THE JUDGEMENT DAY


But you, O Daniel, shut up the words, and seal the book, even to the time of the end: many shall run to and fro, and knowledge shall be increased. Daniel 12:9 AKJV

And I saw a strong angel proclaiming with a loud voice, Who is worthy to open the book, and to loose the seals thereof? Revelation 5:2 AKJV

But I will show you that which is noted in the scripture of truth: and there is none that holds with me in these things, but Michael your prince. Daniel 10:21 AKJV

And Jesus answering said to him, See you these great buildings? there shall not be left one stone on another, that shall not be thrown down.

The Great Day of the Lord: Armageddon

And after these things I saw another angel come down from heaven, having great power; and the earth was lightened with his glory.

Izajáš 9:6 Proti jednotu víry

obrázek z: http://www.dunamai.com/bible_resources/bible_study_charts.htm

Toto je diskuze k zastáncem 'jednotě teorie' doktrína jednoty je věřit, že Ježíš je také Otec. Jeden z veršů, které jsou základní v Izaiáš 9:6. Řekl jsem mu, že jsem začal s Izaiáš 9:6 a připojit slova proroků a skončí v 12:01 Daniel Nezapomeňte v Izaiáš 9:6 říká, že narozené dítě, což znamená, rostoucí, rostoucí a postavení pomazaného prince Boha.

Izaiáš 9:6,7
6 Pro k nám narodí dítě, až nám je dán syn, a vláda musí být na jeho rameni: a jeho jméno se nazývá Skvělé, rádce, Božský bohatýr, Otec věčnosti, Kníže pokoje.
7 zvýšení jeho vlády a pokoje nebude konce, na stolici Davidově, a na jeho království, vytvořit, a prosazovat právo a spravedlnost od nynějška až navěky. Horlivost Hospodina zástupů.

Ale my jsme zvýšit čtení ve verši 2 až 5

2 Lidí, kteří chodí v temnotách viděli velké světlo: ti, kteříž přebývají v zemi stínu smrti, na nich jest světlo.
3 Jsi násobí národ, jsi zvýšil jejich radost: radost, že před tebou podle radost z úrody, zatímco muži se radují, když oni rozdělí kořisti.
4 Pro jho jeho břemene, a zaměstnanci rameno, prut jeho násilníka, ty jsi zlomený jako v den Midian.
5 Pro všechny zbroj válečníka je zmatený s hlukem, a oděvy válcované v krvi musí být s hořícím palivem a ohně.

Proč lidé, kteří chodí v temnotách viděli velké světlo v poezii 2? Přečtěte si důvod "pro"

Verš 4: Kdy bude jho zátěže a jho na bedra lidu Izraele přestávku? To si můžete přečíst v Jeremiáš 30:8

Jeremiáš 30:7,8,9,21
7 Ay! pro tento den je skvělá, že žádný není jako: dokonce v době potíže Jákobův, ale on ji zachránil.
8 A v ten den, praví Hospodin zástupů, že zlomím jeho jho z tebe, a prasknou tvé pouta, a že slouží už cizinci:
9 Ale oni budou sloužit Hospodinu, svému Bohu, a jejich král David, kterého jsem jim zvýší.
10 Proto Neboj se, Jákobe, můj služebníku, praví Hospodin, ani se strachuj, ó Izraeli: aj, já vysvobodím tě zdaleka, i símě tvé z země jejich zajetí, a Jákob se vrátí a bude klid av pohodě, a nikdo se ho bojí.
21 A jejich kníže se jeden z nich, a jejich vládce postupuje z prostřed nich , A učiním to, a on přijde ke mně: pro ty, kteří se odvážili přístup mě? říká.

Koho pocházejí z prince, Davide? Od zajatci Babylon. Co Babylon? Ve Zjevení. Je tam David vznikly během Babylon (Irák)? Žádný, jen symboly jako Cyrus a Zorobábel. Je velký den (verš 7), kdy je čas na problémy, které není jako k tomu došlo?

Když velký den Jehova přijde musí existovat víc po tom?

Joel 2:1,2
1 Trubte na polnici na Sionu, a poplach na mé svaté hoře: ať všichni obyvatelé země pro den přichází Hospodin, pro to je
dnem tmy a temnot, dnem oblaku a tmy, jako svítání rozprostřená po horách: veliký a silný, nikdy někdy rád, ani se tam bude víc po tom, až do léta mnoho generací.

To se nikdy nestane. Jen zadní Jeremiáš 30:7

Označit 13:19
19 Pro dny budou utrpení, například nebylo od počátku stvoření, které Bůh stvořil, až do současnosti, a ani se.

Co je to Pán řekl o utrpení nebylo od začátku a ani se? Poznámka: Nikdy předtím a nikdy nebude opakovat. Zpět na Jeremiáš 30:7,8,9,10,21

Daniel 12:1
1 A v té době postaví se Michal , Kníže veliké, kterýž pro děti lidu svého: a tam bude zlých časech, jako jsou nebylo, jakž jest národ, až do této doby: a V té době bude tvůj lid má být dodáno, každý, kdo musí být napsáno v knize.

Je-li to řekl Gabriel Daniel, byl Izrael v zachycení Babylon (Irák)

Pokud to nebylo od vzniku národa, zlých časech, tento zápas v Markovi 13:19 a Joel 2:2, protože pokud nastane, není správné říkat "nikdy nestalo" a "Už víckrát ne"

Jiní mohou říci, že jsem dělal Izaiáš 9:6,7 magie jsem se nezdaří, pokud nebudu konec v 12:01 Daniel čteme Izaiáš 10:26,27

Izaiáš 10:26,27 (viz začátku zjistit, kolik je hodin "v ten den")
26 A Pán se vzbudil armády, zlo proti němu, jako porážku Midian na skále Oreb: a jeho hůl byla na moři, a on se zvedl po způsobu Egypta.
27 A v ten den, že jeho zátěž odchýlit od mimo tvé rameno, a jeho jho z tvé šíje, jho a musí být zničeny z důvodu tučnosti.

Tato (verš 26) je rovnoběžná s Izajáš 09:04, když o propuštění zajatých "Babylon" dojde. Z Izaiáše 10:26,27 nadále kapitole 11:1,2

Izaiáš 11:1,2
1 A tam vzejde tyč z kmene Jesse, a větev od jeho kořenů:
2 A Duch Páně, ostatní na něj, duch moudrosti a rozumnosti, duch rady a síly, duch poznání a bázně Páně;

Conjuction slovo " a " znamená kontinuitu kapitoly 10 až Izaiáš 11:1,2. Kdo je větev?

Jeremiáš 33:15,16
15 V těch dnech, a v té době, budu způsobí Pobočka spravedlnosti růst až k Davidovi : a on musí vykonat právo a spravedlnost v zemi .
16 V těch dnech se Juda byli spaseni, a Jeruzalém bydliti bude bezpečně: a to je jeho jméno, se nazývá: Pán naše spravedlnost.

Jeremjáš 23:5,6
5 Hle, přicházejí dny, je výrok Hospodinův, že I zvýší Davidovi spravedlivý větev , a on bude vládnout jako král a zabývat moudře se a vykonat právo a spravedlnost v zemi .
6 Za dnů jeho spasen bude Juda, a Izrael bude přebývat v bezpečí: a jeho jméno musí být vyzván, aby mu Pán naše spravedlnost.

Také v utkání Daniel 12:1

Daniel 12:1
1 A v té době postaví se Michal , Kníže veliké, kterýž pro děti lidu svého: a tam bude zlých časech, jako jsou nebylo, jakž jest národ, až do této doby: a V té době bude tvůj lid má být dodáno, každý, kdo musí být napsáno v knize.

Archanděl Michael je určena proroci jako spravedlivý větev podle toho, co čteme. Pojďme se vrátit a číst z Izaiáše 9:1-7 a čtení z Izaiáše 8:22, protože to bylo společné prohlášení o Bohu, to je oddělen pouze kapitoly. Když jsme se pečlivě studovat, prohlášení o Boží v Iz 8 (verš 22), aby Izaiáš 9 není samostatný. Tam je mohou druhu oddělení prohlášení o Bohu skrze rozdělení kapitol a titulů. Pro ty, kteří známé, co se říká v Izajáš 8:22 stejném proroctví si můžete přečíst v 1:15 Sofoniáš a stejně jako v roce Daniel 12:1

Izajáš 8:22
22 A oni se podíváme k zemi, a aj potíže a temnota, melancholie úzkosti, a tma bude vyhnat je.

Sefanjáš 1:15
15 V den, kdy je den hněvu, den soužení a úzkost, den plýtvání a zkázy, dnem tmy a temnot, dnem oblaku a tmy,

Sofoniáš (1:15) bylo uzavřeno s Daniel 12:1 a verše čteme.

Používám tento verš, protože jen v případě, že používáte Zjevení 05:05 a 22:16 Zjevení

New International Version (© 1984)
Množné číslo, když jsem byl s, jsem chráněn Množné číslo množné číslo a v bezpečí tím, že jméno, které mi dal. Nikdo z nich nebyl ztracen, kromě jedné odsouzena k ničení tak, že Písmo by být splněny. John 17:12

Nyní, pokud chcete použít Zjevení 05:05 budu používat proti vám (jednota věřící). Pojďme číst Zjevení 5:6,7

Zjevení 5:6,7
6 A viděl jsem uprostřed trůnu a těch čtyř bytostí, a mezi staršími, Beránek stál, jako kdyby to byl zabit, měl sedm rohů a sedm očí, což je sedmero duchů Božích, poslal po celé zemi.
7 A on přišel, a vzala knihu do pravé ruky toho, kterýž sedí na trůnu.

Nevěříte, že Ježíš je také Otec, teď, kdo sedí na trůnu Beránka přiblížil? Vyšší než otec?

Podobná proroctví si můžete přečíst v knize Daniel.

Daniel 7:13,14
13 Viděl jsem u vidění nočním, a aj, tam přišel s oblaky nebeskými někdo jako Syn člověka, a on přišel Starý dnů, a přivedli ho v blízkosti před ním.
14 A dal mu moc a slávu a království, aby všickni lidé, národové a jazykové sloužili jemu: jehož panství jest panství věčné, kteréž nepomíjí, a království jeho nebude zničeno.

Ve Zjevení (Beránek), obdržel zapečetěný knihy. V Daniel, přijal autoritu. Proto receving uzavřeného knihy prostředky přijímajícího orgánu.

V podobném otázku, kdo sedí na trůnu, který je osloven jako syn člověka? Zjevení 5:05 čteme, kdo je potomek Davidův?

Zjevení 5:05
5 A řekl mi jeden z těch starců, Neplač: aj, lev z pokolení Judova, Root Davida, jest zvítězil otevřít knihu a jejich sedm pečetí.

Zjevení 22:16
16 I Ježíš poslal jsem anděla svědčit vám tyto věci v kostelech. Já jsem kořen a pocházel z rodu Davidova, jasná hvězda jitřní.

Jak Ježíš sám je Otcem, a také syn? Tak, jak doktrína jednoty bylo správné? Jejich víra je falešná. Ale také jsem přesvědčen, že sám Ježíš je Otec, ale Michael je Syn. Teď, když je učí, že Ježíš říká, že je Michael, společně se nám zlíbí. Já říkám teď, Michael není Ježíš. Jak už jsem řekl, že Ježíš byl ve skutečnosti Ježíš a David ve skutečnosti není David. Pojďme si přečíst, že se shodují s vizí v kapitole Daniel Daniel 7 a John ve Zjevení 5

Daniel 7:10
10 Potok ohnivý tekl a vycházel od před ním: tisíc tisíců sloužili jemu, a desetkrát tisíckrát sto tisíců stálo před ním : Rozsudky byly stanoveny, a byly otevřeny knihy.

Zjevení 5:11
11 A viděl jsem a slyšel hlas mnoha andělů kolem trůnu a těch bytostí i starců: a řada z nich jsou desettisíckrát deset tisíc a tisíce ;

Do Beránek přijmout moc?

Zjevení 5:12
12 Zvolíte-li s velikým hlasem: "Hoden je Beránek, který byl zabit získat moc, a bohatství, moudrost, sílu a čest, sláva a požehnání.

Daniel 7:14
14 A dal mu moc a sláva a království, aby všickni lidé, národové a jazykové sloužili jemu: jehož panství jest panství věčné, kteréž nepomíjí, a království jeho nebude zničeno.

Proč se království nebude zničeno? Vzhledem k tomu, nepřátelé jsou slepí.
Mám vysvětlení o knize Daniel. Přečtěte si prosím, že.

Můžete také recenzi:
V další verzi v angličtině zmínka byla "velitelem" hostitelských Daniel 8:11 , Ale verze článku využívají velitel používal kníže knížat v verš 25 (Vysvětlení Gabriel). Proto velitel host / armády je kníže knížat.  Daniel 8:10 na Zjevení 12:04jsou rovnoběžné a válka v nebi, a oni jsou stejné události. Proto, Michael, velitel armády a princ prince v boji proti čtvrté zvíře Daniela 8 a je ďábel ve Zjevení 12.

Nyní, když použité verzi je Boží slovo je třeba číst Daniel 11:22 má na mysli, je "princ". Určit dobu, bude v době příchodu archanděla Michaela. V době události v písemné Daniel 11 (verš 22) a Daniel 8 jsou stejné.

Podle odůvodnění věřící v "jednotě" ke mně, řekl, že archanděl Michael řekl, ne, že se vrátí. Michael se musí mluvit? slova Boží Syn je v Bibli.

John 17:8
8 pro slova, která jste mi dal jsem jim dal , A oni přijali, a poznali právě, že jsem přišel k vám, a věřil, že jsi mě poslal.

John 14:3
3 A když odejdu a připravím vám místo, Budu přijít znovu a přijímat vás k sobě samému, že kde jsem já, tam vy může být také.

Budeme vědět, proč Otec a Syn jedno jsou.

John 17:20,21
20 Nejen, že se modlí, ale i pro ně, které mají uvěřiti ve mne skrze jejich slovo
21 To, že všichni byli jedno , Že jako ty, Otče, ve mně , A Já v tobě , aby i oni v nás jedno: aby svět uvěřil, že ty jsi mě poslal.

Otec spojit s Syna a Syna spojit s Otcem. Otec jako Syna a Syna jako Otec, Pán Ježíš jako archanděl Michael a archanděl Michael jako Pán Ježíš. Takže "válka v nebi", psáno v knize Zjevení není opravdu bojovat Michaela ale z Boha. Chcete-li lépe pochopit, co říkám. Pamatujte si toto: Archanděl Michael je naplnění příchod Pána Ježíše . Ježíš není Michael, ale Michael je plnění jako Ježíš při jeho příchodu. Máme vzory, které příchod Pána Boha, bude splněn na příchod svého Syna.

Izajáš 40:10
10 Hle, přijde Pán Bůh jako mocný, a rámě jeho panovati bude pro něj: aj, mzda jeho s ním, a jeho odměna před ním.

Zjevení 22:12,13,16
12 Hle, přijdu brzy: a má odplata se mnou, k tomu, aby každému podle jeho práce.
13 Já jsem Alfa i Omega, první i poslední, počátek i konec.
16 I Ježíš poslal jsem anděla svědčit vám tyto věci v kostelech. Já jsem kořen a pocházel z rodu Davidova , Jasná hvězda jitřní.

Matouš 16:27
27 Neboť Syn člověka přijde v slávě svého Otce s jeho anděly, a pak odplatil každému podle jeho skutků.

John 6:19
19 Ježíš odpověděl a řekl jim: "Amen, amen, pravím vám, Syn nemůže dělat nic, na sebe ale to, co on vidí Otce dělat : Za všechno, co udělal, tyto také činí Syn podobně.

Přečtěte si prosím následující zjistit, kdo Syna člověka přicházet. Je kniha Daniel v kapitole 7 říká, že ten, který získal moc je archanděl Michael?

Princ z hostitelského
Dívka a Baby
Válka v nebi ...
Budova chrámu

PS
Podle mého studia, v kapitole Zjevení 4 a 5, To je "velkým bílým trůnem." který falešných proroků říká. To je také v Danielovi 7.

No comments:

Post a Comment