THE JUDGEMENT DAY


But you, O Daniel, shut up the words, and seal the book, even to the time of the end: many shall run to and fro, and knowledge shall be increased. Daniel 12:9 AKJV

And I saw a strong angel proclaiming with a loud voice, Who is worthy to open the book, and to loose the seals thereof? Revelation 5:2 AKJV

But I will show you that which is noted in the scripture of truth: and there is none that holds with me in these things, but Michael your prince. Daniel 10:21 AKJV

And Jesus answering said to him, See you these great buildings? there shall not be left one stone on another, that shall not be thrown down.

The Great Day of the Lord: Armageddon

And after these things I saw another angel come down from heaven, having great power; and the earth was lightened with his glory.

Ézsaiás 9:6 ellen Egység hit

kép: http://www.dunamai.com/bible_resources/bible_study_charts.htm

Ez a vita, hogy egy hívő a "azonosság elmélet" A doktrína azonosság van hinni, hogy Jézus is az Atya. Az egyik a versek ezek mögöttes Ézsaiás 09:06. Mondtam neki, hogy én kezdődik Ézsaiás 09:06 és csatlakoztassa a próféták szavait, és vége a Daniel 00:01 Emlékszel Ézsaiás 09:06 azt mondja, hogy egy gyermek született, ami azt jelenti, növekvő, növekvő és állandó a felkent fejedelem Isten.

Ézsaiás 9:6,7
6 A nekünk egy gyermek születik, nekünk is adott egy fia, és az uralom az ő vállán: és az ő nevét fel kell tüntetni a Csodálatos, Tanácsadó, Erős Isten, Örökkévaló Atya, Békesség Fejedelme.
7 A növekedés a kormány és a béke nem lesz vége, a trónon Dávid, és az ő királysága, létrehozni, és fenntartása igazságosság és igazság Mostantól mindörökké. A lelkesedése a Seregek Urának.

De fel a leolvasó versben 2-5

2 A nép, amely sötétségben jár vala, lát nagy világosságot: akik lakoznak a földön a halál árnyékának rájuk kinek a fény.
3 Te szorozni a nemzet, te növelték öröm: ők öröm előtted szerint az öröm az aratás, mint a férfiak örülnek, ha tudják elosztani a zsákmányt.
4 A igája terhe, és a személyzet a vállán, a rúd az ő elnyomó, te törött mint napján Midián.
5 A minden páncél a harcos a zavaros zaj, és a ruhák hengerelt a vér az az égő és az üzemanyag a tűz.

Miért a nép, amely sötétségben jár vala, lát nagy világosságot versben 2? Olvassa el az oka "A"

4. versben: Mikor lesz a igája teher és igát a vállán, hogy Izrael népe a szünetet? Hogy el lehet olvasni a Jeremiás 30:8

Jeremiás 30:7,8,9,21
7 Ay! azon a napon nagy, hogy egyik sem tetszik: még az ideje a bajt Jákób, de ő mentette meg.
8 És azon a napon, azt mondja a Seregek Ura, hogy megtöri az ő igája a ki téged, és te tört kötvények, és hogy ő szolgáljon többé idegenek:
9 De meg kell szolgálni az Urat, az ő Istenük, és David a királyuk, akit növeli azokat.
10 Ezért a félelem Hát nem, ó, én szolgám Jákób, azt mondja az Úr, nem kell megdöbbent, Izráel, mert ímé, én téged menteni a távolból, és a te magod a földje fogságban, és a Jákob fejében, és csendes, nyugodt, és senki sem tesz rá félni.
21 És a fejedelem az egyik közülük, és a fejedelem megkezdi a közéjök , És én okoznak neki, és ő eljön hozzám: azok számára, akik meg merték közelíteni nekem? mondja.

Kit származnak a herceg, David? A foglyok Babilon. Mi Babilon? A Jelenések. Van egy David során merült fel Babilon (Irak)? Nincs, csak a szimbólumok mint a Cyrus és Zorobábel. A nagy nap (7. vers), ha ideje baj, hogy egyik sem tetszik történt?

Amikor a nagy nap az Úrnak érkeztek még több után?

Joel 2:1,2
1 Blow a trombitát Sionban, és hangjelzést ad az én szent hegye: legyen minden lakosa a föld a nap az Úr eljön, mert
nap a sötétség és a homály, egy nap a felhők és a sötétség, mint a hajnal elterjedt a hegyeken: egy nagy és erős, Soha nem volt még hasonló, és soha sem lesz többé, azt követően, amíg az évben több generáció számára.

Erről soha nem történhet meg újra. Csak vissza Jeremiás 30:7

Mark 13:19
19 A A nap meg kell csapás, például nem volt kezdete óta a teremtés, amely Isten teremtett eddig és sem kell.

Mi az Úr mondott a csapás nem volt a kezdetektől, és nem kell? Megjegyzés: Soha nem járt, és soha nem fog újra megtörténni. Vissza a Jeremiás 30:7,8,9,10,21

Daniel 00:01
1 És abban az időben a Michael felállni , A nagy fejedelem, amely standeth azoknál a gyerekeknél, a te néped és a nem lesz idő a baj, mint A soha nem volt, mivel volt egy nemzet is ugyanezen idő: és abban az időben a te néped kell szállítani, mindenki, hogy kell írni a könyvet.

Amikor azt mondta, a Gabriel Daniel, Izrael volt a capture Babilon (Irak)

Ha soha nem is volt mivel nem volt egy nemzet, az idő a baj, ez a meccs a Márk 13:19 és Joel 2:02, mert ha az egyik bekövetkezik, nem helyes azt mondani: "soha nem történt meg" és a "soha többé"

Mások is azt mondják tettem Ézsaiás 9:6,7 mágia Én nem, ha nem ér véget a Dániel 12:01 olvassuk Ézsaiás 10:26,27

Ézsaiás 10:26,27 (lásd kezd rájönni, hogy mi az idő "azon a napon")
26 És az Úr támaszt hadsereg, a gonosz vele szemben, mivel a vágási Midián a rock az Orebet: és a rudat a tengeren, és emelte után módon Egyiptom.
27 És azon a napon, hogy a teher térni le te váll, és az ő igáját a te le a nyakat, és a kengyel meg kell semmisíteni mert a kövérség.

Ez (26. vers) párhuzamos a Ézsaiás 09:04, amikor a kibocsátás a foglyokat a "Babylon" fog bekövetkezni. Ézsaiás 10:26,27 továbbra fejezetben 11:1,2

Ézsaiás 11:1,2
1 És ott kell előjönnek a rúd meg a szár a Jesse, és fióktelep a gyökereihez:
2 és Az Úr Lelke nyugszik meg kell őt, szellemét a bölcsesség és megértés, a szellem és a tanácsot is, a lélek a tudás és a félelem az Úr;

A conjuction szó " és " azt jelenti, folyamatosságát 10. fejezet Ézsaiás 11:1,2. Ki a Branch?

Jeremiás 33:15,16
15 Azokban a napokban, és abban az időben, fogok hatására a Branch az igazság felnőni, hogy David : és ő végre igazságosság és igazság a földön .
16 Azokban a napokban a Júda lehet menteni, és Jeruzsálemben lakni biztonságban: és ez a név kell nevezni: Az Úr a mi igazságunk.

Jeremiás 23:5,6
5 Ímé, napok jőnek, azt mondja az Úr, hogy Én pedig feltámasztom Dávidnak a igaz Branch , és ő uralkodik, mint király, foglalkozik bölcsen, és végre igazságosság és igazság a földön .
6 Az õ idejében Júda kell menteni, és Izrael laknak biztonságosan: és az ő nevét kell nevezni őt, az Úr a mi igazságunk.

Illeszkednek Dániel 00:01

Daniel 00:01
1 És abban az időben a Michael felállni , A nagy fejedelem, amely standeth azoknál a gyerekeknél, a te néped és a nem lesz idő a baj, mint A soha nem volt, mivel volt egy nemzet is ugyanezen idő: és abban az időben a te néped kell szállítani, mindenki, hogy kell írni a könyvet.

Mihály Arkangyal határozza meg a próféták igazaknak Branch szerint, amit olvasunk. Menjünk vissza, és olvasd Ézsaiás 9:1-7 és olvasni Ézsaiás 08:22, mert közös nyilatkozatot az Isten, azt amitől csak fejezetben. Amikor alaposan tanulmányozza, a nyilatkozatot az Isten Ézsaiás 8 (vers 22) Ézsaiás 9 nem külön. Vannak is ilyen szétválasztása nyilatkozatok Isten megosztása fejezet és címek. Azok számára, ismerős, mi mond Ézsaiás 08:22 ugyanazon prófécia olvasható Sofóniás 1:15 és ugyanaz, mint a Dániel 00:01

Ézsaiás 08:22
22 És megnézi a földre, és íme baj és sötétség, homály, szorongó, és a sötétség fog kiutasítani őket.

Sofóniás 1:15
15 A nap a harag napja, Egy nap a bajt és kín, Egy nap a pazarlás és lelkiállapotát, egy nap a sötétség és a homály, egy nap a felhők és sötétség,

Sofóniás (1:15) egyezett Daniel 00:01 és verseket olvasunk.

Én ezt a verset, mert csak abban az esetben használja Jelenések 05:05 és Jelenések 22:16

New International Version (© 1984)
Többes míg én, én védett többes többes számú, és biztonságosak ezen a néven, amit adtál nekem. Nincs elveszett, kivéve az egy pusztulásra ítélt, hogy a Szentírás lenne teljesíteni. John 17:12

Most, hacsak nem akarja használni Jelenések 05:05 fogom használni ellened (azonosság hívő). Olvassuk Jelenések 5:6,7

Jelenések 5:6,7
6 És láttam a közepén a trón és a négy élőlény és a vének között, a Bárány állt, mintha megölték, hét szarva és hét szeme, amelyek az Istennek hét Lelke, elküldte az egész földet.
7 És jött, és vette a könyvet, hogy a jobb kezét magáról, hogy ült a trónon.

Nem hiszed, hogy Jézus is az Atya, most, ki ül a trónon a Bárány közeledett? Magasabb, mint atya?

Hasonló prófécia olvasható a Dániel könyve.

Daniel 7:13,14
13 Láttam az éjszakai látomások, és íme, jött a felhők az ég , mint egy ember fia, és jött az ősi napok, és vitték közelében előtte.
14 És ő adott neki erőt és dicsőséget, és a királyság, hogy minden nép, nemzet és nyelv néki szolgála; az ő hatalma örökkévaló hatalom, a mely nem múlik el, és az ő királysága nem kell semmisíteni.

A Jelenések, (Bárány) kapta a lepecsételt könyvet. A Dániel, a hatóság elfogadta. Ezért a receving a lepecsételt könyvet jelent átvevő hatóság.

Egy hasonló kérdés, ki ül a trónon megközelíteni az olyan, mint egy ember fia? Jelenések 5:05 azt olvassuk, aki a Dávid?

Jelenések 05:05
5 És ezt mondta nekem az egyik vén, Ne sírj: ímé, az oroszlán Júda törzséből, a Dávid, kinek érvényesült, hogy megnyitja a könyvet, és a hét fókák képezik.

Jelenések 22:16
16 Én Jézus küldöttem az én angyalomat, hogy tanúskodni nektek ezeket a dolgokat a templomokban. Én vagyok a gyökér és a Dávid leszármazottja, a fényes hajnalcsillag.

Hogy Jézus maga az Atya és a Fiú is? Szóval hogyan tana egység volt helyes? Hitük hamis. De azt is gondolom, hogy Jézus az Atya, de Michael a Fiú. Most, ha van tanítás, amely szerint Jézus Mihály, együtt kérem. Azt mondom most, Michael nem Jézus. Mint mondtam, Jézus valójában nem Jézus és Dávid nem igazán Dávid. Engedje meg, olvassa el a tényt, hogy egybeesik az elképzelés Dániel Dániel 7. fejezete és a János Jelenések 5

Daniel 07:10
10 A tüzes patak ki, és jött elõ előtte: ezer ezer szolgáltak neki, és tízezerszer tízezer állt elõtte : Az ítéletek hoztak létre, és a könyvek nyílt.

Jelenések 05:11
11 És láttam, és hallottam a hangját sok angyal körül a trónt, és az élő lények és a vének: száma és a velük tízezerszer tízezer és ezer ;

Ne a Bárány elfogadott teljesítmény?

Jelenések 05:12
12 Mondván: hangos, Méltó a megöletett Bárány, hogy A áramellátás, és gazdagságot és bölcsességet és erőt, és tisztességet és dicsőséget és áldást.

Daniel 07:14
14 És ő adta neki hatalmat és a dicsőség és a királyság, hogy minden nép, nemzet és nyelv néki szolgála; az ő hatalma örökkévaló hatalom, a mely nem múlik el, és az ő királysága nem kell semmisíteni.

Miért a királyság nem kell semmisíteni? Mivel az ellenség vak.
Van magyarázat a Dániel könyve. Kérem, vizsgálják felül azt.

Ön is megvizsgálja:
Egy másik változat angolul a említés "parancsnok" a fogadó Daniel 08:11 , De az a változat a cikk használja a parancsnok használt fejedelme hercegek 25. vers (Magyarázat Gabriel). Ezért, a parancsnok a fogadó / hadsereg fejedelme hercegek.  Daniel 08:10 hogy Jelenések 00:04párhuzamos és a háború a mennyben, és azok ugyanazon esemény tiszteletére. Ezért, Michael, parancsnoka a hadsereg és a herceg a hercegek a harcot a negyedik állat Dániel 8, és az ördög a Jelenések 12.

Most, ha a felhasznált változatot Isten Igéje kell olvasni Daniel 11:22 utal, hogy a "herceg". Határozzuk meg az idő, akkor időpontjában jön a Szent Mihály arkangyal. Az idő az esemény írt Daniel 11 (vers 22) és Dániel 8 ugyanaz.

Érvelése szerint a hívő a "egység" nekem, azt mondta, a Mihály Arkangyal mondta, nem ő jön vissza. A Michael kell beszélni? szavai az Isten Fia van a Biblia.

John 17:08
8 a szavakat, amit adtál nekem adtam nekik , És ők elfogadták, és ismert, biztosan, hogy azért jöttem, hogy neked, és úgy vélte, hogy te küldtél engem.

John 14:03
3 És ha majd elmegyek és helyet készítek, Én gyere vissza és fogadásához meg magamnak, hogy ahol én vagyok, ti is ott legyetek is.

Fogjuk tudni, hogy miért az Atya és a Fiú egyek.

John 17:20,21
20 Nem csak imádkoznak, de azokért is, hisznek én bennem a szavukat
21 Hogy mindnyájan egyek legyenek , Hogy a mint te, Atyám, bennem művészet , És Én te benned , hogy ők is az egyik bennünk: hogy elhiggye a világ, hogy te küldtél engem.

Az Atya egyesülnek a Fiú és a Fiúnak az Atyával egyesülnek. Az Atya a Fiú és a Fiúnak az Atya, az Úr Jézus, mint Mihály arkangyal és Mihály arkangyal, mint az Úr Jézus. Tehát a "háború a mennyben" írva a Jelenések könyve nem igazán harcot, Michael, de az Isten. Hogy jobban megértsük, mit mondok. Jegyezze meg ezt: Mihály arkangyal az teljesítése eljön az Úr Jézus . Jézus nem Michael, de Michael a teljesítése, mint Jézus az ő eljövetelekor. Van mintákat, hogy eljön az Úr, az Isten lesz teljesíteni az elkövetkező Fiának.

Ézsaiás 40:10
10 Íme, az Úr Isten jön mint egy hatalmas, és karja a szabály neki: íme, az ő jutalma is vele, és a jutalom előtte.

Jelenések 22:12,13,16
12 Íme, eljövök hamar: és az én jutalmam velem van, tétele, hogy minden ember az ő munkája.
13 Én vagyok az Alfa és az Omega, az első és az utolsó, a kezdet és a vég.
16 Én Jézus küldöttem az én angyalomat, hogy tanúskodni nektek ezeket a dolgokat a templomokban. Én vagyok a gyökér és a Dávid leszármazottja , A fényes hajnalcsillag.

Máté 16:27
27 Mert az embernek Fia eljő a dicsőség Atyja az ő angyalaival, és majd adni minden ember az ő dolgozik.

John 06:19
19 Felele Jézus és monda nékik: Bizony, bizony mondom nektek, A Fiú semmit sem tehet önmagától de amit lát az Atya nem : Minden, amit csinált, Az ezek is cselekszi a Fiú is.

Kérjük, olvassa el az alábbiakat, hogy megtudja, ki az embernek Fiát eljönni. A Dániel könyve 7. fejezete mondván, hogy az, amelyik megkapta hatalom a Mihály Arkangyal?

Prince a fogadó
A lány és a Baby
Háború a mennyben ...
Épület a templom

PS
Szerint a tanulmány a Jelenések fejezet 4. és 5., Ez a "nagy fehér trón ítélete." amely hamis próféták mondás. Ugyancsak Dániel 7.

No comments:

Post a Comment