THE JUDGEMENT DAY


But you, O Daniel, shut up the words, and seal the book, even to the time of the end: many shall run to and fro, and knowledge shall be increased. Daniel 12:9 AKJV

And I saw a strong angel proclaiming with a loud voice, Who is worthy to open the book, and to loose the seals thereof? Revelation 5:2 AKJV

But I will show you that which is noted in the scripture of truth: and there is none that holds with me in these things, but Michael your prince. Daniel 10:21 AKJV

And Jesus answering said to him, See you these great buildings? there shall not be left one stone on another, that shall not be thrown down.

The Great Day of the Lord: Armageddon

And after these things I saw another angel come down from heaven, having great power; and the earth was lightened with his glory.

Deuteronomium 18:18, Muhammad of Jesus? Afrikaans

Handelinge 3:22-26
22 Waarlik, Moses het gesê: " Die Here jou God sal verwek u 'n profeet net soos ek uit julle broers, hoor hom al die dinge wat hy met jou praat .
23 En dit sal gebeur, dat die elke siel wat nie na dié Profeet luister nie , word met die banvloek getref onder die volk uit .
24 Ja, en al die profete van Samuel af en die wat gevolg het, soos almal wat gespreek het, het ook hierdie dae aangekondig.
25 Julle is die seuns van die profete, en van die verbond wat God met julle vaders, sê vir Abraham: En in jou nageslag sal al die geslagte van die aarde geseën word.
26 Aan jy die eerste keer, God het opgewek, sy kneg, gestuur het om hom om jou te seën, in hulle eie afkerigheid maak elkeen van julle van sy ongeregtighede.

Al die profete het geluister na die profeet wat deur God opgewek sal.

Luke 24:27
27 En Hy het begin met Moses en die profete, het hy vir hulle uitgelê die dinge wat aangaande hom [Jesus] in al die Skrifte.

Wie is die profeet gespreek en aan die profete voor hy kom?

1 Petrus 1:10-12
10 Waarvan redding die profete ondersoek en nagevors, wat geprofeteer het oor die genade vir julle [wat sou kom]:
11 Nagespeur op watter of hoedanige tyd die Gees van Christus wat in hulle , Toe Hy vooruit getuig het van die lyde van Christus en die heerlikheid van hulle.
12 Dit was aan hulle geopenbaar het, dat dit nie self nie, maar vir julle, hulle in gedien het hierdie dinge wat julle nou aangekondig is jy deur die wat die evangelie aan julle verkondig het deur die Heilige Gees gestuur af van in die hemel dat die dinge waarin die engele begerig om te kyk.

Terug in Handelinge 3:22 wat is die profeet behoort te hoor?

Lukas 17:5 Terwyl hy nog spreek, kom daar 'n helderligte wolk hulle meteens en daar het' n stem uit die wolk wat sê: Dit is my geliefde Seun in wie Ek 'n welbehae, luister na Hom! .

Miskien is dit aan Moses en Elia. Selfs Elia en Moses moet luister na Christus. Is die Seun van God, die profeet, wat sal ontstaan onder van die mense van Israel?

Jeremia 30:9
9 Maar hulle sal die HERE hulle God soek en Dawid hulle koning, wie Ek My wil oprig vir hulle.

Deu 18:18 Ek sal hulle verwek 'n Profeet uit die midde van hulle broers, soos vir jou, en Ek sal my woorde in sy mond, en Hy sal aan hulle sê alles wat Ek Hom beveel.

John 12:50 En Ek weet dat sy gebod die ewige lewe: Wat Ek dan spreek, is Soos die Vader het vir my gesê, so spreek Ek.

Die profete het geprofeteer en die profete getuig.

Moses as profeet bevry Israel uit slawerny in Egipte. Jesus bevry ons van die slawerny van die duisternis.

Galasiërs 5:1
1 Vir die vryheid gedoen het Christus ons vrygemaak: Vinnig dus staan, en laat julle nie weer onder die juk van diensbaarheid bring nie.

Ons sien die profesieë van die profete oor die stigter van die Kerk is wat die Christus en Verlosser.

Jesaja 42:6,7
6 Ek, die HERE, het U geroep in geregtigheid, en sal hou jou hand , En jou behoed, en jou gee van die mense , Vir 'n lig vir die nasies;
7 Om die blinde oë te bring uit die gevangenes uit die gevangenis, en hulle wat in die duisternis sit, uit die gevangenis.

Jeremia 30:7-10
7 Ay! vir daardie dag is groot, sodat niemand is soos dit: selfs die tyd van benoudheid vir Jakob, maar hy gered word.
8 En dit sal gebeur in die dag, spreek die HERE van die leërskare wat Sal Ek sy juk van jou af verbreek en jou stroppe stukkend ruk, en dat hy nie meer dien nie vreemdelinge :
9 Maar hulle sal die HERE hulle God en Dawid hulle koning, wie ek sal hulle laat opstaan .
10 Dus nie bevrees nie, o my kneg Jakob, spreek die Here, en wees nie verskrik nie, o Israel : want kyk, Ek verlos jou uit die verte, en jou nageslag uit die land van hulle gevangenskap En Jakob sal terugkom en stil en gerus, en niemand sal hom verskrik.

Watter soort profeet sal opstaan nie? Van Deuteronomium 18:18, bly in vers 22

Deuteronomio 18:22
22 Wanneer 'n profeet praat in die naam van die Here, as die ding volg nie, of kan sê nie gebeur nie , nie gepraat het nie die ding: die profeet dit gespreek vermetel, wees nie bevrees vir hom nie.

Die profeet van God om te verskyn sal die toekoms te profeteer. Is Muhhamad het profesie?

Jeremia 28:9
9 Die profeet wat profeteer van vrede, as die woord van die profeet uitkom, dan sal die profeet bekend word, dat die HERE waarlik gestuur het.

Esegiël 33:33
33 Maar as dit kom om te slaag, (Sien, sal dit kom,) dan sal hulle weet dat 'n profeet onder hulle gewees het.

Is die profesieë van die Here Jesus vervul is? Secret

No comments:

Post a Comment