THE JUDGEMENT DAY


But you, O Daniel, shut up the words, and seal the book, even to the time of the end: many shall run to and fro, and knowledge shall be increased. Daniel 12:9 AKJV

And I saw a strong angel proclaiming with a loud voice, Who is worthy to open the book, and to loose the seals thereof? Revelation 5:2 AKJV

But I will show you that which is noted in the scripture of truth: and there is none that holds with me in these things, but Michael your prince. Daniel 10:21 AKJV

And Jesus answering said to him, See you these great buildings? there shall not be left one stone on another, that shall not be thrown down.

The Great Day of the Lord: Armageddon

And after these things I saw another angel come down from heaven, having great power; and the earth was lightened with his glory.

ישעיהו 9:6 נגד אמונה האחדות

התמונה מ: http://www.dunamai.com/bible_resources/bible_study_charts.htm

זהו דיון על המאמין ב 'תורת האחדות "הדוקטרינה של האחדות הוא האמונה שישוע הוא גם אבא. אחד הפסוקים הם הבסיס הוא ישעיהו 09:06. אמרתי לו כי אני מתחיל עם ישעיהו 09:06 ולחבר את דברי הנביאים, ויסתיים ב 12:01 דניאל זכור בישעיהו 09:06 הוא אומר כי ילד שנולד כלומר עולה, גדל מעמדו של הנסיך משח אלוהים של.

ישעיהו 9:6,7
6 עבור אל לנו ילד שנולד, אל לנו הוא נתן בנו, ועל הממשלה יהיה על כתפו: שמו יקרא נפלא, יועץ, סגיב אלוהים, Everlasting האב, נסיך השלום.
7 העלייה של ממשלתו ואת השלום לא תהיה סוף, על כסא דוד ועל ממלכתו, להקים, ו כדי לקיים משפט וצדקה מעתה ועד לנצח. קנאת ה 'צבאות.

אבל אנחנו מעלים את הקריאה בפסוק 2-5

2 האנשים שהלכו בחושך ראו אור גדול: הם היושב בארץ צלמוות, עליהם hath האור.
3 אתה עשית כפול האומה, יען אשר גדל השמחה שלהם: שמחה שהם לפניך פי השמחה במסיק, כמו לשמוח גברים כשהם יחלק שלל.
4 עבור את עולו של הנטל שלו, וצוות של כתפו, מוט של המדכא שלו, דברת שבור כמו ביום מדין.
5 עבור כל שריון של הלוחם היא עם רעש מבולבל, בגדים התגלגל בדם יהיה עם שריפת הדלק של האש.

מדוע העם הזה הלך בחושך ראו אור גדול בפסוק 2? קרא את הסיבה "לקבלת"

פסוק 4: כאשר את עולו של הנטל עול על כתפיהם של בני ישראל תהיה הפסקה? זה ניתן לקרוא ירמיהו 30:8

ירמיהו 30:7,8,9,21
7 איי! במשך היום כי הוא נהדר, אף כי הוא אוהב את זה: אפילו הזמן של צרות של יעקב, אבל הוא הציל אותו.
8 והיה ביום ההוא נאם יהוה צבאות, כי אני ישבור עול שלו ממך את ואג"ח פרץ יהיה עמך, וכי הוא לא משרתים זרים נוספים:
9 אבל הם יכהנו יהוה אלוהיהם, ואת דוד מלכם, אשר אני יעלה אותם.
10 לכן הפחד ואתה לא, הו עבדי יעקב נאם, לא להיות מיואש, הו ישראל: על, והנה, אני יחסוך לך מרחוק, ואת זרעך מארץ בשבי שלהם, ויעקב תשוב, ולהיות שקט ונינוח, ואף אחד מהם לא יעשה לו לפחד.
21 ואת הנסיך שלהם יהיה אחד מהם, ואת השליט שלהם יהיה להמשיך מ בתוכם , ואני יגרום לו, והוא יבוא אלי: למי שהעז לפנות אלי? אומר.

מי בא הנסיך, דוד? מן השבויים בבל. מה בבילון? בהתגלות. האם יש דוד התעורר במהלך בבל (עיראק)? , ללא סמלים בלבד כמו סיירוס זרובבל. הוא היום הגדול (פסוק 7) כאשר בעת צרה, כי הוא לא אוהב את זה עלה?

כאשר יום יהוה הגדול בא יהיה שם יהיה יותר אחרי זה?

יואל 2:1,2
1 לחצרץ ציון, ואת קול אזעקה הר קדשי: תן את כל ישבי הארץ יום של ויבא יהוה, על זה
יום של חושך אפלה, יום של עננים וחושך, כמו שחר להתפשט על ההרים: גדול וחזק, מעולם לא פעם כמו, ולא יהיה עוד אחרי זה, עד שנים של דורות רבים.

זה לעולם לא יקרה שוב. רק חזרה ירמיה 30:7

מארק 13:19
19 עבור ימים יהיה עני, כמו שלא היה מאז תחילת הבריאה שבו ברא אלוהים עד עכשיו, ו לא יהיה.

מהו ה 'אמר על הנגע לא היה מההתחלה וגם יהיה? הערה: לא היה מעולם ולא יהיה אי פעם יקרה שוב. חזור שוב ירמיהו 30:7,8,9,10,21

דניאל 12:1
1 ובעת ההיא תהיה מייקל לקום , הנסיך הגדול של אשר ויעמד על בני עמך: ו יהיו מקרים של בעיות, כגון כמו מעולם לא היה מאז היתה לגוי אפילו לזמן אותו: ו באותו זמן עמך תימסר, כל אחד יהיה כתוב בספר.

כאשר הוא אמר על ידי גבריאל לדניאל, היה ישראל לכבוש את בבל (עיראק)

אם זה לא היה מאז היתה לגוי, בעת צרה, זה התאמה של מארק 13:19 ו 02:02 יואל, כי אם אחד כזה, לא יהיה נכון לומר "מעולם לא קרה עדיין" ו "Nevermore"

אחרים עשויים לומר עשיתי ישעיהו 9:6,7 קסם אני תיכשל אם אני לא יסתיים ב 12:01 אנו קוראים דניאל ישעיהו 10:26,27

ישעיהו 10:26,27 (ראה מתחיל להבין מה הוא הזמן "ביום ההוא")
26 ואלוהים יקים צבאות, הרע נגדו, כמו הטבח של מדין על הסלע של Oreb: מוט שלו היה על הים, והוא הרים כמשפט של מצרים.
27 והיה ביום ההוא, כי הנטל שלו לסטות מן הכתף שלך, ואת העול שלו מהצוואר את נפשך, ואת עול יושמדו בגלל השומן.

זה (פסוק 26) הוא מקביל עם ישעיהו 09:04 כאשר את שחרורם של השבויים של "בבל" תתרחש. מישעיהו 10:26,27 להמשיך הפרק 11:1,2

ישעיהו 11:1,2
1 ו שם תצא מוט מתוך גזע של ג 'סי, ו סניף מתוך השורשים שלו:
2 ו רוח יהוה נשקוט עליו, רוח חכמה ובינה, רוח עצה וגבורה, רוח דעת הפחד של האדון;

המילה conjuction " ו " פירושו של המשכיות בפרק 10 עד ישעיהו 11:1,2. מי הוא סניף?

ירמיהו 33:15,16
15 באותם ימים, ו באותו זמן, אני תגרום סניף של צדקנות לגדול עד דוד : ו הוא יהיה לבצע משפט וצדקה בארץ .
16 באותם ימים יהודה יהיה נשמר, וירושלים תשכון לבטח: וזה שמו ייקרא: שר צדקתנו.

ירמיהו 23:5,6
5 הנה ימים באים, נאם יהוה, כי אני יעלה דוד אל צדיקים סניף , והוא ימלך כמו מלך להתמודד בחוכמה, ולא תהיה לבצע משפט וצדקה בארץ .
6 בימיו יהודה יהיה נשמר, וישראל ישכן לבטח: ושמו יקרא לו, לורד צדקתנו.

גם התאמה של דניאל 12:1

דניאל 12:1
1 ובעת ההיא תהיה מייקל לקום , הנסיך הגדול של אשר ויעמד על בני עמך: ו יהיו מקרים של בעיות, כגון כמו מעולם לא היה מאז היתה לגוי אפילו לזמן אותו: ו באותו זמן עמך תימסר, כל אחד יהיה כתוב בספר.

המלאך מיכאל הוא נקבע על ידי הנביאים כמו סניף צדיק לפי מה שאנחנו קוראים. בוא נחזור ולקרוא ישעיהו 9:1-7 ולקרוא מישעיהו 8:22 כי זה היה הצהרה משותפת של אלוהים, הוא מופרד רק על ידי פרק. כאשר אנו לומדים בקפידה, את ההצהרה של אלוהים ישעיהו 8 (פסוק 22) כדי ישעיהו 9 הוא לא נפרד. יש אולי סוג של הפרדה בין ההצהרות של אלוהים דרך חלוקת הפרק וכותרות. עבור אלה המוכר מה הוא אומר ב 8:22 ישעיהו את הנבואה אותו ניתן לקרוא ב 1:15 צפניה ו זהה דניאל 12:1

ישעיהו 8:22
22 והיו נראים אל האדמה, ו והנה צרה ואפלה, הקדרות של ייסורים, ואת החושך יהיה לגרש אותם.

צפניה 1:15
15 יום הוא יום של זעם, יום של צרות ו ייסורים, יום של בזבוז ושממה, יום של חושך אפלה, יום של עננים וחושך,

צפניה (1:15) היו מתאימים עם דניאל 12:1 ו בפסוקים שאנו קוראים.

אני משתמש פסוק זה, כי רק במקרה שאתה השימוש 05:05 ו 22:16 התגלות התגלות

נוסח חדש הבינלאומי (© 1984)
ברבים בעוד אני עם, אני מוגן ריבוי הרבים שמר בטוח לפי השם שנתת לי. אף אחד אבד למעט אחד נידון להשמדה כך בכתובים יוגשם. ג 'ון 17:12

עכשיו, אם אתה לא רוצה להשתמש 5:05 התגלות אשתמש נגדך (המאמין האחדות). בואו לקרוא את התגלות 5:6,7

התגלות 5:6,7
6 וגם ראיתי בעיצומו של הכס ואת ארבעת היצורים החיים, והן בקרב המבוגרים, עומד למב, כאילו זה היה הרוג, לאחר שבע קרניים שבע עיניים, שהם שבע רוחות האלוהים, שנשלח על פני האדמה.
7 ויבא, ו לקח את הספר ביד ימין של אותו כי ישב על כס המלכות.

אתה לא מאמין שישוע הוא גם אבא, עכשיו, מי יושב על כס שה ניגש? גבוה יותר מאשר אבא?

נבואה דומה ניתן לקרוא בספר דניאל.

דניאל 7:13,14
13 ראיתי את חזיונות הלילה, והנה, שם בא עם ענני השמים אחד כמו בן אדם, והוא בא עתיק הימים, והם הביאו אותו סמוך לפניו.
14 והוא נתן לו כוח ותהילה ואת הממלכה, כי כל העמים, האומות, ואת השפות צריכה לשרת אותו: ממשלתו היא ממשלה נצח, אשר לא יעברו משם, ואת ממלכתו לא ייהרס.

בהתגלות, (שה) קיבל את הספר חתום. ב דניאל, קיבל את הסמכות. לכן, receving של הספר חתום פירושו קבלת רשות.

בשאלה דומה, שיושב על כס המלכות פנייה כמו בן אדם? התגלות 5:05 אנו קוראים, אשר הוא שורש דוד?

התגלות 05:05
5 ויאמר אלי אחד הזקנים, אל תבכי לא: והנה, האריה של שבט יהודה, שורש של דוד, hath ששררה כדי לפתוח את הספר ואת שבעת החותמות מזה.

התגלות 22:16
16 אני ישו שלחו המלאך שלי להעיד לכם את הדברים האלה בכנסיות. אני השורש צאצא של דוד, כוכב בוקר בהיר.

איך ישו עצמו הוא האב וגם הבן? אז איך את הדוקטרינה של האחדות היתה נכונה? האמונה שלהם היא שקר. אבל אני גם מאמין כי ישוע עצמו הוא אבא, אבל מייקל הוא הבן. עכשיו, אם יש הוראה שאומרת ישו הוא מייקל, יחד אנו בבקשה. אני אומר עכשיו, מייקל הוא לא ישו. כפי שאמרתי, היה ישו לא ממש ישוע דוד הוא לא באמת דוד. בואו לקרוא את העובדה בקנה אחד עם חזונו של דניאל בפרק דניאל 7 ו ג 'ון בהתגלות 5

דניאל 7:10
10 זרם לוהט המונפק ותצא מן לפניו: אלף אלפי כיהנו ויאמר לו, ו עשרת אלפים פעמים עשרת אלפים עמדו לפניו : פסקי דין נקבעו, והספרים נפתחו.

התגלות 5:11
11 ואני ראיתי, ושמעתי את קולו של מלאכים רבים סביב כס המלכות ואת היצורים החיים ואת זקני: ומספר מהם עשרת אלפים פעמים עשרת אלפים ו אלפי ;

האם כבש קיבל כוח?

התגלות 5:12
12 אומר בקול גדול, ראוי השה כי היה הרוג כדי לקבל כוח, ואת העושר, וגם חכמה, כוח, כבוד ותהילה, ואת הברכה.

דניאל 7:14
14 והוא נתן לו כוח ואת התהילה ממלכה, כי כל העמים, האומות, ואת השפות צריכה לשרת אותו: ממשלתו היא ממשלה נצח, אשר לא יעברו משם, ואת ממלכתו לא ייהרס.

מדוע הממלכה לא יושמדו? בגלל האויבים הם עיוורים.
יש לי הסברים על ספרו של דניאל. אנא קרא אותו.

אתה גם ביקורת:
בגרסה אחרת באנגלית להזכיר היה "המפקד" של המארח דניאל 8:11 , אבל את הגירסה של המאמר להשתמש מפקד השתמשו נסיך הנסיכים ב בפסוק 25 (ההסבר של גבריאל). לפיכך, מפקד הצבא המארח / הוא נסיך הנסיכים.  דניאל 8:10 כדי התגלות 00:04מקבילים המלחמה בשמים הם אותו אירוע. לכן, מיכאל, מפקד הצבא ואת נסיך הנסיכים להילחם החיה הרביעית של דניאל 8 ו הוא השטן בהתגלות 12.

עכשיו, אם את הגירסה בשימוש הוא דבר אלוהים יש לקרוא דניאל 11:22 הוא מתכוון הוא "הנסיך". לקבוע את הזמן, זה יהיה בזמן הקרוב של המלאך מיכאל. הזמן של האירוע כתוב דניאל 11 (פסוק 22) ודניאל 8 זהים.

על פי ההיגיון של המאמין ב "האחדות" לי, הוא אמר, אמר המלאך מיכאל לא היה חוזר. מייקל נצטרך לדבר? דבריו של בן האלוהים הוא בתנ"ך.

ג 'ון 17:08
8 על המילים שנתת לי נתתי להם , והם מקובלים, וגם לדעת לבטח כי אני בא אליך, והאמין כי ששלחת לי.

ג 'ון 14:03
3 ואם אני הולך להכין מקום, אני לבוא שוב ולקבל את אל עצמי, כי במקום שבו אני נמצא, שם אתם עשויים להיות גם.

אנו יודעים מדוע האב והבן הם אחד.

ג 'ון 17:20,21
20 לא רק שהם מתפללים, אבל להם גם אשר תהא מאמינים בי דרך המילה שלהם
21 כי הם כל אחד יכול להיות , כי כמו אתה, אבא, אמנות אותי , ו אני בך , כי גם הם להיות אחד מאיתנו: כי העולם עלול להאמין כי דברת שלחו אותי.

האב להתאחד עם בנו והבן התאחדו עם האב. האב כמו הבן, הבן כמו האב, האדון ישוע כמו המלאך מיכאל המלאך מיכאל כמו האדון ישוע. אז "מלחמה בשמים" הכתובה בספר ההתגלות אינו באמת להילחם על מייקל אך האלוהים. כדי להבין יותר מה שאני אומר. זכרו זאת: המלאך מיכאל הוא התגשמות של הקרובים של ישוע . ישו הוא לא מייקל, אבל מייקל הוא התגשמות כמו ישו על הקרובים שלו. יש לנו דפוסי כי בואו של יהוה אלהים יתגשמו בשעה הקרובה של בנו.

ישעיהו 40:10
10 הנה, ה 'אלוהים יבוא כמו אדירה, ועל זרועו ישלטו לו: והנה, הפרס שלו איתו, ואת התמורה שלו לפניו.

התגלות 22:12,13,16
12 הנה אני בא מהר: ו הגמול שלי הוא איתי, כדי להבהיר לכל אדם על פי עבודתו.
13 אני אלפא ואומגה, הראשון והאחרון, את ההתחלה ואת הסוף.
16 אני ישו שלחו המלאך שלי להעיד לכם את הדברים האלה בכנסיות. אני השורש צאצא של דוד , כוכב בוקר בהיר.

מתיו 16:27
27 עבור בן אדם יבוא התהילה של אבא שלו עם המלאכים שלו, ואז לתת לכל איש כמעשהו.

ג 'ון 6:19
19 ויען ישוע ויאמר אליהם אמן, אמן אני אומר לכם, הבן יכול לעשות שום דבר של עצמו אבל מה שהוא וירא האב לעשות : על כל הדברים שהוא עשה, אלה גם doeth בן כמותו.

אנא קרא את הפעולות הבאות כדי לגלות מי הבן אדם בא. האם את הספר של דניאל בפרק 7 אומר כי אחד אשר קיבל הכוח הוא המלאך מיכאל?

הנסיך של המארח
הילדה והתינוק
מלחמת בגן עדן ...
בניין בית המקדש

נ.ב.
לפי המחקר שלי, בפרק התגלות 4 ו 5, זה הוא "כס השיפוט לבן גדול." אשר נביאי השקר לאמר. זה גם דניאל 7.

No comments:

Post a Comment