THE JUDGEMENT DAY


But you, O Daniel, shut up the words, and seal the book, even to the time of the end: many shall run to and fro, and knowledge shall be increased. Daniel 12:9 AKJV

And I saw a strong angel proclaiming with a loud voice, Who is worthy to open the book, and to loose the seals thereof? Revelation 5:2 AKJV

But I will show you that which is noted in the scripture of truth: and there is none that holds with me in these things, but Michael your prince. Daniel 10:21 AKJV

And Jesus answering said to him, See you these great buildings? there shall not be left one stone on another, that shall not be thrown down.

The Great Day of the Lord: Armageddon

And after these things I saw another angel come down from heaven, having great power; and the earth was lightened with his glory.

Iz 9:6 prieš Išskirtinis Tikėjimas

vaizdas nuo: http://www.dunamai.com/bible_resources/bible_study_charts.htm

Tai diskusiją į "Unitas teorija" vienybės doktrina yra manyti, kad Jėzus taip pat yra Tėvas tikintysis. Vienas iš eil jie pagrindiniai yra Iz 9:6. Pasakiau jam, kad aš pradedu su Iz 9:6 ir prisijungti pranašų žodžius ir baigsis Daniel 00:01 Prisiminti Iz 9:6 sako, kad gimęs vaikas, o tai reiškia auga, auga ir patepė princas nuolatinį Dievo.

Iz 9:6,7
6 pas mus gimė vaikas, pas mus yra pateikta sūnus, ir vyriausybė turi būti ant savo pečių: ir jo vardas bus vadinamas Nuostabusis, Patarėjas, Galingasis Dievas, Amžinasis Tėvas, Ramybės Kunigaikštis.
7 jo vyriausybės ir taikos padidinti neturi būti pabaigos, į Dovydo sostą, ir nuo jo karalystę, užmezga ir puoselėti teisingumą ir teisumą nuo dabar iki amžinai. Galybių VIEŠPATIES uolumas.

Bet mes keliame svarstymo stichijos 2-5

2 Žmonių, kurie tamsoje matėme daug šviesos: tie, kurie gyvena iš mirties šešėlio žemėje, jiems davė šviesą.
3 Tu padauginta tauta, tu padidino savo džiaugsmą: jos džiaugsmas prieš tave pagal derlių džiaugsmą, kaip vyrams džiaugtis, kai jie padalinti grobį.
4 jo našta jungą, ir jo pečių personalas, jo ciemięzcy lazdele, tu skaldytų kaip dėl Midjano dieną.
5 visi kariai šarvų yra su painioti triukšmo, ir drabužių valcavimo kraujyje turi būti su degimo ir kuro gaisrui.

Kodėl žmonėms, kad tamsoje matėme daug šviesos į stichijos 2? Skaityti priežasties "Už"

Verse 4: Kada bus našta ir jungą antsiuvas ant Izraelio tautos pečių būti pertraukos? Tai galima skaityti Jer 30:8

Jer 30:7,8,9,21
7 Ay! už tą dieną yra didelė, kad nė vienas jis patinka: net nelaimės metu Jokūbo, bet Jis išgelbėjo ją.
8 Ir tą dieną, sako kareivijų Viešpats, kad Aš sulaužysiu jo jarzmo tave ir sprogo tavo obligacijas, ir kad jis tarnauja ne daugiau svetimi:
9 Bet jie turi tarnauti Viešpačiui, savo Dievui, ir Dovydas jų karalius, kuriam aš pakels jiems.
10 Todėl baimė ne tu, mano tarne Jokūbai, sako Viešpats, neišsigąsk, Izraeli: štai, aš tave išgelbėti iš tolo ir tavo palikuonis iš nelaisvės, žemė, ir Jokūbas sugrįš, ir būk ramus ir ramiai, ir niekas jo negąsdins.
21 Ir jų kunigaikštis yra vienas iš jų, ir jų valdovas pradeda nuo tarp jų , Ir aš padaryti jam, ir jis ateis pas mane: tiems, kurie išdrįso požiūris mane? sako.

Kam iš princas, Dovydas? Nuo Babelio nelaisvę. Kas Babilonas? Apreiškime. Ar yra Dovydas per Babilonas (Irakas)? Nieko, tik simboliai kaip Cyrus ir Zorobabela. Ar puiki diena (stichijos 7) kai laikas bėdų, kad nėra panašaus jis įvyko?

Kai didysis dieną Viešpats ateis, turi būti daugiau po to?

Joel 2:1,2
1 Blow Sionas trimitas ir garso mano šventajame kalne signalas: tegul visi krašto gyventojai už Viešpaties ateina diena, nes tai yra
diena tamsos ir niūrumas, debesys ir tamsa dieną, kaip aušros plisti po kalnus: didelis ir stiprus, niekada niekada, pavyzdžiui, nei turi ten būti bet po to daugiau, iki daug kartų metus.

Jis daugiau niekada nepasikartotų. Tiesiog atgal Jer 30:7

Pažymėti 13:19
19 dienų turi būti kančia, pvz nebuvo nuo sukūrimo galimybes, kurias Dievas sukūrė iki šiol pradžioje, ir nei turi būti.

Kas yra Viešpats kalbėjo apie kančią nebuvo nuo pat pradžių ir neturėtų būti? Pastaba: ne kada nors iki šiol ir nebus niekada nepasikartotų. Atgal vėl Jer 30:7,8,9,10,21

Daniel 00:01
1 Ir tuo metu turi Michael atsistoti , Didysis kunigaikštis, kuris stovi už tavo tautos žmonės: ir ten bus bėdų, pavyzdžiui, kaip niekada buvo, nes buvo tautos net į tą patį laiko: ir tuo metu tavo tauta turi būti pristatytas, kiekvienas, kuris turi būti parašyta knyga.

Kai jis pasakė: Gabriel Daniel, Izraelis buvo Babilonas (Irakas) surinkimo

Jei jis niekada nebuvo, nes buvo tautos bėdų kartus, tai Markas 13:19 ir Joel 02:02 rungtynes, nes jei vienas kyla, negali būti teisinga sakyti "niekada neįvyko dar" ir "Niekada daugiau"

Kiti gali pasakyti, aš padariau Iz 9:6,7 magija aš nepavyks, jei aš ne pabaigoje Danielis 0:01 mes skaitome Izaiją 10:26,27

Iz 10:26,27 (žr. pradžioje išsiaiškinti, kiek laiko yra "tos dienos")
26 Ir Viešpats pakels iki armijos, prieš jį blogis, kaip Midjano skerdimo pasibaigus Oreba roko: ir lazda buvo virš jūros, ir jis iškėlė po to, kai Egipto būdu.
27 Ir tą dieną, kad jo našta nukrypti nuo ne tavo peties, ir jo jarzmo tavo kaklo, ir jungą turi būti sunaikinti dėl riebumo.

Ši (stichijos 26) yra lygiagreti su Iz 09:04 kai iš "Babilonas" nelaisvę spaudai įvyks. Nuo Iz 10:26,27 toliau skyriuje 11:1,2

Iz 11:1,2
1 Ir ten išeis lazdele iš Jesės kamieno, ir filialas nuo savo šaknų:
2 Ir Viešpaties Dvasia nužengs ant jo, išminties ir supratimo, kad advokatas dvasią ir gali, žinių dvasia ir Viešpaties baimė;

Conjuction žodis " ir " priemonių nenutrūkstamumas, klasifikuojamų 10 skirsnyje Iz 11:1,2. Kas yra filialas?

Jer 33:15,16
15 Tais laikais ir tuo metu, Aš sukelti Skyrius teisumo augti į Dovydo : ir jis vykdo teisingumą ir teisumą žemėje .
16 Šiomis dienomis yra Judo būti išsaugota, ir Jeruzalė gyvens saugiai, ir tai yra jo vardas turi būti vadinama: 'VIEŠPATS mūsų teisumas.

Jer 23:5,6
5 Štai ateina dienos, sako Viešpats, Wzbudzę Dawidowi teisieji filialas , ir jis viešpataus kaip karalius ir spręsti išmintingai ir vykdo teisingumą ir teisumą žemėje .
6 Jo dienomis Judas bus išgelbėtas, ir Izraelis gyvens saugiai, ir jo pavadinimas turi būti pašaukė jį, Viešpats, mūsų teisumas.

Taip pat rungtynes Daniel 00:01

Daniel 00:01
1 Ir tuo metu turi Michael atsistoti , Didysis kunigaikštis, kuris stovi už tavo tautos žmonės: ir ten bus bėdų, pavyzdžiui, kaip niekada buvo, nes buvo tautos net į tą patį laiko: ir tuo metu tavo tauta turi būti pristatytas, kiekvienas, kuris turi būti parašyta knyga.

Arkangelo Mykolo nustatomas kaip teisieji filialas pranašų pagal tai, ką mes skaitome. Grįžkime ir skaityti iš Izaijo 9:1-7 ir skaityti iš Izaijo 8:22, nes ji buvo bendrame pareiškime iš Dievo, jis yra atskirtas tik skyriuje. Kai mes atidžiai ištirti, Dievo pareiškimas Izaijo 8 (stichijos 22) Iz 9 nėra atskiros. Yra gali rūšies atskyrimo pareiškimų Dievu per pasidalijimas skyrius ir jų pavadinimus. Dėl šių susipažinęs kas sakoma Izaijo 8:22 paties pranašystė galima skaityti Sofonijo 1:15 ir tas pats, kaip Daniel 00:01

Iz 8:22
22 Ir jie turi atrodyti žemėn, ir štai problemų ir tamsa, tamsa ir kančia, ir tamsa bus išsiųsti jiems.

Sofonijo 1:15
15 diena rūstybės dieną, nelaimės dieną ir kančia, eikvoti dieną ir sielvartą, tamsos ir niūrumas, debesys ir tamsa diena,

Sofonijo (1:15) buvo suderinta su Daniel 00:01 ir eilėraščių mes skaityti.

Aš naudoju šį eilėraščių, nes tik tuo atveju, jei naudoti Apreiškimo 5:05 ir Apreiškimo 22:16

Naujos tarptautinės Versija (© 1984)
Nepaprasti, o aš buvau su, aš saugomų Val Val ir būtų saugios tokiu pavadinimu jūs man. Nė vienas iš jų neteko, išskyrus vieną pasmerkta sunaikinti taip, kad Šventasis Raštas būtų įvykdyti. Jono 17:12

Dabar, jei norite naudoti Apreiškimo 05:05 aš naudoti prieš tave (Unitas tikintysis). Let's skaityti Apreiškimo 5:6,7

Apreiškimo 5:6,7
6 Ir aš mačiau sosto viduryje ir keturias būtybes, ir tarp vyresniųjų, Avinėlis stovi, kaip jei ji buvo nužudyti, atsižvelgdamas septynis ragus ir septynias akis, kurios yra septynios Dievo Dvasios, siunčiama per žemę.
7 Ir jis atėjo, ir paėmė knygą į dešinę ranką jam, kad sėdi ant sosto.

Ar ne manote, kad Jėzus taip pat yra Tėvas, dabar, kuris sėdi ant sosto Agni kreipėsi? Didesnis nei Tėvo?

Panašios pranašystės galima skaityti Daniel knyga.

Daniel 7:13,14
13 Aš mačiau naktį vizijas, ir štai, atėjo su dangaus debesimis vienas kaip žmogaus sūnus, ir jis atėjo į senojo dienomis, ir jie davė jam netoli iki jo.
14 Ir tuomet Jis davė jam galią ir šlovė ir karalystė, kad visų tautų, tautų ir kalbų turėtų tarnauti Jam: jo valdžia yra amžina valdžia, kuri nepraeis, ir Jo karalystė nebus sugriauta.

Iš Apreiškimo (Agni) gavo uždaromos knyga.Daniel Priimami institucija. Todėl sandarioje knyga receving reiškia gaunančioji institucija.

Be panašus klausimas, kuris sėdi ant sosto, į kurią kreipiasi kaip žmogaus sūnus? Apreiškimo 5:05 mes skaitome, kuris yra Dovydo šaknis?

Apreiškimo 05:05
5 Ir jis man pasakė vienas iš senelių, Neverk: štai, iš Judo giminės Liūtas, Dovydo šaknis, Viešpats nugalėjo atidaryti knygą ir septynis jos antspaudus jo.

Apreiškimo 22:16
16 Aš, Jėzus atsiuntė savo angelą, kad liudyti jums šiuos dalykus bažnyčių. Aš esu iš šaknų ir Dovydo palikuonis, ryškiai Ryto žvaigždė.

Kaip Jėzus pats yra Tėvas ir Sūnus? Taigi, kaip vienybės doktrina buvo teisingas? Jų įsitikinimu, yra klaidinga. Bet aš taip pat manau, kad pats Jėzus yra Tėvas, tačiau Michaelis yra Sūnus. Dabar, jei yra mokymas, kuris sako Jėzus yra Michael, kartu mes prašome. Sakau dabar, Michaelis yra ne Jėzus. Kaip minėjau, Jėzus iš tikrųjų nebuvo Jėzus ir David tikrai nėra Dovydo. Leiskite mums skaityti tai, kad ji sutaptų su Daniel vizija Daniel 7 skyrių ir Jono Apreiškimo 5

Daniel 07:10
10 ugningas srautas išduotas ir išėjo iš prieš jį: tūkstančių tūkstančiai tarnavo jam, ir dešimt tūkstančių kartų dešimt tūkstančių stovėjo prieš jį : Sprendimų buvo nustatyti, ir buvo atskleistos knygos.

Apreiškimo 5:11
11 Ir aš mačiau, ir girdėjau iš daugelio angelų aplink sostą ir gyvų būtybių bei vyresniųjų balsas: ir jų skaičius yra dešimt tūkstančių kartų dešimt tūkstančių ir tūkstančių ;

Ar Avinėlio Priimami galia?

Apreiškimo 5:12
12 Sakydamas su garsiu balsu, yra užsakomos Agnus Dei, kad buvo nužudyti gauti elektros energijos, ir turtus, ir išmintį, ir jėga, ir garbė, ir šlovė, ir palaiminimą.

Daniel 07:14
14 Ir tuomet Jis davė jam galią ir šlovė ir karalystė, kad visų tautų, tautų ir kalbų turėtų tarnauti Jam: jo valdžia yra amžina valdžia, kuri nepraeis, ir Jo karalystė nebus sugriauta.

Kodėl karalystė negali būti sunaikinta? Kadangi priešai yra akli.
Turiu paaiškinimų apie Danieliaus knyga. Prašome peržiūrėti.

Jūs taip pat peržiūrėti:
Kitoje anglų versija buvo minimi "vadas" priimančios Daniel 08:11 , Bet straipsnis versija naudoti vadas naudojami kunigaikščių princas Stichijos 25 (Paaiškinimas Gabrielis). Todėl priimančioji / armijos vadas yra princas princai.  Daniel 08:10 į Apreiškimo 00:04yra lygiagrečios ir karas danguje, ir jie tą patį įvykį. Todėl, Mykolas, kariuomenės vado ir kunigaikščių kunigaikštis kovoti ketvirtą žvėrį Daniel 8 ir iš Apreiškimo 12 velnio.

Dabar, jei versija naudojami yra Dievo Žodis turi būti skaitoma Daniel 11:22 yra nuoroda į tai "Prince". Nustatykite laiką, tai bus ne ateinančių Arkangelas Mykolas laiko. Renginio metu parašyta Danieliaus 11 (stichijos 22) ir Daniel 8 yra tos pačios.

Pagal tikintysis motyvavimas "Vienatvė" man jis sakė, Arkangelas Mykolas sakė ne jis grįžo. Ar Michael reikia kalbėti? Dievo Sūnaus žodžiai yra Biblijoje.

Jono 17:08
8 už žodžius, kuriuos man davė jiems Dałem Ir jie priimami, ir žinoma, tikrai, kad aš atėjau pas jus, ir manoma, kad jūs mane siuntė.

Jono 14:03
3 Ir jei aš einu ir parengti vietą, vėl ateis ir gauna was save, kad ten, kur aš esu, ten jūs taip pat gali būti.

Mes žinome, kodėl Tėvas ir Sūnus yra viena.

Jono 17:20,21
20 Ne tik jie girdi, bet jiems taip pat kuris tiki į mane per jų žodį
21 Kad visi jie gali būti vienas , Kad kaip tu, Tėve, manyje , Ir Aš į tave , kad jie taip pat yra viena mumyse: kad pasaulis įtikėtų, jog tu esi mane siuntęs.

Tėvo susivienyti su Sūnų ir Sūnus susivienyti su Tėvu. Kaip Sūnus ir su Tėvo Sūnaus Tėvas, Viešpats Jėzus, kaip Arkangelas Mykolas ir Arkangelas Mykolas, kaip Viešpats Jėzus. Taigi "karas danguje" parašyta Apreiškimo knyga yra tikrai ne kovoti Michael bet iš Dievo. Norint suprasti daugiau, ką aš sakau. Prisiminti šią: Arkangelas Mykolas yra Viešpaties Jėzaus ateinančiais įvykdymą . Jėzus yra ne Michaelis, o Michaelas yra taip, kaip Jėzus Jo atėjimo metu vykdyti. Mes modeliai, kurie ateina Viešpaties Dievo, bus įvykdytos per ateinančius apie savo Sūnų.

Iz 40:10
10 Štai Viešpats Dievas ateis kaip galingas, ir jo rankos yra taisyklė jam: Štai jo atlygis su juo, ir jo atlyginimas prieš jį.

Apreiškimo 22:12,13,16
12 Štai Aš veikiai ateinu, ir mano atlygis su manimi, padaryti kiekvienam žmogui pagal jo darbus.
13 Aš esu Alfa ir Omega, Pirmasis ir paskutinis, pradžioje ir pabaigoje.
16 Aš, Jėzus atsiuntė savo angelą, kad liudyti jums šiuos dalykus bažnyčių. Aš esu iš šaknų ir Dovydo palikuonis , Šviesus Ryto žvaigždė.

Mato 16:27
27 Nes Žmogaus Sūnus ateis į savo Tėvo šlovę su savo angelais, ir tada duoti kiekvienam žmogui pagal jo darbus.

John 6:19
19 Jėzus atsakė ir tarė jiems: "Iš tiesų, iš tiesų sakau jums, Sūnus nieko negali daryti iš savęs bet tai, ką jis mato Tėvą daryti : Už visa, ką jis padarė, jie taip pat daro ir Sūnus taip pat.

Prašome perskaityti šiuos sužinoti, kas Žmogaus Sūnų, ateinantį. Ar Daniel knyga 7 skyriuje sakoma, kad tas, kuris gavo galią Arkangelo Mykolo?

Prince of Host
Mergaitė ir Baby
Kova danguje ...
Statyba šventykla

PS
Pagal mano studiją, Apreiškimo skyriuje 4 ir 5, Tai yra "didelį baltą sostą sprendimą." kuris netikrų pranašų žodžius. Taip pat Danieliaus 7.

No comments:

Post a Comment