THE JUDGEMENT DAY


But you, O Daniel, shut up the words, and seal the book, even to the time of the end: many shall run to and fro, and knowledge shall be increased. Daniel 12:9 AKJV

And I saw a strong angel proclaiming with a loud voice, Who is worthy to open the book, and to loose the seals thereof? Revelation 5:2 AKJV

But I will show you that which is noted in the scripture of truth: and there is none that holds with me in these things, but Michael your prince. Daniel 10:21 AKJV

And Jesus answering said to him, See you these great buildings? there shall not be left one stone on another, that shall not be thrown down.

The Great Day of the Lord: Armageddon

And after these things I saw another angel come down from heaven, having great power; and the earth was lightened with his glory.

Jesaja 9:6 Against ühtsus Usk

pilt: http://www.dunamai.com/bible_resources/bible_study_charts.htm

See on arutelu, et usklik "Ühtsus teooria" doktriini ühtsus on uskuda, et Jeesus on ka Isa. Üks värsid need aluseks on Jesaja 09:06. Ütlesin talle, et ma hakkan koos Jesaja 09:06 ja ühendada prohvetite sõnad ja lõpeb Daniel 0:01 Mäleta Jesaja 09:06 ütleb, et lapse sünd, mis tähendab, kasvab, kasvab ja seisundi võitud prints Jumal.

Jesaja 9:6,7
6 Jaoks Sest meile sünnib laps, Sest meile on antud poeg, ja valitsus peab olgu tema õla, ja tema nime ei tohi nimeks Imeline Nõuandja, Vägev Jumal, Igavene Isa, Prince of Peace.
7 suurendada tema valitsuse ja rahu ei tohi end, aujärjel David peale ja tema kuningriik, luua ja säilitada õiguse ja õigluse alates praegusest kuni igavesti. Püha viha vägede Issand.

Aga tõstame lugemisel salm 2-5

2 Inimesed, kes kõndis pimedas näinud suurt valgust: need, kes elavad maal surmavarju, neile pannud valgust.
3 Sa oled korrutatud rahvas, sa oled kasvanud oma rõõmu: nad rõõmu enne sind vastavalt rõõmu saagist, kui mehed rõõmustada, kui nad jagavad sõjasaak.
4 Jaoks ikke oma koorem, ja töötajad oma õla, rod tema rõhuja, sa oled katki kui päeval Midjani.
5 Jaoks kõik soomused sõdalane on koos segaduses müra ja rõivad valtsitud veri peab põletamine ja kütuse tulekahju.

Miks inimesed, kes kõndis pimedas näinud suurt valgust salmis 2? Loe reason "Sest"

Salm 4: Millal ikke koormust ja ike õlgadele Iisraeli rahvas tuleb murda? See saab lugeda Jeremija 30:8

Jeremiah 30:7,8,9,21
7 Ay! sel päeval on suur, et ükski ei meeldi: isegi hädaajal Jaakobi, kuid ta päästis ta.
8 Ja sel päeval, ütleb vägede Issand, et ma murran tema ike pealt sinule ja lõhkeb su võlakirjad, ja et ta teenida enam võõrad:
9 Aga nad teeniksid Issandat, oma Jumalat, ja David oma kuningas, kelle ma tõsta neid.
10 Seetõttu karda, Jaakob mu sulane, ütleb Issand, ei saa jahmunud, O Iisrael: vaata, ma päästan sind kaugelt ja sinu soo maalt oma vangistuses ja Jaakob tagastab ning olla vaikne ja tundma, ja ükski teeb teda kardavad.
21 Ja nende prints peab olema üks neist, ja nende valitseja lähtub nende keskel Ja ma lasen teda, ja ta peab minu juurde tulnud: neid, kes julgesid läheneda mind? ütleb.

Kellele on pärit prints, David? Alates vangid Babylon. Mida Babylon? Ilmutuse. Kas David tekkis Babylon (Iraak)? Ei, ainult sümbolid nagu Cyrus ja Zerubbabel. Kas suur päev (salm 7) kui aega vaeva, et ei ole midagi nagu see juhtus?

Kui suur päev Issanda tulid seal olla pärast seda?

Joel 2:1,2
1 Blow trompet Siionis, heli alarm minu püha mägi: lase kõik maa elanikud päevaks Jehoova tuleb, sest see on
päeval pimedus ja süngus, päeval pilved ja pimedus, kui dawn leviku pärast mägedes: suur ja tugev, kunagi kunagi näeb, Samuti ei tohi enam pärast seda, kuni aastat paljudele põlvkondadele.

See ei tohi kunagi korduda. Just tagasi Jeremija 30:7

Mark 13:19
19 Jaoks päevi viletsuses nagu ei ole olnud loomise algusest, mille Jumal lõi seni ja samuti ei saa.

Mis on Issand ütles viletsust ei ole algusest peale, samuti ei tohi olla? Märkus: ei kunagi varem ja ei ole kunagi korduda. Tagasi uuesti Jeremiah 30:7,8,9,10,21

Daniel 00:01
1 Ja sel ajal peab Michael püsti , Suur vürst, mis seisab laste eest su inimest: ja seal on aegu, probleeme, näiteks nagu kunagi oli, sest seal oli rahvast isegi selle samal ajal: ja tol ajal oma rahva antakse, igaüks, kes peab olema kirjutatud raamat.

Kui öeldakse, Gabriel Daniel Iisrael oli püüdmine Babylon (Iraak)

Kui ta ei ole kunagi olnud kuna seal oli rahvas, häda ajal, see mäng Mark 13:19 ja Joel 2:02, sest kui üks juhtub, ei saa öelda "mitte kunagi veel juhtunud" ja "mitte kunagi enam"

Teised võivad öelda, ma tegin Jesaja 9:6,7 magic ma ei suuda, kui ma ei lõpe Daniel 0:01 me loeme Jesaja 10:26,27

Jesaja 10:26,27 (vt alguses aru saada, mis kell on ", et päev")
26 Ja Issand tõstab üles armeed, paha tema vastu kui tapmiseks Midjani kell rock Oreb: ja oma kepi peale tuli merre, ning ta esitas pärast viis Egiptusesse.
27 Ja sel päeval, et tema koormust kalduda off su õlale ja tema ike pealt su kaela ja ike tuleb hävitada sest rasvasus.

See (salm 26) on paralleelne Jesaja 09:04 kui vabastamist vangid "Babylon" toimub. Jesaja 10:26,27 jätkab grupi 11:1,2

Jesaja 11:1,2
1 Ja seal tulevad välja rod välja varre Jesse, ja filiaal tema juured:
2 Ja Issanda Vaim lasub tema vaimu tarkuses ja mõistmist, vaimus kaitsja ning võivad vaimu teadmiste ja Issanda kartuses;

Conjuction sõna " ja " tähendab järjepidevust peatüki 10 Jesaja 11:1,2. Kes on filiaal?

Jeremija 33:15,16
15 Neil päevil ja sel ajal, Ma põhjustada Branch õiguseks kasvada kuni David : ja ta täidab õiglust ja õigust kinnistusraamatusse .
16 Neil päevil peab Juuda päästa, ja Jeruusalemma elagu ohutult, ja see on tema pannakse nimeks: "Issand meie õiguseks.

Jeremiah 23:5,6
5 Vaata, päevad tulevad, ütleb Issand, et Ma lasen tõusta Taavetile õige võsu , ja Tema valitseb kui kuningas ja tegeleda targalt ja täidab õiglust ja õigust kinnistusraamatusse .
6 Tema päevil Juuda saab õndsaks ja Iisrael elada turvaliselt, ja tema nimi on kutsutud teda, Issand, meie õiguseks.

Ka mängu Daniel 00:01

Daniel 00:01
1 Ja sel ajal peab Michael püsti , Suur vürst, mis seisab laste eest su inimest: ja seal on aegu, probleeme, näiteks nagu kunagi oli, sest seal oli rahvast isegi selle samal ajal: ja tol ajal oma rahva antakse, igaüks, kes peab olema kirjutatud raamat.

Archangel Michael määratakse prohvetid nagu õige võsu vastavalt sellele, mida me loeme. Lähme tagasi ja lugeda Jesaja 9:1-7 ja lugeda Jesaja 08:22 sest see oli ühisavaldusele Jumal, on selle eraldamine võimalik üksnes peatükis. Kui me uurime hoolikalt, avaldus Jumala Isaiah 8 (salm 22) Isaiah 9 ei ole eraldi. Seal on võib täitematerjali liik avalduste kaudu Jumala jagamise peatükist ja pealkirjad. Neile, tuttav, mis ütleb Jesaja 08:22 sama ettekuulutus saab lugeda Sefanja 1:15 ja sama Daniel 00:01

Jesaja 08:22
22 Ja nad vaatavad juurde maad, ja vaata hädas ja pimedus, pimedus on ahastus, ja pimedus siis suruvad neid.

Sefanja 1:15
15 on päev, viha, päev vaeva ja ahastus, päeval raisata ja meeleheidet, päeval pimedus ja süngus, päeval pilved ja pimedus,

Sefanja (1:15) olid kokku sobitada Daniel 0:01 ja salme lugesime.

Ma kasutan seda salmi, sest igaks juhuks te kasutate Ilmutuse 5:05 ja Ilmutuse 22:16

New International Version (© 1984)
Mitmuse kui olin koos, ma kaitstud Plural mitmust ja püsib ohutuna selle nimega sa mulle andsid. Puudub on kaotatud, välja arvatud üks hukule hävitamine nii et Pühakiri oleks täidetud. John 17:12

Nüüd, kui soovite kasutada Ilmutuse 05:05 Ma kasutan teie vastu (ühtsus usklik). Let's loe Ilmutuse 5:6,7

Ilmutuse 5:6,7
6 Ja ma nägin keset aujärge ja nelja olendit ja vahel vanemad, Talle seistes, nagu oleks tapetud, kellel oli seitse sarve ja seitse silma, mis on seitse Jumala vaimu, saadetakse kogu maa.
7 Ja ta tuli, ja võttis raamatu paremast käest, kes istus troonile.

Kas sa ei usu, et Jeesus on ka Isa, nüüd, kes istub troonil Lamb läheneda? Rohkem kui isa?

Sarnane ettekuulutus saab lugeda Taanieli raamatu.

Daniel 7:13,14
13 nägin öösel nägemusi, ja vaata, Siis tuli koos taeva pilvedega ühe samasuguse inimese poeg, ja ta tuli Ancient päeva, ja nad viisid ta peaaegu enne teda.
14 Ja ta andis temale võim ja au ja kuningriiki, et kõigi rahvaste, rahvuste ja keelte peaks talle: tema võimus on igavene võimus, mis ei kao, ja tema kuningriik ei hävitatud.

Ilmutuse (Lamb) sai pitseeritud raamat. In Daniel, vastuvõtt asutus. Seetõttu receving kinniste raamat tähendab vastuvõttev asutus.

In sarnasele küsimusele, kes istub troonil, mille poole nagu inimese poeg? Ilmutuse 5:05 loeme, kes on Taaveti juur?

Ilmutuse 05:05
5 Ja ta ütles mulle üks vanemaist, nuta: vaata, lõvi Juuda suguharust, Taaveti juur, pannud valitsenud avama seda raamatut ja seitse pitserit sätestatut.

Ilmutuse 22:16
16 I Jeesus on saadetud minu ingel ütluste teile neid asju kirikud. Olen juur-ja järeltulija David, ere koidutähe.

Kuidas Jeesus ise on Isa ja ka Poeg? Niisiis, kuidas doktriini ühtsus oli õige? Nende usk on vale. Aga ma usun ka, et Jeesus ise on Isa, kuid Michael on Poeg. Nüüd, kui on õpetamine, mis ütleb Jeesus on Michael, koos me palun. Ma ütlen nüüd, Michael ei ole Jeesus. Nagu ma ütlesin, Jeesus ei olnud tegelikult Jeesus ja David ei ole tõesti David. Olgem lugeda asjaolu, et ühtib nägemus Daniel Daniel 7. peatükis ja Johannese Ilmutuse 5

Daniel 07:10
10 A tulise oja välja ja lähtunud tema ees: tuhat tuhandeid teenisid temale ja kümme tuhat korda kümme tuhat seisid tema ees : Kohtuotsused on seatud, ja raamatud avati.

Ilmutuse 05:11
11 Ja ma nägin ja kuulsin paljude Inglite häält ümber troonile ja elusolendid ja vanemate ning mitmed neist kümme tuhat korda kümme tuhat ja tuhandeid ;

Kas Lamb vastuvõtt võim?

Ilmutuse 05:12
12 ütlesid valju häälega, on väärt Tall, tapeti võtma väge ja rikkust ja tarkust ja rammu ja au ja austust ja kiitust.

Daniel 07:14
14 Ja ta andis temale võim ja au ja kuningriiki, et kõigi rahvaste, rahvuste ja keelte peaks talle: tema võimus on igavene võimus, mis ei kao, ja tema kuningriik ei hävitatud.

Miks kuningriik ei hävitata? Sest vaenlased on pime.
Olen selgitusi Taanieli raamatu. Palun vaadake seda.

Sul on ka läbi vaadatud:
Teises versioonis inglise mainiti "ülem" peremehe Daniel 08:11 , Kuid versiooni artikli kasutamine ülem kasutada vürst vürsti kohta salm 25 (Selgitus Gabriel). Seetõttu ülem vastuvõtva / armee prints printsid.  Daniel 08:10 kuni Ilmutuse 00:04on paralleelsed ja sõda taevas ja nad on sama sündmust. Seega Michael ülem armee ja vürst vürsti võidelda neljas metsaline Daniel 8 ja on kurat Ilmutuse 12.

Nüüd, kui kasutatud versiooni on Jumala Sõna tuleb lugeda Daniel 11:22 viitab on "prints." Määratakse aeg, siis on see hetkel tulemine Archangel Michael. Kellaaeg kirjutatud Daniel 11 (salm 22) ja Daniel 8 samaks.

Vastavalt põhjenduste usklik "ühtsus" mulle, ütles ta, Archangel Michael ütles ei ta oli tagasi tulla. Peab Michael vaja rääkida? sõnad Jumala Poeg on piibel.

John 17:08
8 jaoks sõnu sa andsid mulle, et olen andnud neile Ja nad olid nõus, ja on teada kindlasti, et ma tulin sind, ja uskunud, et sina oled minu läkitanud.

John 14:03
3 Ja kui ma lähen ja valmistada koht, Ma tulevad taas ja võtan teid juure mina, et kus ma olen, seal te võib ka.

Me teame, miks Isa ja Poeg on üks.

John 17:20,21
20 Mitte ainult neil palvetada kuid ka need, kes usuvad mind läbi oma sõna
21 Et nad kõik oleksid üks , Et nagu sina, Isa, minus Ja Ma sinus , et nad ka üks meist, et maailm usuks, et sina oled minu läkitanud.

Isa ühendada Pojaga ja Poeg ühendada Isaga. Isa, Poja ja Poeg on Isa, Issand Jeesus Archangel Michael ja Archangel Michael nagu Issand Jeesus. Nii "sõda taevas" kirjutatud Ilmutusraamat ei ole tegelikult võitlus Michael vaid Jumalast. Et mõista enam, mida ma öelda. Pea meeles: Archangel Michael on täidetud Issanda tulemine Jeesus . Jeesus ei ole Michael, kuid Michael on täidetud, nagu Jeesus omal tulemas. Meil on mudeleid, et Issanda tulemine Jumal olema täidetud tulevad oma Poja.

Jesaja 40:10
10 Vaata, Issand Jumal tulevad kui vägev, ja tema arm teeb otsuse temale: vaata, tema tasu on koos temaga, ja tema palk enne teda.

Ilmutuse 22:12,13,16
12 Vaata, Ma tulen nobedasti: ja minu tasu on minuga, muuta igale inimesele vastavalt tema töö.
13 Olen Alpha ja Omega, esimene ja viimane, algus ja lõpp.
16 I Jeesus on saadetud minu ingel ütluste teile neid asju kirikud. Olen juur-ja järeltulija David , Ere hommikul star.

Matthew 16:27
27 Sest Inimese Poeg peab pärinema aastal oma Isa kirkuses Oma Inglitega, ja siis annan igale mehele vastavalt tema teoseid.

John 6:19
19 Jeesus vastas ning ütles neile: "Tõesti, tõesti Ma ütlen teile, Poeg ei saa midagi teha enda Aga ta nägi Isa ei : Kõigi asjadega, mida ta tegi, need ka teeb, Poeg nõndasamuti.

Palun lugege alljärgnev teada saada, kes Inimese Poja tulevat. Kas Taanieli raamatu 7. peatükis, öeldes, et see, kes sai võimsus on Archangel Michael?

Prince of Host
Tüdruk ja Baby
Sõda Taevas ...
Building Temple

PS
Vastavalt minu uuringus Ilmutuse peatükis 4 ja 5, See on "suurt valget aujärge kohtuotsuse." mis valeprohvetid räägivad. See on ka Daniel 7.

No comments:

Post a Comment