THE JUDGEMENT DAY


But you, O Daniel, shut up the words, and seal the book, even to the time of the end: many shall run to and fro, and knowledge shall be increased. Daniel 12:9 AKJV

And I saw a strong angel proclaiming with a loud voice, Who is worthy to open the book, and to loose the seals thereof? Revelation 5:2 AKJV

But I will show you that which is noted in the scripture of truth: and there is none that holds with me in these things, but Michael your prince. Daniel 10:21 AKJV

And Jesus answering said to him, See you these great buildings? there shall not be left one stone on another, that shall not be thrown down.

The Great Day of the Lord: Armageddon

And after these things I saw another angel come down from heaven, having great power; and the earth was lightened with his glory.

Deuteronomium 18:18, Mohamed nebo Ježíš? Czech

Skutky 3:22-26
22 Jistě Mojžíš řekl: " Hospodin, tvůj Bůh zvýší vám proroka jako jsem já z vašich bratří, ho slyšeli všechny věci, které on mluví k vám .
23 A to stane se, že každé duše, která nebude slyšet, že prorok , být zcela zničen z lidu .
24 Ano, a všickni proroci od Samuele a ty, které následují poté, tolik jak mluvil, mají rovněž předpověděl těchto dnech.
25 Vy jste synové proroků a smlouvy, Bůh uzavřel s vašimi otci, řka: Abrahamovi, A v semeni tvém všickni rodiny země požehnány.
26 Oslavujeme jste první, Bůh má vzbudil svého služebníka, poslal ho k vám žehnej, v odvrátil jeden každý z vás od jeho nepravostí.

Všechny proroci poslouchali prorok, kterého bude zvýšen Bohem.

Lukáš 24:27
27 A začal od Mojžíše a Proroky, on vykládal jim to, co o něm [Ježíš] ve všech částech Písma.

Kdo je ten prorok mluvil k prorokům, než přišel?

1 Petr 1:10-12
10 Z toho spasení proroci zeptal se a hledal pilně, kteří prorokovali o milosti, [že by měla přijít] k vám:
11 Hledání toho, co nebo jaký čas Ducha Kristova, který byl v nich , Když to svědčí předem utrpení Krista a slávu z nich.
12 To bylo odhaleno jim, že ne sobě, ale vám, oni sloužili tyto věci, které jsou nyní vykazovány vám jimi, které kázali evangelium k vám skrze Ducha svatého seslal z v nebi, že to, co andělé touha vypadat.

Zpět v 3:22 zákonů, který je prorok měl slyšet?

Lukáš 17:5 A když on ještě mluvil, aj světlý oblak je zastínil: a hle, hlas z oblaku, řkoucí To je můj milovaný Syn, v němž mi se dobře zalíbilo, slyšet .

Možná to byl řekl, aby Mojžíš a Eliáš. Dokonce i Eliáš a Mojžíš by měl naslouchat Kristu. Je Boží Syn proroka, které vzniknou mezi lidu Izraele?

Jeremiáš 30:9
9 Ale oni budou sloužit Hospodinu, svému Bohu, a jejich král David, koho já vzbudím jim.

Deuteronomium 18:18 Já zvýší se jim proroka z prostředku bratří jejich, jako jsi ty, a dám moje slova do úst, a mluviti bude k nim všechno, co jsem ho velení.

John 12:50 A vím, že jeho přikázání je věčný život: co jsem mluvil proto je jako Otec mi řekl, tak jsem mluvit.

Proroci prorokovali, proroci svědectví.

Mojžíš jako prorok osvobodil Izraele z otroctví v Egyptě. Ježíš nás osvobodil z otroctví tmy.

Galatským 5:01
1 Za svobodu se Kristus nás osvobodil: Stůjte tedy, a nedejte si na sebe znovu vložit otrocké jho.

Vidíme proroctví proroků o zakladateli církve, která je Kristus a Spasitel.

Izaiáš 42:6,7
6 Já Hospodin jsem tě volal v spravedlnosti, a bude držet ruku , A držet tě, a tobě lidí , Na světlo národům;
7 Chcete-li otevřít oči slepých, aby vyvedli zajatce z vězení, a jim, že sedí ve tmě z vězení.

Jeremiáš 30:7-10
7 Běda! pro tento den je skvělé, že nikdo není rád, že: i v době potíží Jakuba, ale zachránil ji.
8 A stane se v ten den, praví Hospodin zástupů, že Zlomím jeho jho z tebe bude i tvé roztržení vazby, a že slouží už žádná cizí :
9 Ale budou sloužit Hospodinu, svému Bohu, a Svého krále Davida, kterého jsem se zvýší jejich .
10 Proto Neboj se, Jákobe, můj služebníku, praví Hospodin, ani se strachuj, ó Izraeli : aj, já tě vysvobodil z dálky, a símě tvé z země zajetí , A Jákob se vrátí a bude klid av pohodě, a nikdo se ho bojí.

Jaký druh proroka vznikne? Od Mojžíšova 18:18, pokračovat ve verši 22

Deuteronomium 18:22
22 Když prorok mluví ve jménu Páně, v případě, že věc následovat ne, ani říkat stát , nemluvil věc: prorok mluvil opovážlivě, nebojte se ho.

Boží prorok se zobrazí budou prorokovat budoucnost. Má Muhhamad mají proroctví?

Jeremiáš 28:9
9 Prorok, který prorokuje míru, když slovo proroka stane se, pak se prorok být známý, že Hospodin je skutečně poslal.

Ezechiel 33:33
33 A když to přijde k povolení(Viz, bude to přijde,), pak musí vědět, že prorok byl mezi nimi.

Jsou proroctví Pána Ježíše byl splněn? Tajemství

No comments:

Post a Comment