THE JUDGEMENT DAY


But you, O Daniel, shut up the words, and seal the book, even to the time of the end: many shall run to and fro, and knowledge shall be increased. Daniel 12:9 AKJV

And I saw a strong angel proclaiming with a loud voice, Who is worthy to open the book, and to loose the seals thereof? Revelation 5:2 AKJV

But I will show you that which is noted in the scripture of truth: and there is none that holds with me in these things, but Michael your prince. Daniel 10:21 AKJV

And Jesus answering said to him, See you these great buildings? there shall not be left one stone on another, that shall not be thrown down.

The Great Day of the Lord: Armageddon

And after these things I saw another angel come down from heaven, having great power; and the earth was lightened with his glory.

Jesajas 9:6 Pret nedalāmība ticības

attēlu: http://www.dunamai.com/bible_resources/bible_study_charts.htm

Šī ir diskusiju, lai ticīgais "tāpatība teorija" doktrīna vienotība ir domāt, ka Jēzus ir arī Tēvs. Viens no panti tie pamatā ir 09:06 Jesajas. Es viņam teicu, ka sākas ar 09:06 Jesaja un pievienojiet praviešu vārdus un beigsies Daniel 00:01 Atcerieties Jesajas 9:06 ir teikts, ka dzimis bērns, kas nozīmē pieaugumu, pieaug un svaidīts princis pastāvīgo Dieva.

Jesajas 9:6,7
6 Par pie mums ir piedzimis Bērns, pie mums ir dota dēls, un valdība guļ uz viņa pleca, un Viņa vārds ir: Brīnums,, Padoma devējs, Varenais Dievs, Mūžīgais Tēvs un Miera valdnieks.
7 no viņa valdības un miera palielinājumu nedrīkst būt beigas, pēc Dāvida troņa, un pēc viņa valstību, lai izveidotu un atbalstīt tiesiskumu un taisnīgumu No šodienas līdz uz visiem laikiem. Dedzība ar saimniekiem Kungu.

Bet mēs paaugstināt lasījuma verse 2-5

2 Cilvēki, kas gāja tumsā esmu redzējis lielu gaismu: tie, kas mīt zemē nāves ēnā, tiem hath gaismu.
3 Tu esi reizinot tauta, tu esi palielināja prieku: viņi priekā pirms tevis saskaņā ar prieku ražu, kā vīrieši priecājieties, ja tās sadalīt sabojāt.
4 Par jūgu savu nastu, un viņa plecu personāla stieņa sava apspiedēja, tu sadalīti esi kā dienā Midiāna.
5 Par visi karavīrs bruņas ir pārpratumus troksni un apģērbu velmēta asinīs ir ar degšanas un uguns degvielu.

Kāpēc cilvēki, kas staigāja tumsā esmu redzējis lielu gaismu 2 dzejolis? Lasīt iemesls "Par"

4 Verse: Kad sloga un jūga jūgu par Israēla pleciem ir pārtraukums? To var lasīt 30:8 Jeremiah

Jeremiah 30:7,8,9,21
7 Ay! šajā dienā ir liels, ka neviens tam līdzīgs ir: pat laikā nepatikšanas Jēkaba, bet viņš saglabātas to.
8 Un tanī dienā, saka Tas Kungs Cebaots, ka es nesalauza viņa jūgs no off tevis, un eksplozijas tavu obligācijas, un ka viņš kalpo ne vairāk svešiniekiem:
9 Bet viņiem kalpot Tam Kungam, savam Dievam, un David savu karali, kuru es palielinās viņiem.
10 Tāpēc bailes tu nē, O Jēkabs mans kalps, saka Tas Kungs, nedz dismayed, Israēl: par, lūk, es glābt tevi no tālienes, un taviem pēcnācējiem no zemes to nebrīvē, un Jēkabs atdod, un ir kluss un viegli, un neviens to darīt viņam bail.
21 Un to princis ir viens no tiem, un to valdnieks rīkojas no viņu vidū , Un Es likšu viņu, un viņš nāk pie manis: tiem, kas uzdrošinājās pieeju mani? saka.

Kam nāk no princis, David? No Bābeles gūstekņiem. Kas Babylon? Atklāsmes grāmatā. Vai ir David radās laikā, Babylon (Irāka)? Nav, tikai simboli piemēram, Cyrus un Zerubābels. Vai liela diena (pants 7) ja laikā nepatikšanas, ka nav neviens kā tas notika?

Ja liela diena Kunga nāk ir būt vairāk pēc tam?

Joel 2:1,2
1 Blow trompete Ciānā, un skaņas signālu manā svētajā kalnā: ļaut visiem iedzīvotājiem zemes tajā dienā, kad Jehova nāk, jo tas ir
diena tumsas un gloominess, dienā mākoņu un tumsas, jo dawn izvieno kalnos: liels un spēcīgs, nekad nav bijusi nekad, piemēram, netiekas pastāvēt vairāk pēc tam, līdz daudzu paaudžu gadus.

Tā nekad notikt vēlreiz. Tikai atpakaļ Jeremiah 30:7

Mark 13:19
19 Par dienas ir nelaimi, piemēram, netika kopš radīšanas, ko Dievs radīja līdz šim, un ne ir.

Kas ir Tas Kungs teica par nelaimi nav no paša sākuma un ne ir? Piezīme: ne jebkad agrāk, un nebūs nekad notikt vēlreiz. Atpakaļ atkal Jeremiah 30:7,8,9,10,21

Daniel 00:01
1 Un šajā laikā ir Michael piecelties , Liels princis, kas stāv uz tava cilvēku bērniem: un tur būs reizes nepatikšanas, piemēram, kā nekad nav bijis, jo tur bija tauta pat tajā pašā laikā: un tajā laikā tava tauta ir sniegts, katrs, kas raksta grāmatu.

Ja tas ir teikts ar Gabriel Daniel, Izraēla bija uztveršanas Babilonas (Irāka)

Ja tas nekad nav bijis, jo tur bija tauta, laiks nepatikšanas, šīs spēles ir Marka 13:19 un Joel 02:02, jo, ja viens notiek, nav pareizi teikt "nekad nav noticis vēl" un "nekad vairs"

Citi var teikt, es Jesajas 9:6,7 burvju es neizdoties, ja es ne beigas 12:01 Daniel mēs lasām Jesajas 10:26,27

Jesajas 10:26,27 (skat. sāk saprast, kas raidlaika ir "tanī dienā)
26 Un Tas Kungs būs paaugstināt līdz armiju, ļauno pret viņu, uz kaušanas Midiāna pie klints Oreb: un viņa stienis bija uz jūras, un viņš izvirzīja pēc tam, kad attiecīgi par Ēģipti.
27 Un šajā dienā, ka viņa nasta atkāpties no off tavu plecu, un viņa jūgs no off tavu kaklu, un jūga iznīcina jo Treknie.

Šī (pants 26) ir paralēls 09:04 Jesaja, kad no "Babylon" gūstekņiem presei notiks. No Jesajas 10:26,27 turpina nodaļas 11:1,2

Jesajas 11:1,2
1 Un Pastāv nāk tālāk stienis no stumbra Jesse, un filiāle no viņa saknēm:
2 Un Tā Kunga Gars gulstas viņam garu gudrību un izpratni, advokāta garu un spēku, zināšanu garu un Kunga bailes;

Conjuction Vārds " un " nozīmē nepārtrauktu 10 nodaļu 11:1,2 Jesajas. Kas ir filiāle?

Jeremiah 33:15,16
15 Šajās dienās, un tajā laikā, es izraisa Filiāle taisnības augt David : un viņš izpilda tiesu un taisnību šajā zemē .
16 Šajos dienas Jūdas saglabāt, un Jeruzalemē mitīs droši: un tas ir viņa vārds, tiek saukts: Kungs, mūsu taisnība.

Jeremiah 23:5,6
5 Lūk, dienas nāk, saka Tas Kungs, kas Es to uzcelšu pie David paštaisns filiāle , un viņš valdīs kā ķēniņš, un darījumu gudri, un izpilda tiesu un taisnību šajā zemē .
6 Savā laikā Jūdas ir saglabāts, un Izraēla aiztures droši: un viņa vārds, sauc viņam, Kungs, mūsu taisnība.

Arī spēli 12:01 Daniel

Daniel 00:01
1 Un šajā laikā ir Michael piecelties , Liels princis, kas stāv uz tava cilvēku bērniem: un tur būs reizes nepatikšanas, piemēram, kā nekad nav bijis, jo tur bija tauta pat tajā pašā laikā: un tajā laikā tava tauta ir sniegts, katrs, kas raksta grāmatu.

Erceņģelis Mihaels nosaka, kā taisns filiāle praviešiem, saskaņā ar ko mēs lasām. Atgriezīsimies un nolasīt 9:1-7 Jesajas un nolasīt 08:22 Jesajas, jo tā bija kopīgu deklarāciju par Dievu, tā ir atdalīta tikai nodaļā. Kad mēs rūpīgi izpētīt, Dieva paziņojuma 8 Jesajas (pants 22) 9 Jesajas nav atsevišķi. Ir drīkst veida atdalīšanas pārskatu par Dievu caur sadales nodaļas un nosaukumi. Tiem zina, kas ir teiciens 08:22 Jesaja pašā pravietojums var izlasīt Cefanjas 1:15 un pati kā 12:01 Daniel

Jesajas 08:22
22 Un tie izskatās pie zemes, un Lūk problēmas un tumsa, drūmums ciešanas, un tumsa būs izraidīt tos.

Cefanjas 1:15
15 diena ir diena dusmām, diena problēmas un mokas, diena izšķērdēt un bēdas, diena tumsas un gloominess, diena mākoņi un tumsa,

Cefanjas (01:15) bija jāsaskaņo ar 00:01 Daniels un vārsmas mēs lasām.

Es izmantoju šo dzejolis, jo tikai gadījumā, ja jūs izmantojat Atklāsmes 5:05 un Atklāsmes 22:16

New International Version (© 1984)
Daudzskaitlī, kamēr es biju ar, es aizsargātas daudzskaitļa daudzskaitli un drošumu ar šo vārdu jūs man iedeva. Neviens ir zaudēts, izņemot vienu lemts iznīcināšanu, lai raksti būtu izpildīti. John 17:12

Tagad, ja jūs vēlaties izmantot Atklāsmes 05:05 es izmantošu pret Tevi (vienotību ticīgais). Let's lasīt Atklāsmes 5:6,7

Atklāsmes 5:6,7
6 Un es redzēju no troņa vidū, un četras dzīvās būtnes, un starp vecajiem, Jēra stāvokli, it kā tā būtu nonāvēja, ņemot septiņi ragi un septiņas acis, kas ir septiņas stipro alkoholisko dzērienu Dieva, nosūtīja pa zemi.
7 Un viņš nāca un ņēma grāmatu labās rokas par to, ka sēdēja uz troņa.

Vai tu ticam, ka Jēzus ir arī Tēvs, tagad, kurš sēž uz tronī Jērs tuvojās? Augstāks nekā Tēvs?

Līdzīga pravietojums var izlasīt grāmatā Daniel.

Daniel 7:13,14
13 Es redzēju nakts vīzijas, un, lūk, atnāca ar debesu padebešos , līdzīgi kā cilvēka bērns, un viņš atnāca uz Ancient dienu, un tie atveda pie pirms viņa.
14 Un viņš deva viņam spēku un slavu, un valstība, ka visas tautas, nācijas un valodas jākalpo viņam: viņa valdīšana ir mūžīga valdīšana, kas nav iet prom, un viņa valstība nebūs iznīcināta.

Atklāsmes grāmatā (Lamb) saņēma aizzīmogotās grāmatu. Kas Daniel pieņēma iestāde. Tādēļ aizzīmogotā grāmatas receving ir saņēmēja iestāde.

In līdzīgu jautājumu, kurš sēž tronī vēršas kā Cilvēka Dēlu? Atklāsmes 5:05 mēs lasām, kas ir Root David?

Atklāsmes 05:05
5 Un viņš man sacīja viens no vecajiem, raudāt nav: lūk, Lion of no Jūdas cilts, Root Dāvida, Kam dominēja, lai atvērtu grāmatu un septiņi plombas pantu.

Atklāsmes 22:16
16 Es Jēzus ir nosūtījušas savu eņģeli liecināt tev šīs lietas baznīcās. Es esmu saknes un Dāvida pēcnācējs, spilgti rīta zvaigzne.

Kā Jēzus pats ir Tēvs, kā arī Dēls? Lai cik vienotību doktrīna bija pareiza? Viņu ticība ir nepatiesa. Bet es arī ticu, ka Jēzus pats ir Tēvs, tomēr Maikls ir Dēls. Tagad, ja ir mācību, kas saka Jēzus ir Maikls, kopā mēs lūdzu. Es saku tagad, Michael nav Jēzus. Kā jau teicu, Jēzus patiešām nav Jēzus un Deivids nav īsti David. Ļaujiet mums lasīt par to, ka sakrīt ar vīziju Daniel jo Daniel nodaļas 7 un John 5 Atklāsmes

Daniel 07:10
10 ugunīgs plūsma izsniedz un nāca no pirms tam: tūkstoši tūkstoši kalpoja viņam, un desmit tūkstoši reižu desmit tūkstošus stāvēja viņa : Spriedumi tika noteikti, un grāmatas tika atvērtas.

Atklāsmes 05:11
11 Un es redzēju un dzirdēju balsi daudzu eņģeļu ap troni un dzīvu būtņu un vecaji: un to skaits ir desmit tūkstoši reižu desmit tūkstošus un tūkstoši ;

Vai Jēra pieņemts jauda?

Atklāsmes 05:12
12 Sakot ar skaļu balsi, Cienīgs ir Jērs, kas tika nokauts lai nodrošinātu strāvas padevi, un bagātību, un gudrību, un spēku, un godu, un slavu, un svētību.

Daniel 07:14
14 Un viņš deva viņam pilnvaras un slavu, un valstība, ka visas tautas, nācijas un valodas jākalpo viņam: viņa valdīšana ir mūžīga valdīšana, kas nav iet prom, un viņa valstība nebūs iznīcināta.

Kāpēc valstība nedrīkst iznīcināt? Jo ienaidnieki ir akli.
Man ir paskaidrojumi par grāmatu Daniel. Lūdzu, pārskatiet to.

Jūs arī pārskats:
Citā versijā angļu valodā minēt bija "kapteinis" ir uzņēmējas Daniel 08:11 , Bet raksts versijas izmantošana komandieri izmantoja Prince of valdniekiem, kas verse 25 (Skaidrojums Gabriel). Līdz ar to uzņēmējai / armijas komandieris ir Prince of princes.  Daniel 08:10 līdz Atklāsmes 00:04ir paralēli un debesīs karu un tie ir pašu notikumu. Tāpēc, Michael, par armijas komandieri un princes princis, lai cīnītos ceturto zvērs 8 Daniel un velns 12 Atklāsmes.

Tagad, ja lieto versija ir Dieva Vārds būtu jālasa Daniel 11:22 atsaucas, ir "princis." Noteiktu laiku, tas būs laikā nāk no Archangel Michael. Pasākuma laikā rakstīts Daniel 11 (pants 22) un Daniels 8 ir vienādi.

Saskaņā ar pamatojumu ticīgais "vienotība", lai man, viņš teica, Archangel Michael teica, nav viņš nāk atpakaļ. Punktā Michael ir nepieciešams runāt? par Dieva Dēla vārdi ir Bībelē.

John 17:08
8 ar vārdiem jūs man iedeva Es esmu devis viņiem , Un tie pieņemti, un ir zināms, protams, ka es atbraucu pie jums, un ticēja, ka Jūs man nosūtījāt.

John 14:03
3 Un, ja es eju un sagatavot vietu, Es nāk atkal un saņemt jūs pie sevis, ka, ja es esmu, tur jūs varētu tikt arī.

Mēs zinām, kāpēc Tēvam un Dēlam ir viens.

John 17:20,21
20 Ne tikai tie lūdzieties, bet arī par tiem, kas ticēs man ar savu vārdu
21 Ka viņi visi varētu būt viens , Kas kā Tu, Tēvs, mākslas mani , Un Es uz Tevi , ka tie arī ir viens mums: ka pasaule ticētu, ka Tu Mani esi sūtījis.

Tēvs apvieno ar Dēlu un Dēla apvienot ar Tēvu. Tēvs kā Dēla un kā Tēvs Dēls, Kungs Jēzus, kā Archangel Michael un Archangel Michael, kā Tas Kungs Jēzu. Tātad "karš debesīs" rakstīts Atklāsmes grāmata nav īsti cīņa Michael, bet no Dieva. , Lai saprastu vairāk, ko es saku. Atcerēties šo: Archangel Michael ir izpildīti nāk Kunga Jēzus . Jēzus nav Michael, bet Michael izpildi, kā Jēzus viņa ierašanos. Mums ir modeļos, kas nāk no Dieva Tā Kunga tiks izpildīts nākamajā viņa Dēlu.

Jesajas 40:10
10 Lūk, Kungs Dievs nāk kā varens, un viņa roku lemj par viņu: lūk, viņa atalgojums ir ar viņu, un viņa kompensācija pirms viņa.

Atklāsmes 22:12,13,16
12 Lūk, es nāku drīz; un mana alga ir ar mani, sniegt katram cilvēkam saskaņā ar viņa darbu.
13 Es esmu Alfa un Omega, pirmais un pēdējais, sākums un beigas.
16 Es Jēzus ir nosūtījušas savu eņģeli liecināt tev šīs lietas baznīcās. Es esmu saknes un Dāvida pēcnācējs , Spilgti rīta zvaigzne.

Matthew 16:27
27 Lai Cilvēka Dēls nāks godībā sava Tēva ar viņa eņģeļi, un Pēc tam dod katram cilvēkam saskaņā ar viņa darbiem.

John 06:19
19 Jēzus atbildēja un tiem sacīja: "Patiesi, patiesi es jums saku, Dēls var darīt neko par sevi bet to, ko viņš redz Tēvu to darām : Uz visām lietām, ko viņš darīja, Šīs arī doeth Dēlu tāpat.

Lūdzu, izlasiet šo, lai uzzinātu, kas Cilvēka Dēlu nāk. Vai Daniel 7 nodaļā grāmatā teikts, ka viens, kas saņēma jaudu Archangel Michael?

Prince of Uzņēmējas
Meitene un Baby
Karš debesīs ...
Building Temple

PS
Saskaņā ar manu pētījumu, Atklāsmes nodaļas 4 un 5, Tas ir "liela balta troņa spriedumu." kas viltus pravieši saka. Tas ir arī 7 Daniel.

No comments:

Post a Comment