THE JUDGEMENT DAY


But you, O Daniel, shut up the words, and seal the book, even to the time of the end: many shall run to and fro, and knowledge shall be increased. Daniel 12:9 AKJV

And I saw a strong angel proclaiming with a loud voice, Who is worthy to open the book, and to loose the seals thereof? Revelation 5:2 AKJV

But I will show you that which is noted in the scripture of truth: and there is none that holds with me in these things, but Michael your prince. Daniel 10:21 AKJV

And Jesus answering said to him, See you these great buildings? there shall not be left one stone on another, that shall not be thrown down.

The Great Day of the Lord: Armageddon

And after these things I saw another angel come down from heaven, having great power; and the earth was lightened with his glory.

تثنیه ، ساعت 18:18 محمد (ص) یا عیسی مسیح؟ Persian

اعمال رسولان 3:22-26
22 همانا موسی گفت ، " پروردگار شما خداوند به شما پیامبر مثل من از میان برادران خود را جمع آوری ، صدای او همه چیز است که او با شما صحبت .
23 و آن را به تصویب خواهد آمد ، که به هر کس که خواهد شد که پیامبر نمی شنوند , کاملا نابود می شود از میان مردم .
24 چرا ، و تمام پیامبران از سموئیل و کسانی که دنبال پس از آن ، به عنوان بسیاری از صحبت کرده اند ، باید به همین ترتیب از این روزها پیشگویی.
25 (جزء فرزندان پیامبران ، و از عهد خدا ساخته شده با پدران خود ، گفت : نزد ابراهیم ، و در دانه تو باید همه خانواده ها از زمین ، رستگار شوند.
جزء 26 برای بار اول شما ، خداوند داشتن مطرح شده تا بنده اش ، فرستاده او را به تو برکت دهد ، در چرخش به دور هر یک از شما را از iniquities کرد.

همه پیامبران را به گوش آنها خواهد شد پیامبر خدا مطرح شده است.

لوقا 24:27
27 و با آغاز موسی و پیامبران ، او expounded آنها چیزهایی جزء در مورد او [عیسی] در تمام کتب آسمانی.

چه کسی است که پیامبر خطاب به پیامبران قبل از او آمده است؟

1 پطرس 1:10-12
10 که رستگاری پیامبران را پرسید و جستجو پشتکار ، که prophesied از فضل نزد شما [که باید می آیند] :
11 جستجو چه چیزی یا چه شیوه ای از زمان روح مسیح که در آنها ، زمانی که آن را قبل از شهادت رنج مسیح و افتخارات آنها.
12 آن را به آنها نازل شده است ، که خود را جزء نیست ، اما بر شما ، آنها ministered این چیزها ، که در حال حاضر منتشر شده توسط آنها را بر شما که انجیل توسط روح القدس به شما موعظه کردن از در بهشت فرستاده می شود ، که چیزهایی را که به فرشتگان تمایل به نگاه.

پس از بازگشت به اعمال رسولان 3:22 است که پیامبر باید به آشنا شدید؟

لوقا 17:05 رتبهدهی نشده است در حالی که او آشکارا سخن گفت ، ناگهان ابر روشن آنها را تحت الشعاع قرار : و ناگهان ، صدایی از ابر کرد و گفت ، این است پسر محبوب من ، در من به خوبی آنها خشنود است ، گوش او را .

شاید آن را به موسی و ایلیا گفته شد. حتی ایلیا و موسی باید به مسیح گوش. آیا پسر خدا پیامبر است که در میان مردم اسرائیل بوجود می آیند؟

ارمیا 30:9
9 اما آنها هرگز خداوند ، خود را خدا و دیوید پادشاه خود خدمت می کنند ، آنها من را بالا ببرد تا به آنان.

تثنیه 18:18 من آنها را جمع آوری تا پیامبر از میان برادران خود ، مثل تو ، ایمان بیاور ، و من حرف های من را در دهان خود قرار داده ، و او باید به آنها صحبت می کنند همه چیز به او فرمان من.

12:50 جان و من می دانم که فرمان او آخرت : هر چه من صحبت می کنند بنابراین ، به عنوان پدر گفت : نزد من ، پس من صحبت می کنند.

prophesied پیامبران ، پیامبران شهادت.

موسی به عنوان پیامبر اسرائیل را از اسارت در مصر آزاد شد. عیسی ما را از اسارت تاریکی آزاد شد.

غلاطیان 5:01
1 برای آزادی بود مسیح ما مجموعه ای رایگان: ایستاده سریع در نتیجه ، گرفتار می شود و دوباره در یوغ اسارت.

ما می بینیم نبوت از پیامبران در مورد یکی از این کلیسای که مسیح و نجات دهنده.

اشعیا 42:6،7
6 من خداوند را به نام تو در عدالت ، و برگزار می کند دست تو را ، و نگه داشتن تو ، و تو را از مردم ، برای نور در سازمان ملل ؛
7 برای باز کردن چشم کور ، به خارج کردن زندانیان از زندان ، و آنها که در تاریکی را از زندان نشسته اند.

ارمیا 30:7-10
7 افسوس! برای آن روز بزرگ است ، که هیچ کدام آن را دوست دارم : حتی از زمان یعقوب مشکل است ، اما او آن را نجات داد.
8 و از آن خواهد آمد تا در آن روز گذشت ، گوید> خداوند از میزبان ، که من یوغ خود را از تو خاموش ، شکسته خواهد شد و اوراق قرضه پشت سر هم تو ، و او در خدمت هیچ غریبه بیشتر :
9 اما آنها باید در خدمت خدا پروردگار خود را و دیوید پادشاه خود را ، که من آنها را جمع آوری .
10 بنابراین ترس تو نیست ، ای یعقوب بنده ، گوید> من پروردگار ، نه می شود تاسف ، ای اسرائیل : برای ، ناگهان ، من تو را نجات از دور ، و دانه تو از زمین از اسارت خود را ، و یعقوب باید بازگشت ، و آرام می شود و در راحتی و از هیچ کس نباید او را هراسان می کند.

چه نوع پیامبر را بوجود می آیند؟ از تثنیه 18:18 ، در آیه 22 ادامه

تثنیه 18:22
22 هنگامی که پیامبر سخن می گوید به نام خداوند ، اگر چیزی را پیروی نمی کنند ، و نه می گویند رخ می دهد , آنچه پیامبر گفته شده آن را مغرورانه ، نترس از او : تا به چیزی که صحبت نمی کند.

پیامبر خدا به نظر می رسد در آینده خواهد غیبگویی یا پیشگویی کردن. آیا Muhhamad اند نبوت؟

ارمیا 28:9
9 پیامبر که از صلح prophesies ، هنگامی که کلمه پیامبر باید اومدن و رفتن ، سپس باید پیامبر شناخته می شود ، که خداوند او را فرستاده است واقعا.

حزقیال 33:33
33 و زمانی که این فرا رسد، (نگاه کنید به ، آن خواهد آمد ،) سپس باید آنها می دانند که پیامبر در میان آنها بوده است.

آیا نبوت از عیسی بود برآورده؟ مخفی

No comments:

Post a Comment