THE JUDGEMENT DAY


But you, O Daniel, shut up the words, and seal the book, even to the time of the end: many shall run to and fro, and knowledge shall be increased. Daniel 12:9 AKJV

And I saw a strong angel proclaiming with a loud voice, Who is worthy to open the book, and to loose the seals thereof? Revelation 5:2 AKJV

But I will show you that which is noted in the scripture of truth: and there is none that holds with me in these things, but Michael your prince. Daniel 10:21 AKJV

And Jesus answering said to him, See you these great buildings? there shall not be left one stone on another, that shall not be thrown down.

The Great Day of the Lord: Armageddon

And after these things I saw another angel come down from heaven, having great power; and the earth was lightened with his glory.

Другі закон 18:18, Мухамад ці Ісус? Belarusian

Дзеі 3:22-26
22 бо Майсей сказаў: " Гасподзь, Бог твой падыме вас прарок, як я з ліку братоў вашых, чула усё тое, што ён гаварыць з вамі .
23 І будзе так, што кожная душа, якая не паслухае Прарока , будзе зьнішчаны з народу .
24 Так, і ўсе прарокі, ад Самуіла і пасьля яго, колькі іх ні казалі, таксама прадказаў ў гэтыя дні.
25 Вы сыны прарокаў і запавету Бог бацькоў вашых, кажучы Абрагаму: і ў семені тваім усе плямёны зямныя.
26 Unto Вы па-першае, Таму што Бог уваскрэсіў Яго слуга, паслаў Яго дабраславіць вас, адхіляючы кожнага з вас ад злых спраў.

Усе прарокі слухаў прарока, якога будуць паднятыя Богам.

Лукі 24:27
27 І, пачаўшы ад Майсея і прарокаў тлумачыў ім рэчы аб ім [Ісус] ва ўсім Пісанні.

Хто з'яўляецца тое, што прарок казаў з прарокамі, перш чым ён прыйшоў?

1 Пятра 1:10-12
10 З іх выратавання Прарокі пошукі і даследаванні, якія прадказвалі ласкі [што павінна прыйсці] да вас:
11 Пошук якіх або якім чынам часу Дух Хрыста, які быў у іх , Калі ён прадвяшчаў Хрыстовыя цярпеньні і славу іх.
12 Было выяўлена ім, што не ім самім, а вам, яны служылі гэтыя рэчы, якія ў цяперашні час паведамляецца вам імі, якія прапаведаваў Евангелле для вас Духам Сьвятым, пасланым зь на небе, што рэчы анёлаў жаданне паглядзець.

Вярнуцца ў Дзеях 3:22, які з'яўляецца прарокам павінны пачуць?

Лукі 17:05 Калі Ён яшчэ гаварыў, вось, воблака светлае ахінула іх: і вось, з воблака голас, кажучы: Гэта Сын Мой Любасны, Якога Я ўпадабаў, пачуць яго .

Можа быць, гэта было сказана з Майсеем і Илией. Нават Ільля і Майсей павінны прыслухоўвацца да Хрыста. Хіба Сын Божы прарок, якія будуць узнікаць паміж народа Ізраіля?

Ерамія 30:9
9 Але яны будуць служыць Госпаду Богу свайму, і Давіда, цара свайго, якога я пастаўлю ім.

Другі закон 18:18 Я пастаўлю ім Прарока спасярод братоў іхніх, такога як ты, і ўкладу словы Мае ў вусны яго, і Ён будзе гаварыць ім усё, што я яго каманды.

Ян 12:50 І я ведаю, што запаведзь Яго ёсць жыццё вечнае ў тым, што я кажу такім чынам, як сказаў Мне Айцец, так што я кажу.

Прарокі, прарокі сведчаць.

Майсей, як прарок вызваліў Ізраіль з рабства ў Егіпце. Ісус вызваліў нас ад рабства цемры.

Галатаў 5:1
1 За свабоду зрабіў Хрыстос вызваліў нас: Стойце, і не падвяргаюцца зноў у игу рабства.

Мы бачым, прароцтва прарокаў аб заснавальнікам Царквы, якая ёсць Хрыстос і Збавіцеля.

Ісая 42:6,7
6 Я Гасподзь, заклікаў Цябе ў праўду, і будзе трымаць Цябе за руку , І захоўваць Цябе, і даюць табе людзі , За святлом для народаў;
7 Каб адкрыць вочы сляпых, каб вывесці зняволеных з турмы, і тых, што сядзяць у цемры з турмы.

Ерамія 30:7-10
7 Нажаль! на гэты дзень з'яўляецца вялікім, што не было падобнага яму: нават час для Якава, але ён выратаваў яе.
8 І будзе ў той дзень, кажа Гасподзь Саваоф, што Я скрышу ярмо ягонае, якое ляжыць на табе, і путы твае, і што ён больш не працаваць незарэгістраваным :
9 але будуць служыць Госпаду Богу свайму і Давіда, цара свайго, якога Я пастаўлю ім .
10 Таму не бойся, раб Мой Якаў, кажа Гасподзь, і не палохайся, Ізраіль : Бо вось, Я ўратую цябе здалёку, і насеньне тваё з зямлі палону іх І вернецца Якаў, і будзе ціха і мірна, і ніхто не будзе палохаць яго.

Які прарок будуць узнікаць? З Другі закон 18:18, працягваць у вершы 22

Другі закон 18:22
22 Калі прарок скажа імем Госпада, але слова то не так, і не казаць адбудзецца , не казаў рэч: гаварыў гэта прарок па дзёрзкасці сваёй, не бойся яго.

Прарок Божы з'яўляцца будуць прарочыць будучыню. Лі Мухамад ёсць прароцтва?

Ерамія 28:9
9 Прарок які прарочыць свету, калі слова прарока збудзецца, тады прарока, што Гасподзь сапраўды паслаў яго.

Езэкііль 33:33
33 І калі гэта адбудзецца(Гл., ён прыйдзе,), то пазнаюць, што быў прарок сярод іх.

Ёсць прароцтва Госпада Ісуса было выканана? Сакрэт

No comments:

Post a Comment