THE JUDGEMENT DAY


But you, O Daniel, shut up the words, and seal the book, even to the time of the end: many shall run to and fro, and knowledge shall be increased. Daniel 12:9 AKJV

And I saw a strong angel proclaiming with a loud voice, Who is worthy to open the book, and to loose the seals thereof? Revelation 5:2 AKJV

But I will show you that which is noted in the scripture of truth: and there is none that holds with me in these things, but Michael your prince. Daniel 10:21 AKJV

And Jesus answering said to him, See you these great buildings? there shall not be left one stone on another, that shall not be thrown down.

The Great Day of the Lord: Armageddon

And after these things I saw another angel come down from heaven, having great power; and the earth was lightened with his glory.

דברים 18:18, מוחמד או ישו? Hebrew

מעשי השליחים 3:22-26
22 הרי אמר משה, " ה 'אלוהיך יעלה לכם נביא כמוני מקרב אחיכם, לשמוע אותו כל הדברים שהוא מדבר אליך .
23 וזה יבוא לעבור, כי כל נפש אשר לא ישמעו, כי הנביא , ייהרס לחלוטין מקרב העם .
24 אהה, וגם כל הנביאים מ שמואל ואלה לעקוב אחרי, רבים ככל שדיברו, יש חזה כמו כן בימים אלה.
25 יה הם בני הנביאים, ואת ברית אלוהים עשה עם אבותיכם, אומר לאברהם, וב זרעך יהיה כל משפחות האדמה לברכה.
26 אל אתה הראשון, אלוהים שיש מורם משרתו, שלחו אותו יברך אותך, ב מפנה עורף לכל אחד מכם מן העוולות שלו.

כל הנביאים לא הקשיבו הנביא אשר יהיה שהועלו על ידי אלוהים.

לוק 24:27
27 וראשית עם משה והנביאים, והוא הרחיב אלהם את הדברים באשר לו [ישו] בכל כתבי הקודש.

מי הוא הנביא אשר דיבר אל הנביאים לפני שהוא בא?

1 פיטר 1:10-12
10 הישועה אשר הנביאים יש חקר וחיפש בחריצות, אשר ניבא של חסד [כי צריך לבוא] לכם:
11 חיפוש מה או מה בצורה של הזמן רוח של המשיח, אשר היה בהם , כאשר הוא העיד לפני הסבל של ישו ואת תפארת אותם.
12 זה היה מתגלה להם, כי לא אל עצמם, אבל לכם, הם משרתים את הדברים האלה, אשר דיווחו עכשיו לכם על ידי אותם בעלי הטיף את הבשורה לך על ידי רוח הקודש שנשלחו מן השמים, כי דברים המלאכים הרצון להיראות.

חזרה ב 3:22 מעשי מי הוא הנביא צריך לשמוע?

17:05 לוק בעוד הוא וידבר עדיין, והנה ענן בהיר האפילו עליהם: והנה קול מתוך הענן לאמר זהו בנו האהוב שלי, שאצלו אני שמח גם, לשמוע אותו .

אולי היה זה אמר משה ואליהו. גם אליהו וגם משה צריך להקשיב המשיח. הוא בנו של אלוהים הנביא שתקום בקרב של בני ישראל?

ירמיה 30:9
9 אבל הם יכהנו יהוה אלוהיהם, ואת דוד מלכם, מי אני יקים אלהם.

דברים 18:18 אני אקים להם מקרב אחיהם הנביא שלהם, כמו אליך, ואני אשים דברי בפיו, ו הוא יהיה לדבר איתם כל מה שאני הפקודה אותו.

12:50 ג 'ון ואני יודע כי המצווה שלו הוא חיי נצח: מה אני מדבר ולכן, הוא כמו האב ויאמר אלי, אז אני מדבר.

הנביאים התנבאו, הנביאים להעיד.

משה כנביא שוחרר ישראל משעבוד מצרים. ישוע שיחרר אותנו מכבלי החושך.

הגלטיים 5:01
1 לחופש לא המשיח אותנו לחופשי: לעמוד איתן ולכן, ולהיות לא להסתבך שוב עול השעבוד.

אנו רואים את נבואות הנביאים על מייסד הכנסייה שבה הוא המשיח המושיע.

ישעיהו 42:6,7
6 אני יהוה קראו לך בצדקת, ו תחזיק בידך , ו לשמרך, ו לתת לך העם , עבור אור לגויים;
7 כדי לפתוח את עיני עיוורים, להוציא את האסירים מכלא, ואת אותם כי יושבים בחוץ חושך של הכלא.

ירמיהו 30:7-10
7 אבוי! במשך היום, כי היא גדולה, אף כי הוא אוהב את זה: גם הפעם הצרות של ג 'ייקוב, אבל הוא הציל אותו.
8 וזה יבוא לעבור ביום ההוא נאם יהוה צבאות, כי אני אשבור עולו שלו ממך הלאה, יהיה אג"ח פרץ עמך, וכי הוא לא משרתים זרים נוספים :
9 אבל הם יכהנו האלוהים שלהם דוד המלך שלהם, שאותו אני יעלה אותם .
10 לכן הפחד ואתה לא, הו עבדי יעקב נאם, לא להיות מיואש, הו ישראל : עבור, והנה, אני יחסוך לך מרחוק, ואת זרעך מארץ בשבי שלהם , ויעקב ישוב, וגם יהיה שקט ונינוח, ואף אחד מהם לא יעשה לו לפחד.

איזה סוג של נביא תקום? מתוך דברים 18:18, להמשיך בפסוק 22

דברים 18:22
22 כאשר הנביא מדבר בשם ה ', אם הדבר לא פעל, ולא אומר לקרות , לא דיבר הדבר: hath הנביא דיבר זה presumptuously, לא לפחד ממנו.

הנביא של אלוהים להופיע תהיה נבואה לעתיד. האם Muhhamad יש נבואה?

ירמיה 28:9
9 הנביא אשר מנבא של שלום, כאשר מילה של הנביא יבוא לעבור, ואז יהיה הנביא להיות ידוע, כי יהוה שלחה אותו באמת.

יחזקאל 33:33
33 וכאשר זה מגיע לעבור, (ראה, זה יבוא,) ואז הם וידעתם, כי נביא היה בתוכם.

הם נבואות של האדון ישוע התגשמה? סוד

No comments:

Post a Comment