THE JUDGEMENT DAY


But you, O Daniel, shut up the words, and seal the book, even to the time of the end: many shall run to and fro, and knowledge shall be increased. Daniel 12:9 AKJV

And I saw a strong angel proclaiming with a loud voice, Who is worthy to open the book, and to loose the seals thereof? Revelation 5:2 AKJV

But I will show you that which is noted in the scripture of truth: and there is none that holds with me in these things, but Michael your prince. Daniel 10:21 AKJV

And Jesus answering said to him, See you these great buildings? there shall not be left one stone on another, that shall not be thrown down.

The Great Day of the Lord: Armageddon

And after these things I saw another angel come down from heaven, having great power; and the earth was lightened with his glory.

(Re) Ndërtimi i Tempullit

Image nga: http://www.artcyclopedia.com/masterscans/natoire-the-expulsion-from-paradise.html


John 8:32
32 Dhe ju do të dini të vërtetën, dhe e vërteta do t'ju bëjë të lirë.

Eksodi-unë në krahasim me largimin e Izraelit nga Egjipti. Por aktualisht, është duke shkuar në Jeruzalem nga Babiloni (lavire e Madhe) në librin e Zbulesës. Në vjeshtën e laviren e madhe, do të pasohet nga lirinë e saj. Një shembull i profecisë së çlirimit nga Babilonia (lavire e Madhe) është në Jeremia 30:7-10,18.

Jeremia 30:7-10,18
7 Oops për atë ditë është e madhe , se askush nuk është si ai: edhe në kohën e fatkeqësisë së Jakobit , por ai e shpëtoi atë.
8 Dhe do të ndodhë në atë ditë ", thotë Zoti i ushtrive, që Unë do të thyej zgjedhën e tij nga jashtë teje, dhe do bono ia plas tënd, dhe se ai nuk ka të shërbejë më shumë të huaj:
9 Por ata do t'i shërbejnë Zotit Perëndisë të tyre dhe Davidit, mbretit të tyre, që unë do të nxjerr për ta.
10 Prandaj ti nuk frikë, o Jakob, shërbëtori im ", thotë Zoti, as u trondit, o Izrael, sepse ja, Unë do të shpëtojë ty prej së largu, dhe pasardhësit e tu nga vendi i robërisë së tyre, dhe Jakobi do të kthehet, dhe të jenë të qetë dhe i qetë, dhe askush nuk do të bëjë atë frikë.
18 Kështu thotë Zoti: "Ja, Unë do të sjellë përsëri nga robëria çadrat e Jakobit, dhe ki mëshirë për banesën e tij, dhe qyteti është ndërtuar mbi tog e saj, dhe pallati do të mbetet pas Riparimi atë.

Ajo që ne lexojmë është premtimi i Zotit për popullin e Izraelit, kur ata ishin në mërgim dhe morën me vete në Babiloni. Babylon do të thotë lavire e madhe në librin e Zbulesës dhe si u tha nga ana e profetëve në kohën e vjetër.

Angel (Eksodi 23:20-22) qëndron si Cyrus çliruar Izraelin nga Babilonia. Engjëll qëndron si një bari. Në Zbulesa, ai është Qengji. Zbulesa 7:16,17

Isaia 44:28
28 Që të thotë: të Kirit, Ai është bariu im, dhe i kryen të gjitha kënaqësi për mua: edhe duke thënë në Jeruzalem, Ti do të ndërtohet, dhe tempullin, themelet e tu do të jenë të përcaktuara.

Eksodi 23:20-22
20 Ja, Unë po dërgoj një Engjëll para teje, për të mbajtur ty në rrugë, dhe për t'ju sjellë në vendin ku i kam përgatitur.
21 Jini të, dhe dëgjoni zërin e tij, nuk e provokojnë atë, sepse ai nuk do t'i falë shkeljet tuaja, sepse emri im gjendet në të.
22 Por në qoftë se me të vërtetë të dëgjoni zërin e tij, dhe të bëjë të gjitha ato që unë flas, unë do të jem armiku i armikut tuaj, një kundërshtar për kundërshtarët tuaj.

Zbulesa 7:16,17
16 Ata do të urisë nuk është më, as etje më, as nuk do të goditur diellin, ose ndonjë ngrohje
17 Për Qengji që është në mes të fronit do t'i kullosë dhe do t'i çojë deri në burimet e ujërave të gjalla: dhe Perëndia do të thajë çdo lot nga sytë e tyre.

Dënimi për babilon mund të gjenden në Zbulesa 6 (katër vula) si profeci e Zotit Jezus për Jeruzalemin në Mateu 24, Mark 13 dhe Luka 21 për shkretim gjë e neveritshme. Mish qengji e marra ose të ushqyer njerëzit drejt besimit në Zot si shtëpinë tonë dhe tempullin me Birin e tij (7 vulën). Dhe të kthehet në (ri) Jeruzalemit nga mërgimi në Babiloni. (Pas rënies prostitutë e Madhe në Zbulesa, kapitulli 17 dhe 18)

Në Izrael ende robër të Babilonisë (lavire e Madhe në librin e Zbulesës) do të kthehen të ngjashme me atë që ndodhi në kohën e Zorobabelit. Ajo quhet e re Jeruzalem tek Zbulesa si atdheun e cila e kapur nga Babylon (prostitute e Madhe në librin e Zbulesës) do të kthehen. Jeruzalemi i Ri, sepse ajo do të ndërtohet përsëri.

EZEK 40:2
2 Në vegime të Perëndisë ai më çoi në vendin e Izraelit, dhe më ke vendosur në një mal shumë të lartë, ku një qytet në jug.

Ashtu si Gjoni e pa në vizionin e tij. EZEK 40:2 në, ajo është gjithashtu një engjëll të matur dhe mund të lexohet në qoftë se ju vazhdoni leximin në Ezekieli 40:5 (lexoni Biblën tuaj) dhe në Zbulesa 21:15 (lexoni Biblën tuaj), ne lexojmë në Zbulesën 21:10

Zbulesa 21:10
10 Dhe më çoi në Frymë mbi një mal të madh dhe të lartë, dhe më tregoi qytet, Jeruzalemin e shenjtë, që zbriste nga qielli, nga Perëndia,

Ajo matet edhe me anë të engjëllit i cili mund të lexohet në librin e Zakarias.

Zakaria 2:1,2
1 Dhe unë ngrita sytë dhe shikoi, dhe ja, një njeri me një linjë të matur në dorën e tij.
2 Atëherë unë thashë: "Ku po shkon? Dhe ai më tha: ", Për të matur Jeruzalem, për të parë se si të gjerë dhe për sa kohë.

Nga robëria në Babiloni (Zbulesa) të kthehet përsëri në Izrael. Nuk ka atdhe Shpirtërore por të Kishës. Sepse Kisha është një zgjerim i Izraelit me anë të besimit në Birin e Perëndisë.

Isaia 54:3
3 Sepse ti do të shpërthejë në të djathtë dhe të majtë, dhe pasardhësit e tu do të zotërojnë kombet , Dhe të bëjnë qytetet e shkretuara.

Galatasve 3:18,29
18 Sepse, në qoftë se trashëgimi është me anë të ligjit, jo nga premtimi: por Perëndia ia fali atë Abrahamit me anë të një premtim.
29 Dhe në qoftë se jeni të Krishtit, jeni pra pasardhja e Abrahamit, dhe trashëgimtarë sipas premtimit.

Krishti dhe Kisha do të jetë një. Ai banon në ne dhe ne me të, prandaj, ne kemi bërë një, dhe në qoftë se bashkuar ... martuar? E vërtetë. Kështu mish qengji dhe Jeruzalemi i Ri për t'u martuar dhe të jetë një. Sipas Zotit Jezu: "Unë dhe Ati jemi një." Gjoni 10:30 "Dhe lavdinë që më ke dhënë kam dhënë atyre, se ata mund të të jetë një , Që si ne jemi një: " John 17:22 Dhe të jetë një me anë të besimit në Birin e Perëndisë.

John 17:20,21
20 Jo vetëm që ata luten, por edhe për ata që do të besojnë në mua me anë të fjalës së tyre
21 Se ata të gjithë të jenë një , Që si ti, o Atë, mua, dhe unë në ty, që ata të jenë një në ne, që bota të besojë se ti më ke dërguar.


Zorobabelit

Zakaria 04:09
9 Duart e Zorobabelit kanë hedhur themelet e kësaj shtëpie, duart e tij do të përfundojë atë, dhe ju e dini se Zoti i ushtrive më ka dërguar te ju.

Zorobabelit përfaqëson Mesia si ndërtues i shtëpisë të Zotit. Zorobabelit ishte qeveritar i Judës dhe të lënë shoqërues nga robëria në Babiloni.

Zakaria 6:16
12 Dhe foli atij, duke thënë: Kështu thotë Zoti i ushtrive, duke thënë: "Ja, njeriu emri i të cilit është Dega : Dhe ai do të rritet deri në vendin e tij, dhe të ndërtojë tempullin e Zotit ;

Zorobabelit qëndron si Dega në kohën e Zotit do të dridhen qiejtë dhe tokën.

Hagai 2:21,22,23
21 Flasin për guvernator Zorobabelit i Judës, duke thënë: Unë do të dridhen qiejtë dhe tokën ;
22 Dhe Do të përmbys fronin e mbretërisë, dhe unë do të shkatërroj fuqinë e mbretërive të kombeve, dhe unë do të përmbys qerret dhe ata që janë në to, dhe kuajt dhe kalorësit e tyre do të vijnë poshtë, çdo njëri nga shpata e vëllait të tij.,
23 Në atë ditë ", thotë Zoti i ushtrive, unë të marrë ty, O Zorobabelit , Shërbëtori im, bir i Shealtielit, thotë Zoti, dhe të bëjnë ty një vulë fjalët: sepse të kam zgjedhur ty, thotë Zoti pret.

Krijimin e mbretërisë nuk do të shkatërrojë është në këtë kohë? Ndoshta! Lexoni përsëri Hagai 2:21,22,23. Pastaj lexo Hebrenjve 12:26,27,28.

Hebrenjve 12:26,27,28
26 zëri i të cilit pastaj tundi tokën: por tani ai ka premtuar, duke thënë: Edhe një herë më shumë unë dridhen jo vetëm tokën, por edhe qiellin.
27 Dhe kjo fjalë, Por një herë më shumë, është hequr nga ato gjëra që janë të tronditur, si gjërat e bërë, që të mos jetë tronditur mund të mbetet.
28 Prandaj, duke marrë një mbretëri që nuk mund të zhvendoset, le të ketë hirin, ku ne kemi respekt dhe frikë të shërbimit që i pëlqen Perëndisë:

Thotë Zoti, Zoti, në kohën e Ai të dridhen qiejtë dhe tokën ai do të zgjodhi Zorobabelit për të ndërtuar tempullin në Jeruzalem, pas robërisë nga Babilonia. Prandaj, Zorobabelit paraqet si Mesia i cili do të krijojë mbretëri nuk do të shkatërrohet, simbol i rindërtimin e tempullit bëri e Zorobabelit. Kisha u shkatërrua dhe do të ndërtojë përsëri dhe nuk do të shkatërrohet. Lëkundje e Zotit në qiell dhe në tokë është në këtë kohë? Ndoshta! Krishti dhe populli i tij do të jetë një tempull për Zotin, Perëndinë dhe Perëndia do ta bëjë atë.

Daniel 2:44,45
44 Dhe në kohën e këtyre mbretërve do të Perëndia i qiellit do të nxjerrë një mbretëri që kurrë nuk do të shkatërrohet, as sovranitetin e saj të majtë për njerëzit e tjerë, por në copa dhe të asgjësojë tërë këto mbretëri, dhe y yao 'do të mbesin përgjithmonë.
45 Sepse ju pa se një gur u shkëput nga në mal pa duar, dhe prerë hekuri, bronzi, argjilën, argjendin dhe arin, e madhe Perëndia e ka bërë të njohur mbretit atë që do të vijnë për të ndodhur tani e tutje dhe ëndërr është e vërtetë dhe interpretimi i saj i sigurt.

, Hekuri, bakri, argjendi, ari dhe balta do të thotë imazhin e idhujve. Çfarë kohe Daniel 2:44,45 thënë?

1 Korintasve 15:24
24 Pastaj erdhi në fund, kur ai do të dorëzojë mbretërinë Perëndisë, madje edhe të Atit, kur ai do të kishte hequr të gjitha rregull dhe çdo pushtet e fuqi.

Daniel 0:07
7 Dhe dëgjova njeri veshur me rroba liri, e cila ishte mbi ujërat e lumit, kur ai mbajti dorën e tij të djathtë dhe të majtë të tij deri në dorën e qiellit, dhe u betua për atë që rron përjetë se do të jetë në një kohë, herë, dhe një gjysmë sezoni, dhe kur ata përfunduan thyer në copa fuqinë e popullit të shenjtë, të gjitha këto gjëra do të përfundojë.

Ai nuk i referohet në Jeruzalem fizike, por të Kishës. Kisha shkatërruar (shpirtëror), por do të ndërtohet përsëri në Jeruzalem dhe të vënë gur themeli. Shkatërrimin e Kishës ka bërë, mund të jetë misinterpet nga të tjerët. Shkatërruar për shkak të idhujtarisë. Nga 9 / 11 sulmit terrorist në Nju Jork për 8 prill 2005 në ditën e varrimit të Papa Gjon Pali II. Ajo është Zoti Jezus parashikoi se rezultatet do të ketë asnjë gur u la në krye të të dy shkatërrimit guri të tempullit në Jeruzalem dhe në përputhje me librin e Danielit kapitulli 12 vargu 7 do të ndodhë brenda 1290 ditëve.

Zbulesa 9:15
15 Dhe të katër engjëjt, që të jetë i pajisur me herë dhe ditë dhe muaj dhe vite për të vrarë pjesa e tretë e burrave.

Pjesa e tretë e njerëzve janë të christianism. Lexuar Vdekja 1 / 3 e njerëzve   Profeci përmbushurKohë dhe ditë dhe muaj dhe vit është më 11 shtator, 2001 dhe sërish nga libri i Danielit në kapitullin 12 vargu 7 është " kur ata përfunduan thyer në copa fuqinë e popullit të shenjtë, të gjitha këto gjëra do të përfundojë. " dhe vargu 9 është kjo: "Dhe nga koha se sakrifica e përditshme do të hiqet, dhe neverinë që bën të strukturuar, do të kanë një mijë e dyqind e nëntëdhjetë ditë . "

Fillimi i 1290 ditë janë të numëruara nga koha e flijimit të përditshëm, do t'i merret dhe neverinë e shkatërrimit të strukturuar dhe kjo është Zoti Jezus parashikoi në Mateu 24, Mark 13 dhe Luka 21 dhe sipas Daniel 0:07 pas thyer në copa fuqinë e popullit të shenjtë që është Kisha apo Krishterimi.

Zbulesa 00:04
4 Dhe bisht i tij tërhoqi Pjesa e tretë e yjeve të qiellit , Dhe i hodhi në tokë: dhe dragoi qëndroi përpara gruas, të hanë fëmijën e saj kur ajo.

Pjesa e tretë e yjeve gjithashtu i referohet krishterimit. Kjo gjithashtu do të thotë neverinë e shkatërrimit dhe se si e bën atë të lidhen me luftë në qiell? lexoni me titull: Luftës në Qiell (A është neverinë e shkretimit, Lufta në Qiell dhe Armageddon Same?)

A nuk është neverinë e shkatërrimit është profetizuar në Jeruzalem, por pse ai u bë i njëjtë si për plotësimin e profecisë në Babiloni? Për profeci është e njëjtë!

Jeremia 50:40-44,46
40 Ashtu si Perëndia shkatërroi Sodomën dhe Gomorën, dhe qytetet e fqinjit të saj , Thotë Zoti, kështu që askush nuk do të banojnë aty, apo nëse ka banuar ndonjë bir njeriu.
41 Ja, një vjen njerëz nga veriu, dhe një komb i madh dhe shumë mbretër do të jetë nga anët e tokës.
42 Ata do të mbajnë hark dhe shtizë: ata janë mizor, dhe nuk ka mëshirë: zëri i tyre do të gjëmojë si deti, dhe ata hipur mbi kuaj, që është rreshtuar si burra për luftë kundër teje, o bijë e Babilonisë.
43 Mbreti i Babilonisë dëgjoi raportin e tyre, dhe duart e tij bëhej gjithnjë e dobët: ankthin e kapi e tij, dhe brejtje si e një grua që po lind.

Jeremia 6:22-24
22 Kështu thotë Zoti, Ja, një vjen njerëz nga veriu i vendit, dhe një komb i madh do të jetë ngritur nga anët e tokës.
23 Ata do të bien dhe tetar: ata janë të egër dhe pa mëshirë: zëri i tyre do të gjëmojë si deti, dhe ata hipur mbi kuaj, që është rreshtuar si burra për luftë, kundër teje, o bijë e Sionit.
24 Ne kemi dëgjuar të flitet e tyre: duart tona dylli i pafuqishëm: dëshprim të mbajë ka marrë prej nesh, dhe dhimbje, si një grua që po lind.

Jeruzalemi i Ri nuk është qyteti më i saktë që të zbresë nga qielli. Banesa nga qielli është Krishti, ai do të bëhet tempull tonë dhe banesa.

2 Korintasve 5:2,3
2 Sepse në këtë, ne ofshamë, dëshëruar fort të vishemi me me shtëpinë tonë e cila është nga qielli:
3 Kjo në qoftë se ne kemi vënë në se ne nuk do të gjenden lakuriq.

Galatasve 3:27
27 Për të gjitha që ju u pagëzuar në Krisht kanë vënë në Krishtin.

Zbulesa 21:22
22 Dhe nuk pashë asnjë tempull në të : Sepse Zoti, Perëndia i ushtrive dhe Qengji janë tempulli atje.

1 Gjoni 3:24
24 Dhe ai që zbaton urdhërimet e tij banon në të, dhe ai në të. Dhe nuk mban ne e dimë se ai qëndron në ne: nga Fryma që ai na dha.

1 Gjoni 4:15
15 Kushdo që do të rrëfej se Jezusi është Biri i Perëndisë, Perëndia qëndron në të, dhe ai në Perëndinë.

Kolosianëve 2:09
9 Sepse në të banon gjithë plotësia e Hyjnisë Manifestimet sipas mishit,

Zbulesa 21:03
3 Dhe dëgjova një zë të madh nga qielli duke thënë: Ja, tabernakulli i Perëndisë me njerëzit! dhe ai do të banojë me ta, dhe ata do të jenë populli i tij dhe vetë Perëndia të jetë me ta dhe të jem Perëndia i tyre

Për tokë e banuar, ne lexojmë në Romakëve 4:13

Romakëve 4:13
13 sepse përmes ligjit, bëri premtimin e Abrahamit ose për të pasardhësit e tij, i cili do të trashëgojnë të botës , por nëpërmjet drejtësisë së besimit.

Romakëve 8:17
17 Dhe në qoftë se fëmijët, atëherë trashëgimtarë, trashëgimtarë të Perëndisë dhe trashëgimtarë shokët me Krishtin , në qoftë se me të vërtetë ne vuajmë me të, që ne gjithashtu mund të përlëvdohet me të.

PSALMS 02:08
8 Më kërko dhe Unë do të jap kombet për trashëgiminë tënde, dhe në skajin e tokës posedim tuaj.

Hebrenjve 1:02
2 ka folur për ne në këto ditë të fundit me këtë, Djalin e tij, të cilin ai trashëgimtar të të gjitha gjërave, anë të të cilit edhe ai e ka bërë të botëve;

Isaia 60:20,21,22
20 dita juaj nuk do të hyjë, apo të hënë tuaj të shkojnë poshtë, për Zoti do të jetë drita jote e përjetshme, dhe ditët e tua zie do të jetë e mbyllur.
21 njerëz yt gjithashtu do të jenë të gjithë të drejtë: ata do të trashëgojnë tokën përgjithmonë, dega e mbjelljes tim, puna e duarve të mia, që unë të përlëvdohet.
22 Një e vogël do të bëhet një mijë, dhe një të vogël një komb të fuqishëm: Unë, Zoti, do të shpejtoj atë në kohën e vet.

Amos 9:11-14
11 Në atë ditë do të Unë ngre përsëri tabernakullin e Davidit që ka rënë, dhe të mbyll të çarat e tij , Dhe unë do të ngre rrënojat e tij, dhe Unë do ta rindërtoj si në ditët e lashta ;
12 Që ata të zotërojnë kusurin e Edomit dhe tërë kombet që janë të thirret me emrin tim, thotë Zoti që bën këtë,
13 Ja, ditët po vijnë, thotë Zoti, që do të arrijë korrës dhe ai që shtrydh rrushin për fara bimësh, dhe malet do të kullojnë musht, që të gjitha malet do të shkrihen.
14 Dhe Unë do të sjellë përsëri nga robëria popullin tim të Izraelit, dhe ata do të rindërtojnë qytetet e mbeturinave, dhe banojnë në to: dhe do të mbjellin vreshta, dhe pini verën e tyre, ata do të bëjnë kopshte dhe hani frytet e tyre.
15 Dhe Unë do t'i mbjell në tokën e tyre, dhe ata të tërheqë në tokën e tyre që u kam dhënë atyre, thotë Zoti, Perëndia yt.

Zbulesa 11:15
15 Dhe engjëlli i shtatë i ra borisë, dhe u bënë zëra të madh në qiell, duke thënë: Mbretëritë e kësaj bote u bë Zotit tonë dhe të Krishtit të tij : Dhe ai do të mbretërojë në shekuj të shekujve.

Në qëndrimin e Michael si (engjëll ose) hyjnor do të mposhtur të gjitha gjërat?

Hebrenjve 2:5-8
5 Për ai nuk i nënshtrohet engjëjve botën që do të vijnë, për të cilin ne flasim.
6 Por një provuar një anë, duke thënë: Çfarë është njeriu , Se ti je i ndërgjegjshëm për atë? Ose biri i njeriut, që ju kujdeseni?
7 Ai ju bëri pak më e ulët se engjëjt, Ai ju kurorëzuar me lavdi dhe me nder, dhe ai e vendosi atë mbi veprat e duarve të tua ;
8 Ju vënë të gjitha gjërat nën këmbët e tij . Sepse në se ai nënshtrohet të gjitha gjërat të tij, ai u largua nga asgjë që nuk i nënshtrohet atij. Por tani ne nuk kemi parë atë të heqë dorë nga çdo gjë.

Tani, trashëgiminë e tokës për të banuar është përcaktuar se vendi apo të botës. Ri-lexuar Amos 9:11

Amos 9:11
11 Në atë ditë do të Unë ngre përsëri tabernakullin e Davidit që ka rënë, dhe të mbyll të çarat e tij, Dhe unë do të ngre rrënojat e tij, dhe Unë do ta rindërtoj si në ditët e lashta ;

Nevojë vetëm për të rregulluar përsëri. Nuk ka tjetër Perëndi-tokës së dhënë, por në botë.

Psalmi 132:13,14
13 Sepse Zoti ka zgjedhur Sionin, ai e ka dëshiruar atë për banesën e tij.
14 Ky është vendi im pushimi përgjithmonë. Kjo është ajo ku unë banoj, sepse kam dëshiruar.

Ne nuk do të banojë në shtëpinë e Perëndisë në qiell, por Perëndia do të banoni në mes nesh. Ai do të jetë bazë. Nëse dikush dëshiron të jetojë në shtëpinë e Perëndisë, ai është i lartë.

Zakaria 1:3,16
3 Prandaj u thuaj atyre: Kështu thotë Zoti i ushtrive. Kthehuni tek unë, thotë Zoti i ushtrive, dhe unë do të kthehem te ju, , thotë Zoti i ushtrive.
16 Prandaj kështu thotë Zoti, Unë jam kthyer në Jeruzalem me dhembshuri: shtëpia ime është ndërtuar në të, , thotë Zoti i ushtrive, dhe një vijë do të jetë i shtrirë mbi Jeruzalem .

Çfarë është vija?

Isaia 28:17
17 Dhe unë do të bëjë drejtësisë të vijë, dhe peshë: dhe breshri do të zhdukësh të strehë e gënjeshtra, dhe ujërat do të del nga shtrati vendin e fshehur.

Jeremia 23:5,6
5 Ja, ditët po vijnë, thotë Zoti, që Unë do ngre nga Davidi një filiz i drejtë, dhe ai do të mbretërojë si mbret dhe të merren me mençuri, dhe do të ushtrojë gjykimin dhe drejtësinë në vend.
6 Në ditët e tij Juda do të shpëtohet, dhe Izraeli do të qëndrojë në mënyrë të sigurtë: dhe ky është emri i tij do të thirren për të atij , Zoti drejtësia jonë ".
 
Janë të gjitha gjërat do të ndodhë? Ne nuk e di tani, por tha profetëve, njerëzve të shkatërruar besëlidhjen e përjetshme. Cili është dënimi? Në profetët si Isaia, Jeremia, Ezekieli, Danieli dhe të tjerët (jo nga e re u shfaq) përgjigja është në Bibël

Isaia 24:5
5 Toka është përdhosur nga banorët e saj: për ata shkelur ligjet, ka shkelur statutin, këmbë besëlidhjen e përjetshme.

Në fillim, interpretim është i gabuar, ndoshta, me interpretimin e gabuar ende të shkatërruar besëlidhjen. Nëse besëlidhje është shkatërruar, çfarë do të ndodhë? Marrëveshja do të shkatërrohen duke përfshirë premtimet? Por Perëndia është premtim se ai nuk do të shkelë besëlidhjen e tij dhe Premtimi ndaj Davidit.

Psalmi 89:34,35,36
34 besëlidhjen time do nuk kam thyer, as të ndryshojnë gjë që doli nga buzët e mia.
35 Sapo kam betuar për shenjtërinë time. Unë nuk do ta gënjej Davidin;
36 fara e tij do të qëndroj përgjithmonë, dhe froni i tij si dielli para meje.

kohë më të mira fat tjetër, besëlidhje është e përjetshme. Shihemi!

Mos harroni, Davidi ishte tridhjetë vjeç kur filloi të mbretërojë, dhe mbretëroi dyzet vjet. 2 SAMUEL 05:04 Pastaj Izraeli u nis për dyzet vjet në shkretëtirë. Ligji i Përtërirë 8:2,3

No comments:

Post a Comment