THE JUDGEMENT DAY


But you, O Daniel, shut up the words, and seal the book, even to the time of the end: many shall run to and fro, and knowledge shall be increased. Daniel 12:9 AKJV

And I saw a strong angel proclaiming with a loud voice, Who is worthy to open the book, and to loose the seals thereof? Revelation 5:2 AKJV

But I will show you that which is noted in the scripture of truth: and there is none that holds with me in these things, but Michael your prince. Daniel 10:21 AKJV

And Jesus answering said to him, See you these great buildings? there shall not be left one stone on another, that shall not be thrown down.

The Great Day of the Lord: Armageddon

And after these things I saw another angel come down from heaven, having great power; and the earth was lightened with his glory.

Jesaja 9:6 Tegen Eenheid Belief

Afbeelding uit: http://www.dunamai.com/bible_resources/bible_study_charts.htm

Dit is een discussie voor een gelovige in de 'eenheid theorie' De leer van de eenheid is te geloven dat Jezus ook de Vader. Een van de verzen zijn ze de onderliggende is in Jesaja 9:6. Ik vertelde hem dat ik beginnen met Jesaja 9:6 en verbind de woorden van de profeten en zal eindigen in Daniël 12:1 Vergeet niet in Jesaja 9:6 zegt dat een kind geboren dat betekent stijgt, groeit en de status van de gezalfde vorst van God.

Jesaja 9:6,7
6 Voor Want een kind wordt geboren, tot ons is een zoon gegeven, en de heerschappij rust op zijn schouder en zijn naam wordt genoemd: Wonderbare Raadsman, Sterke God, Eeuwige Vader, Vredevorst.
7 De toename van zijn regering en de vrede zal geen einde zijn, op de troon van David en over zijn koninkrijk, om vast te stellen, en om recht en gerechtigheid te handhaven vanaf nu tot in eeuwigheid. De ijver van de Here der heerscharen.

Maar we maken het lezen in vers 2 tot 5

2 De mensen die in duisternis wandelt, ziet een groot licht: zij die wonen in het land van de schaduw van de dood, over hen heeft het licht.
3 Gij hebt het volk vermenigvuldigd, gij hebt meer hun vreugde: ze vreugde voor u op basis van de vreugde bij de oogst, als de mannen blij als ze de buit verdelen.
4 Voor het juk van zijn last, en het personeel van zijn schouder, de roede van zijn drijver, hebt Gij verbroken als op de dag van Midjan.
5 Voor alle het harnas van de krijger is met verward lawaai, en kleding in het bloed gewenteld worden met het branden en brandstof van het vuur.

Waarom de mensen die in duisternis wandelt, ziet een groot licht in vers 2? Lees de reden "Voor"

Vers 4: Wanneer zal het juk van de lasten en juk op de schouders van het volk van Israël te breken? Het kan worden gelezen in Jeremia 30:8

Jeremia 30:7,8,9,21
7 Ay! voor die dag is geweldig, dat niemand is daaraan gelijk: zelfs de tijd van problemen van Jacob, maar hij heeft opgeslagen.
8 En in die dag, zegt de HERE der heerscharen, dat zal Ik zijn juk van u breken, en zal barsten uw banden, en dat hij niet meer vreemdelingen dienen:
9 Maar zij zullen dienen de Heer, hun God, en David, hun koning, die ik zal hen opvoeden.
10 Daarom Vrees niet, o Mijn knecht Jakob, spreekt de Heere, noch verschrikt worden, o Israël, want zie, Ik zal u uit de verte, en uw zaad uit het land van hun gevangenschap te redden, en de Jakob zal wederkomen, en stil en gerust zijn, en niemand zal hem bang.
21 En hun prins is een van hen, en hun heerser moet uitgaan van het midden van hen , En ik zal hem, en hij zal tot Mij komen: voor degenen die het aandurfde om mij benaderen? zegt.

Wie zijn afkomstig uit de prins, David? Van de gevangenen van Babylon. Wat Babylon? In Openbaring. Is er een David maakte zich tijdens Babylon (Irak)? Geen, alleen symbolen als Cyrus en Zerubbabel. Is de grote dag (vers 7) als de tijd van de problemen die niemand is gelijk het heeft plaatsgevonden?

Toen de grote dag van Jehovah komt moeten er meer na deze?

Joel 2:1,2
1 Blaas de bazuin op Sion, en klinkt een alarm op mijn heilige berg: laat alle inwoners van het land voor de dag van Jehovah komt, want het is
dag van duisternis en donkerheid, een dag van wolken en duisternis, als de dageraad uitgespreid over de bergen: een groot en sterk, nog nooit had ooit iets dergelijks, noch zal er sprake zijn van meer na deze, tot de jaren van vele generaties.

Het zal nooit meer gebeuren. Net terug Jeremia 30:7

Mark 13:19
19 Voor de dagen worden verdrukking, zoals er niet sinds het begin van de schepping die God geschapen heeft tot nu toe, en noch zal worden.

Wat is de Heer zei over de ellende niet vanaf het begin geweest en noch worden? Let op: niet ooit geweest en zal nooit meer gebeuren. Weer terug in Jeremia 30:7,8,9,10,21

Daniël 12:1
1 En op dat moment zal Michaël opstaan , De grote vorst, die voor de kinderen van uw volk, en Er zullen tijden van nood, zoals als nooit geweest is sinds er een natie, zelfs tot op die tijd: en in die tijd zal uw volk verlost worden, een iegelijk, die wordt geschreven in het boek.

Wanneer het wordt gezegd door Gabriël aan Daniel, Israël was in de verovering van Babylon (Irak)

Als het niet geweest is sinds er een natie, de tijden van nood, deze wedstrijd in Marcus 13:19 en Joel 2:2, want als men optreedt niet, juist om te zeggen "nooit nog niet gebeurd" en "Nimmermeer"

Anderen kunnen zeggen dat ik gemaakt Jesaja 9:6,7 magie Ik zal mislukken als ik zal niet eindigen in Daniël 12:1 lezen we Jesaja 10:26,27

Jesaja 10:26,27 (zie begin om erachter te komen wat de tijd is "op die dag")
26 En de Heer zal opstaan legers, het kwaad tegen hem, als de slachting van Midian op de rots van Oreb, en zijn staf was op de zee, en hij hief na de wijze van Egypte.
27 En in die dag, dat zijn weggenomen de last van uw schouder, en zijn juk van uw hals, en het juk zal worden vernietigd als gevolg van vetheid.

Dit (vers 26) is parallel met Jesaja 09:04, wanneer de vrijlating van de gevangenen van "Babylon" zal optreden. Uit Jesaja 10:26,27 blijven hoofdstuk 11:1,2

Jesaja 11:1,2
1 En er zal een stang uit de stam van Jesse, en een tak van zijn roots:
2 En de Geest van de Heer zal op hem rusten, de geest van wijsheid en inzicht, de geest van raad en sterkte, de geest van kennis en de vreze des Heren;

De conjuction woord " en " betekent continuïteit van hoofdstuk 10 tot Jesaja 11:1,2. Wie is de Branch?

Jeremia 33:15,16
15 In die dagen, en op dat moment, Ik zal ervoor zorgen dat de Tak van de gerechtigheid om op te groeien tot David : en Hij zal recht en gerechtigheid in het land .
16 In die dagen zal Juda verlost worden, en Jeruzalem veilig wonen: en dit is zijn naam wordt genoemd: De Heer, onze gerechtigheid.

Jeremia 23:5,6
5 Zie, de dagen komen, spreekt de HEERE, dat Ik zal verwekken David een rechtvaardige Spruit , en hij zal regeren als koning en deal verstandig, wordt recht en gerechtigheid en uit te voeren in het land .
6 In zijn dagen zal Juda verlost worden, en Israël veilig wonen; en zijn naam wordt geroepen om Hem, de Heer onze gerechtigheid.

Ook wedstrijd in Daniël 12:1

Daniël 12:1
1 En op dat moment zal Michaël opstaan , De grote vorst, die voor de kinderen van uw volk, en Er zullen tijden van nood, zoals als nooit geweest is sinds er een natie, zelfs tot op die tijd: en in die tijd zal uw volk verlost worden, een iegelijk, die wordt geschreven in het boek.

Aartsengel Michaël wordt bepaald door de profeten als rechtvaardige Spruit volgens wat we lezen. Laten we terug gaan en las voor uit Jesaja 9:1-7 en las voor uit Jesaja 8:22, want het was de gezamenlijke verklaring van God, is het slechts gescheiden door hoofdstuk. Wanneer we zorgvuldig bestuderen, de verklaring van God in Jesaja 8 (vers 22) naar Jesaja 9 is niet te scheiden. Er zijn kan soort van scheiding van uitspraken van God, door deling van het hoofdstuk en titels. Voor diegenen bekend wat zegt in Jesaja 8:22 dezelfde profetie is te lezen in Zefanja 1:15 en hetzelfde als in Daniël 12:1

Jesaja 8:22
22 En zij zullen zien op de aarde, en ziet problemen en duisternis, somberheid van angst en duisternis zullen verdrijven hen.

Zefanja 1:15
15 De dag is een dag van toorn, een dag der benauwdheid en angst, een dag van te verspillen en verlatenheid, een dag van duisternis en donkerheid, een dag van wolken en duisternis,

Zefanja (1:15) werden gematched met Daniël 12:1 en de verzen lezen we.

Ik gebruik dit vers, want net voor het geval u gebruik Openbaring 5:5 en Openbaring 22:16

New International Version (© 1984)
Meervoud, terwijl ik was, ben ik beschermd Plural plurale en veilig bewaard door die naam die je me gaf. Niemand van hen is verloren, behalve de ene gedoemd tot vernietiging, zodat de Schrift vervuld zou worden. Johannes 17:12

Nu, tenzij u wilt Openbaring 5:5 Ik zal tegen u (eenheid gelovige) te gebruiken. Laten we eens lezen Openbaring 5:6,7

Openbaring 5:6,7
6 En ik zag in het midden van de troon en de vier levende wezens en de oudsten, een lam staan, alsof het geslacht was, met zeven horens en zeven ogen, dat zijn de zeven Geesten van God, verzonden over het land.
7 En hij kwam, en nam het boek aan de rechterhand van hem die op de troon zat.

Gelooft u niet dat Jezus ook de Vader, nu, die zit op de troon van het Lam benaderd? Hoger dan Vader?

Een soortgelijke profetie is te lezen in het boek Daniël.

Daniel 7:13,14
13 Ik zag in de nachtgezichten, en ziet, kwam er met de wolken van de hemel een als een zoon van de mens, en hij kwam tot de Oude van dagen, en zij bracht hem in de buurt voor hem.
14 En hij gaf hem macht en heerlijkheid en een koninkrijk, dat alle volken, natiën en talen dienden hem: Zijn heerschappij is een eeuwige heerschappij, die niet zal vergaan, en zijn koninkrijk zal niet worden vernietigd.

In Openbaring, (het Lam) kreeg het verzegelde boek. In Daniel, aanvaard het gezag. Daarom is de receving van het verzegelde boek betekent ontvangende autoriteit.

In een soortgelijke vraag, die zit op de troon benaderd door de als een zoon van de mens? Openbaring 5:5 lezen we, wie is de Wortel van David?

Openbaring 5:5
5 En hij zeide tot mij een van de oudsten, Ween niet: zie, de leeuw uit de stam van Juda, de wortel van David, heeft overwonnen, om het boek en de zeven zegels daarvan te openen.

Openbaring 22:16
16 Ik, Jezus, heb Mijn engel gezonden om te getuigen ulieden deze dingen in de kerken. Ik ben de wortel en de afstammeling van David, de heldere morgenster.

Hoe heeft Jezus zelf is de Vader en ook de Zoon? Dus hoe de leer van de eenheid juist was? Hun geloof is vals. Maar ik geloof ook dat Jezus zelf is de Vader, maar Michael is de Zoon. Nu, als er leer die zegt dat Jezus is Michael samen dan wij. Ik zeg nu, Michael is Jezus niet. Zoals ik al zei, Jezus was eigenlijk niet Jezus en David is niet echt David. Laten we lezen het feit dat samenvalt met de visie van Daniël in Daniël hoofdstuk 7 en Johannes in Openbaring 5

Daniël 7:10
10 Een vurige rivier vloeide, en ging van voor Hem uit: duizendmaal duizenden dienden Hem, en tien duizendmaal tien duizenden stonden voor Hem : De arresten werden, en de boeken werden geopend.

Openbaring 5:11
11 En ik zag en hoorde de stem van vele engelen rondom de troon en de levende wezens en de oudsten, en het aantal van hen zijn tienduizend maal tienduizend en duizenden ;

Doe het Lam aanvaarde macht?

Openbaring 5:12
12 Zeggende met een grote stem, Waardig is het Lam dat geslacht is te ontvangen de kracht, en rijkdom, en wijsheid, en sterkte, en eer, en heerlijkheid, en dankzegging.

Daniel 7:14
14 En hij gaf hem de macht en de heerlijkheid en een koninkrijk, dat alle volken, natiën en talen dienden hem: Zijn heerschappij is een eeuwige heerschappij, die niet zal vergaan, en zijn koninkrijk zal niet worden vernietigd.

Waarom de koninkrijk zal niet worden vernietigd? Omdat de vijanden zijn blind.
Ik heb uitleg over het boek Daniël. Raadpleeg het.

U kunt ook review:
In een andere versie in het Engels de melding werd "Commander" van de ontvangende Daniel 8:11 , Maar de versie van het artikel gebruikt de commandant gebruikte de prins van vorsten in vers 25 (Uitleg van Gabriel). Daarom is de commandant van gastheer / leger is prins van vorsten.  Daniel 8:10 op Openbaring 12:4parallel en oorlog in de hemel en ze zijn hetzelfde evenement. Daarom aan Michael, commandant van het leger en de prins van prinsen vechten het vierde dier van Daniël 8 en is de duivel in Openbaring 12.

Nu als de gebruikte versie is het Woord van God moet worden gelezen in Daniel 11:22 doelt is de "prins." Bepaal de tijd, zal het ten tijde van de komst van Aartsengel Michael. De tijd van de gebeurtenis geschreven in Daniël 11 (vers 22) en Daniel 8 zijn hetzelfde.

Volgens de redenering van een gelovige in de "eenheid" voor mij, zei hij, de aartsengel Michael zei dat hij niet terug zou komen. Zal Michael moeten spreken? de woorden van de Zoon van God is in de bijbel.

John 17:8
8 voor de woorden die u gaf mij heb ik hen gegeven , En ze accepteerden, en hebben zeker geweten dat ik bij u kwam, en geloofde dat Gij Mij gezonden hebt.

Johannes 14:3
3 En als ik heengaan, en bereiden een plaats, Ik zal kom je weer en zal u tot mezelf, dat waar Ik ben, gij ook sprake kan zijn.

Zullen we weten waarom de Vader en de Zoon een zijn.

John 17:20,21
20 Niet alleen doen ze bidden, maar ook voor hen die in Mij geloven door hun woord
21 Dat zij allen een mogen zijn , Dat zoals Gij, Vader, in Mij zijt En Ik in U , dat ook zij in Ons een zijn: dat de wereld gelove, dat Gij Mij gezonden hebt.

De Vader verenigen met de Zoon en de Zoon te verenigen met de Vader. De Vader als de Zoon en de Zoon als de Vader, de Heer Jezus als de aartsengel Michael en de aartsengel Michael als de Here Jezus. Dus de "oorlog in de hemel", geschreven in het boek Openbaring is niet echt gevecht van Michael, maar van God. Om meer te begrijpen wat ik zeg. Onthoud dit: De Aartsengel Michaël is de vervulling van de komst van de Here Jezus . Jezus is niet Michael, maar Michael is de vervulling als Jezus bij zijn komst. We hebben patronen die de komst van de Here God zal worden vervuld bij de komst van zijn Zoon.

Jesaja 40:10
10 Ziet, de Heere God te komen als een machtige, en zijn arm zal heerschappij voor hem: zie, Zijn loon is met hem, en zijn beloning voor hem.

Openbaring 22:12,13,16
12 Zie, Ik kom spoedig en Mijn loon is met mij, te verlenen aan een iegelijk naar zijn werk.
13 Ik ben de Alfa en de Omega, de eerste en de laatste, het begin en het einde.
16 Ik, Jezus, heb Mijn engel gezonden om te getuigen ulieden deze dingen in de kerken. Ik ben de wortel en de afstammeling van David , De heldere morgenster.

Matthew 16:27
27 Want de Zoon des mensen zal komen in de heerlijkheid van zijn Vader met zijn engelen, en geef een iegelijk naar zijn werken.

John 6:19
19 Jezus antwoordde en zeide tot hen: Voorwaar, voorwaar Ik zeg u, De Zoon kan niets doen van zichzelf maar wat hij de Vader zien doen : Voor alle dingen die hij deed, het ook deze eveneens doet de Zoon.

Lees de volgende uit te zoeken wie de Zoon des mensen komen. Is het boek van Daniël in hoofdstuk 7 te zeggen dat degene die de macht heeft ontvangen, is de Aartsengel Michael?

Prins van het gastland
Het meisje en de baby
Oorlog in de hemel ...
De bouw van de tempel

PS
Volgens mijn studie, in Openbaring hoofdstuk 4 en 5, Dit is de "grote witte troon oordeel." die valse profeten zeggen.

No comments:

Post a Comment