THE JUDGEMENT DAY


But you, O Daniel, shut up the words, and seal the book, even to the time of the end: many shall run to and fro, and knowledge shall be increased. Daniel 12:9 AKJV

And I saw a strong angel proclaiming with a loud voice, Who is worthy to open the book, and to loose the seals thereof? Revelation 5:2 AKJV

But I will show you that which is noted in the scripture of truth: and there is none that holds with me in these things, but Michael your prince. Daniel 10:21 AKJV

And Jesus answering said to him, See you these great buildings? there shall not be left one stone on another, that shall not be thrown down.

The Great Day of the Lord: Armageddon

And after these things I saw another angel come down from heaven, having great power; and the earth was lightened with his glory.

Ligji i Përtërirë 18:18, Muhamedi apo Jezusi? Albanian

Veprat e Apostujve 3:22-26
22 Me siguri Moisiu tha: " Zoti, Perëndia juaj do të ngrejë ju një profet si unë nga mesi i vëllezërve tuaj, dëgjojnë atij të gjitha gjërat që ai të flasë për ju .
23 Dhe kjo do të ndodhë, që çdo njeri që nuk do ta dëgjojë atë profet , të shkatërrohen plotësisht në mes të popullit .
24 Po, dhe të gjithë profetët nga Samuel dhe atyre që ndjekin pas, ata që kanë folur, kanë paralajmëruar gjithashtu nga këto ditë.
25 Ju jeni bij të profetëve, dhe të besëlidhjes bëri Perëndia me etërit tuaj, duke i thënë Abrahamit: "Dhe në pasardhësit e tu do të të gjitha familjet e tokës do të bekohen.
26 Vetëm ju pari, Perëndia e ka ringjallur robit të tij, dërguar atë për të bekojë, duke larguar secilin nga ju nga paudhësitë e tij.

Të gjithë profetët kanë dëgjuar për profet të cilin do të ngritura nga Perëndia.

Luke 24:27
27 Dhe, duke filluar me Moisiun dhe profetët, ai u shpjegoi atyre gjërave në lidhje me atë [Jezusi] në të gjitha shkrimet e shenjta.

Kush është se profeti u foli për profetët para se ai të vijë?

1 Pjetri 1:10-12
10 E cila shpëtimi profetët janë interesuar dhe kontrolluar me zell, që profetizoi e hirit [që duhet të vijë] tek ju:
11 Searching atë apo atë mënyrë të kohës Fryma e Krishtit që ishte në ato , Kur ai dëshmoi parë vuajtjet e Krishtit dhe lavditë e tyre.
12 Ajo ishte shpallur atyre, që nuk e vetes së tyre, por po ju, i kanë shërbyer këto gjëra, të cilat janë raportuar tani po ju nga ana e tyre që kanë predikuar ungjillin, me ju nga Fryma e Shenjtë zbriti nga në qiell, se gjërat engjëjt dëshirën për të parë.

Kthehu në Veprat e Apostujve 3:22 i cili është profeti duhet të dëgjojnë?

Luka 17:05 Ndërsa ai fliste akoma, ja një re plot dritë i mbuloi: dhe ja, një zë nga qielli, duke thënë: Ky është Biri im i dashur, në të cilin jam kënaqur, dëgjojë atë .

Ndoshta u është thënë Moisiu dhe Elia. Edhe Elia dhe Moisiu duhet të dëgjojnë për të Krishtit. Është Biri i Perëndisë të profetit që do të dalin në mesin e popullit të Izraelit?

Jeremias 30:9
9 Por ata do t'i shërbejnë Zotit Perëndisë të tyre, dhe Davidit, mbretit të tyre, të cilin unë do të ngre atyre.

DEUT 18:18 Unë do të nxjerr për ta një profet nga gjiri i vëllezërve të tyre, si ty, dhe unë do të vë fjalët e mia në gojën e tij, dhe ai do t'u flasë atyre çdo gjë që do të të urdhëroj atë.

12:50 John Dhe unë e di se urdhërimi i tij është jetë e përjetshme: çdo gjë që unë flas për këtë arsye, është ashtu si Ati më tha: ", kështu që unë flas.

Profetët profetizuan, profetët dëshmojnë.

Moisiu si profet çliruar Izraelin nga skllavëria në Egjipt. Jezusi na liruar nga skllavëria e errësirës.

Galatasve 5:01
1 Për lirinë e Krishti na vendosur pa pagesë: Qëndroni, pra, dhe të mos ngatërruar përsëri në një zgjedhë e robëri.

Ne e shohim me profecitë e profetëve në lidhje me themeluesin e Kishës që është Krishti dhe të Shpëtimtarit.

Isaia 42:6,7
6 Unë Zoti, kam thirrur ty në drejtësi, dhe do të mbajë duart e tua , Dhe për të mbajtur ty, dhe të japë ty e popullit , Për një dritë të kombeve;
7 Për të hapur sytë të verbërve, për të sjellë nga të burgosurve nga burgu, dhe ata që dergjeshin në errësirë nga burgu.

Jeremiah 30:7-10
7 Alas! për atë ditë është e madhe, që askush nuk është si ai: edhe në kohën e fatkeqësisë së Jakobit, por ai e shpëtoi atë.
8 Dhe do të ndodhë në atë ditë ", thotë Zoti i ushtrive, që Unë do të thyej zgjedhën e tij nga jashtë teje, dhe do bono ia plas tënd, dhe se ai nuk i shërbejnë asnjë të panjohur më shumë :
9 Por ata do t'i shërbejnë Zotit Perëndisë të tyre dhe Davidit, mbretit të tyre, që unë do të nxjerr për ta .
10 Prandaj mos ki frikë ti, o Jakob, shërbëtori im ", thotë Zoti, as u trondit, o Izrael : sepse ja, unë do të ruaj ty nga larg, dhe pasardhësit e tu nga vendi i robërisë së tyre , Dhe Jakobi do të kthehet, dhe të jenë të qetë dhe i qetë, dhe askush nuk do të bëjë atë frikë.

Çfarë lloji të profetit do të dalin? Nga Ligji i Përtërirë 18:18, të vazhdojë në vargun 22

Deuteronomio 18:22
22 Kur profeti flet në emër të Zotit, nëse nuk ndjekin gjë, as nuk thonë të ndodhë , nuk ka folur gjë: e ka thënë profeti me mendjemadhësi, mos ki frikë prej tij.

Profeti i Perëndisë për të dalë do të profetizojnë të ardhmen. A Muhhamad kanë profeci?

Jeremiah 28:9
9 Profeti që profetizon të paqes, kur fjala e profetit do të ndodhë, atëherë do të njihet profet, që Zoti e ka dërguar me të vërtetë atë.

EZEK 33:33
33 Dhe kur kjo vjen për të kaluar, (Shih, ai do të vijë), atëherë do ta kuptojnë se një profet ka qenë në mes tyre.

Janë profecitë e Zotit Jezus ishte përmbushur? Sekret

No comments:

Post a Comment