THE JUDGEMENT DAY


But you, O Daniel, shut up the words, and seal the book, even to the time of the end: many shall run to and fro, and knowledge shall be increased. Daniel 12:9 AKJV

And I saw a strong angel proclaiming with a loud voice, Who is worthy to open the book, and to loose the seals thereof? Revelation 5:2 AKJV

But I will show you that which is noted in the scripture of truth: and there is none that holds with me in these things, but Michael your prince. Daniel 10:21 AKJV

And Jesus answering said to him, See you these great buildings? there shall not be left one stone on another, that shall not be thrown down.

The Great Day of the Lord: Armageddon

And after these things I saw another angel come down from heaven, having great power; and the earth was lightened with his glory.

Deuteronomium 18:18, Mohamed alebo Ježiš? Slovak

Skutky 3:22-26
22 Iste Mojžiš povedal: " Hospodin, tvoj Boh zvýši vám proroka ako som ja z vašich bratov, ho počuli všetky veci, ktoré on hovorí k vám .
23 A to stane sa, že každej duše, ktorá nebude počuť, že prorok , byť úplne zničený z ľudu .
24 Áno, a všetci proroci od Samuela a tie, ktoré nasledujú potom, toľko ako hovoril, majú tiež predpovedal týchto dňoch.
25 Vy ste synovia prorokov a zmluvy, Boh uzavrel s vašimi otcami povediac: Abrahámovi, A v semene tvojom všetci rodiny krajiny požehnané.
26 Oslavujeme ste prvý, Boh má vzbudil svojho služobníka, poslal ho k vám žehnaj, v odvrátil jeden každý z vás od jeho neprávostí.

Všetky proroci počúvali prorok, ktorého bude zvýšený Bohom.

Lukáš 24:27
27 A začal od Mojžiša a Prorokov, on vykladal im to, čo o ňom [Ježiš] vo všetkých častiach Písma.

Kto je ten prorok hovoril k prorokom, ako prišiel?

1 Petr 1:10-12
10 Z toho spasenie proroci spýtal sa a hľadal usilovne, ktorí prorokovali o milosti, [že by mala prísť] k vám:
11 Hľadanie toho, čo alebo aký čas Ducha Kristovho, ktorý bol v nich , Keď to svedčí vopred utrpenie Krista a slávu z nich.
12 To bolo odhalené im, že nie sebe, ale vám, oni slúžili tieto veci, ktoré sú teraz vykazujú vám nimi, ktoré hlásali evanjelium k vám skrze Ducha Svätého zoslal z v nebi, že to, čo anjeli túžba vyzerať.

Späť v 3:22 zákonov, ktorý je prorok mal počuť?

Lukáš 17:5 A keď on ešte hovoril, hľa svetlý oblak je zatienil: a hľa, hlas z oblaku, ktorý hovoril To je môj milovaný Syn, v ktorom sa mi zaľúbilo, počuť .

Možno to bol povedal, aby Mojžiš a Eliáš. Dokonca aj Eliáš a Mojžiš by mal načúvať Kristovi. Je Boží Syn proroka, ktoré vzniknú medzi ľudu Izraela?

Jeremiáš 30:9
9 Ale oni budú slúžiť Pánovi, svojmu Bohu, a ich kráľ Dávid, koho ja vzbudím im.

Deuteronomium 18:18 Ja zvýši sa im proroka z prostriedku bratov ich, ako si ty, a dám moje slová do úst, a bude hovoriť k nim všetko, čo som ho velenie.

John 12:50 A viem, že jeho prikázanie je večný život: čo som hovoril preto je ako Otec mi povedal, tak som hovoriť.

Proroci prorokovali, proroci svedectvo.

Mojžiš ako prorok oslobodil Izraela z otroctva v Egypte. Ježiš nás oslobodil z otroctva tmy.

Galatským 5:01
1 Za slobodu sa Kristus nás oslobodil: Stojte teda, a nedajte si na seba znovu vložiť otrocké jarmo.

Vidíme proroctvá prorokov o zakladateľovi Cirkvi, ktorá je Kristus a Spasiteľ.

Izaiáš 42:6,7
6 Ja Hospodin som ťa volal v spravodlivosti, a bude držať ruku , A držať ťa, a tebe ľudí , Na svetlo národom;
7 Ak chcete otvoriť oči slepých, aby vyviedli zajatcov z väzenia, a im, že sedí v tme z väzenia.

Jeremiáš 30:7-10
7 Beda! pre tento deň je skvelé, že nikto nie je rád, že: aj v čase ťažkostí Jakuba, ale zachránil ju.
8 A stane sa v ten deň, hovorí Pán zástupov, že Zlomím jeho jarmo z teba bude aj tvoje roztrhnutiu väzby, a že slúži už žiadna cudzia :
9 Ale budú slúžiť Hospodinovi, svojmu Bohu, a Svojho kráľa Dávida, ktorého som sa zvýši ich .
10 Preto Neboj sa, Jakobe, môj sluha, hovorí Pán, ani sa neľakaj, ó Izraeli : hľa, ja ťa vyslobodil z diaľky, a tvoje potomstvo z krajiny zajatia , A Jakob sa vráti a bude pokoj av pohode, a nikto sa ho bojí.

Aký druh proroka vznikne? Od Mojžišova 18:18, pokračovať vo verši 22

Deuteronomium 18:22
22 Keď prorok hovorí v mene Pánovom, v prípade, že vec nasledovať nie, ani hovoriť štát , nehovoril vec: prorok hovoril opovážlivý, nebojte sa ho.

Boží prorok sa zobrazí budú prorokovať budúcnosť. Má Muhhamad majú proroctvo?

Jeremiáš 28:9
9 Prorok, ktorý prorokuje mieru, keď slovo proroka stane sa, potom sa prorok byť známy, že Pán je skutočne poslal.

Ezechiel 33:33
33 A keď to príde k povoleniu(Pozri, bude to príde,), potom musí vedieť, že prorok bol medzi nimi.

Sú proroctvo Pána Ježiša bol splnený? Tajomstvo

No comments:

Post a Comment