THE JUDGEMENT DAY


But you, O Daniel, shut up the words, and seal the book, even to the time of the end: many shall run to and fro, and knowledge shall be increased. Daniel 12:9 AKJV

And I saw a strong angel proclaiming with a loud voice, Who is worthy to open the book, and to loose the seals thereof? Revelation 5:2 AKJV

But I will show you that which is noted in the scripture of truth: and there is none that holds with me in these things, but Michael your prince. Daniel 10:21 AKJV

And Jesus answering said to him, See you these great buildings? there shall not be left one stone on another, that shall not be thrown down.

The Great Day of the Lord: Armageddon

And after these things I saw another angel come down from heaven, having great power; and the earth was lightened with his glory.

9:6 اشعیا علیه اعتقاد یگانگی

تصویر از : http://www.dunamai.com/bible_resources/bible_study_charts.htm

این بحث را به مؤمن در نظریه یگانگی 'نظریه یگانگی است و اعتقاد داشتند که عیسی مسیح نیز پدر است. یکی از آیات آنها زمینه ای می باشد در کتاب اشعیا 09:06. من به او گفتم که من با اشعیا 9:06 شروع خواهد کرد و در تماس باشید سخنان پیامبران و به پایان خواهد رسید در 12:01 دانیل به یاد داشته باشید در کتاب اشعیا 9:06 است و گفت که فرزند به دنیا آمد که به معنی افزایش ، در حال رشد و ایستاده از شاهزاده مسیح موعود از خدا.

اشعیا 9:6،7
6 برای به سراغ ما یک کودک متولد شده است ، به سراغ ما داده می شود یک پسر ، و دولت باید بر دوش او خواهد بود : و نام او خواهد بود به نام فوق العاده ، مشاور ، خدای قدیر ، پدر سرمدی ، پرنس صلح.
7 افزایش از دولت و صلح او خواهد بود وجود ندارد پایان ، پس از تاج و تخت از دیوید ، و پس از پادشاهی او ، برای ایجاد ، و در حمایت از عدالت و عدالت از حالا تا همیشه. تعصب و غیرت از پروردگار میزبان.

اما ما بالا بردن خواندن در آیه 2 - 5

2 افرادی که در تاریکی راه می رفت را دیده اند ، نور بزرگ : آنها که ساکن در سرزمین سایه مرگ ، بر آنها جزء نور است.
3 تو هست چندین برابر ملت ، پروردگارا ، تو خود را افزایش شادی : آنها شادی و پیش از تو با توجه به شادی در برداشت ، به عنوان شادی مردان زمانی که آنها تقسیم یغما می بردند.
4 برای یوغ بار خود را ، و کارکنان خود را از شانه ، میله خود را از ستمگر ، پروردگارا ، تو شکسته همانطور که در روز از Midian.
5 برای تمام زره پوش از جنگجو است با سر و صدا اشتباه گرفته و لباس نورد در خون باید با سوزش و سوخت آتش می باشد.

چرا افرادی را که در تاریکی راه می رفت را دیده اند ، نور زیادی در آیه 2؟ دفعات بازدید : دلیل "برای"

آیه 4 : چه موقع یوغ بار و یوغ بر دوش مردم اسرائیل شکسته می شود؟ می توان آن را در ارمیا 30:8 خوانده شده

ارمیا 30:7،8،9،21
7 همیشه! برای آن روز بزرگ است ، که هیچ کدام آن را دوست دارم : حتی زمان مشکل یعقوب ، اما او آن را نجات داد.
8 و در آن روز ، گوید> خداوند از میزبان ، که من خود را از یوغ کردن تو را شکسته ، و پشت سر هم تو خواهد اوراق قرضه ، و او در خدمت هیچ غریبه بیشتر :
9 اما آنها باید به پروردگار ، خود را خدا و دیوید پادشاه خود را ، که من آنها را جمع آوری خدمت می کنند.
10 بنابراین ترس تو ، ای یعقوب بنده ، گوید> من پروردگار ، نه می شود تاسف ، ای اسرائیل نیست : برای ، ناگهان ، من تو را از دور ، و بذر تو از زمین از اسارت خود را ذخیره کنید ، و یعقوب باید بازگشت ، و آرام می شود و در راحتی و از هیچ کس نباید او را هراسان می کند.
21 و شاهزاده خود را باید یکی از آنها ، و حاکم خود را باید از میان آنها ادامه ، و من او را ، علت و او نزد من خواهد آمد : برای کسانی که به من جرأت رویکرد؟ می گوید.

چه کسی آمده از شاهزاده ، داود بود؟ از اسارت بابل. بابیلون چیست؟ در مکاشفه. آیا دیوید به وجود آمد در بابل (عراق)؟ هیچ ، تنها نماد مانند کوروش و زروبابل. آیا در روز بزرگ (آیه 7) هنگامی که زمان مشکل است که هیچ یک مانند آن رخ داده است؟

هنگامی که روز بزرگ از یهوه آمده باید وجود داشته باشد بیشتر بعد از آن؟

جوئل 2:1،2
1 ضربه در «صور» در صهیون ، و صدای زنگ در کوه مقدس من : اجازه دهید همه ساکنان زمین برای روز از یهوه فرا رسد ، برای آن است
روز تاریکی و gloominess ، روز ابرها و ظلمت ، به عنوان گسترش بر سپیده دم کوه ها : بزرگ و قوی ، هرگز تا کنون می خواهم ، نه باید وجود داشته باشد بیشتر از پس از آن ، تا سال چند نسل.

من هرگز این اتفاق دوباره تکرار خواهد. فقط پشت ارمیا 30:7

علامت 13:19
19 برای روز باید رنج ، چون از ابتدای خلقت که خدا تا به حال ایجاد نشده بود ، و نه خواهد بود.

چه به پروردگار است گفت : در مورد رنج از آغاز نبوده است و نه خواهد بود؟ توجه : هرگز قبل شده است و هرگز نمی توان دوباره اتفاق می افتد. دوباره در ارمیا 30:7،8،9،10،21

دانیل 00:01
1 و در آن زمان باید مایکل ایستادن ، شازده بزرگ که standeth برای کودکان از مردم تو : و وجود خواهد داشت بار از مشکل ، از جمله به عنوان هرگز از ملت حتی به همان زمان وجود داشت : و در آن زمان مردم تو را باید تحویل داده ، هر کس که باید در کتاب نوشته شده است.

آن زمانی است که توسط جبرئیل به دانیال گفت ، اسرائیل در تسخیر بابل (عراق)

اگر هرگز از کشور ، بار از مشکل ، این مسابقه در 13:19 و مرقس 2:02 جوئل ، زیرا اگر یک رخ می دهد ، نمی توان صحیح برای گفتن وجود داشت "هرگز رخ داده نشده است" و "هرگز دیگر"

دیگران ممکن است می گویند من ساخته شده اشعیا 9:6،7 سحر و جادو من شکست خواهد خورد اگر من به پایان خواهد رسید در دانیل 12:01 می خوانیم اشعیا 10:26،27

اشعیا 10:26،27 (نگاه کنید شروع به کشف کردن چه زمانی است "در آن روز")
26 و خداوند بلند کردن ارتش ، بد در برابر او ، به عنوان کشتار Midian در سنگ از Oreb : مفتول و او بود بر دریا ، و او پس از شیوه ای از مصر مطرح شده است.
27 و در آن روز ، که بار خود را از خارج از شانه تو عزیمت می کنند ، و خود را از یوغ کردن گردن تو ، و یوغ باید نابود شود به دلیل چاقی.

این (آیه 26) به موازات اشعیا 9:04 هنگامی که آزادی اسیران از "بابل" رخ خواهد داد. از اشعیا 10:26،27 ادامه به فصل 11:1,2

اشعیا 11:1،2
1 و خواهد آمد. چهارم میله از ساقه جسی ، و شاخه از ریشه های خود را :
2 و روح خداوند بر او باید استراحت ، روح حکمت و فهم ، روح مشورت و ممکن است ، روح دانش و ترس از خداوند ؛

کلمه conjuction " و " به معنای تداوم فصل 10 اشعیا به 11:1،2. شعبه چه کسی است؟

ارمیا 33:15،16
15 در آن روزها ، و در آن زمان ، من باعث خواهد شد شعبه از عدالت به رشد تا دیوید : و او باید عدالت و عدالت در زمین اجرا .
16 در آن روز باید یهودا ذخیره شود ، و بیت المقدس با خیال راحت خواهد ماند : و این است نام او خواهد بود به نام : خداوند عدالت ما.

ارمیا 23:5،6
5 بنگر ، روز آمده ، فرموده خداوند ، که من جزء دیوید جمع آوری صالح شعبه , و او به عنوان پادشاه باید سلطنت و برخورد عالمانه ، و باید عدالت و عدالت در زمین اجرا .
6 در روز خود را به یهودا خواهد بود نجات داد ، و اسرائیل با خیال راحت خواهد ماند : و نام او خواهد بود تا او را به نام ، خداوند عدالت ما.

همچنین در بازی دانیل 00:01

دانیل 00:01
1 و در آن زمان باید مایکل ایستادن ، شازده بزرگ که standeth برای کودکان از مردم تو : و وجود خواهد داشت بار از مشکل ، از جمله به عنوان هرگز از ملت حتی به همان زمان وجود داشت : و در آن زمان مردم تو را باید تحویل داده ، هر کس که باید در کتاب نوشته شده است.

فرشتهء بزرگ مایکل توسط پیامبران به عنوان صالح شعبه با توجه به آنچه که ما میخوانند. بیایید به عقب برویم و از خواندن اشعیا 9:1-7 و خواندن از اشعیا 8:22 زیرا این بیانیه مشترک از خدا بود ، آن را تنها با فصل جدا. هنگامی که ما با دقت مطالعه ، بیانیه ای از خدا در اشعیا 8 (آیه 22) به اشعیا 9 است جدا نیستند. ممکن است نوعی از جدایی از اظهارات خدا وجود دارد را از طریق بخش از فصل ها و عناوین. برای کسانی که آشنا است گفت : در اشعیا 8:22 نبوت همان را می توان در 1:15 Zephaniah خوانده و در همان دانیل 00:01

اشعیا 8:22
22 و آنان نگاه جزء زمین ، و ببین مشکل و تاریکی ، تاریکی از غم و اندوه ، و تاریکی آنها را اخراج خواهد شد.

Zephaniah 1:15
15 روز ، روز غضب است ، روز از مشکل و غم و اندوه ، روز از هدر رفتن و دل تنگی ، روز تاریکی و gloominess ، روز ابرها و ظلمت ،

Zephaniah (01:15) دانیل 00:01 با گروه مورد همسان شدند و آیات ما بخوانید.

من استفاده از این آیه ، از آنجا که فقط در صورت استفاده از مکاشفه 05:05 و 22:16 وحی

نسخه جدید بین المللی (© 1984)
جمع در حالی که من با من محافظت جمع جمع و نگهداری امن با این نام که به من زدی. هیچ شده است به جز یکی به طوری که کتاب خواهد بود برآورده به نابودی محکوم به فنا از دست داد. جان 17:12

در حال حاضر ، مگر آن که شما مایل به استفاده از 05:05 وحی من در مقابل شما (مؤمن یگانگی) استفاده کنید. اجازه بدهید وحی 5:6،7

مکاشفه 5:6،7
6 و من در میان تخت و چهار موجودات زنده را دیدم ، و در میان بزرگان ، ایستاده بره ، تا اگر آن کشته شده بود ، داشتن هفت شاخ و هفت چشم که هفت روح خدا ، فرستاده شده در سراسر زمین.
7 و او آمد ، و در زمان کتاب را به دست راست او را که نشست روی تخت.

آیا نیست شما باور دارید که عیسی مسیح نیز پدر ، در حال حاضر ، که نشسته بر تخت بره نزدیک؟ بالاتر از پدر؟

نبوت مشابه را می توان در کتاب دانیال بخوانید.

دانیل 7:13،14
من در سند چشم انداز 13 شب ، و ناگهان دیدم ، آمد با ابرهای آسمان وجود دارد یکی مثل پسر انسان ، و او را به ایران باستان از روز آمد ، و آنها به ارمغان آورد او را قبل از او نزدیک است.
14 و او به او قدرت و جلال و پادشاهی ، که همه مردم ، ملت ، و باید زبان او را خدمت می کنند : قلمرو سلطه خود را ابدی ، که نه بگذرد دور است ، و پادشاهی خود را نابود نخواهد شد.

در مکاشفه ، (بره) دریافت کتاب مهر و موم شده. در دانیل ، قبول قدرت. بنابراین ، receving از کتاب مهر و موم شده به معنی دریافت اقتدار.

در سوال های مشابه ، که در تخت های مثل پسر انسان با نزدیک شدن نشسته؟ 05:05 مکاشفه می خوانیم ، ریشه دیوید چه کسانی است؟

مکاشفه 05:05
5 و او به من یکی از بزرگان گفت ، گریه نمی کند : ببین ، شیر از قبیله یهودا ، ریشه داوود آنچه غالب برای باز کردن کتاب ها و هفت مهر و موم آن.

مکاشفه 22:16
16 من عیسی فرشته من فرستاده اند به شهادت شما این چیزها را جزء در کلیسا. من ریشه و نسل داود ، ستاره صبح روشن.

چگونه عیسی خود پدر و پسر است؟ پس چگونه نظریه یگانگی درست بود؟ باور آنها این است که نادرست است. اما من نیز بر این باورند که عیسی خود پدر است ، اما مایکل پسر است. در حال حاضر ، اگر آموزش وجود دارد که می گوید عیسی مایکل ، ما با هم لطفا. من می گویم در حال حاضر ، مایکل است نه حضرت عیسی. همانطور که گفتم ، عیسی ، در واقع نه حضرت عیسی و دیوید است که واقعا نمی دیوید. اجازه دهید این واقعیت است که همزمان با چشم انداز از دانیل دانیل در فصل 7 و جان در مکاشفه 5 بخوانید

دانیال 7:10
10 جریان آتشین صادر و چهارم قبل از او وارد شدند : هزار هزار ministered نزد او ، و ده هزار بار ده هزار ایستاده بود قبل از او : قضاوت ، تعیین شد و کتاب باز می شدند.

مکاشفه 5:11
11 و من تو را دیدم ، و شنیدم صدای فرشتگان در اطراف بسیاری از تاج و تخت و موجودات زنده و بزرگان : و تعدادی از آنها را می ده هزار بار ده هزار و هزاران ;

آیا بره پذیرفته قدرت؟

مکاشفه 5:12
12 گفتن با صدای بلند ، ارزشمند بره بود که کشته است برای دریافت قدرت ، و ثروت ، و حکمت و قدرت ، و افتخار و شکوه ، و برکت.

دانیال 7:14
14 و او به او قدرت و شکوه و پادشاهی ، که همه مردم ، ملت ، و باید زبان او را خدمت : قلمرو سلطه خود را ابدی ، که نه بگذرد دور است ، و پادشاهی خود را نابود نخواهد شد.

چرا پادشاهی نباید تخریب؟ از آنجا که دشمنان کور.
من توضیحات در مورد کتاب دانیال. لطفا بررسی شود.

شما همچنین بررسی :
در یکی دیگر از نسخه به زبان انگلیسی ذکر "فرمانده" از میزبان بود دانیال 8:11 ، اما نسخه ای از مقاله استفاده کنید استفاده می شود فرمانده شاهزاده شاهزادگان در آیه 25 (توضیح از گابریل). بنابراین ، فرمانده میزبان / ارتش شاهزاده از شاهزادگان است.  دانیال 8:10 به مکاشفه 00:04موازی هستند و جنگ در آسمان و آنها رویداد همان. بنابراین ، مایکل ، فرمانده ارتش و شاهزاده از شاهزادگان به مبارزه وحش چهارم دانیل 8 است و شیطان در وحی 12.

حال اگر نسخه مورد استفاده است کلام خدا را باید در خواندن دانیل 11:22 است با اشاره به "شاهزاده". تعیین زمان ، آن را در زمان آمدن مایکل فرشتهء بزرگ می باشد. هم از این رویداد نوشته شده در دانیل 11 (آیه 22) و دانیل 8 آن یکسان است.

با توجه به استدلال از مؤمن در "یگانگی" به من ، او گفت ، مایکل فرشتهء بزرگ گفت که او نمی شد باز خواهند گشت. باید مایکل نیاز به صحبت می کنند؟ سخنان پسر خدا در کتاب مقدس.

جان 17:08
8 برای کلمات مورد نظر شما به من داد من به آنها داده ، و آنها پذیرفته شده و شناخته شده است که قطعا من برای شما آمد ، و معتقد بود که تو به من فرستاده شده است.

جان 14:03
3 و اگر من بروم و آماده شدن محل ، من دوباره و دریافت خودم نزد شما ، که جایی که من هستم ، شما ممکن است وجود داشته باشد نیز می باشد.

ما می دانید چرا پدر و پسر یک هستیم.

جان 17:20،21
20 نه تنها آنها دعا ، اما برای آنها نیز که باید به من از طریق کلمه اعتقاد دارند
21 که همه آنها ممکن است یکی باشد ، که به تو ، پدر ، هنر در من ، و من در تو , که آنها نیز می شود یکی در ما : ممکن است که جهان بر این باورند که هست تو به من فرستاده شده است.

پدر متحد با پسر و پسر متحد با پدر. پدر به عنوان پسر و پسر به عنوان پدر ، خداوند عیسی را به عنوان فرشتهء بزرگ فرشتهء بزرگ مایکل و مایکل به عنوان خداوند عیسی را. بنابراین "جنگ در آسمان" نوشته شده است در کتاب وحی است از مایکل اما از خدا واقعا مبارزه کنند. برای درک بیشتر آنچه که من می گویم. این به یاد داشته باشید : مایکل فرشتهء بزرگ تحقق آمدن عیسی مسیح خداوند است . عیسی مایکل نیست ، اما مایکل به عنوان تحقق عیسی در آمدن او را. در حال حاضر که الگوهای آینده از خدا پروردگار خواهد شد و در آینده از پسرش باشد برآورده میشه.

اشعیا 40:10
10 همانا خدا پروردگار خواهد آمد به عنوان مقوی ، و بازوی خود را باید حکومت برای او : ببین ، پاداش او با او ، و پاداش خود را قبل از او.

مکاشفه 22:12،13،16
12 بنگر ، من به سرعت می آیند : و پاداش من با من است, به رندر به هر انسان بر اساس کار خود را.
13 من آلفا و امگا ، اول و آخر ، شروع و پایان.
16 من عیسی فرشته من فرستاده اند به شهادت شما این چیزها را جزء در کلیسا. من ریشه و نسل داود ، ستاره صبح روشن.

متی 16:27
27 برای پسر انسان خواهد آمد در جلال پدر خود را با فرشتگان او ، و سپس هر مرد با توجه به آثار او می دهد.

جان 6:19
19 عیسی پاسخ داد و گفت : آنان ، همانا ، به یقین ، من می گویند بر شما ، پسر می تواند چیزی از خود را انجام اما آنچه که او seeth پدر انجام : برای تمام کارهایی که او انجام داد ، این پسر نیز به همین ترتیب doeth.

لطفا موارد زیر را به پیدا کردن که پسر انسان های آینده. آیا کتاب دانیال در فصل 7 و گفت که آن را که دریافت قدرت است مایکل فرشتهء بزرگ؟

شاهزاده هاست
دختر و عزیزم
جنگ در بهشت...
ساختمان معبد

ص
با توجه به مطالعه من ، در فصل 4 و 5 وحی، این "بزرگ قضاوت سفید تاج و تخت" است. که پیامبران کاذب گفت. همچنین در دانیل 7.

No comments:

Post a Comment