THE JUDGEMENT DAY


But you, O Daniel, shut up the words, and seal the book, even to the time of the end: many shall run to and fro, and knowledge shall be increased. Daniel 12:9 AKJV

And I saw a strong angel proclaiming with a loud voice, Who is worthy to open the book, and to loose the seals thereof? Revelation 5:2 AKJV

But I will show you that which is noted in the scripture of truth: and there is none that holds with me in these things, but Michael your prince. Daniel 10:21 AKJV

And Jesus answering said to him, See you these great buildings? there shall not be left one stone on another, that shall not be thrown down.

The Great Day of the Lord: Armageddon

And after these things I saw another angel come down from heaven, having great power; and the earth was lightened with his glory.

Moosese 18:18, Muhammad või Jeesus? Estonian

Aktid 3:22-26
22 Ega Mooses ütles: " Issand, su Jumal tõstab teie prohvet nagu mina seast oma vennad, teda kuulda kõik asjad, mis ta räägib teile .
23 Ja see peab sündima, et iga hing, mis ei kuulnud, et prohvet , olema täiesti hävitatud rahva seas .
24 Jah, ja kõik prohvetid alates Samuel ja need, kes jälgivad pärast, nii palju kui olen rääkinud, on ka ennustatud neist päevadest.
25 Teie olete prohvetijüngrid ning pakti Jumal tegi teie vanemaile, öeldes Aabrahamile Ja sinu soo kõik suguvõsad maa peal olla õnnistatud.
26 Unto te esimest korda, Jumal on tekitanud kuni tema sulane saatis ta õnnistagu sind, silma ära kõik teie seast tema süüteod.

Kõik prohvetid on kuulas prohvet kellele tõstatatud Jumala poolt.

Luke 24:27
27 Ja peale Moosesest ja prohvetitest, ta seletas asja neile asjad tema kohta [Jeesus] kõikides pühakirjades.

Kes on see prohvet rääkis prohvetite, enne kui ta tulema?

1. Peetruse 1:10-12
10 Millest lunastus prohvetid on uurinud ja otsinud usinalt, kes ennustasid ajapikenduse [mis peab tulema] teile:
11 Searching Mis või missugune aeg Kristuse Vaim, mis oli neile , Kui ta tunnistas eelnevalt Kristuse kannatuste ja glories neist.
12 Selgus, et neid, et mitte juurde ise, vaid teile, nad teenisid neid asju, mis on nüüd esitatud teile nende poolt, kes on kuulutanud Evangeeliumi teile Püha Vaimu saatnud alates taevas, et asjad inglid soovi vaadata.

Tagasi seadustes 03:22 kes on prohvet peaks kuulda?

Luuka 17:5 Kui ta alles rääkis, vaata varjas neid hele pilv: vaata, hääl pilvest ütles: See on minu armas Poeg, kellest mul on hea meel, teda kuulda .

Võibolla see oli ütles Mooses ja Eelija. Isegi Elijah ja Mooses peaks kuulata Kristust. Kas Jumala Poeg prohvet, et tekib seas rahva Iisraeli?

Jeremija 30:9
9 Aga nad teeniksid Issandat, oma Jumalat, ja David oma kuningas, kelle ma üles äratanud neile.

Moosese 18:18 Võtan neid prohvet seast oma vennad, nagu sinu juurde, ja ma panen oma sõnad ta suhu, ja ta rääkida neile kõik, mida ma käsu teda.

John 0:50 Ja ma tean, et Tema käsk on igavene elu: mida iganes ma räägin on seetõttu nagu Isa ütles mulle, et ma rääkida.

Prohvetid ennustanud, prohvetid tunnistada.

Moosese prohveti vabastas Iisraeli orjapõlve Egiptuses. Jeesus vabastas meid köidikuist pimeduses.

Gl 5:01
1 Vabaduse eest ei Kristus meid vabastanud: Seiske seetõttu ja ärge takerdunud jälle ikke pärisorjus.

Me näeme ettekuulutused prohvetid umbes Koguduse rajaja, mis on Kristuse ja Päästja.

Jesaja 42:6,7
6 I Issand on kutsunud sind õiguseks ning hoiab su käsi Ja hoiavad sind, ja annan sulle inimesi Jaoks tuli riikidega;
7 Et avada pimedate silmad välja tuua vangide vanglas, ja need, kes istuvad pimeduses vanglast välja.

Jeremija 30:7-10
7 Alas! sel päeval on suur, et ükski ei meeldi see: isegi aeg Jaakobi probleeme, kuid ta päästis ta.
8 Ja ta peab sündima sel päeval, ütleb vägede Issand, et Ma murdub tema ike pealt sinule ja lõhkeb su võlakirjad, ja et ta teenida enam võõrad :
9 Aga nad teeniksid Issandat, oma Jumalat ja David nende kuningas, keda ma äratan neile .
10 Seetõttu karda, Jaakob mu sulane, ütleb Issand, ei saa jahmunud, Iisrael : sest vaata, ma päästan sind kaugelt, ja su sugu maalt oma vangistuses Ja Jaakob tagastab ning olla vaikne ja tundma, ja ükski teeb teda kardavad.

Millist prohvet tekib? Moosese, kell 18:18 jätkuvad salm 22

Moosese 18:22
22 Kui prohvet räägib Issanda nimel, kui asi järgida ei ega öelda juhtuda , ei ole rääkinud asi: prohvet oli rääkinud talle iseteadlikult, ärge kartke teda.

Jumala prohvet ilmuma hakkab ennustama tulevikku. Kas Muhhamad on ettekuulutus?

Jeremija 28:9
9 Prohvet mis ettekuulutusi rahu, kui sõna prohvet peab sündima, Siis prohvet olema teada, et Issand on tõesti läkitanud.

Hesekiel 33:33
33 Ja kui see tuleb edasi(Vt, siis tulevad,), siis peab nad teavad, et prohvet on nende seas.

Kas ettekuulutused Issand Jeesus oli täidetud? Saladus

No comments:

Post a Comment