THE JUDGEMENT DAY


But you, O Daniel, shut up the words, and seal the book, even to the time of the end: many shall run to and fro, and knowledge shall be increased. Daniel 12:9 AKJV

And I saw a strong angel proclaiming with a loud voice, Who is worthy to open the book, and to loose the seals thereof? Revelation 5:2 AKJV

But I will show you that which is noted in the scripture of truth: and there is none that holds with me in these things, but Michael your prince. Daniel 10:21 AKJV

And Jesus answering said to him, See you these great buildings? there shall not be left one stone on another, that shall not be thrown down.

The Great Day of the Lord: Armageddon

And after these things I saw another angel come down from heaven, having great power; and the earth was lightened with his glory.

Ісая 9:6 проти Єдність віри

зображення з: http://www.dunamai.com/bible_resources/bible_study_charts.htm

Це обговорення вірить в "єдність теорії" доктрина єдності, не повірю, що Ісус є також батько. Один з віршів вони лежать в основі знаходиться в Ісая 9:6. Я сказав йому, що я починаю з Ісая 9:6 і зв'язатися слова пророків і закінчиться о 12:01 Даніель Пам'ятайте, в Ісая 9:6 говорить, що дитина, що народилася що означає зростання, зростає і розуміння помазав князь Божий.

Ісая 9:6,7
6 Для до нас народженні дитини, до нас дається сина, і уряд буде на його плечі, і його ім'я повинне бути Дивний Порадник, Бог сильний, Отець вічності, Князь миру.
7 збільшення свого уряду і світу не буде кінця, на троні Давида й у царстві його, щоб встановити, і відстояти справедливість і праведність з цього часу до назавжди. Ревність Господа Саваота.

Але ми піднімаємо читання у вірші 2 до 5

2 Народ, хто в темряві, побачить світло велике хто сидить у краю тіні смерті, бо на них світла.
3 Ти помножив народ, і ти зросла їх радість Він буде веселитися перед Тобою, радість під час жнив, як радіють при розділі видобутку.
4 Для ярмо свою ношу, і співробітників його плече, стрижень його гнобителів, Ти поламав як у день Мідіяну.
5 Для всі зброя воїна з плутати шум, і одяг, загорнуті в крові будуть віддані на спалення, за їжу огню.

Чому Народ, хто в темряві, побачить світло велике у вірші 2? Читайте причини "За"

Стих 4: Коли ярма тягар і ярмо на плечі народу Ізраїлю буде перерва? Вона може бути прочитана у Єремія 30:8

Єремія 30:7,8,9,21
7 Ау! на цей день є великим, , Що не було такого, як він: навіть час скорботи Якова, але він врятував її.
8 І в той день, говорить Господь Саваот, поламаю ярмо його, яке на тобі, і пута твої, і що він більше не працювати незареєстрованим:
9 Але вони будуть служити Господеві, Богові своєму, і Давида, царя свого, якого поставлю Я їм.
10 Тому не лякайся, рабе Мій Якове, каже Господь, і не лякайся, Ізраїлю, бо Я ось врятую тебе здалека, і насіння твоє з краю їхнього полону, І вернеться Яків, і буде тихо і мирно, і ніхто не буде нікого, його.
21 І їхній князь, один з них, і їх правитель будемо виходити з посеред них , І Я залишу його, і він прийде до мене: для тих, хто наважився підійти до мене? говорить.

Яких приїхали з князя, Девід? З полонених Вавилону. Що Вавилон? У Одкровенні. Чи є Давид встав у Вавилон (Ірак)? Ні, тільки символи Кіра, як і Зоровавель. Це великий день (вірш 7), коли час скорботи, що нікого, як це сталося?

Коли великий день Господь прийшов повинні там бути більше після цього?

Джоел 2:1,2
1 Blow сурму на Сіоні, і бийте крик на святій горі Моїй: нехай всі жителі землі за день прийде Господь, за це
день темноти та темряви, день хмари і темряву, як зоря по горах: великий і сильний, ніколи не було ніколи, як, і не повинно бути більше після цього, до років багатьох поколінь.

Це ніколи не повинно повторитися. Тільки що повернувся Єремія 30:7

Марк 13:19
19 Для дні буде така скорбота, якої не було з початку світу, що його Бог до цих пір, і і не буде.

Що Господь сказав про лихо вже не було з самого початку і не повинна бути? Примітка: ніколи не було раніше і не буде коли-небудь повториться. Знову в Єремія 30:7,8,9,10,21

Даніель 12:01
1 І в той час Михайло встати , Князь великий, що стоїть при синах твого народу, і будуть важкі часи, такі як ніколи не був так як існують люди, аж до цього часу: і У той час народ твій буде доставлений, кожен, що має бути написано в книзі.

Коли він сказав Габріель Данилові, Ізраїль у захопленні Вавилон (Ірак)

Якщо він ніколи не був так як не було нації, важкі часи, цей матч в Євангелії від Марка 13:19 і Йоїл 2:2, тому що якщо відбувається, не правильно говорити "ніколи не сталося" і "ніколи більше"

Інші можуть сказати, що я зробив Ісая 9:6,7 магії у мене не вийде, якщо я не закінчиться у Данила 12:01 ми читаємо Ісая 10:26,27

Ісая 10:26,27 (див. початок, щоб з'ясувати, що таке час "у той день")
26 І Господь підніме армії, зла проти нього, як Мадіяма на скелі Орева і свій жезл був на морі, і він підняв після як на Єгипет.
27 І в той день, що його тягар спаде з твого плеча, і його ярмо з шиї своєї, і ярмо повинні бути знищені з-за жирність.

Це (вірш 26) паралельно з Ісая 9:04, коли звільнення бранців "Вавилон" буде відбуватися. З Ісаї 10:26,27 продовжувати чолі 11:1,2

Ісайя 11:1,2
1 І там вийде стрижень з стебла Джессі, і Відділення від кореня його;
2 І Дух Господній спочине на Нім, дух мудрости й розуму, дух поради й лицарства, дух пізнання і страх Господній;

Поєднанні слів " і " означає безперервність чолі 10 до Ісая 11:1,2. Хто відділення?

Єремія 33:15,16
15 В ті дні, і в той час, Я залишу Відділення правди рости до Давида : і буде чинити суд і правду на землі .
16 У ті дні Юда буде спасений, Єрусалим буде жити безпечно, і це його ім'я тобі буде: Господь наш праведності.

Єремія 23:5,6
5 Ось дні наступають, говорить Господь, що Я Давидові Галузь праведну , і буде царювати як король і мудрий, і правосуддя та правду на землі .
6 За днів Його Юда спасеться, і Ізраїль буде жити безпечно, і його ім'я тобі буде з ним, Господь наш праведності.

Окрім матчу о 12:01 Daniel

Даніель 12:01
1 І в той час Михайло встати , Князь великий, що стоїть при синах твого народу, і будуть важкі часи, такі як ніколи не був так як існують люди, аж до цього часу: і У той час народ твій буде доставлений, кожен, що має бути написано в книзі.

Архангел Михайло визначається як пророки Галузь праведну згідно з тим, що ми читаємо. Давайте повернемося і читати з Ісаї 9:1-7 і читати з Ісая 8:22 тому що це було спільне заяву про Бога, він відділений лише голові. Коли ми ретельно вивчити, затвердження Бога в Ісая 8 (вірш 22) до Ісаї 9 не окремо. Є може роду поділу заяви Бога через поділ глав і назв. Для тих, знайомі кажуть, що у Ісаї 8:22 ж пророцтво можна прочитати о 1:15 Софонії ж, як і в книзі Даниїла 12:01

Ісая 8:22
22 І вони будуть дивитися на землю, і проблеми ось і темрява, морок туги, і темрява буде вигнати їх.

Софонія 1:15
15 день в день гніву, день скорботи і туги, день витрачати та зруйнування, день темноти та темряви, день хмари і темряву,

Софонія (1:15) можна було порівняти з Даніелем 12:01 і вірші ми читаємо.

Я використовую цей вірш, тому що тільки в разі використання Одкровення 5:05 і Одкровення 22:16

Нова міжнародна версія (© 1984)
Болванка у той час як я був з, я охоронюваних болванка множина, і в цілості й схоронності з таким ім'ям ви мені дали. Жоден не був загублений, за винятком однієї приречені на знищення, щоб Писання будуть виконані. Іоанн 17:12

Тепер, якщо ви хочете використовувати Одкровення 5:05 Я буду використовувати проти вас (єдність віруючих). Давайте прочитаємо Одкровення 5:6,7

Одкровення 5:6,7
6 І я побачив серед престолу й чотирьох тварин, і з старшими, Агнець стоїть, як якщо б він був убитий, що має сім рогів і сім очей, а вони сім духів Божих, посланий на землю.
7 І він прийшов, і узяв книгу в правій руці Того, Хто сидить на престолі.

Ви не вірите, що Ісус є також батько, тепер, хто сидить на троні Lamb підійшов? Вище, ніж батько?

Аналогічні пророцтва можна прочитати в книзі Даниїла.

Данила 7:13,14
13 Я бачив у видіннях ночі, аж ось прийшов з хмарами небесними Один, як син людський, і він прийшов до Старого днями, і вони принесли йому близько перед ним.
14 І дав йому владу, слава та царство, і всі народи, племена та язики будуть служити Йому; Його панування панування вічне, яке не спиниться, а царство Його не буде знищений.

У Одкровенні (Lamb) отримав печатками. У Данило, прийнятих владою. Таким чином, receving з печатками означає отримання влади.

У аналогічне питання, який сидить на престолі підійшов, як син людський? Одкровення 5:05 ми читаємо, який є корінь Давидів?

Одкровення 5:05
5 І сказав мені один із старійшин, не плач! Ось Лев, що з племени Юдиного, корінь Давидів, цю, щоб відкрити книгу і сім печаток її.

Одкровення 22:16
16 Я, Ісус послав Ангола, щоб засвідчити вам це у Церквах. Я корінь і рід Давидів, яскрава зірка вранці.

Як Ісус сам батько, а також син? Так як вчення про єдність було правильно? Їхня віра брехливо. Але я також вірю, що Ісус сам батько, але Майкл Сина. Тепер, якщо є вчення, яке говорить, що Ісус є Майкл, ми разом, будь ласка. Я говорю зараз, Майкл не Ісус. Як я вже сказав, Ісус не був насправді Ісус і Давид насправді не Девід. Давайте читати те, що збігається з баченням Данила в книзі Даниїла глави 7 і Іван в Одкровенні 5

Данило 7:10
10 Огненна річка виходила з-перед Нього; тисячі тисяч служили Йому, і десять тисяч разів десять тисяч стояв перед ним : Судження були, і розгорнулися книги.

Одкровення 5:11
11 І я бачив, і чув голос багатьох Анголів навколо престолу, і тварин, і старців, і число їх десять тисяч разів десять тисяч і тисячі ;

У Лемба Приймаються влади?

Одкровення 5:12
12 І він говорив гучним голосом: Достойний Агнець, що заколений одержувати харчування, і багатство, і мудрість, і міць, і честь і славу, і благословення.

Данило 7:14
14 І дав йому владу і слава та царство, і всі народи, племена та язики будуть служити Йому; Його панування панування вічне, яке не спиниться, а царство Його не буде знищений.

Чому царство не буде знищений? Тому що ворогами є сліпими.
У мене пояснень про книгу Данила. Будь ласка, перегляньте його.

Ви також огляд:
За іншою версією англійською мовою згадується "командир" приймаючих Данило 8:11 , Але версія статті використовувати Командувач князь князів у вірш 25 (Пояснення Гавриїл). Таким чином, командир приймаючих / армія князя князів.  Данило 8:10 до Одкровення 12:04паралельні і на небі війна, і вони ж подія. Таким чином, Майкл, командир армії і князь князів для боротьби звір четвертий Данила 8 і диявол в Одкровенні 12.

Тепер, якщо версія використовуваного Боже Слово слід розглядати в Даніель 11:22 має на увазі це "принц". Визначити час, вона буде в момент приходу Архангела Михаїла. Час події в письмовій Daniel 11 (вірш 22) і Даніель 8, те ж саме.

Згідно міркувань вірить в "єдність" до мене, він сказав, Архангел Михайло сказав він не повертався. Невже Майкл потрібно говорити? слова Сина Божого в Біблії.

Іоанн 17:08
8 за слова, які ви дали Мені, Я дав їм , І вони прийняли й зрозуміли правдиво, що Я прийшов до вас, і вважає, що Ти послав Мене.

Іоанна 14:3
3 І коли піду й приготую вам місце, Я повернуся і візьму вас до Себе, що там, де Я, там ви можете бути також.

Ми знаємо, чому Батько і Син єдині.

Іоанна 17:20,21
20 Вони не тільки молитися, але для них також і про віруючих у Мене за словом їх
21 Те, що вони будуть все одно , Що як Ти, Отче, в Мені , І Я в Тобі , що вони також будуть в Нас єдине: що щоб увірував світ, що Ти послав Мене.

Батько об'єднатися з Сином і Син об'єднуються з Отцем. Отця і Сина, і Сина Отця, Господа Ісуса як Архангела Михаїла та архангела Михайла, як Господь Ісус. Таким чином, "Війна в небі" написано в книзі Об'явлення насправді не боротьба Майкл а від Бога. Щоб краще зрозуміти, що я кажу. Пам'ятайте це: Архангел Михаїл є виконання пришестя Господа Ісуса . Ісус не Майкл, але Майкл виконання, як Ісус в час Його приходу. У нас є моделі, які прихід Господа Бога будуть виконані в пришестя Сина Свого.

Ісая 40:10
10 Ось прийде Господь, Бог як сильний, і буде рамено Його владою для нього: ось, його нагорода Його з Ним, і його винагороду перед ним.

Одкровення 22:12,13,16
12 Ось іду, швидко, і відплата Моя зі мною, надати кожному по ділах його.
13 Я Альфа і Омега, перший і останній, початок і кінець.
16 Я, Ісус послав Ангола, щоб засвідчити вам це у Церквах. Я корінь і рід Давидів , Зірка ясна і досвітня.

Матвія 16:27
27 Бо Син Людський прийшов у славі Отця Свого Свого з Ангелами Своїми, і Потім віддати кожному по ділах його.

Іоанна 6:19
19 Ісус відповів і сказав їм: Поправді, поправді кажу вам, Син нічого робити не може Сам але те, що він не Отець : Для всіх речей, які він зробив, це також і Син робить.

Будь ласка, прочитайте наступні щоб з'ясувати, хто Сина Людського, що йтиме. Є книги Данила в главі 7 сказавши, що той, який отримав владу Архангела Михайла?

Вождя того війська
Дівчинка і немовляти
Війна в небесах ...
Будівництво храму

PS
За даними мого дослідження, в книзі Одкровення глави 4 та 5, Це "великий білий престол рішення". які лжепророки говорять. Крім того, в книзі Даниїла 7.

No comments:

Post a Comment