THE JUDGEMENT DAY


But you, O Daniel, shut up the words, and seal the book, even to the time of the end: many shall run to and fro, and knowledge shall be increased. Daniel 12:9 AKJV

And I saw a strong angel proclaiming with a loud voice, Who is worthy to open the book, and to loose the seals thereof? Revelation 5:2 AKJV

But I will show you that which is noted in the scripture of truth: and there is none that holds with me in these things, but Michael your prince. Daniel 10:21 AKJV

And Jesus answering said to him, See you these great buildings? there shall not be left one stone on another, that shall not be thrown down.

The Great Day of the Lord: Armageddon

And after these things I saw another angel come down from heaven, having great power; and the earth was lightened with his glory.

Birliğini İnanç Karşı İşaya 9:6

görüntü: http://www.dunamai.com/bible_resources/bible_study_charts.htm

Bu 'birlik teorisi' İsa da baba olduğunu inanmaktır birliğini doktrin bir mümin için bir tartışma. onlar temel olan ayetlerin biri İşaya 09:06 bulunmaktadır. Ben Anointed prens ayakta ve İşaya 09:06 ile başlayan ve peygamberlerin sözlerine bağlanmak ve Daniel 12:01 de sona erecektir İşaya 09:06 hatırlıyor doğan bir çocuğun hangi yükselen anlamına geldiğini söylüyor, büyüyen söyledim tanrısı.

Isaiah 9:6,7
6 Için bize, bir çocuk doğar dediler ve bize bir oğul verilecek dediler hükümet omzunun üzerine olacaktır: ve onun adını, Harika Öğütçü, Güçlü Tanrı, Ebedi Baba, Esenlik Önderi olacak.
onun hükümeti ve barış 7 artış, David tahtında, sonu yok olacak onun krallık üzerine kurmak ve adalet ve doğruluk desteklemeyi şimdi sonsuza kadar. hosts Lord of coşkusu.

Ama biz ayet 2-5 olarak okuma yükseltmek

2 karanlıkta yürüyen insanların büyük bir ışık gördük: onlar ışık indirdiği onlara ölüm gölgesi diyarında, yaşamak.
3 Sen hast millet çarpılır, sen hast sevinç arttı: sana da sevinç önce onlar yağma bölmek erkekler sevinirler olarak hasat içinde sevinç göre.
4 Için onun yükünü boyunduruğu ve omzunun personeli, onun baskıcı bir çubuk, kırık sen hast Midian yapıldığı gün gibi.
5 Için savaşçı tüm zırh şaşkın gürültü ile, ve kandaki haddelenmiş giysiler yanma ve yangın yakıt ile olacaktır.

Neden karanlıkta yürüyen insanlar ayet 2 büyük bir ışık gördünüz mü? "Için" neden Oku

Ayet 4: Ne zaman İsrail halkının omuzlarına yük ve boyunduruğu boyunduruğu kırmak olacak? O Yeremya 30:8 okunabilir

Jeremiah 30:7,8,9,21
7 Ay! O gün, büyük olduğu için hiçbiri o gibidir: sorun bile zaman Jacob, ama o kurtardı.
8 Ve ben o artık yabancılara hizmet eden ve edecek patlama senin tahvili ve kapalı senden onun boyunduruğu kıracak o gün der konak RAB, in:
9 Ama onlar Rableri Allah'a, ve David onların kralı, onları çıkaracağız hizmet edecektir.
10 , Oysa, ben onların esaret karadan uzaktan sana ve senin soyun kurtaracak: Bu yüzden, ey Yakup kulum der Rab, ne dehşete olmak, ey İsrail sen korkma ve Jacob, döneceğiz ve sakin ve rahat olmak, ve hiçbiri onu korkuyor yapacaktır.
21 Ve onların prens ve bunlardan biri olacaktır onların hükümdarı bunların ortasında itibaren devam eder Ve ben onu neden olur, o da üzerime girer: kim bana yaklaşmaya cesaret edenler için? diyor.

Kime prens, David geliyor? Babil esirleri kadar. Ne Babylon? Vahiy olarak. David Babylon (Irak) sırasında ortaya çıkan var mı? Yok, sadece semboller Cyrus ve Zerubbabil gibi. büyük bir gün (ayet 7) oluştu gibi sorun zaman hiçbirinin zaman mı?

Yehova büyük gün oraya bundan sonra daha fazla olacaktır geldiğinizde?

Joel 2:1,2
1 Blow Zion de trompet ve benim kutsal dağ bir alarm sesi: izin arazi tüm sakinleri Yehova çıkar bir gün için, o için
karanlık ve kasvet, bulutlar ve karanlık bir gün, dağlar üzerine yayılmış şafağı olarak günü: büyük ve güçlü, asla, ne kadar gibi Oradaki herhangi bundan sonra daha fazla olacak, birçok nesillerin yıl kadar.

Bir daha asla teslim olmayacağız. Sadece geri Yeremya 30:7

Işareti 13:19
19 Için gün, ızdırap olacaktır gibi, Allah şu ana kadar oluşturulan yaratılışın başlangıcından bu yana değildi ve ne olacaktır.

Ne Lord başından beri olmamıştır ve ne olacaktır ızdırap hakkında söylenir? Not: hiç daha önce henüz daha asla olmayacak. Geri tekrar Jeremiah 30:7,8,9,10,21

Daniel 0:01
1 Ve o zaman olacaktır Michael stand up , Kavmin çocukları için standeth büyük prens: ve Bu nedenle, sorun kez olacak gibi aynı zamanda da bir millet vardı bu yana olmamış: ve o zaman kavmin teslim edilecektir kitap yazılır her biri.

o Gabriel Daniel tarafından denildiği zaman, İsrail Babil (Irak) yakalama oldu

öyleydi asla Eğer biri oluşursa, söylemek doğru olmaz, çünkü bir ulus, sorun kez, Mark 13:19 ve 02:02 Joel bu maç vardı beri "henüz olmadı hiçbir zaman" ve "asla"

Başkaları ben Daniel 0:01 da sona ermeyecek eğer ben başarısız olacak Isaiah 9:6,7 büyü yapılmış söyleyebiliriz biz İşaya 10:26,27 okuyun

İşaya 10:26,27 (zaman "o gün" olduğunu anlamaya başlıyor bakınız)
26 Ve Rab, kendisine karşı kötü orduları diriltecek Midian bir kesim olarak Oreb of rock de: ve çubuk deniz üzerine ve o Mısır şekilde sonra kaldırdı.
27 Ve o gün, onun yükünü ve kapalı senin boyun onun boyunduruğu ve senin omuz kapalı hareket olduğunu boyunduruğu imha edilir şişmanlık çünkü.

Bu (ayet 26) Yeşaya 09:04 ile "Babil" in tutsakların serbest meydana geldiği zaman paraleldir. Isaiah YTL 10:26,27 bölüm devam 11:1,2

Isaiah 11:1,2
1 Ve ve Jesse kök bir çubuk orada ileri gelecektir bir dalı onun köklerinden:
2 Ve Rab'bin Ruhu ve ona, bilgelik ve anlayış, avukat ruhu ruhuna ait olacaktır bilgi ruhu ve Rab korkusu, olabilir;

Conjuction kelime " ve " Isaiah 11:1,2 için bölüm 10 süreklilik anlamına gelir. Kim Şubesi nedir?

Yeremya 33:15,16
O günlerde 15, ve o zaman, Ben neden olur salih Şubesi David kadar büyümeye : ve o topraklarda adalet ve doğruluk yürütür .
16 O günlerde Yahuda, kaydedilmiş olacaktır ve Kudüs güvenli bir şekilde yaşamak zorundadır: Bu onun adı denecek şudur: Rabbimiz bizim salih.

Jeremiah 23:5,6
RAB, der 5 Hani gün gelir, bu Ben yanına David arttıracak bir salih Şubesi , ve o kral gibi saltanat eder anlaşma akıllıca ve yeryüzünde adalet ve doğruluk yürütür .
6 Onun günlerde Yahuda, kaydedilmiş olacaktır İsrail ve güvenli bir şekilde yaşamak zorundadır: ve onun adını Rab bizim doğruluk, ona seslendi olacaktır.

Ayrıca Daniel 0:01 maç

Daniel 0:01
1 Ve o zaman olacaktır Michael stand up , Kavmin çocukları için standeth büyük prens: ve Bu nedenle, sorun kez olacak gibi aynı zamanda da bir millet vardı bu yana olmamış: ve o zaman kavmin teslim edilecektir kitap yazılır her biri.

Archangel Michael okuduğumuz ne göre haklı Şubesi olarak peygamberler tarafından belirlenir. Kullanıcı geri dönün ve İşaya 9:1-7 okuma ve Tanrı'nın ortak bildiride, çünkü İşaya 08:22 dan okuyalım, bu bölüm sadece ayrılır. dikkatle çalışma zaman, İşaya 9 Isaiah 8 (ayet 22) Allah'ın beyanı ayrı değildir. bölüm ve başlıkları ayrılığı ile Tanrı tabloların ayrılması olabilir tür vardır. olanlar için Aynı kehanet İşaya 08:22 de söyleyerek ne tanıdık Daniel 0:01 gibi ve Zephaniah 01:15 aynı okunacak

İşaya 08:22
22 Ve onlar, yeryüzünde Allah'a bakacağız Hani sıkıntı ve karanlık, acı ve kasvet ve karanlık onları sınırdışı edecek.

Zephaniah 01:15
15 gün, gazabı bir gün sorun bir gün ve keder, israf bir gün ve ıssızlık, karanlık ve kasvet, bulutlar ve karanlık bir gün bir gün,

Zephaniah (1:15) Daniel 12:01 eşleştirilmiş ve okuduğumuz ayetler.

Ben çünkü sadece durumda Vahiy 05:05 ve Vahiy 22:16 kullanımı, bu ayet kullanmak

Yeni Uluslararası Sürüm (© 1984)
Çoğul I iken, ben Çoğul Çoğul korumalı ve güvenli tutulur bu isimle bana verdi. Hiçbiri Kutsal yerine gelecek şekilde imha mahkum biri dışında kesildi. Ahmet 17:12

Şimdi, sana (birliğini mümin) karşı kullanacak Vahiy 5:05 kullanmak istediğiniz sürece. Diyelim Vahiy 5:6,7 okumak

Vahiy 5:6,7
6 Ve ben, tahtın ortasında ve dört canlılar gördüm ve yaşlılar arasında, o öldürülen olmuştu sanki bir Kuzu ayakta, Tanrı yedi Spirits olan yedi boynuzu ve yedi gözü olan arazide gönderdi.
7 Ve o geldi ve tahtına oturdu onu sağ el kitabı aldı.

Bilmiyor musun İsa da Kuzu yaklaştı tahtına oturur şimdi Baba, inanıyoruz? Yüksek Baba daha?

Benzer bir kehanet Daniel kitabında okunabilir.

Daniel 7:13,14
13 ben, gece vizyonları ve işte gördüm cennet bulutları ile geldi adamın oğlu gibi biri, ve o gün Antik geldi, onlar da ona ondan önce yakın getirdi.
14 Ve bütün halklar, uluslar ve dilleri ona hizmet etmesi gerektiğini, ona güç ve zafer ve bir krallık verdi: onun hakimiyet ve uzak geçiş yapamazlar sonsuz bir hakimiyet, onun krallık yok olmayacaktır.

Vahiy olarak, (Lamb) mühürlü kitabı aldım. Içinde Daniel, otorite kabul etti. Bu nedenle, mühürlü kitabın emrinin yetki almak anlamına gelir.

adamın oğlu gibi yaklaştı tahta oturduğunda benzer bir soru olarak,? David Kök olduğunu okuduğumuz Vahiy 05:05,?

Vahiy 05:05
5 Ve o değil, Weep beni ihtiyar biri dedi ki: Hani Yahuda kabilesi Aslan, David Kök, indirdiği bunların kitap ve yedi mühürler açmak için galip geldi.

Vahiy 22:16
16 İsa kiliselerde Bunları şöyle ifade vermek üzere benim melek gönderdik. Ben, kök ve David soyundan duyuyorum parlak sabah yıldızı.

İsa nasıldı kendisi Baba ve Oğul da nedir? Bu yüzden nasıl birliğini doktrin doğruydu? Onların inanç yanlıştır. Ama ben de İsa'nın kendisi Baba olduğunu, ancak Michael Oğlu olduğuna inanıyorlar. Şimdi, öğretim varsa o İsa birlikte lütfen Michael, diyor. Şimdi diyelim ki, Michael İsa değildir. Dediğim gibi, İsa ve David gerçekten David değildir aslında değildi. Bize Daniel bölüm 7 Daniel vizyon ve John Vahiy 5 denk olması okuyalım

Daniel 7:10
10 A ateşli akışı çıkarılmış ve ondan önce oradan geldi: bin bin onu ve şöyle ministered on bin kere on bin önünde durdu : Yargılar ve ayarlanmış kitaplar açıldı.

Vahiy 05:11
11 Ve ben gördüm ve taht çevresinde birçok melekler ve canlılar ve ihtiyar sesini duydu: ve bunların sayısı vardır on bin kere on bin ve binlerce ;

Kuzu güç kabul musunuz?

Vahiy 05:12
12 yüksek sesle söyleyen Worthy öldürüldü Kuzu olduğunu , Güç almak ve zenginlik, bilgelik, güç ve onur ve şeref ve nimet.

Daniel 7:14
14 Ve ona güç verdi ve zafer ve bütün halklar, uluslar ve dilleri ona hizmet etmeli bir krallık: onun hakimiyet ve uzak geçiş yapamazlar sonsuz bir hakimiyet, onun krallık yok olmayacaktır.

Neden krallık yok edilemez? düşman kör olduğu için.
Ben Daniel kitap hakkında açıklamalar var. bunu gözden geçirin.

Ayrıca incelemesi:
Ingilizce başka bir versiyonu söz konağın "komutan" idi Daniel 8:11 , Ama burada sürümü komutanı prensler prensi kullanılan kullanımı ayet 25 (Gabriel açıklama). Dolayısıyla, host / ordu komutanı prensler prensi olduğunu.  Daniel 8:10 için Vahiy 00:04paralel ve cennette savaş ve onlar aynı olay vardır. Bu nedenle, Michael, ordu komutanı ve prensler prensi Daniel 8 dördüncü canavar mücadele ve Vahiy 12 şeytan.

kullanılan versiyonu Şimdi eğer Tanrı'nın Word okunacağı Daniel 11:22 atıfta olan "prens" dir. zaman belirleme, bu Archangel Michael gelişi sırasında olacaktır. Daniel 11 (ayet 22) ve Daniel 8 yazılmış olayın zaman aynıdır.

Bana "birliğini" Bir müminin gerekçesine göre, dedi, Başmelek o geri geldiğini söylemiş. Michael konuşmak gerekir mi? Tanrı Oğlu ifadesiyle İncil bulunmaktadır.

Ahmet 17:08
8 sözler için ben onlara verdik bana verdi Ve onlar kabul kesinlikle bilinen sana geldi ve bana gönderdi inanıyordu.

Ahmet 14:03
3 Ve ben gidip bir yer hazırlamak, I will yine gel ve nerede olduğumu, siz de orada olabileceğini, size kendimi şöyle alırsınız.

Biz Baba ve Oğul bir neden bilecektir.

Ahmet 17:20,21
20 değil sadece, onlar dua yapmak ama onlar için aynı zamanda onların sözü ile beni inanmak zorundadır
21 onlar hepsi olabilir That Bu sen, Baba, bana sanat olarak Ve Ben sana , onlar da bize bir olması: Dünyada ki sen hast bana gönderdi iman etsin.

Baba ve Oğul ile birleştirmek Oğul Baba ile birleştirmek. Oğul ve Baba Oğul olarak Baba, Başmelek Michael ve Başmelek Rab İsa olarak Michael olarak Rab İsa. gerçekten Michael ama Tanrı'nın mücadele değildir Vahiy kitabında yazılı "cennette savaş" So. daha iyi anlayabilmek için ne demek. Bu hatırlayın: Başmelek Michael Rab İsa'nın yerine getirilmesidir . Isa Michael değil, ama Michael gelen İsa olarak yerine getirilmesidir. Biz Oğlunun gelecek de yerine gelecek Rab Tanrı geliyor ki desenler var.

İşaya 40:10
10 Hani Rab Tanrı gelecek bir, ve kolunu ona karar verir güçlü olarak: Hani onun ödül, onunla bir ve ondan önce onun cezalandırırız.

Vahiy 22:12,13,16
12 Hani çabuk gel: ve ödülüm benimle, işine göre her erkek için kılacak.
13 Ben Alfa ve Omega, ve son, başlangıç ve bitiş ilk duyuyorum.
16 İsa kiliselerde Bunları şöyle ifade vermek üzere benim melek gönderdik. Ben kök ve David soyundan duyuyorum , Parlak sabah yıldızı.

Matthew 16:27
27 İnsanoğlu'nun gelecektir için Babasına ve zafer onun melekler, ve sonra eserleri göre her erkek verir.

Ahmet 06:19
19 İsa yanıtladı ve Sahiden, onlara dedi ki, andolsun ki, şöyle diyorsun Son kendisi hiçbir şey yapamaz ama ne o Baba görüyor yapmak : Yaptığı her şey için, Bu da aynı şekilde Oğul dilediğini.

adam geliyor Oğlu dışarı kişiyi bulmak için lütfen aşağıdaki bölüme bakın. güç alan bir Başmelek olduğunu söyleyerek bölüm 7 Daniel kitap mı?

Host Prensi
Kız ve Bebek
Cennette Savaş ...
Temple Binası

PS
Vahiy 4. bölümde, benim araştırmaya göre, 5Bu "büyük beyaz taht yargı" dır. Hangi sahte peygamberler söyledi. O Daniel 7'de de.

No comments:

Post a Comment