog en lans hanteer: hulle is wreed en sonder barmhartigheid; hulle geluid bruis soos die see, en hulle ry op perde, gewapend soos 'n man vir die oorlog teen jou, o dogter van Babel.
43 Die koning van Babel het die gerug van hulle gehoor, en sy hande het slap geword, benoudheid het hom, en smart soos van een wat baar.

Jeremia 6:22-24
22 So sê die HERE, Kyk, 'n volk uit die Noordland, en' n groot nasie word opgewek uit die agterhoeke van die aarde.
23 Hulle sal buig en die lans: hulle is wreed en sonder barmhartigheid; hulle geluid bruis soos die see, en hulle ry op perde, gewapend soos 'n man vir die oorlog, teen jou, o dogter van Sion.
24 Ons het die gerug daarvan gehoor, ons hande het slap geword, benoudheid het ons aangegryp, en pyn soos 'n vrou in barensnood.

Die Nuwe Jerusalem is nie letterlike stad wat neerdaal uit die hemel. Die woning uit die hemel is Christus, Hy sal ons tempel en woonhuis geword.

2 Korintiërs 5:2,3
2 Want in hierdie rede sug ons terwyl ek verlang om bekleed te wees met ons woning uit die hemel:
3 Dat indien ons sit op dat ons sal nie naak bevind sal word.

Galasiërs 3:27
27 Want alles wat jy in Christus gedoop is het julle met Christus beklee.

Openbaring 21:22
22 En ek het geen tempel daarin Want die Here God, Almagtige en die Lam is sy tempel, daar.

1 Johannes 3:24
24 En hy wat sy gebooie bewaar, bly in Hom, en Hy in hom. En hieraan weet ons dat Hy in ons bly, deur die Gees wat hy ons gegee het.

1 Johannes 4:15
15 Elkeen wat bely dat Jesus is die Seun van God, God bly in hom, en hy in God.

Kolossense 2:9
9 Want in Hom woon al die volheid van die Godheid Manifestasies na die vlees,

Openbaring 21:3
3 En ek het 'n groot stem uit die hemel hoor sê: Kyk, die tabernakel van God is by die mense, en Hy sal by hulle woon, en hulle sal sy volk wees, en God self by hulle wees as hulle God

Oor bewoon land, ons lees in Romeine 4:13

Romeine 4:13
13 want deur die wet gemaak van die belofte aan Abraham of sy nageslag, wat sal beërwe die wêreld , maar deur die geregtigheid van die geloof.

Romeine 8:17
17 En as ons kinders is, dan ook erfgename, erfgename van God en mede-erfgename van Christus , as ons naamlik saam met Hom ly, sodat ons ook kan verheerlik kan word saam met hom.

Psalms 02:08
8 Eis van My, en Ek sal jou gee die nasies 'n erfdeel en die eindes van die aarde u besit.

Hebreërs 01:02
2 Het ons gespreek in hierdie laaste dae deur middel van hierdie, sy Seun, met wie hy as erfgenaam van alle dinge, deur wie Hy ook die wêreld gemaak het;

Jesaja 60:20,21,22
20 jou dag sal gaan nie, of jou maan gaan af, vir die HERE sal vir jou 'n ewige lig, en die dae van jou treurigheid is verby.
21 En jou volk sal almal regverdiges wees: hulle sal die land in besit vir ewig, die lote deur My geplant, 'n werk van my hande, dat ek kan verheerlik kan word.
22 Die kleinste sal 'n duisend, en die geringste' n magtige nasie sal Ek, die HERE gou dit in sy tyd.

Amos 9:11-14
11 In dié dag sal Ek verwek die vervalle hut van Dawid wat geval het, en sluit aan om die bouvallige plekke daarvan , En Ek sal sy puin, en Ek sal dit opbou soos in die ou dae ;
12 Dat hulle kan beskik oor die oorblyfsel van Edom en al die nasies oor wie my Naam uitgeroep is, sê die HERE wat dit doen,
13 Kyk, daar kom dae, spreek die HERE, wat sal die maaier inhaal en die druiwetrapper die saad te plant inhaal, en die berge van mos sal drup, en al die heuwels daarvan oorvloei sal wees.
14 En Ek sal die lot van my volk Israel, en hulle sal die verwoeste stede bou en bewoon, hulle en hulle sal wingerde plant en die wyn daarvan drink, hulle sal ook tuine aan en eet die vrugte daarvan.
15 En Ek sal hulle plant in hul land, en hulle teken op hul land wat Ek aan hulle gegee het, sê die HERE jou God.

Openbaring 11:15
15 En die sewende engel het geblaas, en daar was groot stemme in die hemel en gesê: Die koninkryke van hierdie wêreld het ons Here en van sy Christus : En hy sal regeer vir ewig en altyd.

In die stand van Michael as (engel of) goddelijk sal verneder alle dinge?

Hebreërs 2:5-8
5 Want hy het nie onderworpe aan engele om die wêreld te kom, aan wie ons praat.
6 Maar een bewys die een hand en sê: Wat is die mens , Dat U aan hom dink? Of die seun van die mens, dat jy omgee?
7 Hy het jou 'n bietjie minder as die engele, Hy gekroon wat jy met heerlikheid en eer, en hy het dit op die werke van u hande ;
8 Alle dinge het U onder sy voete . Want in die onderwerping van alle dinge aan hom het Hy niks uitgesonder wat nie onderhewig is aan hom. Maar nou het ons nie gesien en Hom te gee aan alles.

Nou, is die land as erfenis te woon bepaal dat die land of die wêreld. Her-lees Amos 9:11

Amos 9:11
11 In dié dag sal Ek verwek die vervalle hut van Dawid wat geval het, en sluit aan om die bouvallige plekke daarvan, En Ek sal sy puin, en Ek sal dit opbou soos in die ou dae ;

Nodig net om weer vas te stel. Geen ander God-gegewe land nie, maar die wêreld.

Psalm 132:13,14
13 Want die HERE het Sion uitgekies, Hy het dit begeer vir sy woning.
14 Dit is my rusplek vir ewig. Dit is hier waar ek woon, want Ek het dit begeer.

Ons sal nie woon in die huis van God in die hemel, maar God sal tussen ons in woon. Hy sal base. As iemand wil om te lewe in die huis van God het Hy is verhewe.

Sagaria 1:3,16
3 Daarom, sê vir hulle: So spreek die HERE van die leërskare. Keer terug na My, spreek die HERE van die leërskare, en Ek sal na julle terugkeer, sê die HERE van die leërskare.
16 Daarom, so sê die Here, Ek is terug na Jerusalem met ontferming: my huis is gebou in dit, sê die HERE van die leërskare, en 'n lyn gespan word oor Jerusalem .

Wat is die lyn?

Jesaja 28:17
17 En Ek sal maak geregtigheid is om die lyn, en die skietlood; en die hael sal die sweep weg van die toevlug van leuens, en die waters sal oorstroom die wegkruip plek.

Jeremia 23:5,6
5 Kyk, die dae kom, spreek die HERE, dat Ek sal verwek vir Dawid 'n regverdige Spruit, en Hy sal koning wees as koning en verstandig handel en reg en geregtigheid doen in die land.
6 In sy dae sal Juda gered word, en Israel veilig woon; en dit is sy naam moet genoem word vir hom , Die Here ons geregtigheid.
 
Is alle dinge sal plaasvind? Ons het nie reg nou weet, maar het gesê die profete, mense vernietig ewige verbond. Wat is die straf? In die profete soos Jesaja, Jeremia, Esegiël, Daniël en ander (nie van die nuwe na vore gekom) die antwoord is in die Bybel

Jesaja 24:5
5 Die aarde is ontheilig onder sy bewoners: want hulle oortree wette, geskend die insettinge die ewige verbond verbreek.

In die begin is, die interpretasie is verkeerd, waarskynlik die verkeerde interpretasie steeds vernietig die verbond. As die verbond is verwoes, sal gebeur? Die ooreenkoms sal vernietig word, insluitend die beloftes? Maar die belofte wat God is dat hy nie sal breek sy verbond en belofte aan Dawid.

Psalm 89:34,35,36
34 My verbond sal Ek nie verbreek nie, nie verander nie die ding wat uitgekom het van my lippe.
35 Een maal het Ek gesweer by my heiligheid. Ek sal nie lieg nie vir Dawid;
36 Sy nageslag sal vir ewig verduur, en sy troon soos die son voor My.

Beter geluk volgende keer, is die ewige verbond. Sien julle!

Onthou, David was dertig jaar oud toe hy koning geword het, en hy het veertig jaar geregeer. 2 Samuel 5:4 En Israel het weggetrek veertig jaar lank in die woestyn. Deuteronomium 8:2,3

No comments:

Post a Comment