THE JUDGEMENT DAY


But you, O Daniel, shut up the words, and seal the book, even to the time of the end: many shall run to and fro, and knowledge shall be increased. Daniel 12:9 AKJV

And I saw a strong angel proclaiming with a loud voice, Who is worthy to open the book, and to loose the seals thereof? Revelation 5:2 AKJV

But I will show you that which is noted in the scripture of truth: and there is none that holds with me in these things, but Michael your prince. Daniel 10:21 AKJV

And Jesus answering said to him, See you these great buildings? there shall not be left one stone on another, that shall not be thrown down.

The Great Day of the Lord: Armageddon

And after these things I saw another angel come down from heaven, having great power; and the earth was lightened with his glory.

Izaija 9:6 Proti Oneness Belief

sliko iz: http://www.dunamai.com/bible_resources/bible_study_charts.htm

To je razprava, da verjamem v "enosti teorijo" Doktrina enosti je prepričanje, da Jezus je tudi oče. Eden od verzov so osnove v Izaija 9:06. Povedal sem mu, da bom začel s Izaija 09:06 in povezati besede prerokov in se izteče leta 12:01 Daniel Ne pozabite, v Izaija 09:06, je rekel, da ob rojstvu otroka, kar pomeni, narašča, narašča in ugled posvečenih princa Boga.

Isaiah 9:6,7
6 Za reče: "nam je otrok rojen, reče: "nam je dana sina, vlada pa se na ramo: in njegovo ime se imenuje Wonderful, svetovalec, Mighty Bog, Večni Oče, Knez miru.
7 povečanje njegove vlade in miru se ne bo konca, na prestol Davida, in na njegovo kraljestvo, za vzpostavitev in prizadeva ohranjati pravičnost in pravičnost od zdaj do vekomaj. Vnema Gospod nad vojskami.

Ampak bomo dvignili obravnavi v verzih 2-5

2 Ljudi, ki je hodil v temi, so videli veliko svetlobe: ti, ki živijo v deželi smrtne sence, na njih dade svetlobo.
3 Ti si pomnožila naroda, ti si povečali svoje veselje: veselje se pred tabo glede na veselje v žetvi, kakor se veselite moški, ko se delijo plijen.
4 Za jarem njegovega bremena in osebje rami, palico njegovega Tiran, ti si razdelijo kot na dan midjanski.
5 Za vse oklep bojevnik je zmeden s hrupom, in oblačila, valjana v krvi, se s sežiganjem goriva in požara.

Zakaj so ljudje, ki je hodil v temi videl veliko svetlobe v verzih 2? Preberite razloga "za"

Verse 4: Kdaj bo jarma bremena in jarmom na ramenih Izraelcev je break? Lahko se ga bere v Jeremija 30:8

Jeremiah 30:7,8,9,21
7 Ay! za ta dan je super, da nobeden ni všeč: celo času težavah Jakoba, pač pa ga je rešil.
8 In tisti dan, govori Gospod nad Vojskama, da bom zlomil jarem z off tebe in tvoje bo počil obveznice, in da mu služijo več neznanci:
9 Ampak služijo Gospoda, svojega Boga, in svojega kralja Davida, ki jih bom povišico.
10 Zato je strah si ne, O slugo moja, govori Gospod, ne plaši, O Izraelu: za Evo, bom rešiti tebe od daleč, in tvojem potomstvu iz dežele njihovega ujetništva, in Jacob vrne, in bodi tiho in ne počutimo dobro, in nihče ga ne boji.
21 In njihov knez je eden od njih, in njihovi vladar se nadaljuje od sredi med njimi , In jaz ga bom povzročil, in on pride k meni: za tiste, ki so si upali me pristop? pravi.

Koga prihajajo iz princ, David? Od ujetniki Babylon. Kaj Babylon? V Razodetje. Ali obstaja David je pojavila med Babylon (Irak)? Jih ni, le simboli kot Cyrus in Zerubabel. Je velik dan (verz 7), ko je čas za težave, ki jih ni kot je bilo storjeno?

Ko je veliki dan Jehova prišel ne sme biti več po tem?

Joel 2:1,2
1 Blow trobento na Sionu, in zvočni alarm v moji sveti gori: bodimo vsi prebivalci zemlje za dan pride Jehova, za to je
dan teme in gloominess, dan oblakov in teme, kot zarja razmažemo gore: velik in močan, nikoli ni imel nikoli podobnega, niti ni nobenih več po tem, do let mnogih rodov.

To ne sme nikoli več zgoditi. Samo nazaj Jeremija 30:7

Mark 13:19
19 Za dni se klic v sili, , kot ni bil od začetka ustvarjanja je Bog ustvaril do sedaj, in ne se.

Kaj je Gospod rekel o težavah ni bil od začetka in ne se? Opomba: ni bil kdaj prej in ne bo nikoli več ponovilo. Spet v Jeremiah 30:7,8,9,10,21

Daniel 0:01
1 In v tem času se Michael stand up , Veliki knez, ki stoji za otroke svojega naroda: in da bo čas za težave, na primer kot še nikoli bila, saj ni bilo naroda, tudi v tem istem času: in v tem času pa bo oddal svojega naroda, vsak, ki je napisana v knjigi.

Ko je dejal, da Gabriel Daniel, Izrael je bil v zajem Babylon (Irak)

Če bi nikoli bilo, saj ni bilo naroda, čas težave, to tekmo v Mark 13:19 in Joel 2:2, kajti če eden pride, ni bilo pravilno reči "nikoli ni zgodilo še" in "Nikoli več"

Drugi lahko rekel, da sem na Isaiah 9:6,7 magic mi ne bo uspel, če se ne bo končala v Daniel 0:01 beremo Isaiah 10:26,27

Isaiah 10:26,27 (glej začetek, da ugotovimo, koliko je ura je "tisti dan")
26 In Gospod obudil vojske, zlo proti njemu, kot zakol Midjana na rock Oreba: in njegov rod je bil na morju, in je postavljeno po načinu Egipta.
27 In na ta dan, da njegovo breme odstopajo od off tvoje rame, in njegov jarem z off tvojega vratu, in jarma se uničijo zaradi debelosti.

Ta (verz 26) je vzporedna z Izaija 09:04, kdaj bo sprostitev ujetniki "Babylon" prišlo. Od Isaiah 10:26,27 naprej poglavju 11:1,2

Isaiah 11:1,2
1 In tam se pridejo tja palico iz stebla Jesse, in podružnice od svojih korenin:
2 in Gospodov Duh nosi na njem, duh modrosti in razumevanju, duh svetovanje in morda, duh znanja in strahu pred Gospodom;

Regato beseda " in " pomeni kontinuiteto poglavja 10 do Izaija 11:1,2. Kdo je Branch?

Jeremija 33:15,16
15. V teh dneh, in v tem času, jaz bom Branch pravičnosti odrasti, da David : in on se izvaja pravice in pravičnost v deželi .
16 V teh dneh se Juda shranjene, in Jeruzalem živijo varno: in to je njegovo ime, se imenuje: Gospod, naš pravičnosti.

Jeremiah 23:5,6
5 Glej, pridejo dnevi, govori Gospod, da Jaz bom dvig Davidu Pravični Branch , in on se vladanjem, kot kralj in ukvarjajo pametno, in se izvrši pravičnost in pravičnost v deželi .
6 V njegovem času se je Juda shranjene, in Izraelu živijo varno: in njegovo ime se mu je zaklical, Gospod, naš pravičnosti.

Tudi tekma v Daniel 0:01

Daniel 0:01
1 In v tem času se Michael stand up , Veliki knez, ki stoji za otroke svojega naroda: in da bo čas za težave, na primer kot še nikoli bila, saj ni bilo naroda, tudi v tem istem času: in v tem času pa bo oddal svojega naroda, vsak, ki je napisana v knjigi.

Nadangela Mihaela je določena s preroki, kot pravični Branch glede na to, kar beremo. Let's go back in brati iz Izaija 9:1-7 in brati iz Izaija 8:22, ker je bilo skupno izjavo o Bogu, ga loči samo po poglavjih. Ko smo natančno študijo, izjavo o Bogu v Isaiah 8 (verz 22) za Isaiah 9 ni ločena. Obstajajo lahko vrsta separacije izjav Boga po delitvi poglavja in naslove. Za tiste seznanjeni, kaj je rekel v Izaija 8:22 lahko isto prerokba se berejo v 1:15 Zephaniah in enako kot Daniel 0:01

Izaija 8:22
22, in so videti reče zemljo, in Evo težave in tema, mrak tesnobe, in teme jih bo izgnati.

Zephaniah 1:15
15 dan je dan srda, dan težavah in tesnobo, dan zapravljam in bedo, dan teme in gloominess, dan oblakov in teme,

Zephaniah (1,15) so bile usklajene z Daniel 0:01 in verze beremo.

I uporabite ta verz, saj je samo v primeru, da ste uporabo Razodetje 05:05 in 22:16 Razodetje

New International Version (© 1984)
Množina, medtem ko sem bil z njim sem zaščitena pluralno pluralno in varni s tem imenom si mi dal. Jih ni bilo izgubljeno, razen tistega, obsojeni na uničenje, tako da bo merilo pismo. John 17:12

Zdaj, če želite uporabiti Razodetje 05:05 bom uporabil proti tebi (enosti vernik). Let's prebrati Razodetje 5:6,7

Razodetje 5:6,7
6 In videl sem sredi med prestolom in štirimi živimi bitji ter med starešine, stalo Jagnje, kot če bi ga ubil, ob sedem rogov in sedem oči, to je sedem Božjih duhov, poslal čez zemljišče.
7 In je prišel, in vzel knjigo v desnici njega, ki sedi na prestolu.

Ne verjamete, da je Jezus tudi Oče, ki je zdaj, ki sedi na prestolu jagnje obrnil? Višje kot oče?

Podobne prerokbe lahko preberete v knjigi Daniel.

Daniel 7:13,14
13 Videl sem v nočnih videnjih, in glej, je prišel skupaj z oblaki neba eno kot Sin človekov, in je prišel do Ancient dni, in so ga pripeljali v bližini pred njim.
14 In on mu je dal moči in slavi in kraljestvo, in vsa ljudstva, narodi in jeziki so mu služili Njegova oblast je večna oblast, ki ne preide, in njegovo kraljestvo ne bo uničeno.

V Razodetje (Lamb) prejela zapečateno knjigo. V Daniel, sprejel organ. Zato receving iz zaprte knjige pomeni organ prejemnik.

Na podobno vprašanje, ki sedi na prestolu, je obrnil, kot sin človeka? Razodetje 5:05 beremo, ki je Root David?

Razodetje 5:05
5 In mi je rekel eden izmed starešin, Ne plači: Evo, Lev iz plemena Juda, Root Davida, dade prevladovale odpreti knjigo in sedem pečatov sklepa.

Razodetje 22:16
16 I Jezus poslali moj angel pričati k vam te stvari v cerkvah. Jaz sem root in potomec Davida, svetlo jutranja zvezda.

Kako je Jezus sam je oče in tudi sin? Torej, kako nauk o enosti je bila pravilna? Njihovo prepričanje je napačen. Ampak tudi jaz verjamem, da je Jezus sam je oče, ampak Michael je sin. Zdaj, če je poučevanje, ki pravi, Jezus je Michael, skupaj smo prosim. Rečem zdaj, Michael ni Jezus. Kot sem rekel, Jezus dejansko ni bila Jezus in David ni res David. Let us preberite dejstvo, da sovpadajo z vizijo Daniel v poglavju Daniel 7 in John v Razodetju 5

Daniel 7:10
10 Ognjena reka je tekla in se izlivala pred njim: tisoč tisoč služili k njemu, in desettisočkrat desettisoči so stali pred njim : Sodbah so bile določene, in knjige so se odprle.

Razodetje 5:11
11 In videl sem in slišal glas mnogih angelov okrog prestola in živih bitij in starešin: in več jih desettisočkrat deset tisoč in tisoč ;

Ali jagnje sprejet moč?

Razodetje 5:12
12 Reči z močnim glasom: Vredno je Jagnje, ki je bil umorjen zaradi napajanja, in bogastvo in modrost in moč in čast in slavo in blagoslov.

Daniel 7:14
14 In mu je dal moči in slavo in kraljestvo, in vsa ljudstva, narodi in jeziki so mu služili Njegova oblast je večna oblast, ki ne preide, in njegovo kraljestvo ne bo uničeno.

Zakaj kraljestvo se ne uničijo? Ker sovražniki so slepi.
Imam pojasnila o knjigi Daniel. Prosimo, da si ga ogledate.

Prav tako pregled:
V drugi različici, v angleščini bila omenjena "poveljnik" gostitelja Daniel 8:11 , Ampak verzija članka uporabe zrakoplova uporablja kneza knezov v verz 25 (Razlaga Gabriel). Zato je poveljnik gostitelja / vojska je kneza knezov.  Daniel 8:10 do Razodetje 0:04se vzporedno in vojna v nebesih in da so isti nesreči. Torej, Michael, poveljnik vojske in princ knezov za boj proti četrti zveri Daniel 8 in je hudič v Razodetju 12.

Zdaj, če se uporablja različico je treba božja beseda berejo Daniel 11:22 se nanaša na je "princ." Določite čas, bo ob prihodu nadangela Mihaela. Čas dogodka, napisane v Daniel 11 (verz 22) in Daniel 8 so enaki.

Glede na obrazložitev verjamem v "enosti" mi je rekel, nadangela Mihaela dejal, ni bil vrnil. Michael se je treba govoriti? Po besedah Božji Sin je v Svetem pismu.

John 17:08
8 za besede, ki ste mi jih dal sem jim dati , In jih sprejme, in so zagotovo vedeti, da sem prišel k tebi, in verjel, da si me ti poslal.

John 14:03
3 In ko odidem in vam pripravim prostor, Bom spet pride in prejeli boste sam reče, da če sem jaz, tam lahko tudi vi.

Bomo vedeli, zakaj Oče in Sin eno.

John 17:20,21
20 Ne samo, da molijo, ampak tudi za tiste, ki menijo, se na me s svojo besedo
21 Da so bili vsi eno , Da kot si ti, Oče, v meni , In Jaz v tebi , da bi bili tudi oni v nas: da bo svet veroval, da si me ti poslal.

Oče združiti s Sinom in Sin združiti z Očetom. Oče kot Sin in Sin kot Oče, Gospod Jezus kot nadangela Mihaela in nadangela Mihaela, kot Gospoda Jezusa. Torej, "vojna v nebesih," je zapisano v knjigi Razodetja ni res boj Michael ampak iz Boga. Če želite razumeti več, kaj sem rekel. Zapomni si to: Nadangela Mihaela je izpolnitev prihod Gospoda Jezusa . Jezus ni Michael, ampak Michael je izpolnitev kot Jezus njegovem prihodu. Smo vzorce, ki prihajajo iz Gospod Bog bodo izpolnjene na prihod svojega Sina.

Izaija 40:10
10 Glej, Gospod Bog prihaja kot mogočni, in njegova roka se vlada zanj Evo, njegovo plačilo je z njim, njegovo povračilo pred njim.

Razodetje 22:12,13,16
12 Evo, pridem kmalu: in moje plačilo je z mano, nuditi vsakomur po njegovem delu.
13 Jaz sem Alfa in Omega, Prvi in Zadnji, začetek in konec.
16 I Jezus poslali moj angel pričati k vam te stvari v cerkvah. Jaz sem root in potomec David , Svetla zvezda jutranja.

Matthew 16:27
27 Kajti sin človeški prihaja v slavi Očeta s svojimi angeli in potem dal vsakemu po njegovih delih.

John 6:19
19 Jezus je odgovoril in jim reče: "Res, resnično povem vam, Sin more storiti ničesar sam od sebe ampak kaj mu vidi Očeta ne : Za vse, kar je naredil, ti tudi naredi sin prav.

Prosimo, preberite naslednje izvedeti, kdo je Sin človekov, ki prihajajo. Je knjigo Daniel v poglavju 7 pravi, da tisti, ki je prejela moč nadangela Mihaela?

Prince of the Host
The Woman and the Infant
Vojna v nebesih ...
Gradnja Temple

PS
Po moji raziskavi, v poglavju Razodetja 4 in 5, Je to "velik bel prestol sodbe." lažnih prerokov, ki govorijo. Prav tako je v Daniel 7.

No comments:

Post a Comment