![]() |
Obrázek z: http://iamthewordthecomforter.blogspot.com/2008/12/end-times-day-of-lord-new-testament.html |
Podle těch, kteří nechápou slova Páně, třes nebe a země znamená soudného dne. Jsou to říkat říkat pravdu?
Židům 12:26
26 Že hlas tehdy zatřásl zemí : Ale teď přislíbil, řka: " Rád bych ještě jednou otřesu nejen zemi, ale i nebem.
Proč být třást? Chcete-li odebrat věc, která nejsou zpochybněny.
Židům 12:27
27 A toto slovo, přesto ještě jednou , Signifieth odstranění těch věcí, které jsou otřesené , Jak udělat věci, které nemůže být otřesena může zůstat.
Jaký je význam třepání? Vraťme se zpátky v Židům 12:26
Židům 12:26
26 Že hlas, který otřásl Země pak , Ale nyní mu přislíbil, řka: Ještě jednou otřesu nejen zemí, ale i nebem.
Pojďme číst v hebrejštině 12:19-21
Židům 12:19-21
19 A zvukem polnice a hlas slov, která [hlas] oni slyšeli, že prosil, že slovo by nemělo být mluvený na ně víc:
20 (Nebo nemohli vydržet to, co bylo přikázáno, a pokud ano, stejně jako zvíře dotek hory, bude ukamenován nebo strčení s pomocí šipek:
21 A tak strašný , Tak on říkal, I mimořádně strach a zemětřesení :
Tak oni jsou otřesené a nadšeni, protože se bojí hlas Boha (Verš 26) a vyděšený a strach z toho, co viděli.
Jeremiáš 2:12
12 žasnout, vy , Nebesa, v tomto, a hrozně se bojí, Buďte velmi opuštěný, praví Hospodin.
Bůh opět pohnu nebem a zemi, to je strach z špatné potrestán lidí. A nebe bude otřesena jsou modly, protože lidé uctívali slunce, měsíc a hvězdy, která je modlářství řekl skrze proroky. Dejte nám vědět, jestli jsem říkal pravdu, že nebe a země se zachvěla se, protože Bůh bude trestat zlé. "Ještě jednou" znamená jednou a nebude se opakovat. (Židům 12:27)
Izaiáš 13:9-13
9 Hle, den přichází Hospodin, kruté a to jak s prchlivostí a planoucím hněvem, na tu zemi v poušť, a odtud zničit jejich hříšníky.
10 Pro nebeské hvězdy a souhvězdí, nesmí dát své světlo: slunce se zatmí v jeho povstání, a měsíc nesmí způsobit její světlo.
11 A Budu trestat svět za své zlé, a bezbožných nepravost jejich, a učiním aroganci hrdý, a poníží povýšenost tohoto strašného.
12 A učiním člověka cennější než ryzí zlato, muž, než ryzí zlato z Ofir.
13 Proto jsem se třást nebesa i země se bude třást z jeho místa v hněvu Hospodina zástupů, a den jeho planoucího hněvu,
Znamená to, že Bůh odstraní ty špatné protřepat a třásl se strachem.
Toto není zahrnuto v: všechny věci, které jsou napsány? (Lukáš 21:22) Nevíte, význam všechny? Všimněte si, že v Izaiáš 13:9-13 je stejný Pán říká v Luke 21, a prosím, přečtěte si také v Markovi 13 a Matouš 24.
Lukáš 21:22,25,26
22 Pro být tyto dny pomsty, že všechny věci, které jsou psány mohou být splněny.
25 A tam musí být znamení na slunci, a v měsíci, a ve hvězdách; a na zemi úzkost národů, s rozpaky, moře a vlny řvoucí;
26 Lidská srdce tím, pro strach, A za péči o ty věci, které jsou zasílány na zemi: pro síly nebes se zachvějí.
Lukáš 21:31
31 Tak i vy, když uzříte tyto věci s nimi děje , Vězte, že Boží království je blízko.
Když Pán říká v Luke 21 došlo pak budou vědět, že Boží království je blízko. Kdo pocítí všechny věci Pán prorokoval v Luke 21?
Lukáš 21:32
32 Amen, pravím vám, Tato generace se neprojde , Až se všechny tyto věci musí být splněny.
Tato generace nepomine, dokud je vše splněno.
Daniel 2:44
44 A Ve dnech těch králů se Bůh nebes povstat království která nesmí být nikdy zničena, a království, nesmí být ponecháno k ostatním lidem, ale to se potře a konzumovat všem těm královstvím, samo pak státi bude na věky.
Toto je zahrnuto v "všechny"? (Lukáš 21:22) Ano.
Nyní, oni mají jiné podkladové verš o zničení světa v 2 Petr 3. Přečtěte.
2 Petr 3:7-10
7 Ale nebe a zemi, stejným slovem byly skladovány se na oheň, že soudný den a záhuby bezbožných lidí.
8 Ale nezapomeňte, milovaní, jedna věc, že jeden den Páně jako tisíc let a tisíc let jako jeden den.
9 Pán není malátný o jeho slib, jak někteří počítají ochablost, ale trpělivost s námi, nechce, aby někdo zahynul, ale aby všichni došli.
10 Ale den Páně jako zloděj , Že nebesa v ten den půjde pryč s velkým hlukem, a věci v nebesích, se roztaví žárem, zemní a práce v terénu se spálí.
Oba jsou také řekl Izaiáš 13:9-13 v. Jak Petr kázal?
1 Petr 1:10-12
10 Z toho spasení je hledal a hledal pilně proroky, kteří prorokovali o té milosti, měl přijít k vám:
11 Chcete-li prozkoumat význam a jak dlouho Duch Kristův, který byl v nich, když to svědčí předem utrpení Krista a slávu z nich.
12 byl odhalen k nim, že ne sobě, ale vám, oni sloužili tyto věci, které jsou nyní hlášeny k vám evangelium kázal vám Duchem svatým odeslána z v nebi, že to, co andělé touha vypadat.
Petr kázal evangelium podle učení proroků, kteří hledali a hledali. A co je Paul řekl o učení proroků?
1 Korintským 14:32,33
32 A duchové proroků jsou s výhradou k prorokům ;
33 Neboť Bůh není Bohem zmatku, nýbrž mír. Stejně jako ve všech církvích svatých
Takže by měly, pokud budete vysvětlovat Bibli, musí být v souladu s proroky.
Například, Armageddon, Ježíš řekl Luke 21 se slova: "všechny věci, které jsou psány mohou být splněny." o Armageddon lze číst v knize Ezechiel. Tak Armageddon je zahrnout do: "ll věci, které jsou psány " . A protože knize Zjevení napsal John jako prorok, jsou jeho spisy vztahuje proroky. " To znamená, kázat a prorokovat na Petra a Pavla by měly být Podle svědectví proroka. Ne z nového objevil proroky, ale z Izaiáš, Jeremiáš, Ezechiel, Zachariáš, Sefanjáše atd. Tak se stalo již Armageddon?
Nyní, o oheň, v proroctví Peter, by mělo být odpovídajícím způsobem k prorokům. Tak si přečtěte proroctví proroků o oheň.
Izajáš 34:4,8,9
4 A všecko vojsko nebeské musí být rozpuštěna, a nebesa se jako spin, a všecko vojsko jejich spadají jako list na zničující révy, a jako padající fíkový list.
8 Pro den pomsty , Rok odměnu pro diskusi Sionu.
9 A toky z nich se změnil na hřišti, a prach jejich do sírou, a země se stane hořící smolou.
To, co čteme, je stále aktuální v Luke 21 a další verše už četl. Pro každý prorok, stejně jako Izaiáš, Jeremiáš, Ezechiel, Sofoniáš, atd. svědčí o sobě. A jejich svědectví nebylo v rozporu s sebou.
Izajáš 30:30,31,32
30 A Jehova způsobí jeho slavné hlas , A vyslovuje bitva paži, s rozhořčením jeho hněv, a plamen sžírající oheň , S rozptylem, a bouře, a kroupy
31 Neboť skrze hlas Hospodinův asyrské být tyč.
32 A každý zdvih jmenovaného zaměstnance, který Jehova se naň, musí být s bubny a harfy: a v bitev třepání on bude bojovat s nimi ,
Sefanjáš 1:18
14 Velký den Jehova je blízko, blízko, a spěchá velmi, dokonce i hlas den Páně : mocný muž pláče tam hořce.
15 V den, kdy je den hněvu , dnem soužení a úzkosti , den plýtvání a zkázy , den tmy a temnot , den oblaku a mrákoty ,
18 Ani stříbro jejich, ani zlato jejich nebude jich moci vytrhnouti v den hněvu Hospodinova , Ale Celý pozemek bude pohlcen požárem jeho žárlivosti : pro on bude konec, ano, hrozný konec, všech, kteří přebývají v zemi.
Joel 2:10,11
10 Země se zemětřesení před nimi, nebesa se chvět : Slunce a měsíc jsou ztemnělé, a hvězdy ztratí svou zář:
11 A Hospodin vydá hlas svůj před jeho armáda: pro jeho tábor [je] velmi vysoké: pro [je] silný, že vykoná své slovo: pro den Hospodinův [je] skvělé a velmi hrozný, a kdo jej bude moci snésti?
Proroctví proroků jsou jako řeka, která je směrem k moři, protože jejich předpovědi jsou k předpovědi Pána Ježíše v Lukášově evangeliu 21, Marek 13 a Matouš 24. Delší a pokračovat v cyklu, stejně jako déšť a zase zpátky k moři a odpařuje, aby se stal dešti znovu a znovu směrem k moři. Pokud existuje nějaký doslovný oheň, že Bůh pošle, to byl oheň na 11.09.2001 teroristické útoky v New Yorku. Jako oheň dolů zničit Babilon jako Sodoma a Gomora. Takže víra o konci světa je velká chyba. A pokud kazatel říká lidem, že tento svět bude self-destruct, nevěřím, protože oni jsou klame vás. Jsou falešné kazatelů, používá Satan zasít strach, aby tě držet pevně, zejména v jejich klamu, že jste si toho nevšimla.
No comments:
Post a Comment