THE JUDGEMENT DAY


But you, O Daniel, shut up the words, and seal the book, even to the time of the end: many shall run to and fro, and knowledge shall be increased. Daniel 12:9 AKJV

And I saw a strong angel proclaiming with a loud voice, Who is worthy to open the book, and to loose the seals thereof? Revelation 5:2 AKJV

But I will show you that which is noted in the scripture of truth: and there is none that holds with me in these things, but Michael your prince. Daniel 10:21 AKJV

And Jesus answering said to him, See you these great buildings? there shall not be left one stone on another, that shall not be thrown down.

The Great Day of the Lord: Armageddon

And after these things I saw another angel come down from heaven, having great power; and the earth was lightened with his glory.

Mosebog 18:18, Muhammed eller Jesus? Danish

Handlinger 3:22-26
22 Sikkert Moses sagde: " Herren din Gud vil rejse dig en profet som mig blandt jeres brødre, høre ham alle de ting, han taler til dig .
23 Og det skal ske, at enhver sjæl, der ikke vil høre, at profet , være forbandet blandt folket .
24 Ja, og alle profeterne fra Samuel og dem, der følger efter, så mange, som har talt, har ligeledes forudsagt af disse dage.
25 I er sønner af profeter, og af den pagt, Gud gjorde med jeres fædre, da han sagde til Abraham, Og i din Sæd skal alle jordens slægter blive velsignet.
26 Unto du først, Gud har rejst op sin Tjener sendte ham for at velsigne dig, i at vende sig bort hver eneste af jer fra hans synder.

Alle profeter har lyttet til profeten hvem vil rejses af Gud.

Luke 24:27
27 Og der begynder med Moses og profeterne, han udlagde dem de ting, om ham [Jesus] i alle skrifterne.

Hvem er den profet talte til profeterne, før han kommer?

1 Peter 1:10-12
10 Heraf frelse profeterne har spurgt og søgt flittigt, som profeterede om den nåde [at skulle komme] til jer:
11 Søgning hvad eller hvad slags tid Kristi Ånd, som var i dem , Når det vidnede forhånd lidelser Kristus og herligheder af dem.
12 Det blev åbenbaret for dem, at ikke dem selv, men jer, de tjente disse ting, der er nu rapporteret jer af dem, der har prædiket evangeliet til dig af Helligånden sendt ned fra i himlen, at de ting, englene ønske om at se.

Tilbage i Apostlenes Gerninger 3:22 som er profeten skal høre?

Luke 17:05 Medens han endnu talte, se, en lysende sky overskyggede dem, og se, en røst fra skyen, siger, Dette er min elskede søn, i hvem jeg har velbehag, høre ham .

Måske var det sagt til Moses og Elias. Selv Elias og Moses bør lytte til Kristus. Er Guds Søn profeten, der vil opstå blandt de folk i Israel?

Jeremiah 30:9
9 Men de skal tjene Herren deres Gud, og David deres Konge, som jeg vil oprejse dem.

Mosebog 18:18 Jeg vil rejse dem op en profet blandt deres brødre, ligesom dig, og jeg vil lægge mine ord i hans mund, og skal han tale til dem alt, hvad jeg befaler ham.

John 12:50 Og jeg ved, at hans befaling er at leve evigt: hvad jeg taler derfor, er som Faderen sagde til mig, så jeg taler.

Profeterne profeterede, profeterne vidner.

Moses som profet befriet Israel fra trældom i Egypten. Jesus befriet os fra trældom af mørket.

Galaterne 5:1
1 For frihed gjorde Kristus befriet os: Stå fast derfor, og ikke være viklet ind igen i et åg af trældom.

Vi ser de profetier af profeterne om grundlæggeren af Kirken, som er Kristus og frelser.

Esajas 42:6,7
6 Jeg, HERREN, har kaldt dig i retfærdighed, og vil holde din hånd , Og bevare dig, og give dig af de mennesker , For et lys for nationerne;
7 For at åbne de blinde øjne, for at få den fanger fra fængslet, og dem, der sidder i mørket ud af fængslet.

Jeremiah 30:7-10
7 Ak! for den pågældende dag er stor, at ingen er som det: selv den tid for Jakob problemer, men han reddede den.
8 Og det skal ske på den dag, lyder det fra Hærskarers HERRE, at Jeg vil bryde hans Aag fra off dig, og vil briste din obligationer, og at han ikke tjener noget mere fremmede :
9 Men de skal tjene Herren deres Gud og David, deres konge, som jeg vil tage dem op .
10 Frygter derfor du ikke, Jakob min tjener, siger Herren, hverken forfærdet, Israel : for se, vil jeg spare dig langvejs fra, og dit Afkom fra arealet på deres fangenskab , Og Jacob skal vende tilbage og være stille og rolig, og ingen skal gøre ham bange.

Hvilken slags profet vil opstå? Fra Mosebog 18:18, fortsætter i vers 22

Femte Mosebog 18:22
22 Når en profet taler i Herrens navn, hvis de ting ikke følge, ej heller sige ske , har ikke sagt noget: Profeten har talt det formaste, skal du ikke være bange for ham.

Guds profet til at blive vist vil profetere i fremtiden. Har Muhhamad har profeti?

Jeremiah 28:9
9 Profeten som profetier om fred, Når ordet af profeten skal ske, da skal profeten blive kendt, at HERREN virkelig har sendt ham.

Ezekiel 33:33
33 Og når det kommer til at videregive(Se, vil det komme,) så skal de vide, at en Profet har været iblandt dem.

Er profetier Herren Jesus var opfyldt? Secret

No comments:

Post a Comment