THE JUDGEMENT DAY


But you, O Daniel, shut up the words, and seal the book, even to the time of the end: many shall run to and fro, and knowledge shall be increased. Daniel 12:9 AKJV

And I saw a strong angel proclaiming with a loud voice, Who is worthy to open the book, and to loose the seals thereof? Revelation 5:2 AKJV

But I will show you that which is noted in the scripture of truth: and there is none that holds with me in these things, but Michael your prince. Daniel 10:21 AKJV

And Jesus answering said to him, See you these great buildings? there shall not be left one stone on another, that shall not be thrown down.

The Great Day of the Lord: Armageddon

And after these things I saw another angel come down from heaven, having great power; and the earth was lightened with his glory.

طوفان؟ Persian

تصویر از : http://iamthewordthecomforter.blogspot.com/2008/12/end-times-day-of-lord-new-testament.html

با توجه به کسانی که از سخنان خداوند را درک کنند ، تکان دهنده از آسمان و زمین به معنی روز قیامت. آیا آنها گفتن گفتن حقیقت؟

عبرانیان 12:26
26 که سپس این صدا را تکان داد زمین : اما در حال حاضر او وعده داده است ، گفت ، " من یک بار دیگر تکان نه تنها زمین بلکه بهشت است.

چرا آنها را شدیدا تکان بدهم؟ برای پاک کردن چیزی که هستند متزلزل نیست.

عبرانیان 12:27
27 و این کلمه ، با این حال یک بار دیگر ، signifieth از بین بردن از آن چیزهایی است که می زده ، به عنوان انجام کارها ، به متزلزل نمی شود ممکن است باقی می ماند.

چه معنی تکان دادن؟ بیایید بازگشت به عقب در عبرانیان 12:26

عبرانیان 12:26
26 که صدای که را تکان داد سپس زمین ، اما در حال حاضر او وعده داده است ، گفت ، با این حال یک بار دیگر من را شدیدا تکان بدهم نه تنها زمین بلکه بهشت است.

اجازه خواندن به زبان عبری 12:19-21

عبرانیان 12:19-21
19 و صدای ترومپت ، و صدای کلمات ؛ که [صدای] آنها که آن کلمه باید آنها را هر بیشتر نمی شود صحبت intreated اینها را بشنوید :
20 (برای آنها که نمی تواند تحمل بود که فرمان ، و اگر زیاد که لمس وحش کوه ، آن را باید سنگسار ، و یا از طریق با نیزه محوری :
21 و به این ترتیب ترس ، پس او گفت ، من بسیار ترس و زمین لرزه :

به طوری که آنها هیجان زده شده و به دلیل آنها می ترسند از صدای خدا (آیه 26) و وحشت زده و ترس از آنچه که آنها را دیدم.

ارمیا 2:12
12 خیره شدن ، شما ، ای شما آسمانها ، در این ، می شود و به طرز وحشیانه ای ترس، می شود (جزء بسیار حزن آور و غمزده ، گوید> پروردگار.

خدا یک بار دیگر تکان آسمانها و زمین ، آن را ترس از مجازات مردم بد است. و آسمان ها متزلزل خواهد شد بتها هستند ، چرا که مردم پرستش خورشید ، ماه و ستاره است که بت پرستی گفت : با پیامبران است. اجازه بدهید ببینیم اگر من گفتن حقیقت است که آسمان و زمین خواهد لرزید چون خداوند ستمکاران را مجازات خواهد شد. "بار دیگر" به معنای یک بار دیگر تکرار نمیشود. (عبرانیان 12:27)

اشعیا 13:9-13
9 بنگر ، روز فرا رسد که یهوه ، بی رحمانه هر دو با خشم و عصبانیت شدید ، برای ذخیره کردن زمین حزن آور و غمزده ، و از ان برای از بین بردن آن گناهکاران.
10 برای ستاره از آسمان و صور فلکی باید آن نور خود را نمی دهد : خورشید باید در خود افزایش تاریک ، و ماه نور خود را باید ایجاد نمی کند.
11 و من دنیا را برای خود شر مجازات ، و ستمکار را برای شرارت خود را ، و من تکبر از افتخار ، باعث خواهد شد و ذخیره کردن کم سر بالایی از وحشتناک.
12 و من را انسان با ارزش تر از طلا خوب است ، انسان از طلای خالص از Ophir.
13 بنابراین من به آسمان ها و زمین را تکان تکان از جای خود در خشم پروردگار میزبان ، و روز خشم شدید خود را ،

بدان معنی است که خدا را حذف آنهایی که بد متزلزل و لرزان با ترس است.

آیا این در نه عبارت بودند از : همه چیزهایی که نوشته شده است؟ (لوقا 21:22) آیا می دانید معنی نیست همه? توجه داشته باشید که در اشعیا 13:9-13 به پروردگار است همان می گوید در لوقا 21 ، لطفا و همچنین در مرقس 13 و متی 24 بخوانید.

لوقا 21:22،25،26
22 برای این بود که روز انتقام, که همه چیزهایی که نوشته شده است ممکن است برآورده میشه.
25 و باید وجود داشته باشد علائم در مقابل نور خورشید ، و در ماه و در ستاره ؛ و بر پریشانی زمین از سازمان ملل ، با حیرت ؛ دریا و امواج خروشان ؛
26 قلب مردان آنها را از ترس شکست، و پس از آن به دنبال چیزهایی که می آیند روی زمین : برای قدرت از آسمان متزلزل خواهد شد.

لوقا 21:31
31 پس به همین ترتیب شما ، هنگامی که شما ببینید این چیزها اتفاق می افتد که آنها را ، می دانم که شما ملکوت خدا نزدیک است.

هنگامی که پروردگار می گوید : در لوقا 21 رخ داده است و سپس آنها را می دانم که پادشاهی خدا نزدیک است. چه کسی خواهد شد همه چیز را پروردگار prophesied در لوقا 21 را تجربه کنند؟

لوقا 21:32
32 همانا من بر شما می گویند ، این نسل بگذرد نیست ، تا وقتی که تمام این چیزها را برآورده می شود.

این نسل نه بگذرد دور تا همه چیز را برآورده.

دانیال 2:44
44 و در روز از این پادشاهان باید خدا از آسمان از راه اندازی یک پادشاهی که باید هرگز نابود ، و پادشاهی باید به افراد دیگر نمی توان سمت چپ ، اما باید در قطعه شکسته و مصرف تمام این پادشاهی ، و آن را باید برای همیشه ایستاد.

آیا این موجود در "همه؟ "(لوقا 21:22) بله.

در حال حاضر ، آنها دیگری را نیز در آیه اساسی در مورد تخریب جهان را در 2 پیتر 3. دفعات بازدید :.

2 پطرس 3:7-10
7 اما آسمان ها و زمین ، توسط همان واژه ای که شده اند تا برای آتش ذخیره شده ، که روز جزا و دمار از مردان خدا نشناس.
8 اما فراموش نکنید ، معشوق ، آن چیزی است ، که یک روز خداوند به عنوان یک هزار سال و هزار سال به عنوان یک روز.
9 پروردگار است نه مربوط به شل کردن وعده خود ، به عنوان شلی دفعات مشاهده شده برخی ، اما longsuffering است به ما ، مایل نیست که باید نابود شوند اما هر گونه است که همه باید آمده است.
10 اما روز از خداوند به عنوان یک دزد ، که آسمان در آن روز است که فوت کردن با سر و صدای بزرگ ، و چیز ها را در آسمان ها باید با حرارت با حرارت ، زمین و با این نسخهها کار بر روی زمین خواهد بود سوخته ذوب می شود.

آنها هر دو نیز در کتاب اشعیا 13:9-13 گفت. چگونه پیتر موعظه؟

1 پطرس 1:10-12
10 از آن رستگاری است در پی و جستجو مجدانه پیامبران ، که prophesied مورد لطف و مرحمت است که باید به شما آمده است :
11 به بررسی معنی و چه زمانی روح مسیح که در آنها ، زمانی که آن را قبل از شهادت رنج مسیح و افتخارات آنها.
12 شد نشان داد به آنها ، که خود را جزء نیست ، اما بر شما ، آنها ministered این چیزها ، که در حال حاضر منتشر شده بر شما توسط موعظه انجیل به شما توسط روح القدس ارسال شده از در بهشت ، که چیزهایی را که به فرشتگان تمایل به نگاه.

پیتر موعظه انجیل بر اساس تعالیم پیامبران که در پی و جستجو. و آنچه پل گفت : در مورد آموزه های پیامبران؟

1 قرنتیان 14:32،33
32 و ارواح پیامبران هستند موضوع به پیامبران ;
33 برای خدا خدا از سردرگمی ، اما از صلح نمی باشد. همانطور که در همه کلیساهای مقدسان

پس باید ، اگر شما کتاب مقدس ، توضیح باید یکنواخت در پیامبران.

به عنوان مثال ، روز قیامت ، حضرت عیسی گفت : در لوقا 21 واژه ها : "همه چیزهایی که نوشته شده است ممکن است برآورده میشه." در مورد روز قیامت می تواند در کتاب حزقیال بخوانید. پس روز قیامت است شامل در : "تخم ریزی چیزهایی که نوشته شده است " . و از آنجایی که کتاب وحی شده بود توسط جان به عنوان یک پیامبر نوشته شده است ، نوشته های او توسط پیامبران تحت پوشش. " این بدان معناست که ، موعظه و prophesying از پل و پیتر باید بر طبق شهادت پیامبر. نه از پیامبران جدید پدید آمده است ، اما از اشعیا ، ارمیا ، حزقیال ، زکریا ، Zephaniah و غیره. پس روز قیامت در حال حاضر اتفاق افتاده است؟

در حال حاضر ، در مورد آتش سوزی ، در نبوت از پیتر ، بر این اساس باید به پیامبران است. پس نبوت از پیامبران در مورد آتش بخوانید.

اشعیا 34:4،8،9
4 و همه میزبان از آسمان خواهد بود منحل ، و آسمان ها خواهد مانند چرخش باشد ، و همه میزبان خود سقوط خواهد کرد مثل برگ پژمرده در درخت مو ، و به عنوان یک برگ انجیر در حال سقوط.
8 برای روز انتقام ، یک سال از پاداش برای بحث صهیون.
9 و جریان آن باید به زمین تبدیل شده است ، و گرد و غبار آن به گوگرد ، و زمین باید تبدیل به زمین سوزان بود.

چیزی که ما خوانده شده است هنوز مرتبط با آن در لوقا 21 و آیات دیگر ما در حال حاضر بخوانید. برای هر پیامبر ، مانند اشعیا ، ارمیا ، حزقیال ، Zephaniah ، و غیره به یکدیگر شهادت. و شهادت خود را در تضاد با یکدیگر نیست.

اشعیا 30:30،31،32
30 و یهوه خواهد صدای خود را با شکوه علت ، و تلفظ نبرد از بازوی خود را ، با خشم از خشم او ، و شعله آتش می بلعد ، با پراکندگی ، و طوفان و hailstones
31 برای از طریق صدای خداوند باید آشوری شود میله.
32 و هر زمانه از هیات تعیین می کند ، که یهوه باید بر او غیر روحانی ، باید با tambourines و harps داشته باشد : و در جنگ از تکان دادن خواهد شد که او مبارزه با آنها ,

Zephaniah 1:18
14 روز بزرگ از یهوه نزدیک است ، نزدیک ، و hurries تا حد زیادی ، حتی صدای روز از پروردگار : مرد بزرگ به تلخی گریه می کند وجود دارد.
15 روز است روز خشم , روز دچار مشکل و غم و اندوه , روز از هدر رفتن و دل تنگی , روز تاریکی و gloominess , روز ابرها و ظلمت غلیظ ,
18 نه خود و نه نقره طلا خود قادر نخواهد بود که آنها را روز خشم پروردگار تحویل ، اما زمین کل باید توسط آتش حسادت او devoured : برای او پایان ، بله ، پایان وحشتناک ، از همه کسانی که در این سرزمین ساکن کنند.

جوئل 2:10،11
10 زمین لرزه باید قبل از آنها ، آسمان باید میلرزی؟ : خورشید و ماه تاریک هستند ، و ستاره درخشان خود را برداشت :
11 و خداوند مطلق باید صدای او را قبل از ارتش خود : برای اردوگاه خود [است] بسیار بزرگ : برای [او] قوی است که executeth کلمه خود : برای روز از خداوند [است] بزرگ و بسیار وحشتناک و چه کسی می تواند آن پایبند؟

نبوت از پیامبران مانند رودخانه ای است که به سوی دریا هستند ، چرا که پیش بینی های خود نسبت به پیش بینی های خداوند عیسی در لوقا 21 ، مرقس 13 و متی 24 هستند. طولانی تر و ادامه چرخه درست مثل باران و دوباره به دریا و تبخیر برای تبدیل شدن به باران دوباره و دوباره به سوی دریا. اگر هر گونه آتش تحت اللفظی که خدا خواهم فرستاد ، وجود دارد ، آن آتش در 2001 سپتامبر 11 حملات تروریستی در نیویورک بود. همانطور که آتش را برای از بین بردن بابل مثل سدوم و Gomorrah. بنابراین این باور در مورد پایان دنیا اشتباه بزرگ است. و اگر واعظ است بگویند این جهان خود بزنند ، باور نمی کند چرا که آنها شما را گول میزنیم. آنها واعظان دروغین ، استفاده شده توسط شیطان به بذر ترس که محکم بقلت به خصوص در فریب خود هستند که شما متوجه نشدم.

No comments:

Post a Comment