THE JUDGEMENT DAY


But you, O Daniel, shut up the words, and seal the book, even to the time of the end: many shall run to and fro, and knowledge shall be increased. Daniel 12:9 AKJV

And I saw a strong angel proclaiming with a loud voice, Who is worthy to open the book, and to loose the seals thereof? Revelation 5:2 AKJV

But I will show you that which is noted in the scripture of truth: and there is none that holds with me in these things, but Michael your prince. Daniel 10:21 AKJV

And Jesus answering said to him, See you these great buildings? there shall not be left one stone on another, that shall not be thrown down.

The Great Day of the Lord: Armageddon

And after these things I saw another angel come down from heaven, having great power; and the earth was lightened with his glory.

Повторення Закону 18:18, Мухаммад або Ісус? Ukrainian

Діяння 3:22-26
22 Бо Мойсей сказав: " Господь, Бог твій підніме вас пророк, як я з числа братів ваших, чула все те, що він говорити з вами .
23 І буде так, що кожна душа, яка не послухала б того Пророка , буде винищений із народу .
24 Так, і всі пророки від Самуїла й наступних, скільки їх говорило, також передбачив у ці дні.
25 Сини ви пророків і того заповіту Бог батьків ваших, промовляючи до Авраама: І в насінні твоїм усі народи землі.
26 Unto Ви по-перше, Тому що Бог воскресив Його слуга, послав Його благословити вас, відвертаючи кожного з вас від злих справ.

Всі пророки слухав пророка, якого будуть підняті Богом.

Луки 24:27
27 І, почавши від Мойсея і пророків виясняв їм речі про нього [Ісус] у всьому Писанні.

Хто є те, що пророк говорив з пророками, перш ніж він прийшов?

1 Петра 1:10-12
10 З них порятунку Пророки вишукування і дослідження, що звіщали про благодать [що має прийти] до вас:
11 Пошук будь-яких яким чином часу Дух Христа, який був у них , Коли він сповіщав про Христові страждання та славу їх.
12 Було виявлено їм, що не їм самим, а вам, вони служили ці речі, які в даний час повідомляється вам ними, які проповідував Євангеліє для вас Духом Святим, посланим з на небі, що речі ангелів бажання подивитися.

Повернутися в Діяннях 3:22, який є пророком повинні почути?

Луки 17:05 Коли Він ще говорив, ось хмара ясна заслонила їх, і ось, із хмари голос, кажучи: Це Син Мій Улюблений, що Його Я вподобав, почути його .

Може бути, це було сказано з Мойсеєм і Іллею. Навіть Ілля та Мойсей повинні прислухатися до Христа. Хіба Син Божий пророк, які будуть виникати між народу Ізраїлю?

Єремія 30:9
9 Але вони будуть служити Господеві, Богові своєму, і Давида, царя свого, якого я поставлю ім.

Повторення Закону 18:18 Поставлю Пророка з-поміж їхніх братів, Такого, як ти, і дам Я слова Свої в уста його, і Він буде говорити їм усе, що я його команди.

Іоанн 12:50 І я знаю, що заповідь Його є життя вічне, що я кажу таким чином, як сказав Мені Отець, так що я кажу.

Пророки, пророки свідчать.

Мойсей, як пророк звільнив Ізраїль з рабства в Єгипті. Ісус звільнив нас від рабства темряви.

Галатів 5:1
1 За свободу зробив Христос звільнив нас: Стійте, і не піддавайтеся знову в ярмо рабства.

Ми бачимо, пророцтва пророків про засновником Церкви, яка є Христос і Спасителя.

Ісайя 42:6,7
6 Я Господь, покликав Тебе в справедливості, і буде міцно тримати за руку , І Тебе, і дають тобі люди , За світлом для народів;
7 Щоб відкрити очі сліпих, щоб вивести ув'язнених з в'язниці, і хто перебуває в темряві з в'язниці.

Єремія 30:7-10
7 На жаль! на цей день є великим, що не було подібного йому: навіть час для Якова, але він врятував її.
8 І буде в той день, говорить Господь Саваот, що Я зламаю ярмо його, яке на тобі, і пута твої, і що він більше не працювати незареєстрованим :
9 І будуть служити Господеві, Богові своєму Давида, царя свого, якого поставлю Я їм .
10 Тому не лякайся, рабе Мій Якове, каже Господь, і не лякайся, Ізраїль : Бо ось Я врятую тебе здалеку, і насіння твоє з краю їхнього полону І вернеться Яків, і буде тихо і мирно, і ніхто не буде нікого, його.

Який пророк будуть виникати? З Повторення Закону 18:18, продовжувати у вірші 22

Повторення Закону 18:22
22 Якщо пророк Ім'ям Господа, але слово те не так, і не говорити відбудеться , не говорив річ: це те пророк по зухвалості, не бійся його.

Пророк Божий з'являтися будуть пророкувати майбутнє. Лі Мухаммад є пророцтво?

Єремія 28:9
9 Пророк який пророкує світу, коли слово пророка збудеться, тоді пророка, що Господь справді послав його.

Єзекіїль 33:33
33 І коли це відбудеться(Див., він прийде,), то дізнаються, що пророк був серед них.

Є пророцтва Господа Ісуса було виконано? Секрет

No comments:

Post a Comment