THE JUDGEMENT DAY


But you, O Daniel, shut up the words, and seal the book, even to the time of the end: many shall run to and fro, and knowledge shall be increased. Daniel 12:9 AKJV

And I saw a strong angel proclaiming with a loud voice, Who is worthy to open the book, and to loose the seals thereof? Revelation 5:2 AKJV

But I will show you that which is noted in the scripture of truth: and there is none that holds with me in these things, but Michael your prince. Daniel 10:21 AKJV

And Jesus answering said to him, See you these great buildings? there shall not be left one stone on another, that shall not be thrown down.

The Great Day of the Lord: Armageddon

And after these things I saw another angel come down from heaven, having great power; and the earth was lightened with his glory.

Izaija 9:6 protiv Jedinstva Vjerovanje

slike od: http://www.dunamai.com/bible_resources/bible_study_charts.htm

Ovo je rasprava da vjeruje u "jedinstvo teorije" doktrina jednost je vjeruju da je Isus i Otac. Jedan od stihova su temeljne je u Izaiji 09:06. Rekao sam mu da ću početi s Izaija 09:06 i povezuju riječi proroka, a završit će u Danielu 0:01 Sjeti se u Izaiji 09:06 je rekao da je dijete rođeno, što znači raste, raste i stoji na pomazanika kneza od Boga.

Izaija 9:6,7
6 Za k nama je dijete rođeno, k nama je dao sina, a vlada će na njegovo rame, i njegovo ime će se zvati divni, savjetnik, moćni Bog, vječni Otac, Knez mira.
7 povećanje njegove vlade i miru neće biti kraja nad prijestoljem Davidovim, nad kraljevstvom njegovim, za uspostavljanje i podržavanja pravde i pravednosti od sada do zauvijek. 'Ljubomora Jahve nad Vojskama.

Ali mi podići čitanja u stihu 2 do 5

2 Ljudi koji je u tmini hodio svjetlost vidje veliku: oni koji u onoj zemlji živi u sjeni smrti, na njima ima svjetla.
3 Ti si umnožio narodu, ti si povećala njihova radost: oni radosti pred tobom prema radost u berbi, kao i muškarci radovati kada su dijeliti plijen.
4 Za Teški jaram njegov teret, i osoblje rame, štap njegova tlačitelja, si slomljen kao i na dan midjanski.
5 Za sve oklop ratnika je s zbunjen buke, a haljine valjane u krvi će biti s paljenjem goriva i požara.

Zašto ljudi koji je u tmini hodio svjetlost vidje veliku u stihu 2? Pročitajte razlog "za"

Stih 4: Kada će jaram teret i jaram na ramenima Izraelci se razbiti? To se može pročitati u Jeremiji 30:8

Jeremija 30:7,8,9,21
7 Aj! za koji dan je velik, da nitko se sviđa: čak i vrijeme nevolje Jakovljev, no on ga je spasio.
8 I u dan onaj, riječ je Jahve nad Vojskama, da ću slomiti njegov jaram s tobom, i da će praska tvoga obveznica, te da on ne služe više stranaca:
9 Ali oni će služiti Gospodinu, Bogu njihovu, i Davida, svoga kralja, koga ću im podići.
10 Zbog straha nisi, Jakove, slugo moj, govori Gospodin, ne plaši se, Izraele: za, evo, ja ću spasiti tebe iz daljine, i tvoje sjeme iz zemlje izgnanstva, a Jakov će se opet, i biti tiho i na jednostavnost, a nitko neće da ga se bojali.
21 A njihov knez bit će jedan od njih, i njihov vladar će nastaviti s posred njih , I ja ću ga izazvati, i on će doći k meni: za one koji su se usudili da me pristup? kaže.

Koga dolaze iz knez, David? Od zarobljenici u Babilon. Što Babilon? U Otkrivenju. Je li David ustade u Babilon (Irak)? Ništa, samo simbole kao što su Cyrus i Zerubabel. Je veliki dan (r. 7), kada vrijeme nevolje koje nitko kao što je to dogodilo?

Kada je veliki dan Gospodnji doći će tu biti više nakon toga?

Joel 2:1,2
1 Trubite u trubu na Sionu, i zvuk alarma u Svetoj gori mojoj: neka sve stanovnike zemlje za dan Jahve dolazi, za to je
dan tame i sjeta, dan oblaka i mraka, kao zora proširila po gorama: velik i jak, nikada ikada željeli, niti će se više nakon toga, do godina mnogih generacija.

Ona nikada neće ponoviti. Samo natrag Jeremija 30:7

Mark 13:19
19 Za dana bit će nevolje, kao što je nije bilo od početka stvorenja, koje stvori Bog do sada, i niti će biti.

Što je Jahve rekao o nevolju nije bilo od početka i neće biti? Napomena: nije nikad bilo prije i nikada neće ponoviti. Natrag u Jeremija 30:7,8,9,10,21

Daniel 0:01
1 A u to će vrijeme ustati Mihael , Veliki knez koji stoji za djecu svoga naroda: i bit će vrijeme nevolje, kao što kao što nikada nije bio, jer je narod čak i na to isto vrijeme: i u to vrijeme tvoga naroda dostavlja se, svaki onaj koji će biti zapisano u knjizi.

Kada je rekao Gabrijela Daniel, Izrael je bio u hvatanje Babilon (Irak)

Ako je to nikada nije bio, jer je narod, vrijeme nevolje, ovu utakmicu u Marku 13:19 i Joel 2:2, jer ako se jednom dogodi, neće biti ispravno reći "nikad nije dogodilo još" i "Nikada više"

Drugi mogu reći da sam napravio Izaija 9:6,7 magija ću uspjeti, ako neću završiti u Danielu 0:01 čitamo Izaija 10:26,27

Izaija 10:26,27 (vidi na početku shvatiti što je vrijeme "u onaj dan")
26 A Gospodin će podići vojske, zlo protiv njega, kao pokolj Midjanaca na stijeni Oreb: i svoj štap je bio na moru, a on je podigao nakon što je način Egipta.
27 I u dan onaj, da je njegov teret odstupi od off svoga ramena, a njegov jaram s vrata tvoje, i jaram mora biti uništen zbog debljine.

Ovaj (stih 26) je paralelno s Izaija 9:04 kada puštanje zarobljenika iz "Babilonu" će se dogoditi. Od Izaija 10:26,27 dalje u poglavlju 11:1,2

Izaija 11:1,2
1 A tamo će izići štap iz matičnih Jišajeva, i grana iz njegova korijena:
2 I Duh Gospodnji će ležati na njemu, duh mudrosti i razumijevanja, duh savjeta i jakosti, duh znanja i straha Gospodnjeg;

Sprezi riječi " i " znači kontinuitet poglavlja 10 do Izaiji 11:1,2. Tko je grana?

Jeremija 33:15,16
15 U one dane, u to vrijeme, ću izazvati Podružnica pravednosti rasti do Davida : i on će i pravicu u zemlji .
16 U one dane bit Judi biti spašeni, i Jeruzalem će živjeti sigurno, i to je njegovo ime će se zvati: Gospodin, Pravda naša.

Jeremija 23:5,6
5 Evo, dolaze dani riječ je Jahvina, da Ja ću podići Davidu izdanak pravedni , i on će vladati kao kralj i postupimo mudro, te će i pravicu u zemlji .
6 U njegove će dane Judeja će biti spašena, i Izrael će živjeti sigurno, i njegovo ime će biti pozvan na njega, Jahve, Pravda naša.

Također utakmica u Danielu 0:01

Daniel 0:01
1 A u to će vrijeme ustati Mihael , Veliki knez koji stoji za djecu svoga naroda: i bit će vrijeme nevolje, kao što kao što nikada nije bio, jer je narod čak i na to isto vrijeme: i u to vrijeme tvoga naroda dostavlja se, svaki onaj koji će biti zapisano u knjizi.

Arhanđeo Michael je određen po prorocima kao izdanak pravedni prema onome što čitamo. Let's vratite se i pročitajte iz Izaije 9:1-7 i čitanje iz Izaije 08:22 jer je to zajednička izjava o Bogu, ona je odvojena samo poglavlje. Kada smo pažljivo proučavanje, izjava o Bogu u Izaiji 8 (stih 22) Izaiji 9 nije odvojena. Postoji svibanj vrste odvajanja izvješća o Bogu kroz podjele poglavlja i naslova. Za one poznato što se govori u Izaiji 8:22 isti proročanstvo može pročitati u Sefanija 1:15 i isto kao iu Daniel 0:01

Izaija 8:22
22 I oni će izgledati k zemlji, i gle nevolje i tame, tama muke, i tame će ih izbaciti.

Sefanija 1:15
15 je dan gnjeva, dan nevolje i tjeskoba, dan gubit i pustoš, dan tame i tama, dan oblaka i mraka,

Sefanija (01:15) bile su podudarne s Danielom 00:01 i stihove čitamo.

Koristim ovaj stih, jer samo u slučaju da koristite Otkrivenje 5:05 Otkrivenje 22:16 i

New International Version (© 1984)
Višestruka, dok sam bio s, ja sam zaštićeni množine množinu i zadržao sigurno pod tim imenom ste mi dali. Niti je izgubljeno, osim jednog osuđena na propast, tako da je Sveto pismo će biti ispunjeni. Ivan 17:12

Sada, osim ako ne želite koristiti Otkrivenje 5:05 ću koristiti protiv tebe (jedinstvo vjernika). Let's pročitajte Otkrivenju 5:6,7

Otkrivenje 5:6,7
6 I vidjeh: posred prijestolja i četiriju bića, a među starješinama, Janjetina stoji, kao da je bio zaklan, sa sedam rogova i sedam očiju, to jest sedam duhova Božjih, poslao cijeloj zemlji.
7 I on dođe, i uzeo knjigu desnice Onoga koji sjedi na prijestolju.

Zar ne vjerujemo da je Isus i Otac, sad, koji sjedi na prijestolju Jaganjca pristupio? Više od Oca?

Slično proročanstvo može se pročitati u knjizi Daniela.

Daniel 7:13,14
13 Vidio sam u noćnim viđenjima i gle, dođe s oblacima nebeskim netko kao Sin Čovječji, i on je došao do Pradavni, a oni doveli ga kod prije njega.
14 I on mu dade moć i čast i kraljevstvo, da svi narodi, nacije i jezika mu služe: njegova vlast je vječna vlast, koja neće proći, i njegovo kraljevstvo neće biti uništen.

U Otkrivenju, (janjetina) dobio je zapečaćena knjiga. U Daniel, prihvatio autoritet. Stoga, receving za zatvoreni knjige znači prima organ.

U slično pitanje, koji sjedi na prijestolju prilazi kao Sin čovječji? Otkrivenje 5:05 čitamo, koji je Korijen Davidov?

Otkrivenje 05:05
5 I reče mi jedan od starješina, Ne plači: gle, lav od plemena Judina, Korijen Davidov, ima prevladavao otvoriti knjigu i sedam pečata istih.

Otkrivenje 22:16
16 Sam Isus poslah anđela svoga posvjedočiti ovo k vama u crkvama. Ja sam korijen i potomak Davidov, sjajna jutarnja zvijezda.

Kako je sam Isus je Otac i Sin? Pa kako doktrine jedinstva bio ispravan? Njihovo uvjerenje je lažno. Ali ja također vjerujem da je sam Isus je od Oca, ali Michael je Sin. Sada, ako se nastavi da kaže da je Isus je Michael, zajedno mi molimo. Ja sada reći, Michael nije Isus. Kao što sam rekao, Isus nije bio zapravo Isus i David zapravo nije David. Neka nam pročitati na činjenicu da se poklapaju sa vizijom Daniel u 7. poglavlju Daniel i Ivan u Otkrivenju 5

Daniel 7:10
10 vatreni potok izdane i izašao iz njega prije: tisuća tisuća služili mu, i deset tisuća puta deset tisuća stajahu pred njim : Presude su postavljena, a knjige se otvoriše.

Otkrivenje 5:11
11 I vidjeh, i čuo glas mnogih anđela oko prijestolja, i bića i starješina, i broj im se deset tisuća puta deset tisuća i tisuće ;

Da li Jaganjac prihvatio vlast?

Otkrivenje 5:12
12 govoreći jakim glasom, Dostojan je Jaganjac koji je bio ubijen primiti moć, i bogatstvo, i mudrost, i snagu, i čast, i slavu, i blagoslov.

Daniel 7:14
14 I dade mu moć i slavu i kraljevstvo, da svi narodi, nacije i jezika mu služe: njegova vlast je vječna vlast, koja neće proći, i njegovo kraljevstvo neće biti uništen.

Zašto kraljevstvo neće biti srušene? Budući neprijatelji su slijepi.
Imam objašnjenja o knjizi Daniela. Molimo Vas da ga pregleda.

Također, pregled:
U drugoj verziji na engleskom jeziku spomenuti je "zapovjednik" domaćina Daniel 8:11 , Ali verzija članka korištenja zapovjednik koristi knezu knezovi u stih 25 (Objašnjenje Gabriel). Stoga, zapovjednik domaćina / vojska princa prinčeva.  Daniel 8:10 na Otkrivenje 00:04su paralelne i rat u nebu i oni su isti događaj. Dakle, Michael, zapovjednik vojske i princ od knezova u borbi protiv Četvrta neman Daniel 8 i je vrag u Otkrivenju 12.

Sada, ako se koristi verzija se Riječ Božja treba čitati u Daniel 11:22 se odnosi na je "knez." Odredite vrijeme, to će biti u vrijeme dolaska Arhanđela Mihaela. Vrijeme događaja zapisano u Danielu 11 (stih 22) i Daniel 8 su iste.

Prema obrazloženju vjernik u "jedinstvu" za mene, kazao je, arhanđeo Michael je rekao nije mu se vraćao. Zar Michael treba govoriti? riječi Sina Božjega u Bibliji.

Ivan 17:08
8 za riječi si mi dao sam im dao , I oni su prihvatili, te su poznati sigurno da sam došao do vas, i vjeruje se da si me ti poslao.

Ivan 14:03
3 A ako odem i pripremiti mjesto, Ja ću ponovo doći i primiti vas k sebi, da gdje sam ja, ondje budete također.

Mi ćemo znati zašto Otac i Sin su jedno.

Ivan 17:20,21
20 Ne samo da mole, ali za njih i koji će vjerovati u mene kroz svoje riječi
21 Da svi budu jedno , Koja kao što ti, Oče, u meni umjetnost , I I u tebi , da su oni također biti jedan u nas: da svijet uzvjeruje da si me ti poslao.

Otac ujediniti sa Sinom i Sina ujediniti s Ocem. Otac kao Sina i Sina kao Otac Gospodina Isusa kao i arhanđela Mihovila arhanđela Mihovila kao Gospodina Isusa. Tako je "rat u nebu" zapisano u knjizi Otkrivenja nije stvarno boriti Michaela, ali od Boga. Da razumiju više ono što ja kažem. Zapamtite ovo: Arhanđeo Michael je ispunjenje dolazi od Gospodina Isusa . Isus je ne Michael, ali Michael je ispunjenje kao što je Isus na njegov dolazak. Mi smo uzorke koji dolaze od Gospodina Boga će biti ispunjen na dolazak svoga Sina.

Izaija 40:10
10 Gle, Gospodin Bog će doći kao moćni, i svoju ruku odlučuje za njega: Evo, njegova nagrada je s njim, i njegova naknaditi prije njega.

Otkrivenje 22:12,13,16
12 Evo, dolazim ubrzo! I moja plaća je sa mnom, pružiti svakom čovjeku prema njegovu djelu.
13 Ja sam Alfa i Omega, Prvi i Posljednji, Početak i Svršetak.
16 Sam Isus poslah anđela svoga posvjedočiti ovo k vama u crkvama. Ja sam korijen i potomak Davidov , Sjajna jutarnja zvijezda.

Matej 16:27
27 Za Sin Čovječji dođe u slavi Oca svoga sa svojim anđelima, i zatim dati svaki čovjek prema njegovim djelima.

John 6:19
19 Isus odgovori i reče im: "Zaista, zaista kažem vam, Sin ne može ništa učiniti za sebe ali ono što on vidi Oca učiniti : Za sve što je učinio, te također čini Sina također.

Molimo Vas pročitajte sljedeće da biste saznali tko je Sin Čovječji dolazi. Je li knjiga Daniel u 7. poglavlju kaže da onaj koji je dobio vlast arhanđeo Michael?

Princ od domaćina
Djevojka i bebe
Rat na Nebu ...
Izgradnja Hrama

PS
Prema mom istraživanju, u Otkrivenju poglavlju 4 i 5, Ovo je "veliko bijelo prijestolje suda." koja lažni proroci govore. Također je u Danielu 7.

No comments:

Post a Comment