THE JUDGEMENT DAY


But you, O Daniel, shut up the words, and seal the book, even to the time of the end: many shall run to and fro, and knowledge shall be increased. Daniel 12:9 AKJV

And I saw a strong angel proclaiming with a loud voice, Who is worthy to open the book, and to loose the seals thereof? Revelation 5:2 AKJV

But I will show you that which is noted in the scripture of truth: and there is none that holds with me in these things, but Michael your prince. Daniel 10:21 AKJV

And Jesus answering said to him, See you these great buildings? there shall not be left one stone on another, that shall not be thrown down.

The Great Day of the Lord: Armageddon

And after these things I saw another angel come down from heaven, having great power; and the earth was lightened with his glory.

Tesniye 18:18, Muhammed ya İsa? Turkish

Eylemler 3:22-26
22 Şüphesiz Musa, "dedi Allah'ınız Rab, senin kardeşleriniz arasından benim gibi bir peygamber çıkaracağız ona konuşmak her şeyi duymak .
23 Ve onu geçmek için gelecektir, bu o peygamber duymayacağım her ruh , tamamen insanlar arasından imha edilecek .
24 Evet, ve Samuel tüm peygamberler ve birçok olarak konuşulduğu gibi, sonra takip edenler, aynı şekilde bu gün önceden haber var.
25 Ye ve peygamberlerin oğulları antlaşmanın Tanrı İbrahime, Ve senin soyun yeryüzündeki bütün ailelerin kutsanacaktır söyleyerek, atalarınızın ile yapılmış.
26 Unto İlk sen, Tanrı, Uşağı yukarı kaldırdı sahip onun suçlarınız sizi her biri geri çeviriyor içinde, sizi korusun yolladı.

Tüm peygamberler Allah'ın artırılacak peygamber dinledik.

Luke 24:27
27 Musa ve peygamberler ile başlayan, onları şeyler şöyle izah Ona ilişkin [İsa] tüm kutsal.

Kim o gelmeden önce o peygamber peygamberlere konuştu nedir?

1 Petrus 1:10-12
10 hangi kurtuluş Of peygamberler var sordu ve şöyle Eğer [gelmelidir] lütuf kehanette kim, özenle aranır:
11 Arama ya da ne zaman bir şekilde Onları oldu Mesih Ruhu , İsa'nın önceden acılarını ve bunların övgüler tanıklık zaman.
, Kendilerini Allah'a değil ama şöyle 12 Onlara ortaya çıktı, onlar bunları ministered, hangi şimdi Kutsal Ruh size gospel vaaz var bunları size şöyle bildirilmektedir, cennette dan indirdi şeyler melekler bakmak istiyorlar.

Geri Acts 03:22 kim peygamber olduğunu duymak gerekir?

Diyerek, işe, buluttan bir ses: Luke o da henüz konuştu, 17:05 onları gölgede parlak bulut seyretmek Bu, benim sevgili Oğlum, kime hoşnudum olduğunu Onu duymak .

Belki de Musa ve İlyas söylendi. Hatta İlyas ve Musa İsa dinlemek gerekir. Tanrı Oğlu İsrail halkının arasında ortaya çıkacak peygamber mi?

Yeremya 30:9
9 Ancak, RAB onların Tanrısı ve David onların kral hizmet edecektir kime ben diriltecek onlara.

Tesniye Ben ki sana gibi, kardeşleri arasından bir Peygamber onları diriltecek 18:18 ve ben ağzına sözlerim koyacağız ve onlara her şeyi ona komut konuşmak zorundadır.

John 0:50 Ve ben onun emir hayat sonsuz olduğunu biliyorum: ne olursa olsun ben bu yüzden konuşmak olduğunu Babam bana şöyle dedi, ben konuşuyoruz.

Peygamberler kehanetinde, peygamberlerin şahitlik.

peygamber olarak Musa Mısır'da esaret İsrail kurtardı. İsa karanlık esaret bizi kurtardı.

Galatyalılar 5:01
1 özgürlük için yaptım Mesih bizi serbest bıraktılar: Hızlı, bu nedenle stand ve esaret bir boyunduruğu yine karışmış olamaz.

Biz Mesih ve Savior Kilisesi'nin kurucusu hakkında peygamberlerin kehanetleri bakın.

Isaiah 42:6,7
Ben RAB 6 ve doğruluk konusunda sana çağrısında bulundu senin elinde tutacak , Ve, seni tutmak insanların sana vermek , Milletlere bir ışık;
7 , Kör gözleri açmak ve onları, hapishaneden mahkumları ortaya çıkarmak için bu hapishane karanlıkta dışarı oturmak.

Yeremya 30:7-10
7 Eyvah! O gün büyük olduğu için, hiçbirinin bu şekildedir: Hatta Jacob's sorun zaman, ancak o kurtardı.
8 Ve o konak RAB der, o gün geçmesine girer, o Ben kapalı senden onun boyunduruğu kıracak ve olacak patlama senin bağlar ve o artık yabancılarla hizmet vermekteyiz :
9 Ama Rab onların Tanrı ve hizmet edecektir Onlara çıkaracağız David onların kralı .
10 Bu nedenle sen korkma, ey Yakup kulum der Rab, ne dehşete olmak, O İsrail : oysa, ben seni kurtaracak uzaktan, onların esaret karadan ve soyunu Ve Jacob, döneceğiz ve sakin ve rahat olmak, ve hiçbiri onu korkuyor yapacaktır.

Ne peygamber tür ortaya çıkacak? Tesniye 18:18 Gönderen, ayet 22 de devam

Tesniye 18:22
22 Bir peygamber, Rabbin adına konuştuğu zaman bir şey değil takip ederseniz, ne olduğunu söylerler , presumptuously konuşulduğu peygamber indirdiği, ondan korkma: şey konuşmadı.

Tanrının peygamberi gelecek kehaneti görünecektir. Muhhamad kehanet var mı?

Yeremya 28:9
9 barış tellallığı peygamber, zaman peygamber sözcüğü geçmesine girer sonra peygamber RAB gerçekten ona gönderdiği bilinen olacaktır.

Hezekiel 33:33
33 Ve bu geçiş söz konusu olduğunda, Bir peygamber aralarında olduğu bileceksiniz sonra (bkz., bu, gelecek).

Rab İsa'nın kehanetler yerine getirilmiş oldu mu? Gizli

No comments:

Post a Comment