THE JUDGEMENT DAY


But you, O Daniel, shut up the words, and seal the book, even to the time of the end: many shall run to and fro, and knowledge shall be increased. Daniel 12:9 AKJV

And I saw a strong angel proclaiming with a loud voice, Who is worthy to open the book, and to loose the seals thereof? Revelation 5:2 AKJV

But I will show you that which is noted in the scripture of truth: and there is none that holds with me in these things, but Michael your prince. Daniel 10:21 AKJV

And Jesus answering said to him, See you these great buildings? there shall not be left one stone on another, that shall not be thrown down.

The Great Day of the Lord: Armageddon

And after these things I saw another angel come down from heaven, having great power; and the earth was lightened with his glory.

Vloed? Afrikaans

Beeld van: http://iamthewordthecomforter.blogspot.com/2008/12/end-times-day-of-lord-new-testament.html

Volgens diegene wat nie die woorde van die Here verstaan, die skud van hemel en aarde beteken doem. Is hulle vertel vertel waarheid?

Hebreërs 12:26
26 Dit die stem dan die aarde geskud : Maar nou het Hy belowe en gesê: " Ek het nie eens meer skud nie net die aarde nie, maar ook die hemel.

Hoekom hulle skud? Om te verwyder die ding wat nie geskud.

Hebreërs 12:27
27 En hierdie woord: nog weer , Wys duidelik die verwydering van daardie dinge wat geskud , As dinge gedoen het, om nie geskud word kan bly.

Wat is die betekenis van skud? Kom ons gaan terug in Hebreërs 12:26

Hebreërs 12:26
26 Dit die stem wat geskud die aarde toe , Maar nou het Hy belowe en gesê: Nog een maal laat Ek nie alleen die aarde nie, maar ook die hemel.

Kom ons lees in Hebreeus 12:19-21

Hebreërs 12:19-21
19 En die klank van 'n basuin, en die stem van woorde waarby die [stem] wat dit gehoor verhoor dat die woord moet nie vir hulle gepraat word nie meer
20 (Want hulle nie kon verduur wat beveel is, en indien wel soveel as 'n dier die berg aanraak, moet dit gestenig word, of stoot met' n pyl:
21 En so bang , So het hy gesê, Ek is verskrik en ek sidder :

Sodat hulle opgewonde geskud en omdat hulle is bang vir die stem van God (Vers 26) en paniekbevange en die vrees van wat hulle sien.

Jeremia 2:12
12 Wees verbaas, julle , O hemele, op hierdie, en word verskriklik bang, Julle moet daar baie verlate, spreek die Here.

God weer skud die hemel en die aarde, dit is die vrees van die slegte mense gestraf word. En die hemele sal geskud word is afgode, want die mense aanbid die son, maan en sterre wat afgodediens is, het deur die profete. Laat ons weet as ek vertel die waarheid wat die hemel en die aarde sal bewe word, want God sal die straf van die goddelose. "Sodra meer" beteken vir eens en sal nie herhaal word nie. (Hebreërs 12:27)

Jesaja 13:9-13
9 Kyk, die dag van die HERE kom, verskriklik, met grimmigheid en toorngloed, te lê van die land 'n wildernis, en daarvandaan die sondaars daarvan te vernietig.
10 Want die sterre van die hemel en die Or ¡ons sal hulle lig nie gee nie: die son is duister by sy opgang, en die maan laat sy lig.
11 En Ek sal aan die wêreld sy boosheid besoek, en die goddelose hulle ongeregtigheid, en Ek sal die trots van die vermeteles laat, en sal 'n lae lê die verheffing van die tiranne.
12 En Ek sal 'n man skaarser maak as fyn goud, die man as die suiwer goud van Ofir.
13 Daarom sal Ek die hemel en die aarde sal skud van sy plek in die toorn van die HERE van die leërskare, en die dag van sy toorngloed,

Beteken dat God sal verwyder die slegte mense geskud en bewe van vrees.

Is dit nie ingesluit in: al die dinge wat geskryf? (Lukas 21:22) Weet jy nie die betekenis van al? Let daarop dat in Jesaja 13:9-13 is dieselfde Here sê in Lukas 21, en kan jy lees ook in Mark 13 en Matt 24.

Luke 21:22,25,26
22 Vir dit sal dae van wraak, wat al dinge wat geskrywe is, vervul kan word.
25 En daar sal tekens wees aan die son, en in die maan en die sterre; en op die aarde benoudheid van nasies, hulle radeloosheid, wanneer see en branders dreun,
26 Mense se harte beswyk van vrees, En vir die soek na daardie dinge wat op die aarde Want die kragte van die hemele sal geskud word.

Luke 21:31
31 So ook julle, wanneer julle hierdie dinge sien gebeur na hulle , Dan weet julle dat die koninkryk van God is naby.

Wanneer die Here sê in Lukas 21 dan voorgekom hulle sal weet dat die koninkryk van God is naby. Wie sal ervaring gebruik om alle dinge wat die Here geprofeteer in Lukas 21?

Luke 21:32
32 Voorwaar Ek sê vir julle, Hierdie geslag sal sekerlik nie verby , Voordat al hierdie dinge vervul word.

Hierdie geslag sal sekerlik nie verbygaan voordat alles gebeur het nie.

Daniel 2:44
44 En in die dae van dié konings sal die God van die hemel 'n koninkryk verwek wat in ewigheid nie vernietig sal word nie, en die koninkryk sal nie toegelaat word om met ander mense, maar dit sal breek in stukke en verteer al hierdie koninkryke, en dit sal vir ewig bestaan.

Is dit ingesluit is in "al"(Lukas 21:22)? Ja.

Nou, hulle het 'n ander onderliggende vers oor vernietiging van die wêreld in 2 Petrus 3. Lees.

2 Petrus 3:7-10
7 Maar die hemel en die aarde is deur dieselfde woord is word vir die vuur, synde die dag van die opstanding en verderf van die goddelose mense.
8 Maar moenie vergeet nie, geliefdes, die een ding, dat een dag die Here soos duisend jaar is en duisend jaar soos een dag.
9 Die Here vertraag nie die belofte soos sommige dit vertraging ag nie, maar is lankmoedig oor ons en wil nie hê dat sommige moet vergaan nie, maar dat almal moet kom.
10 Maar die dag van die Here soos 'n dief , Wat die hemel op daardie dag sal verbygaan met 'n groot geraas, en dinge in die hemele sal brand en vergaan, die aarde en die werke op die grond sal verbrand word.

Hulle is albei ook gesê in Jesaja 13:9-13. Hoe werk Petrus gepreek het?

1 Petrus 1:10-12
10 Aangaande hierdie saligheid is gesoek en nagevors, die profete, wat geprofeteer oor die genade wat vir julle:
11 Om ondersoek die betekenis en watter tyd die Gees van Christus wat in hulle was, toe Hy vooruit getuig het van die lyde van Christus en die heerlikheid van hulle.
12 was aan hulle geopenbaar het, dat hulle nie vir hulself nie, maar vir julle, hulle in gedien het hierdie dinge wat julle nou aangekondig is jy deur die evangelie aan julle verkondig deur die Heilige Gees gestuur in die hemel, dat die dinge waarin die engele begerig om te kyk.

Peter verkondig die evangelie volgens die leer van die profete wat gesoek en gesoek. En wat is Paulus se antwoord oor die leer van die profete?

1 Kor 14:32,33
32 En die geeste van die profete aan die profete onderworpe ;
33 Want God is nie 'n God van wanorde nie, maar van vrede. Soos in al die gemeentes van die heiliges

Dus moet, as jy sal verduidelik die Bybel, moet konsekwent wees in die profete.

Byvoorbeeld, Armageddon, sê Jesus in Lukas 21 die woorde: "al dinge wat geskrywe is, vervul kan word." oor Armagéddon kan gelees word in die boek van Esegiël. So het die Armageddon is sluit in: "'Nll dinge wat geskrywe " . En aangesien die boek van Openbaring is geskryf deur John as 'n profeet, is sy geskrifte wat deur die profete. " Dit beteken, die prediking en profesie van Paulus en Petrus moet wees ooreenstemming met die getuienis van die profeet. Nie van die nuwe na vore gekom profete nie, maar uit Jesaja, Jeremia, Esegiël, Sagaria, Sefanja ens So die Armagéddon gebeur al?

Nou, oor die vuur, in die profesie van Petrus, moet dit ooreenkomstig die profete. So lees die profesieë van die profete oor die vuur.

Jesaja 34:4,8,9
4 En die hele leër van die hemel vergaan, en die hemel sal wees soos 'n spin, en al sy leërskare val soos 'n blaar verleptheid aan die wingerdstok, en soos' n vye blaar val.
8 Vir die dag van die wraak , 'N jaar van vergelding in die regsaak van Sion.
9 En die strome sal in pik verander word en sy stof in swawel, en die land sal brandende pik word.

Wat ons lees is steeds relevant in Lukas 21 en ander verse wat ons reeds gelees het. Vir elke profeet, soos Jesaja, Jeremia, Esegiël, Sefanja, ens getuig aan mekaar. En hul getuienis was nie in stryd met mekaar.

Jesaja 30:30,31,32
30 En Die HERE sal sy stem vol majesteit , En verklaar die stryd van sy arm, met die grimmigheid van sy toorn, en die vlam van 'n verterende vuur , Met storm en stortreën en haelkorrels
31 Want vir die stem van die HERE sal Assur word om 'n staaf.
32 En elke slag van die aangestelde personeel, wat die HERE sal op hom gelê, sal saam met tamboeryne en siters en in slae van skud sal Hy teen hulle veg saam met hulle ,

Sefanja 1:18
14 Die groot dag van die HERE is naby, naby, en hurries grootliks selfs die stem van die dag van die Here : die held daar huil bitterlik.
15 Die dag is 'n dag van die toorn , 'n dag van benoudheid en angs , 'n dag van woestheid en verwoesting , 'n dag van duisternis en donkerheid , 'n dag van wolke en wolkenag ,
18 Hulle silwer of hulle goud sal nie in staat wees om te lewer hulle die dag van die toorn van die Here Nie, maar die hele aarde verteer word deur die vuur van sy ywer : want hy sal 'n einde, ja,' n verskriklike, van almal wat woon in die land.

Joel 2:10,11
10 Die aarde sal bewe voor hulle, die hemele sal bewe : Die son en die maan word duister, en die sterre trek hulle glans in:
11 En die HERE sal sy stem verhef voor sy leër: vir sy kamp [is] baie groot was: vir [hy] magtig die uitvoerder van sy woord vir die dag van die HERE [is] groot en uitermate vreeslik, en wie kan dit verdra?

Die profesieë van die profete is soos 'n rivier wat is die rigting van die see, want hulle voorspellings is die rigting van die voorspellings van die Here Jesus in Lukas 21, Markus 13 en Matteus 24. Langer en voortgaan om die siklus net soos Reën en weer terug na die see en verdamp om weer en weer reën na die see. As daar enige letterlike vuur wat God sal stuur, dit was die vuur op September 11, 2001 terreur aanvalle in New York. As die vuur af Babilon te vernietig soos Sodom en Gomorra. So het die geloof oor die einde van die wêreld is 'n groot fout. En as 'n prediker is die mense te vertel dat hierdie wêreld sal self-vernietig, glo nie omdat hulle jy is mislei. Hulle is valse predikers, wat gebruik word deur die Satan vrees om jou te krap veral in hul misleiding dat jy nie kennis besit om te saai.

No comments:

Post a Comment