THE JUDGEMENT DAY


But you, O Daniel, shut up the words, and seal the book, even to the time of the end: many shall run to and fro, and knowledge shall be increased. Daniel 12:9 AKJV

And I saw a strong angel proclaiming with a loud voice, Who is worthy to open the book, and to loose the seals thereof? Revelation 5:2 AKJV

But I will show you that which is noted in the scripture of truth: and there is none that holds with me in these things, but Michael your prince. Daniel 10:21 AKJV

And Jesus answering said to him, See you these great buildings? there shall not be left one stone on another, that shall not be thrown down.

The Great Day of the Lord: Armageddon

And after these things I saw another angel come down from heaven, having great power; and the earth was lightened with his glory.

Исаија 9:6 против Јединство веровања

од: хттп://ввв.дунамаи.цом/библе_ресоурцес/библе_студи_цхартс.хтм

Ово је дискусија да верује у "теорије јединство" доктрина јединство је веровање да је Исус и Отац. Један од стихова су основи је у Исаији 9:6. Рекао сам му да сам почињу са Исаија 9:6 и повезивање речи пророка и трајаће до Запамтите Данијел 12:1 у Исаији 9:6 каже да је дете рођено, што значи расте, расте и стоји на помазаника принца Бога.

Исаија 9:6,7
6 За к нам се дете роди, к нам је дата сина, а Влада ће се на рамену, и његово име ће бити Дивни, Саветник, Бог силни, Отац вечни, Кнез мира.
7 повећање његове владе и мира неће бити краја, на престо Давида, и на његово краљевство, да успостави и да подрже правду и праведност од сада до заувек. Ревност Господа над војскама.

Али ми подигне читања у стиху 2 до 5

2 Људи који су ишли у мраку су видели светлост велика: они који живе у земљи сенке смрти, на њих има светлости.
3 Ти си вишеструко нације, си повећао своју радост: радост су пред тобом по радост у жетви, као људи радују када су поделе плен.
4 За јарам његов терет, и особље рамена, штап својих тлачитеља, ти си сломљен као и на дан мидјански.
5 За све оклоп ратника је са збуњена буку, и хаљине ваљане у крв ће бити са паљења и горива од пожара.

Зашто људи који су ишли у мраку су видели светлост велика у стиху 2? Прочитајте разлог "За"

Стих 4: Када ће јарам оптерећења и јарам на раменима Израелци се прекида? Она се може прочитати у Јеремији 30:8

Јеремија 30:7,8,9,21
7 Аи! за тај дан је велико, да нико није као што је: чак и време невоље Јаковљев, али он је спасен.
8 И у онај дан, говори Господ над војскама, да ће се сломити јарам његов искључен из тебе, и да ће обвезнице ти упали, и да он не служи више странаца:
9 Али они ће служити Јахви, Богу своме, и Дејвид свог краља, кога ћу их подигну.
10 Због тога страх ти не, Јакове слуго моја, говори Господ, бити ни плаши, Израеле: Јер, гле, спасит ћу те издалека, и семе твоје из земље изгнанства, и Јаков ће се вратити, и да буде тиха и опуштени, а нико га не плаше.
21 И њихова кнез ће бити један од њих, и њихов владар ће наставити са усред њих , И ја ћу га узрок, а он ће доћи к мени: за оне који су се усудили да ме приступом? каже.

Кога долазе из Принце, Дејвид? Од заробљеника Вавилона. Шта Вавилон? У Откривењу. Да ли постоји Давид уста током Вавилон (Ирак)? Ништа, само симболи као што су Кира и Зерубабел. Да ли је велики дан (стих 7) када је време невоље која се нико није као се то десило?

Када је велики дан Господњи доћи ће тамо бити након тога?

Јоел 2:1,2
1 Трубите у трубу на Сиону, и звук аларма у мојој светој гори: Нека сви становници земље за дан Господа долази, јер је
дан мрака и тама, дан облака и мрака, као зора проширила по горама: велики и јак, никада није имала никада слично, нити ће бити више после тога, до године многих генерација.

Она никада неће поновити. Само врати Јеремија 30:7

Марко 13:19
19 За дана ће бити невоље, као што није била од почетка створења које је Бог створио до сад, и нити ће бити.

Шта је Господ рекао о невоље нису од почетка и нити ће бити? Напомена: Не икада пре и никада неће поновити. Поново у Јеремија 30:7,8,9,10,21

Даниел 12:1
1 А у то време ће Мајкл устане , Велики кнез који стоји за децу свога народа, и ће бити време невоље, као што су као никада било од како је народа до које исто време: и у то време твој народ це бити достављене, сваки који ће бити записано у књизи.

Када је рекао да Габријел Данијел, Израел је у заробљавању Вавилон (Ирак)

Ако је није било од како је народ, невољи, овај меч у Марку 13:19 и Џоел 2:2, јер ако неко дође, неће бити исправно рећи "никада није догодило" и "Никад више"

Други могу рећи да сам направио Исаија 9:6,7 магије ћу успети ако не завршава у Данилу 12:1 читамо Исаија 10:26,27

Исаија 10:26,27 (види почиње да схвати шта је време "на тај дан")
26 И Господ ће подићи војску, зло против њега, као покољ Мидјанаца на рок од Ореб: и његов штап био на мору, а он је подигао после начин Египта.
27 И у тај дан, да му је терет одступи од искључен твоје раме, и његов јарам са врата ван свога, и јарам ће бити уништен због дебљина.

Овај (стих 26) је паралелна са Исаија 9:4, када ослобађање заробљеника на "Вавилона" ће доћи. Од Исаија 10:26,27 даље поглавље 11:1,2

Исаија 11:1,2
1 И Доћи ће даље штап из стабла Џеси, и грана из корена:
2 А Дух Господњи ће остатак на њега, дух мудрости и разумевања, дух савета и могли, дух знања и страха Господњег;

Цоњуцтион реч " и " значи континуитет поглавља 10 до Исаија 11:1,2. Ко је грана?

Јеремија 33:15,16
15 У оне дане и у то време, ћу изазвати Филијала праведности да расту до Давида : и Он ће извршити правду и праведност у земљи .
16 У оне дане Јудеји ће бити спасени, и Јерусалим ће сигурно пребивати: и ово је његово име ће се звати: Господ наш праведност.

Јеремија 23:5,6
5 Гле, иду дани, говори Господ, који Ја ћу подићи Давида к праведни Филијала , и он ће владати као краљ и договор мудро, и треба да изврши правду и праведност у земљи .
6 У његово вријеме Јуда ће бити сачувана, и Израел ће становати безбедно, и његово име може бити позван на њега, Господ наш праведност.

Такође, меч у Данилу 12:1

Даниел 12:1
1 А у то време ће Мајкл устане , Велики кнез који стоји за децу свога народа, и ће бити време невоље, као што су као никада било од како је народа до које исто време: и у то време твој народ це бити достављене, сваки који ће бити записано у књизи.

Архангел Михаило се одређује као пророци праведници Филијала Према ономе што смо прочитали. Хајде да се вратите и прочитате Исаија 9:1-7 и из чита из Исаије 8:22, јер је заједничка изјава о Богу, то је само раздвојени поглавље. Када смо пажљиво размотри, изјава Бога у Исаији 8 (стих 22) у 9 Исаија није одвојен. Постоје може врста раздвајања изјава Бога кроз поделу поглавља и наслова. За оне који познато шта је рекао у Исаији 8:22 исто пророчанство се може прочитати у Сефанију 1:15 и исто као и Данијел 12:1

Исаија 8:22
22 И они ће погледати у земљу, и Ево проблема и тама, тама патње, и таме ће се избацити их.

Софонија 1:15
15 је дан гњева, дан невоље и муке, дан расипање и пустош, дан мрака и тама, дан облака и мрака,

Софонија (1:15) упарен је са Даниел 12:1 и стихове читамо.

Ја користим овај стих, јер само у случају да користите Откривење 5:5 и Откривење 22:16

Нови међународни верзија (© 1984)
Множина док сам био са, ја заштићене Множина множину, и чувају безбедно под тим именом сте ми дали. Ништа није изгубљено осим једне осуђен на пропаст, тако да Писмо ће бити испуњени. Џон 17:12

Сада, осим ако не желите да користите 5:5 Откривењу ћу користити против тебе (јединство верника). Хајде да чита Откривење 5:6,7

Откривење 5:6,7
6 И видех у сред престола и четири жива бића, и међу старешинама, Јагње стоји, као да га је убио, са седам рогова и седам очију, које су седам духова Божијих, послао преко земљишта.
7 И дође, и узео књигу са десне стране Онога који седи на престолу.

Зар не верујете да је Исус и Отац, сада, који седи на престолу Јагње је пришао? Више од Оца?

Као пророчанство се може прочитати у књизи Данила.

Даниел 7:13,14
13 сам видео у ноћним виђењима, и гле, тамо дошао са облацима небеским једном као син човека, и он је дошао на Старца, и доведоше га близу пред њим.
14 И даде му власт и славу и царство, да би сви народи, нације и језици му служе: његова власт је власт вечна, која неће проћи, и краљевство његово неће бити уништени.

У Откривењу, (јагњетина) добио запечаћене књигу. У Данијела, прихватила ауторитет. Дакле, рецевинг на затвореној књизи значи примање органа.

На слично питање, који седи на престолу пришао као син човека? Откривење 5:5 читамо, који је корен Давидов?

Откривење 5:5
5 И рече ми један од старјешина, Не плачи: гле, Лав од племена Јудина, корен Давидов, има преовладало да о томе отвори књигу и седам печата.

Откривење 22:16
16 Сам Исус Послали Ми Ангел да сведочи вам ове ствари у црквама. Ја сам корен и потомак Давида, светле јутра звезде.

Како је сам Исус је Оца и Сина? Па како доктрина јединства је био у праву? Њихова вера је лажна. Али исто тако верујем да је сам Исус је отац, али је Мајкл Син. Сада, ако постоји учи да је Исус каже Мајкл, заједно молимо. Ја сада кажем, Мајкл се не Исуса. Као што сам рекао, Исус није био заиста Исус и Давид није стварно Дејвид. Дозволите нам да чита чињеница да се поклапају са визијом Данијела Данијела у поглављу 7 и Јован у Откривењу 5

Данијел 7:10
10 ватрени поток издатих и изашао испред њега: хиљада хиљада служаху му, и десет хиљада пута десет хиљада стајаху пред њим : Пресуде су постављени, а књиге се отворише.

Откривење 5:11
11 И видех, и чух глас многих анђела око престола и живих бића и старјешина, и број од њих су десет хиљада пута десет хиљада и хиљаде ;

Да ли Јагње прихватила моћ?

Откривење 5:12
12 Говорећи гласом великим, Достојно је Јагње које је заклано да прими власт, и богатство, и мудрост и снагу, и част, и славу и благослов.

Данијел 7:14
14 А он му је дао моћ и слава и царство, да су сви народи, нације и језици би требало да му послужи: његова власт је власт вечна, која неће проћи, и краљевство његово неће бити уништени.

Зашто краљевство неће бити уништена? Јер непријатељи су слепи.
Имам објашњења о књизи Данила. Молимо Вас да га прегледати.

Такође прегледате:
У другој верзији на енглеском језику поменути је "командант" домаћина Данијел 8:11 , Али верзија у чланку Коришћење командант користи кнезу принчеви у стих 25 (Објашњење Габријел). Дакле, командант домаћина / војске је кнезу кнезовима.  Данијел 8:10 да Откривење 12:4су паралелне и рат на небесима и они су исти догађај. Дакле, Мајкл, командант војске и принца од принчева да се бори против четврте звери Данила 8 и ђаво је у Откривењу 12.

Сада, ако се користи верзија је Божја Реч треба да се чита Даниел 11:22 се односи на је "принц". Одредити време, то ће бити у време доласка архангела Михаила. Време догађаја писане у Данилу 11 (стих 22) и Даниел 8 су исти.

Према образложењу верник у "Јединство" За мене, рекао је он, Архангела Михаила није рекао да је враћа. Мајкл ће морати да говори? речи Сина Бог је у Библији.

Џон 17:8
8 за речи које сте ми дали им дадох , А они прихватили, и сигурно зна да сам дошао да вас, и веровао је да ме је послао.

Јован 14:3
3 И кад одем и припремим место, Ја ћу доћи поново и узећу вас к себи, да где сам ја, ви тамо такође могу бити.

Ми ћемо знати зашто Оца и Сина су једно.

Јован 17:20,21
20 не само да се моли, Али за њих и који ће веровати у мене својим реч
21 Да сви буду једно , Који као ти, Оче, у мени , И Ја у теби , да и они буду једно у нама: да свет верује да си ме ти послао.

Отац уједини са Сином и Сина уједини са Оцем. Отац као Сина и Сина као Оца, Господа Исуса као Архангела Михаила и архангела Михаила у Господа Исуса. Дакле, "рат на небу", написано у књизи Откривења није стварно борба Мајкла него од Бога. Да би се разумело шта више кажем. Запамтите ово: Архангел Михаил је испуњење доласка Господа Исуса . Исус није Мајкл, али Мајкл је испуњење као што је Исус у свом доласку. Имамо шаблоне који долазак Господа Бога ће бити испуњени у доласку Сина свог.

Исаија 40:10
10 Гле, Господ Бог ће доћи као моћан, рука му суди за њега: Гле, своју награду је са њим, и његова надокнадим пред њим.

Откривење 22:12,13,16
12 Ево, брзо сам дошао, и моја награда је са мном, да пружи сваком човеку према његовом раду.
13 Ја сам Алфа и Омега, Први и Последњи, Почетак и крај.
16 Сам Исус Послали Ми Ангел да сведочи вам ове ствари у црквама. Ја сам корен и потомак Давидов , Светла звезда Даница.

Матеј 16:27
27 За Син Људско биће дође у слави свога Оца са својим анђелима, и онда дати свакоме по делима његовим.

Јован 6:19
19 Исус одговори и рече им: Заиста, заиста вам кажем, Син не може ништа чинити сам од себе али оно што види Оца урадити : За све ствари које је учинио, Такође, овим чини и Син исто тако.

Молимо прочитајте следеће да бисте сазнали ко је Син долази човека. Да ли је књигу Данијела у поглављу 7 рекавши да онај који је добио власт Архангела Михаила?

Принц од домаћина
Девојка и бебе
Рат на небу ...
Изградњу храма

ОШ
Према мојој студији, у Откривењу поглављу 4 и 5, Ово је "велики бели престо пресуду." који лажни пророци говоре. Такође је у Данилу 7.

No comments:

Post a Comment