THE JUDGEMENT DAY


But you, O Daniel, shut up the words, and seal the book, even to the time of the end: many shall run to and fro, and knowledge shall be increased. Daniel 12:9 AKJV

And I saw a strong angel proclaiming with a loud voice, Who is worthy to open the book, and to loose the seals thereof? Revelation 5:2 AKJV

But I will show you that which is noted in the scripture of truth: and there is none that holds with me in these things, but Michael your prince. Daniel 10:21 AKJV

And Jesus answering said to him, See you these great buildings? there shall not be left one stone on another, that shall not be thrown down.

The Great Day of the Lord: Armageddon

And after these things I saw another angel come down from heaven, having great power; and the earth was lightened with his glory.

Ісая 9:6 супраць Адзінства веры

малюнак з: http://www.dunamai.com/bible_resources/bible_study_charts.htm

Гэта абмеркаванне верыць у "адзінства тэорыі" дактрына адзінства, не паверу, што Ісус ёсьць таксама бацька. Адзін з вершаў яны ляжаць у аснове знаходзіцца ў Ісая 9:6. Я сказаў яму, што я пачынаю з Ісая 9:6 і звязацца словы прарокаў і скончыцца ў 12:01 Даніэль Памятаеце, у Ісая 9:6 кажа, што дзіця, які нарадзіўся што азначае рост, расце і разуменне памазаў князь Божы.

Ісая 9:6,7
6 Для да нас нараджэнні дзіцяці, да нас даецца сына, і ўрад будзе на яго плячы, і яго імя павінна быць Дзівосны, Дарадца, Бог Моцны, Айцец вечнасьці, Князь свету.
7 павелічэння свайго ўрада і свету не будзе канца, на троне Давіда і ў царстве яго, каб усталяваць, і абараніць справядлівасць і праведнасьць з гэтага часу да назаўжды. Рэўнасць Госпада Саваофа.

Але мы падымаем чытання ў вершы 2 да 5

2 Народ, які хадзіў у цемры, убачыць сьвятло вялікае; на жывуць у краіне ценю сьмерці, бо на іх святла.
3 Ты памножыў народ, ты вырасла іх радасць Ён будзе весяліцца перад Табою, радасць падчас жніва, як радуюцца пры падзеле здабычы.
4 Для ярмо сваю ношу, і супрацоўнікаў яго плячо, стрыжань яго прыгнятальнікаў, ты паламаў як у дзень Мадыяма.
5 Для усе даспехі ваяра з блытаць шум, і адзенне, загорнутыя ў крыві будуць аддадзены на спаленьне, на ежу агню.

Чаму Народ, які хадзіў у цемры, убачыць сьвятло вялікае ў вершы 2? Чытайце прычыне "За"

Верш 4: Калі прыгнёту цяжар і ярмо на плечы народа Ізраіля будзе перапынак? Яна можа быць прачытана ў Ерамія 30:8

Ерамія 30:7,8,9,21
7 Ау! на гэты дзень з'яўляецца вялікім, , Што не было падобнага яму: нават час смутку Якава, але ён выратаваў яе.
8 І ў той дзень, кажа Гасподзь Саваоф, Я скрышу ярмо ягонае, якое ляжыць на табе, і путы твае, і што ён больш не працаваць незарэгістраваных:
9 Але яны будуць служыць Госпаду Богу свайму, і Давіда, цара свайго, якога Я пастаўлю ім.
10 Таму не бойся, раб Мой Якаў, кажа Гасподзь, і не палохайся, Ізраіль: бо вось, Я выратую цябе з далёкай краіны і насеньне тваё з зямлі палону іх, і вернецца Якаў, і будзе ціха і мірна, і ніхто не будзе палохаць яго.
21 І іх князь, адзін з іх, і іх кіраўнік будзем зыходзіць з пасярод іх , І Я пакіну яго, і ён прыйдзе да мяне: для тых, хто адважыўся падысці да мяне? кажа.

Якіх прыехалі з князя, Дэвід? З палонных Вавілона. Што Вавілон? У Аб'яўленні. Ці ёсць Давід устаў у Вавілон (Ірак)? Не, толькі знакі Кіра, як і Зарававэль. Гэта вялікі дзень (верш 7), калі час смутку, што нікога, як гэта адбылося?

Калі вялікі дзень Гасподзь прыйшоў павінны там быць больш пасля гэтага?

Джоэл 2:1,2
1 Blow трубою на Сіёне, і біце трывогу на сьвятой гары Маёй: хай усе жыхары зямлі за дзень прыйдзе Гасподзь, за гэта
дзень цемры і змроку, дзень воблака і цемру, як зара пашыраецца па гарах: вялікі і моцны, ніколі не было ніколі, як, і не павінна быць больш пасля гэтага, да гадоў многіх пакаленняў.

Гэта ніколі не павінна паўтарыцца. Толькі што вярнуўся Ерамія 30:7

Марк 13:19
19 Для дні будзе такі смутак, якой не было з пачатку стварэньня, якое ўчыніў Бог да гэтага часу, і і не будзе.

Што Гасподзь сказаў пра бедства ўжо не было з самага пачатку і не павінна быць? Заўвага: ніколі не было раней і не будзе калі-небудзь паўторыцца. Зноў у Ерамія 30:7,8,9,10,21

Даніэль 12:01
1 І ў той час Міхаіл ўстаць , Князь вялікі, стаяць за сыноў народа твайго; і будуць цяжкія часы, такія як ніколі не быў так як існуюць людзі, нават да гэтага часу: і У той час народ твой будзе дастаўлены, кожны, што павінна быць напісана ў кнізе.

Калі ён сказаў Габрыэль Даніілу, Ізраіль у захопе Вавілон (Ірак)

Калі ён ніколі не быў так як не было нацыі, цяжкія часы, гэты матч у Евангеллі ад Марка 13:19 і Ёіль 2:2, таму што калі адбываецца, не правільна казаць "ніколі не адбылося" і "ніколі больш"

Іншыя могуць сказаць, што я зрабіў Ісая 9:6,7 магіі ў мяне не атрымаецца, калі я не скончыцца ў Данііла 12:01 мы чытаем Ісая 10:26,27

Ісая 10:26,27 (гл. пачатак, каб высветліць, што такое час "у той дзень")
26 І Гасподзь падыме арміі, зла супраць яго, як паразы Мадыяма на скалы Арыва і свой посах быў на моры, і ён падняў пасля як на Егіпет.
27 І ў той дзень, што яго цяжар спадзе з твайго пляча, і яго ярмо з шыі тваёй, і ярмо павінны быць знішчаны з-за тлустасць.

Гэта (верш 26) паралельна з Ісая 9:04, калі вызваленне палонных "Вавілон" будзе адбывацца. З Ісаі 10:26,27 працягваць чале 11:1,2

Ісая 11:1,2
1 І там выйдзе стрыжань з сцябла Джэсі, і Аддзяленне ад кораня ягонага;
2 І Дух Гасподні спачывае на Ім, дух прамудрасці і розуму, дух савета і крэпасці, дух вядзення і страх Гасподні;

Злучэнні слоў " і " азначае бесперапыннасць чале 10 да Ісая 11:1,2. Хто аддзялення?

Ерамія 33:15,16
15 У тыя дні, і ў той час, Я пакіну Аддзяленне праўды расці да Давіда : і будзе вырабляць суд і праўду на зямлі .
16 У тыя дні Юда будзе выратаваны, і Ерусалім будзе жыць у бясьпецы, і гэта яго імя табе будзе: Гасподзь наш праведнасьці.

Ерамія 23:5,6
5 Вось, настаюць дні, кажа Гасподзь, што Я Давіду Галіну праведную , і будзе валадарыць як кароль і мудра, і будзе вырабляць суд і праўду на зямлі .
6 У дні Яго Юда уратуецца, і Ізраіль будзе жыць у бясьпецы, і яго імя табе будзе з ім, Гасподзь наш праведнасьці.

Акрамя матчу ў 12:01 Daniel

Даніэль 12:01
1 І ў той час Міхаіл ўстаць , Князь вялікі, стаяць за сыноў народа твайго; і будуць цяжкія часы, такія як ніколі не быў так як існуюць людзі, нават да гэтага часу: і У той час народ твой будзе дастаўлены, кожны, што павінна быць напісана ў кнізе.

Архангел Міхаіл вызначаецца як прарокі Галіну праведную паводле таго, што мы чытаем. Давайце вернемся і чытаць з Ісаі 9:1-7 і чытаць з Ісая 8:22 таму што гэта было сумесную заяву пра Бога, ён аддзелены толькі чале. Калі мы старанна вывучыць, зацвярджэнне Бога ў Ісая 8 (верш 22) да Ісаі 9 не асобна. Ёсць можа роду падзелу заявы Бога праз падзел кіраўнікоў і назваў. Для тых, знаёмыя кажуць, што ў Ісаі 8:22 жа прароцтва можна прачытаць у 1:15 Сафонія жа, як і ў кнізе Данііла 12:01

Ісая 8:22
22 І яны будуць глядзець на зямлю, і праблемы вось і цемра, цемра нуды, і цемра будзе выгнаць іх.

Сафонія 1:15
15 дзень у дзень гневу, дзень смутку і нуды, дзень марнаваць і спусташэння, дзень цемры і змроку, дзень воблака і цемру,

Сафонія (1:15) былі супастаўныя з Даніэлем 12:01 і вершы мы чытаем.

Я выкарыстоўваю гэты верш, таму што толькі ў выпадку выкарыстання Адкрыцьцё 5:05 і Адкрыцьцё 22:16

Новая міжнародная версія (© 1984)
Даўбешка у той час як я быў з, я ахоўных даўбешка множны лік, і ў цэласці і захаванасці з такім імем вы мне далі. Ні адзін не быў страчаны, за выключэннем адной асуджаныя на знішчэнне, каб Пісанне будуць выкананы. Ян 17:12

Зараз, калі вы хочаце выкарыстоўваць Адкрыцьцё 5:05 Я буду выкарыстоўваць супраць вас (адзінства вернікаў). Давайце прачытаем Адкрыцьцё 5:6,7

Адкрыцьцё 5:6,7
6 І я ўбачыў пасярод трона і чатырох жывых істотаў, і са старэйшынамі, Ягня стаіць, як калі б ён быў забіты, які мае сем рагоў і сем вачэй, якія ёсьць сем духаў Божых, пасланы на зямлю.
7 І ён прыйшоў, і узяў кнігу ў правай руцэ Таго, Хто сядзеў на троне.

Вы не верыце, што Ісус ёсьць таксама бацька, цяпер, хто сядзіць на троне Lamb падышоў? Вышэй, чым бацька?

Аналагічныя прароцтва можна прачытаць у кнізе Данііла.

Данііла 7:13,14
13 Бачыў я ў начных ўявах, і вось, прыйшоў з аблокамі нябеснымі Адзін, як сын чалавечы, і ён прыйшоў у Спрадвечны днямі, і яны прынеслі яму каля перад ім.
14 І даў яму ўлада, слава і царства, каб усе народы, плямёны і мовы служылі Яму; валадарства Яго валадарства вечнае, якое не мінецца, і царства Яго не будзе знішчаны.

У Адкрыцці (Lamb) атрымаў пячаткамі. У Данііл, прынятых уладай. Такім чынам, receving з пячаткамі азначае атрыманне улады.

У аналагічнае пытанне, які сядзіць на троне падышоў, як сын чалавечы? Адкрыцьцё 5:05 мы чытаем, які з'яўляецца корань Давідаў?

Адкрыцьцё 5:05
5 І сказаў мне адзін са старэйшынаў, не плач; вось, леў ад калена Юдавага, корань Давідаў, гэтую, каб адкрыць кнігу і сем пячатак яе.

Адкрыцьцё 22:16
16 Я, Ісус паслаў анёла Майго засведчыць вам гэта ў цэрквах. Я ёсьць корань і нашчадак Давіда, яркая зорка раніцай.

Як Ісус сам бацька, а таксама сын? Так як вучэнне аб адзінстве было правільна? Іх вера фальшыва. Але я таксама веру, што Ісус сам бацька, але Майкл Сына. Зараз, калі ёсць вучэнне, якое кажа, што Ісус з'яўляецца Майкл, мы разам, калі ласка. Я кажу зараз, Майкл не Ісус. Як я ўжо сказаў, Ісус не быў на самай справе Ісус і Давід на самай справе не Дэвід. Давайце чытаць тое, што супадае з бачаннем Данііла ў кнізе Данііла кіраўніка 7 і Ян ў Адкрыцці 5

Данііл 7:10
10 Вогненная рака выходзіла і праходзіла перад Ім; тысячы тысяч служылі Яму, і дзесяць тысяч разоў дзесяць тысяч стаяў перад ім : Меркаванні былі, і раскрыліся кнігі.

Адкрыцьцё 5:11
11 І я бачыў, і чуў голас многіх анёлаў вакол трона і жывёл і старцаў, і колькасць іх дзесяць тысяч разоў дзесяць тысяч і тысячы ;

У Лэмба Прымаем ўлады?

Адкрыцьцё 5:12
12 і казаў ён гучным голасам: вартае Ягня заколатае атрымліваць харчаванне, і багацце, і мудрасьць і моц, і гонар і славу, і дабраславеньне.

Данііл 7:14
14 І даў яму ўлада і слава і царства, каб усе народы, плямёны і мовы служылі Яму; валадарства Яго валадарства вечнае, якое не мінецца, і царства Яго не будзе знішчаны.

Чаму царства гэта не будзе знішчаны? Таму што ворагамі з'яўляюцца сляпымі.
У мяне тлумачэнняў аб кнізе Данііла. Калі ласка, праглядзіце яго.

Вы таксама агляд:
Па іншай версіі на англійскай мове згадваецца "камандзір" прымаюць Данііл 8:11 , Але вэрсія артыкула выкарыстоўваць Камандуючы князь князёў у верш 25 (Тлумачэнне Гаўрыіл). Такім чынам, камандзір прымаюць / войска князя князёў.  Данііл 8:10 да Адкрыцьцё 12:04раўналежныя і на небе вайна, і яны ж падзея. Такім чынам, Майкл, камандзір арміі і князь князёў для барацьбы звер чацвёрты Данііла 8 і д'ябал ў Адкрыцці 12.

Зараз, калі версія выкарыстоўванага Божае Слова варта разглядаць у Даніэль 11:22 мае на ўвазе гэта "прынц". Вызначыць час, яна будзе ў момант прыходу Архангела Міхаіла. Час падзеі ў пісьмовай Daniel 11 (верш 22) і Даніэль 8, тое ж самае.

Згодна з разваг верыць у "адзінства" да мяне, ён сказаў, Архангел Міхаіл сказаў ён не вяртаўся. Няўжо Майкл трэба казаць? словы Сына Божага ў Бібліі.

Ян 17:08
8 за словы, якія вы далі Мне, Я даў ім , І яны прынялі, і зразумелі праўду, што Я прыйшоў да вас, і лічыць, што Ты паслаў Мяне.

Іаана 14:3
3 І калі пайду і падрыхтую вам месца, Я вярнуся і вазьму вас да Сябе, што там, дзе Я, там вы можаце быць таксама.

Мы ведаем, чаму Айцец і Сын адзіныя.

Іаана 17:20,21
20 Яны не толькі маліцца, але для іх таксама і пра вернікаў ў Мяне па слове іх
21 Тое, што яны будуць усё адно , Што як Ты, Ойча, ува Мне , І Я ў Табе , што яны таксама будуць у Нас адзіна: што каб паверыў свет, што Ты паслаў Мяне.

Бацька аб'яднацца з Сынам і Сын аб'ядноўваюцца з Айцом. Айца і Сына, і Сына Айца, Госпада Ісуса як Архангела Міхаіла і архангела Міхаіла, як Гасподзь Ісус. Такім чынам, "Вайна ў небе" напісана ў кнізе Аб'яўлення на самай справе не барацьба Майкл але ад Бога. Каб лепш зразумець, што я кажу. Памятаеце гэта: Архангел Міхаіл з'яўляецца выкананне прышэсьця Госпада Ісуса . Ісус не Майкл, але Майкл выкананне, як Ісус у прышэсьце Яго. У нас ёсць мадэлі, якія прышэсьце Госпада Бога будуць выкананы ў прышэсце Сына Свайго.

Ісая 40:10
10 Вось, Гасподзь Бог ідзе як моцны, і сіла Яго з уладаю для яго: вось, яго узнагарода Яго зь Ім, і яго ўзнагароджанне перад ім.

Адкрыцьцё 22:12,13,16
12 Вось, іду хутка, і адплата Мая са мной, аказаць кожнаму па справах яго.
13 Я ёсьць Альфа і Амэга, першы і апошні, пачатак і канец.
16 Я, Ісус паслаў анёла Майго засведчыць вам гэта ў цэрквах. Я ёсьць корань і нашчадак Давіда , Зорка сьветлая і ранішняя.

Матфея 16:27
27 Бо Сын Чалавечы прыйшоў у славе Айца Свайго Свайго з анёламі Сваімі, і Затым даць кожнаму па справах яго.

Іаана 6:19
19 Ісус адказваў і сказаў ім: праўду, праўду кажу вам, Сын нічога ня можа тварыць Сам але тое, што ён не ўбачыць, як Айцец творыць : Для ўсіх рэчаў, якія ён зрабіў, гэта таксама і Сын творыць таксама.

Калі ласка, прачытайце наступныя каб высветліць, хто Сына Чалавечага, Які будзе ісьці. Ёсць кнігі Данііла ў чале 7 сказаўшы, што той, які атрымаў ўладу Архангела Міхаіла?

Правадыра войска
Дзяўчынка і немаўля
Вайна ў небе ...
Будаўніцтва храма

PS
Па дадзеных майго даследавання, у кнізе Аб'яўлення кіраўніка 4 і 5, Гэта "вялікі белы трон рашэнні". якія ілжэпрарокі кажуць. Акрамя таго, у кнізе Данііла 7.

No comments:

Post a Comment